Miksi osa palstalaisista saa mielestään multinikkailla oikein luvan kanssa, ja sitten osalle se on kiellettyä? Minuakin on monesti syytetty multinikiksi, vaikka käytän vain tätä yhtä nimimerkkiä. Parasta on että nämä syyttelijät ovat itse multinikkaajia.
Samat säännöt kaikille
196
<50
Vastaukset
Joo se onkin kumma juttu? mutta kyllähän se aika yleistä ihmiskäytöstä on että se mikä on sallittua minulle ei ole sallittua muille noin niin kuin omasta mielestään. Hupaisinta viimeajoilta on se kun disse väitti minun harrastavan puskahuutelua, jota en harrasta, mutta dissen olettamanakin se oli tuomittavan rikollista minulta kun taas jan1:n nikkailut ja kikkailut on pelkkää harmitonta hupia. No se olikin kyllä niin nolo ketju että taisivat itse sen poistaa sitten.
No jos Disse kirjoittaa tälleen, että Disse ei sano, että minä, vaan kirjoittaa että Disse kun sanoo sitä ja sitten Disse tekee tätä, niin kyllä näyttää sille, että Disse kirjoittaisi omalla Disse-nimimerkillään anonyymina, mutta Disse on vaan unohtanut tuon "käytä nimimerkkiä Anonyymi"-kohtaan laittaa ruksin.
Ja mulle aivan sama vaikka täällä kaikki kirjoittelis mitä ja millä nimimerkillä.... Ei tämä ole niin vakavaa...- Anonyymi
Minä kyllä epäilen ett valtakunnansyyttäjällä on tässäkin taas näppylänsä pelissä. Voitko mitenkään selventää miks sä aina komppaat kyseistä naista? Jos kuka niin hän on häirikkö, ei hänen kanssaan pysty keskustelemaan, jos on eri mieltä jostain asiasta.
Ja kaiken lisäksi kertoilee jutujaan aika sekavasti... ota niistä sitt selvää, oli ne sitt vaikka vitsiksi tarkoitettuja ... tai sitt vaan muuten.
Tänäänkin nauroin makeasti kyseiselle ihmiselle... pari niin toisistaan erkanevaa kommenttia, hymm... samasta aiheesta sai lukea... tai niin minä ainakin asioiten laidan käsitin.
..."kun taas jan1:n nikkailut ja kikkailut on pelkkää harmitonta hupia"
Sitä se kyllä minustakin on, ja suurin osa ainakin epäilee tietävänsä kenestä palstalaisesta on kyse. Mua häiritsee ainoastaan miehen kuva nikkensä yhteydessä, mutt niinhän Wuwwellakin on.... mutt miten se minua suuremmin liikuttaisi, kun mä en hae täältä miestä itselleni. Mulla on takoitus vaihtaa mielipiteitä erilaisista asioista.
Kieltämättä mä innostuin tekemään kiusaa sulle, kun tunnut puoltavan tuota kirjoitusten poistattavaa tyrannisoivaa h'irikköä, aina.
No tässäpä tämä tällä kertaa, ja toivon ett valtakunta on voimistelemassa taas, kuten kehui; niin ei niitä hämähäkinseittejäkään kasvaisi pusikkoonsa.... jota toisaalla epäili tänään.
Ehkä silloin sais tämäkin postaus olla edes hetken palstalla, ehtii hän tämän aamullakin vaatia poistetavaksi.
Hyvää yöt' ja levollisia unia lähes kaikille palstalaisille!
trollikka
...ja nyt ainakun muistin laittaa kyttämäni nikken, jolla helpottaa poistoja hakevia! Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä epäilen ett valtakunnansyyttäjällä on tässäkin taas näppylänsä pelissä. Voitko mitenkään selventää miks sä aina komppaat kyseistä naista? Jos kuka niin hän on häirikkö, ei hänen kanssaan pysty keskustelemaan, jos on eri mieltä jostain asiasta.
Ja kaiken lisäksi kertoilee jutujaan aika sekavasti... ota niistä sitt selvää, oli ne sitt vaikka vitsiksi tarkoitettuja ... tai sitt vaan muuten.
Tänäänkin nauroin makeasti kyseiselle ihmiselle... pari niin toisistaan erkanevaa kommenttia, hymm... samasta aiheesta sai lukea... tai niin minä ainakin asioiten laidan käsitin.
..."kun taas jan1:n nikkailut ja kikkailut on pelkkää harmitonta hupia"
Sitä se kyllä minustakin on, ja suurin osa ainakin epäilee tietävänsä kenestä palstalaisesta on kyse. Mua häiritsee ainoastaan miehen kuva nikkensä yhteydessä, mutt niinhän Wuwwellakin on.... mutt miten se minua suuremmin liikuttaisi, kun mä en hae täältä miestä itselleni. Mulla on takoitus vaihtaa mielipiteitä erilaisista asioista.
Kieltämättä mä innostuin tekemään kiusaa sulle, kun tunnut puoltavan tuota kirjoitusten poistattavaa tyrannisoivaa h'irikköä, aina.
No tässäpä tämä tällä kertaa, ja toivon ett valtakunta on voimistelemassa taas, kuten kehui; niin ei niitä hämähäkinseittejäkään kasvaisi pusikkoonsa.... jota toisaalla epäili tänään.
Ehkä silloin sais tämäkin postaus olla edes hetken palstalla, ehtii hän tämän aamullakin vaatia poistetavaksi.
