Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
356
Kommenttia
1618
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hauskasti+lausahti+....+Hitailla+hoksottimilla+....+kun+itse+vahindossa+300+kerholainen+hoksasi+miten+moottoripyörää+ohjataan.
Saas+nähdä+koska+hoksaa,+että+tyttären+hiukset+ei+todellakaan+tervehdy+harmaaksi+poltettujen+jälkeen+kuten+feikkikuvillaan+yrittää+osoittaa.
Vahva+on+tarve+Tyttö+Neitisellä+taasen+internetkovanaamailla,+ja+että+oikein+huilipäivä.
Kaupunginosaväittely+....+mitä+seuraavaksi?
21.07.2022 11:19
Voi+harmillista,+etkö+edes+usko+sanaakaan,+no+eipä+siitä+ole+suurtakaan+haittaa,+päinvastoin+minä+vastaan+oireiluihisi+...+Kiitos+samoin.
Tuohon+Numban+mainintaan,+että+...+"yleensä+itämaisissa+itsepuolustus+lajeissa+on+valvonta+että+henkinen+ja+fyysinen+kasvu+tapahtuu+rinnakkain,+eräs+tärkeimpiä+taitoja+on+hallita+hermonsa"+kerron,+että+Kymppi+on+pohjasakkaa+ja+häpeäksi+koska+henkinen+kasvu+ei+ole+vielä+eikä+koskaan+kuulunut+hänen+elämäänsä,+eikä+hän+sitä+edes+ymmärrä.
18.07.2022 16:44
Sorry+hukkapala,+kyllä+minä+olen+kotonani+täällä+Chiang+Maissa,+mutta+kun+ei+mua+kiinnosta+tavata+neiti+tyttöstä+vain+sillä+perusteella+että+hän+sattuisi+olemaan+täällä.
Aihetta+voi+jatkaa+menestyksekkäämmin+kun+dille+kykenee+räpsäyttämään+...+no+antaas+olla,+asia+on+tehty+selväksi+aiemmin+jo.
17.07.2022 14:19
Hauskaa+luettavaa,+en+vaivaudu+kommentoimaan+koska+jatkat+sinä+ilman+ruokkimistakin.
13.07.2022 12:40
Kova+on+tarve+idiootilla+ladata+ajatuksiaan+palstalle+kun+on+ottanut+nenäänsä+herneen+joka+pesiytynyt+sinne+pysyvästi.
10.07.2022 11:41
Lueppa+mielenvikainen+puheenaiheen+vaihtaja+tämän+sarjan+aloitus+ja+kerro+kenen+kanssa+koet+vaihtavasi+sanaa?
08.07.2022 19:28
Höpöhöpö+apina+seliseli,+riitele+äitis+kanssa+ja+ryypätkää+yhdessä+se+perjantaikossu.
08.07.2022 16:58
Ei+ole+kyse+aiheista,+vaan+kysymys+kuului+.....+että+minä+olen+kirjoittanut+kuopiosta.
Siis+olenko+vaiko+en+ole+.....+jos+väität+että+olen,+niin+lataa+tuohon+alle+väittämäsi+nimenomaan+minun+kirjoitukseni+ja+jos+sen+teet+niin+perustele+millä+perusteella+katsot+sen+minun+kirjoittamaksi.
Vittuettäosaatollaidiootti.
Eikö+sulla+vielä+ole+Bing-ohjelmaa+joka+antaa+äänimerkin+kun+palstalla+tapahtuu,+ei+tarvitse+päivystää?
08.07.2022 16:42
Kopsaa+yksi+kuopiojuttu+tuohon+alle+jossa+olen+kirjoittanut+kuopiosta.
08.07.2022 16:25
Hua+Hinin+hahmo+saanut+hyväksynnän+rakkaimmaltaan..!!!+Dingdong.
Sorry+apina,+en+ole+koskaan+kutsunut+thaimaata+moniongelmaiseksi+kehitysmaaksi.
En+myöskään+ole+nimitellyt+suomessa+asuvia+junteiksi.
Sinä+olet+juntti+koska+käytöksesi+ja+juttusi+on+junttimaisia.
08.07.2022 13:54
Lue+aloitus,+sekä+mikäli+ymmärrät+sen+niin+palaa+sitten+takaisin+astialle+apina.
Uskottavuutta+anonyymille,+kuules+ei+ole+tarpeen.
