Näiden vuosien aikana kun olen palstalla ollut, joku puska on useaan otteeseen maininnut Pönttiksen olevan vaarallinen. Mitä se tarkoittaa?
Onko Pönttis vaarallinen?
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tietenkään ole,,, ...
sehän on hyvin pieni söpö punatukkainen menninkäinen vain. Hirveän söpö. Ei sellainen pieni voisi huolta aiheuttaa eihän?Ei voisi moinen söpö tyttö huolta aiheuttaa. Kiinnostaa vaan mitä tuo anonyymi tahtoo oikein sanoa? Funeauhan kirjoitti joskus jonkun tappofantasian.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei voisi moinen söpö tyttö huolta aiheuttaa. Kiinnostaa vaan mitä tuo anonyymi tahtoo oikein sanoa? Funeauhan kirjoitti joskus jonkun tappofantasian.
No Funeau on taas hyvä tyyppi. Se on eri juttu se. Elä mieti liikoja. Liikoja ei toki kannata kyselläkään.
- Anonyymi
Ulkona on kovin kaunis päivä. On paljon tehtävää.
- Anonyymi
Kyselevä ei tieltä eksy.
- Anonyymi
Kysyvä voi joutua tieltä tiensivuun.
- Anonyymi
Pöntis ei taida päästä pois ja turhautuu.
- Anonyymi
Pönttis on yhtä vaarallaninen kuin tässä elokuvassa The Hitman, 47 on nimenään..
Tuhoaaaa kaiken mitä eteen tulee kun tappaminen on hänen synnynnäinen ammattinsa: tappaa tunteita ja ihmiset menee siinä samalla, mitäs siitä... - Anonyymi
Paha sanoa. Jos joku on vaan pettynyt siihen, sen palstaraivareihin?
xLiner - Anonyymi
Pönttis pieni papanapylly on sellainen pikku rambo.
- Anonyymi
Palstalla kukaan ei tiedä kenenkään oikeaa taustaa.
Mutta minäpä rakastan Pönttistä. Olen aina rakastanut. Jos asuttaisiin samoilla suunnilla, riiaisin häntä ihan tosisssani. Nyt kun tulitaukomme on koetuksella, saan todeta tuon. Sitten kun tulitauko taas pitää, salaan taas tunteeni.
Pönttis on vaan niin ihana ja haluaisin kuuluttaa sen koko maailmalle <3- Anonyymi
Hyvä...pikku mussukka. Pöntön oma pieni mussukka. pieni punapää tulee kylään.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä...pikku mussukka. Pöntön oma pieni mussukka. pieni punapää tulee kylään.
Ei tule. Pönttis inhoaa minua :(
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Olet Pönttiksen oma pieni mussukka.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Olisinkin...
Olet olet...pian te näette.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No kiitos rohkaisusta :D
Ole hyvä..”
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Eikös se väittänyt sun murtautuneen tietokoneelleen? Vähemmästäkin inhoaa 😂
xLiner valtakunta kirjoitti:
Nonii se on hyvä paljastuu ihmisestä todelliset tunteet.
Pönttis on aina tiennyt, mutta inhoaa minua silti :(
Anonyymi kirjoitti:
xLinerVäittää. En vain ymmärrä miten olisin voinut murtautua hänen koneelleen? Siihen kun tarvitsisin Suomi24:n ylläpidon apua ip-osoitteen selvittämiseksi. Eikä minulla ole hajuakaan, mitä minä edes koko ip-osoitteella tekisin sen jälkeen edes.
Tämä homma juontaa jurensa siitä, kun Pertti väitti murtautuneensa Pönttiksen koneelle. Pönttis kun uskoo minun olevan Pertti :(- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Väittää. En vain ymmärrä miten olisin voinut murtautua hänen koneelleen? Siihen kun tarvitsisin Suomi24:n ylläpidon apua ip-osoitteen selvittämiseksi. Eikä minulla ole hajuakaan, mitä minä edes koko ip-osoitteella tekisin sen jälkeen edes.
