Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

3587

1. Palstalle pesiytynyt ätnejä

Millä niistä pääsee eroon?
    Sinkut
    45
    24
  2. En näe häntä enää :(

Harrastusryhmäni, jossa myös ihastukseni käy, on lopetettu koronan vuoksi. Mites tässä nyt näin kävi?
    Sinkut
    11
    24
  3. Koronako se vaivaa?

Olo on aivan karsea. Nukuin viime yönä 17 tuntia. Ei meinaa edes jaksaa istualtaan olla kun hiki valuu. Tai sitten se on
    Sinkut
    15
    24
  4. Kaikki on suuttuneet toisilleen

Viime päivät ovat olleet palstalla aika villejä. Porukka on jakautuneen leireihin. Yllättävintä kuitenkin on, että täysi
    Sinkut
    29
    24
  5. Hanna vai Pete?

Nyt alkaa minua jo suututtamaan. Olen omasta mielestäni ollut suhteellisen ymmärtäväinen Jan1n muutoksen kanssa. Minulle
    Sinkut
    54
    23
  6. Loan heittäminen palstalaisista

Täällä tuntuu olevan tietyt nimimerkit jatkuvan herjan kohteena. Toisia kiusataan jatkuvalla syötöllä. Itse olen tältä s
    Sinkut
    56
    23
  7. Näin ihanaa unta

Unessa sain kainalooni pienen aasialaisen neitokaisen. Joku ihmeen jalkasieni momentti :D
    Sinkut
    3
    22
  8. Tiina nauraa aisurimiehelleen

Tiina lähti viettämään "tyttöjen iltaa" ja päätyikin vieraan miehen matkaan. "– Lähdettiin kundien kanssa jatkoille. Yk
    Sinkut
    5
    22
  9. Mitä Pertille tapahtui?

Joku kertoi, että Pertti kilahti hiljaiseloni aikana. Mitä missasin?
    Sinkut
    6
    22
  10. Isis tulee Suomeen

"Sisäministeriön poliisiosaston kehittämispäällikkö Tarja Mankkinen kertoo Suomen valmistautuneen erilaisiin vaihtoehtoi
    Sinkut
    27
    22
  11. Kelle palstalaiselle antaisit koronan?

Kuka palstalaisista saisi sairastua koronaan?
    Sinkut
    12
    22
  12. Suomen tyttöhallitus

Se on kiva esiintyä televisiossa meikin kautta pyörähtäneenä, mutta sitten kun pitäisi tehdä oikeita päätöksiä, ei saada
    Sinkut
    23
    21
  13. Pönttis pois puskista

Tämä on käsky!
    Sinkut
    24
    20
  14. Rauha palstalla

Alkaa meno mennä taas totiseksi. Itselläni ei ainakaan ole mitään hampaan kolossa ketään kohtaan. Unohdetaan jo melskaam
    Sinkut
    10
    20
  15. Onko Pönttis vaarallinen?

Näiden vuosien aikana kun olen palstalla ollut, joku puska on useaan otteeseen maininnut Pönttiksen olevan vaarallinen.
    Sinkut
    53
    19
  16. Taas juttua minuuttimunista

Toisaalta kyllästyttää samoista asioista jauhaminen, mutta hienoa kun tie miesten seksuaaliasioista puhumiseen on avattu
    Sinkut
    0
    17
  17. Haluaisin painaa pääni

naisen rintojen väliin 🤗
    Sinkut
    1
    17
  18. Palstan naiset vs miehet

Kummatko ovat tasokkaampia tasoteorian mukaan?
    Sinkut
    11
    16