Hyvää yöt' ja levollisia unia lähes kaikille palstalaisille!
trollikka
...ja nyt ainakun muistin laittaa kyttämäni nikken, jolla helpottaa poistoja hakevia!Miksi en komppaisi? meillä valtiksen kanssa monesta asiasta kuitenkin on aikalailla samoilla linjoilla mielipiteet eikä valtis pyri riitelemään minun kanssa niin kuin moni muu naiseläjäoletettu täällä, silloin on helppo komppailla :) Teidän keskinäisiin kissatappeluihin taas en ota kantaa, sen verran viisas pitää olla :D mutta säkin voisit joskus koettaa ajatella myös positiivisesti valtiksen suhteen, nythän sulla tuntuu olevan ennakkokäsitys että hän poistattaisi aina sun viestit, onkohan se ihan niinkään että ihan aina ja kyllähän sä syytäkin semmoiseen saatat antaa kun hyökkäät usein melko hanakasti, ota vähän rennommin niin alkaa viestitkin pysymään :)
Hyvää yötä sinnekin :)- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Miksi en komppaisi? meillä valtiksen kanssa monesta asiasta kuitenkin on aikalailla samoilla linjoilla mielipiteet eikä valtis pyri riitelemään minun kanssa niin kuin moni muu naiseläjäoletettu täällä, silloin on helppo komppailla :) Teidän keskinäisiin kissatappeluihin taas en ota kantaa, sen verran viisas pitää olla :D mutta säkin voisit joskus koettaa ajatella myös positiivisesti valtiksen suhteen, nythän sulla tuntuu olevan ennakkokäsitys että hän poistattaisi aina sun viestit, onkohan se ihan niinkään että ihan aina ja kyllähän sä syytäkin semmoiseen saatat antaa kun hyökkäät usein melko hanakasti, ota vähän rennommin niin alkaa viestitkin pysymään :)
Hyvää yötä sinnekin :)" Teidän keskinäisiin kissatappeluihin taas en ota kantaa, sen verran viisas pitää olla :D"
Ja mitä mun hyökkäämiseen tulee... aikani kuuntelen, mutt kun mitta tulee täyteen; niin antaa palaa, jäitä ja lunta tupaan.
Kaiken lisäksi tämä on vain turvan soittoa, eikä fyysistä kamppailua käydä...
miks minun pitäisi poistua näyttämöltä, kun puolustan oikeuksiani mielipiteisiini?
Se tästä nyt vielä puuttuisi. Eiköhän mullekin riitä tuo yks häirikkö... vanavedessäni.
Mä tunsin Valtakunnansyyttäjän jo kauan aikaa sitten, ML-palstalta, silloin juteltiin paljon keskenämmekin monesta asiasta, kuten meidän molempien lukihäiriöistä ja mun puheviasta joka osoittautui elimelliseksi... liian lyhyt kielijänne, leikattin ja nyt hyvin huomaamaton vika, jota kaikki eivät edes huomaa... tai ainakaan eivät huomauta asiasta koskaan.
Veljeni vaimo, joka on lääkäri, sanoi ett aika harvoin kuulee vielä mun puheesta, joistain sanoista ranskalqaisen ärrän. Johtuen siitä ett olen oppinut kiertämään niitä vaikeampia sanoja... ja ärräkin onnistuu kohtalaisesti, harjoittelin omassa huoneessani tai yksin kellarikerroksessa muutamia kirjaimia... perrcee eiku perrsee eiku... jne.
Kotiarestia ois varmasti paukahtanut, jos minut ois yllätetty harjoittelemasta kirjaimia!
Ja nyt mä sukellan unten maille lopultakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Teidän keskinäisiin kissatappeluihin taas en ota kantaa, sen verran viisas pitää olla :D"
Ja mitä mun hyökkäämiseen tulee... aikani kuuntelen, mutt kun mitta tulee täyteen; niin antaa palaa, jäitä ja lunta tupaan.
Kaiken lisäksi tämä on vain turvan soittoa, eikä fyysistä kamppailua käydä...
miks minun pitäisi poistua näyttämöltä, kun puolustan oikeuksiani mielipiteisiini?
Se tästä nyt vielä puuttuisi. Eiköhän mullekin riitä tuo yks häirikkö... vanavedessäni.
Mä tunsin Valtakunnansyyttäjän jo kauan aikaa sitten, ML-palstalta, silloin juteltiin paljon keskenämmekin monesta asiasta, kuten meidän molempien lukihäiriöistä ja mun puheviasta joka osoittautui elimelliseksi... liian lyhyt kielijänne, leikattin ja nyt hyvin huomaamaton vika, jota kaikki eivät edes huomaa... tai ainakaan eivät huomauta asiasta koskaan.
Veljeni vaimo, joka on lääkäri, sanoi ett aika harvoin kuulee vielä mun puheesta, joistain sanoista ranskalqaisen ärrän. Johtuen siitä ett olen oppinut kiertämään niitä vaikeampia sanoja... ja ärräkin onnistuu kohtalaisesti, harjoittelin omassa huoneessani tai yksin kellarikerroksessa muutamia kirjaimia... perrcee eiku perrsee eiku... jne.
Kotiarestia ois varmasti paukahtanut, jos minut ois yllätetty harjoittelemasta kirjaimia!