Tämä homma juontaa jurensa siitä, kun Pertti väitti murtautuneensa Pönttiksen koneelle. Pönttis kun uskoo minun olevan Pertti :(Pönttis nyt on vain sellainen pikku nakero. Aiai.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Pönttis rakastaa tinua ja tulee varmasti hellimään hellästi <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerPönttis pieni peikko matkalla.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Väittää. En vain ymmärrä miten olisin voinut murtautua hänen koneelleen? Siihen kun tarvitsisin Suomi24:n ylläpidon apua ip-osoitteen selvittämiseksi. Eikä minulla ole hajuakaan, mitä minä edes koko ip-osoitteella tekisin sen jälkeen edes.
Tämä homma juontaa jurensa siitä, kun Pertti väitti murtautuneensa Pönttiksen koneelle. Pönttis kun uskoo minun olevan Pertti :(Teillä olis varmasti äksönia yhdessä. Ei nyt tule edes mieleen mihin et olisi syyllinen 😂
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Teillä olis varmasti äksönia yhdessä. Ei nyt tule edes mieleen mihin et olisi syyllinen 😂
xLinerMIstä hän on edes keksinyt, että olisin syyllinen kaikkiin maailman ongelmiin? Varmaan koronakin johtuu minusta...
Partakaweri kirjoitti:
Luottamus oli tietääkseni mennyt teillä, juurikin luottamuksen menettäminen tapahtui.
Harmaaritari on vain tasapainoisempi, mikä taas luo turvaa ja pysyy totuudessa ja on tasapainoinen.Siinä on sitä mitä ihmisestä toivotaan tasapainoista turvallista ihmistä.
On vaikea luottaa ihmiseen joka hetken väittää olevansa jotain muuta kuin on.Anonyymi kirjoitti:
xLinerSehän se, ärsyttävä tyyppi voikin olla salaisen intohimon kohde. Oikeesti.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Sehän se, ärsyttävä tyyppi voikin olla salaisen intohimon kohde. Oikeesti.
Jep. Ja eiköhän se muutu kun minuun tutustuu 😁.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Jep. Ja eiköhän se muutu kun minuun tutustuu 😁.
xLinerKaikkensa kannattaa ainakin yrittää. ;P
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kaikkensa kannattaa ainakin yrittää. ;P
Ilman muuta 😁
xLiner valtakunta kirjoitti:
Luottamus oli tietääkseni mennyt teillä, juurikin luottamuksen menettäminen tapahtui.
Harmaaritari on vain tasapainoisempi, mikä taas luo turvaa ja pysyy totuudessa ja on tasapainoinen.Siinä on sitä mitä ihmisestä toivotaan tasapainoista turvallista ihmistä.
On vaikea luottaa ihmiseen joka hetken väittää olevansa jotain muuta kuin on.No olipa harvinasen paska kommentti. Elä kirjoita minulle enää.
Partakaweri kirjoitti:
No olipa harvinasen paska kommentti. Elä kirjoita minulle enää.
Noh en, jos se on tahtosi.
- Anonyymi
Salainen tieto, pss.pss. Pöntiksellä on ystäviä, raukka rakastaa niitä, vain ystiksiä. Se täytyy pannata täältä, että pysyy pois.
- Anonyymi
Juu psykopaatteja/sosiopaatteja ja narsisteja kaikki ketkä täällä väittelee asioista. Kitjautuneita, tai ei... Kirjautuneet melkein pahempia, koska haluavat tulla huomatuiksi ja etsivät sitä omaa seuraajakuntaansa.
- Anonyymi
Kirjautuneita*
- Anonyymi
Heistä kaikki ovat paljon vaarallisempia höpöttäjiä kuin agentti 007, James Bond.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heistä kaikki ovat paljon vaarallisempia höpöttäjiä kuin agentti 007, James Bond.
Ai onko täällä joku bondi vai? Its en ole huomannut, mutta en täällä joka päivä edes käy.
Missi on sitä mitä oot nähnyt, anonyymit vaan suurentelevat kuin muut kateelliset ihmiset.
Heh, kunhan höpsöttää. En osaa pelätä kiukusta kihisevää Missiä, vaikka se osoittaisi talikolla. :)
Olkapäälle semmonen ja nakkaa järveen. Ui ja rauhotu.- Anonyymi
Uima-altaissa ei saa uida, eikä lämpössä ollenkaan olla se villitsee tuota virusta, kannattaa ottaa pikimmiten matka Antarktikalle.
