Mukava+lukea+ajatuksella+kirjoitettua+tekstiä,+osaat+hyvin+ilmaista+itseäsi.++Olen+itsekin+kuullut+kaikenlaisia+tarinoita+ikävistä+Domeista,+jotka+eivät+tosissaan+tunnista+EI:tä/turvasanaa+eivätkä+tilanteen+salliessa+kunnioita+asetettuja+rajoja.+Sinne+mahtuu+todella+ikäviä+tarinoita,+sellaisia+joita+ei+oikeasti+haluisi+edes+kuulla.+Surullisia....Itse+tiedän+olevani+turvallinen,+jopa+isämäinen+dom+ja+haluankin+aina+luoda+turvallisen+ympäristön+alistuvalle+henkilölle.+Jos+kohdalleni+osuu+kokematon,+tai+wannabe+sub+niin+varoitankin+noista+ikävistä+psyko+domeista.+Tuntuu,+etteivät+aina+käsitäkään+minkälaiseen+tilanteeseen+voivat+varomattomuuttaan+joutua+kun+antavat+sitoa+heti+ensi+tapaamisella.++Mulle+itselleni+kaikista+paras+tunne+on+tarjota+lämmin+ja+turvallinen+ympäristö,+jossa+vastapuoli+vapautuu+pikkuhiljaa+estoistaan+ja+luovuttaa+vallan+täysin+omasta+tahdostaan.+Se+jos+joku,+on+seksikästä+ja+kiihottavaa.++Yhdynkin+sanomaasi,+eli+turvallisia+leikkejä+itse+kullekin.+Pitäkää+itsenne+turvassa+ja+miettikää+aivoilla+eikä+alapäällä,+ennen+kuin+hyppäätte+täysillä+uuden+ihmisen+matkaan.