Ja nyt mä sukellan unten maille lopultakin.Sulla on just hyvä tyyli ilmaista asiasi, pidä tuo. Osaat perustellakin. Ei pitäisi olla mitään oikeaa syytä poistella sun viestejäsi.
xLiner Harmaaritari kirjoitti:
Miksi en komppaisi? meillä valtiksen kanssa monesta asiasta kuitenkin on aikalailla samoilla linjoilla mielipiteet eikä valtis pyri riitelemään minun kanssa niin kuin moni muu naiseläjäoletettu täällä, silloin on helppo komppailla :) Teidän keskinäisiin kissatappeluihin taas en ota kantaa, sen verran viisas pitää olla :D mutta säkin voisit joskus koettaa ajatella myös positiivisesti valtiksen suhteen, nythän sulla tuntuu olevan ennakkokäsitys että hän poistattaisi aina sun viestit, onkohan se ihan niinkään että ihan aina ja kyllähän sä syytäkin semmoiseen saatat antaa kun hyökkäät usein melko hanakasti, ota vähän rennommin niin alkaa viestitkin pysymään :)
Hyvää yötä sinnekin :)Noh trollikalla on huono tapa antaa asiat väärin ymmärtää tarkoituksella sekoittaa oikean jumpan ja kuin vitsailuni miehelleni väärin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16322736/naiminen--#comment-101721721
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16322645/ei-tassa-mitaan-hataa-ole#comment-101721125
Ja on hänellä ennakkokäsityksiä minusta joista oon niin monesti saarnannut yleisesti mutta silti se vaan rakentaa niitä lisää jostain vaan niitä kumpuaa.
Ihmisiä tapetaan ennakkokäsityksien mukaankin mutta silti tämä neiti ei niitä tunnu vähentävän vaan lisäävän ennakkoluuloja.
Jostain tuollainen vihamielisyys nousee.
Ensinnäkään en ymmärrä mikä hänellä on minua vastaan.
Tuollaisen ihmisen elämä tulee olemaan rankka kyllä täysin itse ainakaan pidä mitenkään suuressa arvossa. Mieti miten hän sinun elämäsi sanomisia yhteen littää ja levittää seuraavalle.
Tämä on juuri sitä mistä en tykkää tahdotaan tarkoituksella puhua ihmisestä pahaa
kyllä niitä valheellisia asioita saa poistaa minusta ja pitääkin poistaa ja juurikin ikävät ennakkokäsitykset ovat ihmisten viholliset ei muut. Eikä näytä niin kuin ymmärtää tuota, valheiden levitykset pitää poistaa koska ne ovat kiusaamista.
Ihmisen saa näyttämään pahana kuin hyvänäkin kun kertoo tarinan tässäkin minä kerron erittäin neutraalisti vaikka hän käyttää noita voimakkaita syyttäviä asioita. Sellaista rumaa käytöstä ja vielä se että ei ymmärrä minulla on kasvot ja hänellä ei, miten ilkeätä tuo on.
taas voin sanoa tämä on hänelle varmaan oppitunti jota ei sellaisena ota kun ei pysty minuun reagoimaan neutraalisti vaan jostain pitää vihan kohde ottaa.valtakunta kirjoitti:
Noh trollikalla on huono tapa antaa asiat väärin ymmärtää tarkoituksella sekoittaa oikean jumpan ja kuin vitsailuni miehelleni väärin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16322736/naiminen--#comment-101721721
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16322645/ei-tassa-mitaan-hataa-ole#comment-101721125
Ja on hänellä ennakkokäsityksiä minusta joista oon niin monesti saarnannut yleisesti mutta silti se vaan rakentaa niitä lisää jostain vaan niitä kumpuaa.
Ihmisiä tapetaan ennakkokäsityksien mukaankin mutta silti tämä neiti ei niitä tunnu vähentävän vaan lisäävän ennakkoluuloja.
Jostain tuollainen vihamielisyys nousee.
Ensinnäkään en ymmärrä mikä hänellä on minua vastaan.
Tuollaisen ihmisen elämä tulee olemaan rankka kyllä täysin itse ainakaan pidä mitenkään suuressa arvossa. Mieti miten hän sinun elämäsi sanomisia yhteen littää ja levittää seuraavalle.
Tämä on juuri sitä mistä en tykkää tahdotaan tarkoituksella puhua ihmisestä pahaa
kyllä niitä valheellisia asioita saa poistaa minusta ja pitääkin poistaa ja juurikin ikävät ennakkokäsitykset ovat ihmisten viholliset ei muut. Eikä näytä niin kuin ymmärtää tuota, valheiden levitykset pitää poistaa koska ne ovat kiusaamista.
Ihmisen saa näyttämään pahana kuin hyvänäkin kun kertoo tarinan tässäkin minä kerron erittäin neutraalisti vaikka hän käyttää noita voimakkaita syyttäviä asioita. Sellaista rumaa käytöstä ja vielä se että ei ymmärrä minulla on kasvot ja hänellä ei, miten ilkeätä tuo on.
taas voin sanoa tämä on hänelle varmaan oppitunti jota ei sellaisena ota kun ei pysty minuun reagoimaan neutraalisti vaan jostain pitää vihan kohde ottaa.Joo, noin minäkin olen vähän ymmärtänyt että niitä asioita täällä helposti liiotellaan, onneksi on jo pitkältä ajalta kokemusta palstasta niin ei ihan heti aina kuitenkaan usko jos/kun väitetään vaikka mitä, ne väittämät kun on usein asiayhteydestä irrotettuja ja vailla mitään todellista totuuspohjaa. No nää on näitä ja ihmiset täälläkin sellaisia kuin ovat, niiden kaa pitää vaan koettaa pärjätä :)
Minäkin sitä vähän ihmetellyt kun trollikka tuntuu niin usein juuri sinua syyttävän kirjoitustensa poistamisesta, on niitä varmaan joku poistattanut mutta se varmaan useimmiten on juurkin joku muu, luultavasti joku ihan puskatyyppi kiusallaan niin väärin kun ne aina menee sinun piikkiin sitten varmaan sen vuoksi kun olet kertonut epäasialliset tekstiti poistattavasi.