Anonyymi kirjoitti:
Uima-altaissa ei saa uida, eikä lämpössä ollenkaan olla se villitsee tuota virusta, kannattaa ottaa pikimmiten matka Antarktikalle.
Jaa. Milläs se Missin saa sen matkan ajan pysymään aloillaan? Taino on mulla konstit, mutta en tiedä raaskisinko käyttää. :)
- Anonyymi
No hah... miss-pöntöuuni on seuraava James Bond 007, onko se sitten Jane Bond vai Jane Pönt... sitä ei vielä tiedä.
- Anonyymi
Sitä nyt tuskin sentään, mutta epätasapainoinen hän on.
Miksi haluat elämääsi vaikeutta ja haastetta? Katsele joku tasainen kaveri.
Minäkin nuorena miehenä kiinnostuin joskus näistä vastaavista tapauksista, mutta sittemmin olen viisastunut. - Anonyymi
Mikään *hahmo* tuskin voi olla "vaarallinen", vaikka netissä niin lukisi, sillä *hahmoa* ei ole olemassa kuin kuvittelijoiden päässä.
Sen sijaan hahmon kirjoittaja... *hahmottelee* jospa se on vaikkapa psykopaatti hinttari, jolla on valtava hinaaja- ja hempukkahovinsa kläpyttämässä käsiään, kun hahmokirjoittaja tehtailee nettirikoksiaan, huumekauppaansa, laitonta verkkoseurantaansa ja huvittaa itseään ja alamaisiaan kirjoittelemalla tyhjänpäiväisiä hahmotelmia Sinkut-palstalle. Hehe! - Anonyymi
Mikään *hahmo* tuskin voi olla "vaarallinen", vaikka netissä niin lukisi, sillä *hahmoa* ei ole olemassa kuin kuvittelijoiden päässä.
Sen sijaan hahmon kirjoittaja... *hahmottelee* jospa se on vaikkapa psykopaatti hinttari, jolla on valtava hinaaja- ja hempukkahovinsa kläpyttämässä käsiään, kun hahmokirjoittaja tehtailee nettirikoksiaan, huumekauppaansa, laitonta verkkoseurantaansa ja huvittaa itseään ja alamaisiaan kirjoittelemalla tyhjänpäiväisiä hahmotelmia Sinkut-palstalle. Hehe! - Anonyymi
Sen sijaan hahmon kirjoittaja... *hahmottelee* jospa se on vaikkapa psykopaatti hinttari, jolla on valtava hinaaja- ja hempukkahovinsa kläpyttämässä käsiään, kun hahmokirjoittaja tehtailee nettirikoksiaan, huumekauppaansa, laitonta verkkoseurantaansa ja huvittaa itseään ja alamaisiaan kirjoittelemalla tyhjänpäiväisiä hahmotelmia Sinkut-palstalle. Hehe! MissP ei ole vaarallinen kuin ehkä vain itseään puolustaessaan mikä onkin ihan suotavaa. Palstalla vaarallisia ovat harmittomalla pieruhymiöinnillä hämäävät kamukerholaiset, niiden motiiveja ja tekemisiä kannattaa kaikkien täysipäisten vähän epäillä.
Minusta tuota hermostuttiin, olinko nyt sitten taas paha? En nyt tietääkseni ollut. Jotenkin on nyt iso suuttumus aalto varmaan menossa.😳 kiva että oot täällä.🥰
valtakunta kirjoitti:
Minusta tuota hermostuttiin, olinko nyt sitten taas paha? En nyt tietääkseni ollut. Jotenkin on nyt iso suuttumus aalto varmaan menossa.😳 kiva että oot täällä.🥰
Joo, sinä olit varmaan erityisen paha :D no ei kun joo, missP:n ne ajoi pois, toivottavasti tulee vielä takaisin, koetetaan me jäljellä olevat kestää :) mutta varmaan täällä tosiaan vähän kipunoi nyt enkä minä ainakaan anna niille anteeksi sitä missP:lle aiheutettua mielipahaa enkä myöskään itseeni kohdistuneita hyökkäyksiä, itseään pitää vähän puolustaa. Mutta sunkin kimppuun saattavat yrittää ihan vaan koska voivat ja tietenkin enimmäkseen puskista :( Mutta kiva että sinäkin täällä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784