08.07.2022 10:23
Ei+harmita+vaan+hymyilyttää+Dillen+ailahtelevaisuus+äärilaidasta+toiseen,+sekä+se+että+tyttösellä+täytyy+olla+sinut+anonyymipuolustaja+pääpättämässä+joka+välissä.
Kerroppa+apina+miten+sinulle+kuuluu+minun+ja+tyttösesi+asiat?
08.07.2022 10:08
Jos+sulla+on+mulle+jotain+asiaa,+niin+avaudu+toki,+se+helpottaa+pientä+sieluasi.
Tyttö+neitinen+2010+Bellörffi+rapukestinainen+kirjoitti+viimeksi+näin:+
"Kaikkea+hyvää+sinulle+ja+kauniille+vaimollesi,+Numba!"
Katselen+tässä+mitä+hullu+pukkaa+seuraavaksi.
08.07.2022 09:55
Tervehdys+sinne+junttilaan,+se+hyvä+että+sinulla+on+ajateltavaa+ja+tarinoitavaa,+kerro+lisää+mutta+muista+....+Kuksa+kirjoitetaan+isolla+Koolla.
05.07.2022 10:12
Jep,+minä+tiesin+kokemuksesta+jo+että+toimintansa+osoittaa+neitimäisyytensä+jälleen.
Tyyppi+on+aijannut+korealaisiaan+turvapenkissä,+laulamassa,+jätskiä+syöden+ja+mm.+kyltin+alla.
Haavevaimosta+lukuisia+kuvia.+tosin+eri+naisista.
Itsestään+lukuisia.
Nyt+muuttui+mahdottomuudeksi+kaikkien+ollen+samassa+kuvassa+ja+perusteena+jälleen+neitimäisyyttä.
Tuon+trollin+kontakti+suomesta+tänne+thaimaahan+on+ainoastaan+internet.
Olen+ollut+100%+oikeassa+kun+ryhdyin+kutsumaan+häntä+naaraaksi+uroksen+kropassa,+eli+neidiksi.
03.07.2022 12:23
Lue+aloitus+ja+mikäli+ymmärrät+sen+niin+palaa+sitten+astialle+takaisin,+koska+nuo+ikuisuuspiipitykset+ei+mene+jakeluun.
03.07.2022 11:39
Hei+Tyttö+neitinen+2010+Bellö.
Olet+lukuisia+kertoja+luvannut+että+jos+laitan+sellaisen+tai+tollaisen+kuvan,+niin+sinä+laitat+vastavuoroisesti+oman+sellaisen+ja+tollaisen+kuvan.
Minulle+on+ollut+selviö+että+sinä+et+kykene+olemaan+sanojesi+mittainen+mies,+siksi+et+ole+saanut+etkä+tule+saamaan+minulta+tahtomaasi,+koska+pyörrät+puheesi+erittäin+nopeasti.
Lupasit+Numballe+kuvasi+ja+nyt+jo+juttusi+muuttui.
Sinä+olet+pelkkä+huuhaa,+et+muuta.
03.07.2022 11:29
En+ole+aijannut+passinkansia+ja+sun+juttus+alkaa+olemaan+totaalisesti+pois+raiteiltaan,+mutta+jatka+toki+ja+jatkathan+sinä,+sun+juttus+on+hiekkalaatikkotasoa.
02.07.2022 20:03
Vietät+Bellörffi+siis+lauantaita+kahden+kesken+lumppus+kanssa,+grattis,+viettäkää+mieluisaa+laatuaikaa+yhdessä+.....+Pattayan+matkailupalstalla.
02.07.2022 19:42
Sulla+on+tyttö+ongelma+tai+oikeastaan+ongelmasuma.
Ensinnäkin+tervetuloa+räps+räps+tai+pakoile+sanoillasi.
Sen+lisäksesi+sulla+on+haavelumppu+ja+internetimuroidut+kakarat.
Hauskaa+on+mainintasi+että+et+naamaasi+aijaa,+mutta+aijailet+tinderin+ja+kakaroiden+kuvia.
Mikä+on+ongelmasi+että+tuhannet+suomalaiset+näkisivät+pläsisi+ja+tulisi+tietoiseksi+sinun+olevan+internetidiootti?
Lopeta+jo+aivoton+apina+nuo+finaaliuhkailusi+...+huuhaa.
02.07.2022 19:29
28 / 81