Juurikin näin, sulla on tässä asiallinen ja perusteltu vastaus, laitoit linkitkin noihin trollikan viittaamiin jonka trollikka toki olisi voinut itsekin tehdä, siinä olis vaan sitten syytös laimentunut aikalailla :) joo, trollikka(kin) vois tosiaan ottaa oppia tästä sun vastauksesta. Asiallisesti, isommin kiihtymättä ja linkit mukaan niin on paljon vakuuttavampaa tekstiä ulkopuolisten silmissä.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, noin minäkin olen vähän ymmärtänyt että niitä asioita täällä helposti liiotellaan, onneksi on jo pitkältä ajalta kokemusta palstasta niin ei ihan heti aina kuitenkaan usko jos/kun väitetään vaikka mitä, ne väittämät kun on usein asiayhteydestä irrotettuja ja vailla mitään todellista totuuspohjaa. No nää on näitä ja ihmiset täälläkin sellaisia kuin ovat, niiden kaa pitää vaan koettaa pärjätä :)
Minäkin sitä vähän ihmetellyt kun trollikka tuntuu niin usein juuri sinua syyttävän kirjoitustensa poistamisesta, on niitä varmaan joku poistattanut mutta se varmaan useimmiten on juurkin joku muu, luultavasti joku ihan puskatyyppi kiusallaan niin väärin kun ne aina menee sinun piikkiin sitten varmaan sen vuoksi kun olet kertonut epäasialliset tekstiti poistattavasi.
Juurikin näin, sulla on tässä asiallinen ja perusteltu vastaus, laitoit linkitkin noihin trollikan viittaamiin jonka trollikka toki olisi voinut itsekin tehdä, siinä olis vaan sitten syytös laimentunut aikalailla :) joo, trollikka(kin) vois tosiaan ottaa oppia tästä sun vastauksesta. Asiallisesti, isommin kiihtymättä ja linkit mukaan niin on paljon vakuuttavampaa tekstiä ulkopuolisten silmissä.Onko sulla käsitystä, kuka kumma on poistattanut kaksi mun lähettämää vestiä sulle? Mun käsittääkseni niiden viestien alut pitäisi löytyä postilaatikostasi... vai miksi sitä ilmoitusta viesteistä sanotaankaan. Niin Nuuska joskus kertoi ett alku ainoastaan viestistä löytyl,, lopppu puuttui kun (se oli poistettu)... eikä löytynyt ketjustakaan kun haettiin.
ihan muitin virkistämiseksi...
"Ja kaiken lisäksi kertoilee jutujaan aika sekavasti... ota niistä sitt selvää, oli ne sitt vaikka vitsiksi tarkoitettuja ... tai sitt vaan muuten."
Kun en ihan varma ollut ymmärsinkö oikein?
"Tänäänkin nauroin makeasti kyseiselle ihmiselle... pari niin toisistaan erkanevaa kommenttia, hymm... samasta aiheesta sai lukea... tai niin minä ainakin asioiten laidan käsitin."
Itse valtis on nyt ne ketjut tänne työntänyt näkyville... lukekaas minkälaisen käsityksen te nolsta tekstistä saatte...
Mun tekstejä häviää ainoastaan kun lähetän sen täällä jollekin miehelle, tosi omituista.
Trollikka tosiaan otti opiksi nyt näistä nuhteistanne! Anteeksi olemassa oloni!
Koittakaa pärjätä koronan kanssa, terveinä.
Ihan viimoiseksi vielä; mä en vaivaudu tappelemaan jostain palsta tilasta, jonkun mustasukkaisen naisen kanssa. Pidä palsta hyvänäsi!
Uniikki x Roope Salminen - Neljän Seinän Sisäl (Lyric Video)
https://www.youtube.com/watch?v=gBreF3qQ4Vs&list=RDgBreF3qQ4Vs&start_radio=1&t=0
trollikka
- Anonyymi
Tekisikö mielesi moninikkailla?
Nimim. takataskussa ainakin kolme rekattua⚡ - Anonyymi
multinikkaus kertoo että n psyykkisesti henkisesti ja mieleltään sairastunut ja vastailee itselleen yms ja että on tosi yksinäinen ehkä aito vanhapiika tai vanhapoika taikka korkeastikoulutettu ja ainoat ystävät on mielikuvituskaverit ja ainoat oka vastaa on itse itselleen eri nikeillä
- Anonyymi
Sinä se et kauaa pärjännyt ilman palstaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se et kauaa pärjännyt ilman palstaa?
tulin vain käymään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulin vain käymään
Lisätään
https://youtu.be/rlORfFM0S3s
kaikkeen löytyy biisi - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Miten on mennyt niin kuin omasta mielestä?
ihan hyvin mutta ajattelin tulla tänne käymään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätään
https://youtu.be/rlORfFM0S3s
kaikkeen löytyy biisitotta ja osuva kappale mutta petyin ei täällä puhuta naisista tisseistä pimpeistä pepuista mitään ja pettymys suurin ei hehkeitä naisten kuvia kummissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
totta ja osuva kappale mutta petyin ei täällä puhuta naisista tisseistä pimpeistä pepuista mitään ja pettymys suurin ei hehkeitä naisten kuvia kummissaan
Sulle on monta kertaa kerrottu, että täällä Suolessa on k-18 Seksi-palsta. Et varmaan uskalla mennä sinne koska olet mammampoika.
