Partakaweri
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
3587
- 4524
En näe häntä enää :(
Harrastusryhmäni, jossa myös ihastukseni käy, on lopetettu koronan vuoksi. Mites tässä nyt näin kävi?1124Koronako se vaivaa?
Olo on aivan karsea. Nukuin viime yönä 17 tuntia. Ei meinaa edes jaksaa istualtaan olla kun hiki valuu. Tai sitten se on1524Kaikki on suuttuneet toisilleen
Viime päivät ovat olleet palstalla aika villejä. Porukka on jakautuneen leireihin. Yllättävintä kuitenkin on, että täysi2924Hanna vai Pete?
Nyt alkaa minua jo suututtamaan. Olen omasta mielestäni ollut suhteellisen ymmärtäväinen Jan1n muutoksen kanssa. Minulle5423Loan heittäminen palstalaisista
Täällä tuntuu olevan tietyt nimimerkit jatkuvan herjan kohteena. Toisia kiusataan jatkuvalla syötöllä. Itse olen tältä s5623Näin ihanaa unta
Unessa sain kainalooni pienen aasialaisen neitokaisen. Joku ihmeen jalkasieni momentti :D322Tiina nauraa aisurimiehelleen
Tiina lähti viettämään "tyttöjen iltaa" ja päätyikin vieraan miehen matkaan. "– Lähdettiin kundien kanssa jatkoille. Yk522- 622
Isis tulee Suomeen
"Sisäministeriön poliisiosaston kehittämispäällikkö Tarja Mankkinen kertoo Suomen valmistautuneen erilaisiin vaihtoehtoi2722- 1222
Suomen tyttöhallitus
Se on kiva esiintyä televisiossa meikin kautta pyörähtäneenä, mutta sitten kun pitäisi tehdä oikeita päätöksiä, ei saada2321- 2420
Rauha palstalla
Alkaa meno mennä taas totiseksi. Itselläni ei ainakaan ole mitään hampaan kolossa ketään kohtaan. Unohdetaan jo melskaam1020Onko Pönttis vaarallinen?
Näiden vuosien aikana kun olen palstalla ollut, joku puska on useaan otteeseen maininnut Pönttiksen olevan vaarallinen.5319Taas juttua minuuttimunista
Toisaalta kyllästyttää samoista asioista jauhaminen, mutta hienoa kun tie miesten seksuaaliasioista puhumiseen on avattu017- 117
- 1116