- Anonyymi
Ei kiinnosta, lempiminen kiinnostaa tässä kohtaa enemmän :)
Miten niin osalle kiellettyä?
Antaa mennä vaan.
- Anonyymi
Multinikkailu... mitä se on sitten: se on toivomista paremmasta elämästä, toivomus sellaisesta ja uudesta rakkauedesta.
- Anonyymi
Rahat ennen rakkautta.
- Anonyymi
Tarkoitat kai Perttiä. Sillä hän oli tapana seota kunnolla ja palata sitten muka uutena ihmisenä palstalle manupuloimaan samoilla maneereilla, uskoen että sen mulkkuilut olisi unohdettu uuden nikin myötä eikä kukaan tunnista.. Puhtaalta pöydältä muka. Sehän suuttui joka kerta kun ei ymmärtänyt jäävänsä aina kiinni ja muut kyllä muistaa.
Tuo on aivan eri asia kun esim. Jan1:n nikkien vaihtelu.
Puskista voi trollailla tai kirjoitella kuka vaan, se taas on tällaisen alustan ominaisuus. Melkeinpä nekin tunnistaa, esimerkkinä just Pertin tukinikit. Joillekin tää on totisempaa kuin toisille.
Tällaisessa paikassa vastuu on lukijalla mitä haluaa uskoa.
Oman mausteensahan tuollainen tuo palstalle. Vaikuttaa sekin, mihin tarkoitukseen niitä useita nikkejä kehittelee. Hauskasti kuten Peris vai hallintatarkoituksessa kuten Pertti.
xLinerKun nyt mainitsit minutkin, niin pakko todeta etten olisi uskonut nimimerkin vaihtamisista nousevan sellaista mekkalaa. En edes karikatyyreillä leikkimisestä nimimerkeillä tai imitoiden streotyyppisimpiä tyyppejä. Ihmiset on aika vakavia loppujen lopuksi.
Täytyy varmaan alkaa vaan huorittelemaan ja raiskaamaan naisia, niin pisteet nousee ja meteli vaimenee. :)- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kun nyt mainitsit minutkin, niin pakko todeta etten olisi uskonut nimimerkin vaihtamisista nousevan sellaista mekkalaa. En edes karikatyyreillä leikkimisestä nimimerkeillä tai imitoiden streotyyppisimpiä tyyppejä. Ihmiset on aika vakavia loppujen lopuksi.
Täytyy varmaan alkaa vaan huorittelemaan ja raiskaamaan naisia, niin pisteet nousee ja meteli vaimenee. :)Onhan sun nykyisestä nikistä paljon hupia saanut. Jopa valtis käy sua nykyään lipomassa, ehkä se ei ole hoksannut kaikkea 😂
Meillä miehillä on selkeästi enemmän oikeuksia kuin naisilla.. 😄
Jännää miten Funeaun hahmot eivät ole saaneet missään kohtaa ketään kimppuunsa, en ainakaan ole huomannut. Hänhän vaihtelee myös nikkejä ja hahmoaan.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Onhan sun nykyisestä nikistä paljon hupia saanut. Jopa valtis käy sua nykyään lipomassa, ehkä se ei ole hoksannut kaikkea 😂
Jännää miten Funeaun hahmot eivät ole saaneet missään kohtaa ketään kimppuunsa, en ainakaan ole huomannut. Hänhän vaihtelee myös nikkejä ja hahmoaan.
xLinerHeh, jännää huomata millainen valta tosiaan mielikuvilla on ja annnetaan. On Funeaukin saanut osansa, mutta hän ei ota niin henkilökohtaista roolia nimimerkeillään kun vaikka minä teen. Funis enemmänkin pyörittelee omassa 'päässään' ääneen juttuja, eikä pahemmin ota kontaktia keneenkään 'persoonana'.
Yksin lätinäksi enemmänkin keskittyvää juttua, viihdyttävää sekin. Mutta mä taas kaipaan vastavuoroisuutta. Human touch tyyppistä arkista vastavuoroisuutta, enemmän arkirealismia kun lennokasta settiä. :)- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kun nyt mainitsit minutkin, niin pakko todeta etten olisi uskonut nimimerkin vaihtamisista nousevan sellaista mekkalaa. En edes karikatyyreillä leikkimisestä nimimerkeillä tai imitoiden streotyyppisimpiä tyyppejä. Ihmiset on aika vakavia loppujen lopuksi.
Täytyy varmaan alkaa vaan huorittelemaan ja raiskaamaan naisia, niin pisteet nousee ja meteli vaimenee. :)Jonnekin just kirjoitin, että joku voi kokea itsensä nöyryytetyksi jos ei ole ymmärtänyt ideaa ja ottanut (sun) hahmon tosissaan. Viha voi nousta ihan siitä.
Jonnekin just kirjoitin, että joku voi kokea itsensä nöyryytetyksi jos ei ole ymmärtänyt ideaa ja ottanut (sun) hahmon tosissaan. Viha voi nousta ihan siitä.
xLinerJoo, se riskihän siinä tietysti on. Ihmisten vaan pitäisi ymmärtää se, että en ole satuttamassa ketään. Yritän tuoda sen esiin puheissani väliajoin, mutta ehkä se olo tulee siitä että on antanut itsestään. Vaikka ei täällä mitään ihmissuhteita luoda, keskutelusuhteita vaan.
No mutta mitä sekään haittaa, jos on antanut itsestään. Enhän mä sillä asialla ketään täällä lyö, ellei nyt sitten mene huoritteluksi ja raiskaamiseksi jutut.
Muhun voi suhtautua miten haluaa, mutta mun idea ei ole tuhota ketään. Vain nostaa esiin erilaisia näkökulmia streotyyppisten hahmojenkin kautta. Ajatusleikkiä.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, jännää huomata millainen valta tosiaan mielikuvilla on ja annnetaan. On Funeaukin saanut osansa, mutta hän ei ota niin henkilökohtaista roolia nimimerkeillään kun vaikka minä teen. Funis enemmänkin pyörittelee omassa 'päässään' ääneen juttuja, eikä pahemmin ota kontaktia keneenkään 'persoonana'.
Yksin lätinäksi enemmänkin keskittyvää juttua, viihdyttävää sekin. Mutta mä taas kaipaan vastavuoroisuutta. Human touch tyyppistä arkista vastavuoroisuutta, enemmän arkirealismia kun lennokasta settiä. :)Periskin höpöttelee hahmoillaan omissa ketjuissaan, vähän niin kuin Funeau. Silti Periksen hahmot saa jonkun otsasuonet poksumaan.
Mua ei haittaa jos en heti hoksaa kuka on kuka tai mikä kiemura on justiinsa menossa. Ja tosiaan toi, että vastaukset riippuu siitä kenelle luulee vastaavana. Pohjatiedot tyypistä vaikuttaa munkin rustailemiin kirjoituksiin. Se on sitä vastavuoroisuutta.
Jonnekin just kirjoitin, että joku voi kokea itsensä nöyryytetyksi jos ei ole ymmärtänyt ideaa ja ottanut (sun) hahmon tosissaan. Viha voi nousta ihan siitä.
xLinerJoku Petezxr esimerkiksi, miten sellaisen voi edes ottaa tosissaan? Huomasin, että näköjään voi. Mutta ihmettelen miten, koska sen oli tarkoituskin olla falski ja läpinäkyvä hahmo, tyyppi joka ei juuri jaarittele laukoo vaan. Limainen känniääliö ja flirtti.
Siinä vaiheessa painoin jarrua, kun havaitsin, että joku oikeasti alkaa ihastumaan hahmoon ja elättelemään toiveita enemmästä.
Uskomatonta, että siihenkin 'tyyppiin' joku voisi oikeasti ihastua tai jopa rakastua.Jan1 kirjoitti:
Joku Petezxr esimerkiksi, miten sellaisen voi edes ottaa tosissaan? Huomasin, että näköjään voi. Mutta ihmettelen miten, koska sen oli tarkoituskin olla falski ja läpinäkyvä hahmo, tyyppi joka ei juuri jaarittele laukoo vaan. Limainen känniääliö ja flirtti.
Siinä vaiheessa painoin jarrua, kun havaitsin, että joku oikeasti alkaa ihastumaan hahmoon ja elättelemään toiveita enemmästä.
Uskomatonta, että siihenkin 'tyyppiin' joku voisi oikeasti ihastua tai jopa rakastua.Tähän vois varmaan sanoa, että jos ihastuttaa ihastukaa hahmoon mutta älkää odottako, että koskaan alan tapailemaan teitä. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Joo, se riskihän siinä tietysti on. Ihmisten vaan pitäisi ymmärtää se, että en ole satuttamassa ketään. Yritän tuoda sen esiin puheissani väliajoin, mutta ehkä se olo tulee siitä että on antanut itsestään. Vaikka ei täällä mitään ihmissuhteita luoda, keskutelusuhteita vaan.
No mutta mitä sekään haittaa, jos on antanut itsestään. Enhän mä sillä asialla ketään täällä lyö, ellei nyt sitten mene huoritteluksi ja raiskaamiseksi jutut.
Muhun voi suhtautua miten haluaa, mutta mun idea ei ole tuhota ketään. Vain nostaa esiin erilaisia näkökulmia streotyyppisten hahmojenkin kautta. Ajatusleikkiä.Palstan menoon sisälle pääsemiseen menee oma aikansa. Kaikki mikä anomyymilla palstalla on mahdollista myöskin tapahtuu.
Tää palstailu ei sovi kaikille. Nahan paksuntamiseen tää on ihan huippu paikka, mulle tästä on ollut hyötyä ihan oikeassa elämässäkin 😄
Palstan menoon sisälle pääsemiseen menee oma aikansa. Kaikki mikä anomyymilla palstalla on mahdollista myöskin tapahtuu.
Tää palstailu ei sovi kaikille. Nahan paksuntamiseen tää on ihan huippu paikka, mulle tästä on ollut hyötyä ihan oikeassa elämässäkin 😄
xLinerMähän olenkin sanonut, että sä olet ihan pehmo oikeassa elämässä 😏
Anonyymi kirjoitti:
Periskin höpöttelee hahmoillaan omissa ketjuissaan, vähän niin kuin Funeau. Silti Periksen hahmot saa jonkun otsasuonet poksumaan.
Mua ei haittaa jos en heti hoksaa kuka on kuka tai mikä kiemura on justiinsa menossa. Ja tosiaan toi, että vastaukset riippuu siitä kenelle luulee vastaavana. Pohjatiedot tyypistä vaikuttaa munkin rustailemiin kirjoituksiin. Se on sitä vastavuoroisuutta.
xLinerNäinpä tekee joo. Meitä ihmisiä on monenlaisia ja tarkoitusperiä ihmisen mukaan. Itse nautin vastavuoroisuudesta, se antaa paljon vaikka joskus ottaakin paljon. Mullakin on toisinaan vahvasti tunteet mukana ja 'ihastun' ihmiseen siellä tekstinsä takana. Mikä ei kuitenkaan meinaa, että siitä sen enempää kehittyy tai ole tarkoituskaan kehittyä.
Ihminen on aika kiehtova olento kaiken kaikkiaan. Ihmisen mieli nimenomaan.Anonyymi kirjoitti:
Palstan menoon sisälle pääsemiseen menee oma aikansa. Kaikki mikä anomyymilla palstalla on mahdollista myöskin tapahtuu.
xLinerHeh, totta. :)
On tämä itsellekin ollut mielenkiintoinen ja pitkä reissu. Koukuttava juurikin sen ihmismielen takia. Tässä oppii paljon ihmisyydestä, asioita joita ei kasvokkain aina pääse lähelle. Koska ihmiset ei puhu, ei uskalla sanoa, ei kertoa sisimpiään. Julkikuori on etenkin suomalaisille hyvinkin tärkeä kuori.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Joku Petezxr esimerkiksi, miten sellaisen voi edes ottaa tosissaan? Huomasin, että näköjään voi. Mutta ihmettelen miten, koska sen oli tarkoituskin olla falski ja läpinäkyvä hahmo, tyyppi joka ei juuri jaarittele laukoo vaan. Limainen känniääliö ja flirtti.
Uskomatonta, että siihenkin 'tyyppiin' joku voisi oikeasti ihastua tai jopa rakastua.No onhan noita ihastumisia "pahiksiin" täällä nähty. Aina samat naisoletetut niiden kimpussa 😂
Pitäisiköhän rekata nikki jollekin karvaiselle murahtelevalle äijänköriläälle joka laukoo asiat suoraan niin kuin xLiner ja iskee piikkiä lihaan... 😂
xLiner - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Joo, se riskihän siinä tietysti on. Ihmisten vaan pitäisi ymmärtää se, että en ole satuttamassa ketään. Yritän tuoda sen esiin puheissani väliajoin, mutta ehkä se olo tulee siitä että on antanut itsestään. Vaikka ei täällä mitään ihmissuhteita luoda, keskutelusuhteita vaan.
Muhun voi suhtautua miten haluaa, mutta mun idea ei ole tuhota ketään. Vain nostaa esiin erilaisia näkökulmia streotyyppisten hahmojenkin kautta. Ajatusleikkiä."..mutta ehkä se olo tulee siitä että on antanut itsestään."
Tuossakin on sellainen koukku, että jos kerrot jotain täällä itsestäsi jollekin, kerrot sen kaikille lukijoille. Huono syy vetää hernettä nenään.
No onhan noita ihastumisia "pahiksiin" täällä nähty. Aina samat naisoletetut niiden kimpussa 😂
Pitäisiköhän rekata nikki jollekin karvaiselle murahtelevalle äijänköriläälle joka laukoo asiat suoraan niin kuin xLiner ja iskee piikkiä lihaan... 😂
xLinerJoo, munlaiset puolikiltit Janit vetoaakin vain harvaan. Löydät vielä körilään kuvankin jostain, niin avot. :D
No on kai se kerrottava sekin, kun kerran aloin avautumaan ja ihmiset on tuohduksissaan. Että nyt (uskoo kuka haluaa ja vielä kykenee) olen niin paljon itseni, kun nyt koskaan pystyn millään palstalla olemaan. Toki välillä otan roolin ja heittelen vaan, mutta sellainen mä olen oikeassakin elämässä. Riehakas ja leikkisä, vallaton ja flirttikin.
Että ei tämä nykyinen nimimerkki ole feikkiä, Disselle jo sanoinkin että nyt tulen esiin mahdollisimman omana itsenäni enkä opetettujen roolien mukaan. :)
Jopa se transasia on aivan totta. Tiedän, että se tekee mut haavoittuvaksi, mutta ei se enää tässä kohtaa tunnu pelottavalle. Olen jo asian kanssa sinut.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mähän olenkin sanonut, että sä olet ihan pehmo oikeassa elämässä 😏
No tuu koittaan prkl 👿😂
"..mutta ehkä se olo tulee siitä että on antanut itsestään."
Tuossakin on sellainen koukku, että jos kerrot jotain täällä itsestäsi jollekin, kerrot sen kaikille lukijoille. Huono syy vetää hernettä nenään.
xLinerTotta, sen varaan mäkin olen luottanut.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Joo, munlaiset puolikiltit Janit vetoaakin vain harvaan. Löydät vielä körilään kuvankin jostain, niin avot. :D
No on kai se kerrottava sekin, kun kerran aloin avautumaan ja ihmiset on tuohduksissaan. Että nyt (uskoo kuka haluaa ja vielä kykenee) olen niin paljon itseni, kun nyt koskaan pystyn millään palstalla olemaan. Toki välillä otan roolin ja heittelen vaan, mutta sellainen mä olen oikeassakin elämässä. Riehakas ja leikkisä, vallaton ja flirttikin.
Että ei tämä nykyinen nimimerkki ole feikkiä, Disselle jo sanoinkin että nyt tulen esiin mahdollisimman omana itsenäni enkä opetettujen roolien mukaan. :)
Jopa se transasia on aivan totta. Tiedän, että se tekee mut haavoittuvaksi, mutta ei se enää tässä kohtaa tunnu pelottavalle. Olen jo asian kanssa sinut."Jopa se transasia on aivan totta. .."
Tätä mä jäin miettimään että olitko tosissasi. Alkuperäistä kirjoitusta en lukenut, vaan jokin sivuuttavan jutun. Hyvä, pidä puolesi, sullahan on munaa siihen.
Pidän itseäni naisena mutta en näe sitä rajaa niin mustavalkoisena, siirryn luontevasti janalla fiiliksen mukaan. Pidän mielelläni miesten vaatteita jos ne sopii päälle, joskus on kiva laittautua naisellisesti. Mulla ei sukupuoli rajoita toimintaa tai käytöstä, en edes ajattele sitä.. 😏
"Jopa se transasia on aivan totta. .."
Tätä mä jäin miettimään että olitko tosissasi. Alkuperäistä kirjoitusta en lukenut, vaan jokin sivuuttavan jutun. Hyvä, pidä puolesi, sullahan on munaa siihen.
Pidän itseäni naisena mutta en näe sitä rajaa niin mustavalkoisena, siirryn luontevasti janalla fiiliksen mukaan. Pidän mielelläni miesten vaatteita jos ne sopii päälle, joskus on kiva laittautua naisellisesti. Mulla ei sukupuoli rajoita toimintaa tai käytöstä, en edes ajattele sitä.. 😏
xLinerJoo, niin pitkälle en ole kyseistä asiaa vienyt, kun juksasin jo vieneeni. Mä vielä sulattelen, koska mulla on perhettä. En pysty heittämään vanhempana ja puolisona kaikkea vaan menemään itsenikään takia. Jos olisin jotain halunnut radikaalimpaa muutosta, mun olisi pitänyt ehdä se jo ennen heitä. Nyt on pakko ittaa heidänkin tunteensa huomioon.
Mutta mun molemmat puolet on nykyään jo sovussa itsensä kanssa. Ja helpotusta on tuonut sekin, että en enää estele sisintäni. Enhän minäkään sukupuoltani ajattelemalla ajattele, mutta nyt osaan sanoittaa sitä. Se ei ole mustavalkoinen. Ei todellakaan, moneen mun nuorena käymään ahdistukseen löytyy syy. Itsensä kieltäminen, yllätys yllätys taaskin muiden takia.
Mutta itseään voi tosiaan ilmentää monella tavalla. Kuten sanot, vaatteilla ja habituksella. Mulla on jo pitkään ollut vaatteet unisex, miesten, hiukset tyyppiä mitä olen kuviakin linkittänyt ja näkyy niissä profiilikuvissakin, missä olen lisännyt partaa ja kulmakarvoja, nenää ihan hitusen leventänyt silmien välistä. Parran kanssa mun leukaperät korostuu miehekkäästi ja mä pidän siitä. Kasvojen piirteet ikävä kyllä tai mulle ehkä hyvä kyllä menee kivasti yksiin, ei tarvi paljon muokkailla kuvia ollakseen ihan ok miehen näköinen. :)
Matka itseen on sekin antoisaa. Kuten seksuaalisuuskin ylipäänsä.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Joo, niin pitkälle en ole kyseistä asiaa vienyt, kun juksasin jo vieneeni. Mä vielä sulattelen, koska mulla on perhettä. En pysty heittämään vanhempana ja puolisona kaikkea vaan menemään itsenikään takia. Jos olisin jotain halunnut radikaalimpaa muutosta, mun olisi pitänyt ehdä se jo ennen heitä. Nyt on pakko ittaa heidänkin tunteensa huomioon.
Mutta mun molemmat puolet on nykyään jo sovussa itsensä kanssa. Ja helpotusta on tuonut sekin, että en enää estele sisintäni. Enhän minäkään sukupuoltani ajattelemalla ajattele, mutta nyt osaan sanoittaa sitä. Se ei ole mustavalkoinen. Ei todellakaan, moneen mun nuorena käymään ahdistukseen löytyy syy. Itsensä kieltäminen, yllätys yllätys taaskin muiden takia.
Mutta itseään voi tosiaan ilmentää monella tavalla. Kuten sanot, vaatteilla ja habituksella. Mulla on jo pitkään ollut vaatteet unisex, miesten, hiukset tyyppiä mitä olen kuviakin linkittänyt ja näkyy niissä profiilikuvissakin, missä olen lisännyt partaa ja kulmakarvoja, nenää ihan hitusen leventänyt silmien välistä. Parran kanssa mun leukaperät korostuu miehekkäästi ja mä pidän siitä. Kasvojen piirteet ikävä kyllä tai mulle ehkä hyvä kyllä menee kivasti yksiin, ei tarvi paljon muokkailla kuvia ollakseen ihan ok miehen näköinen. :)
Matka itseen on sekin antoisaa. Kuten seksuaalisuuskin ylipäänsä.Ainakin tuo asia on helpompi ympäristön kannalta naiseksi syntyneillä, kukaan ei juurikaan kiinnitä huomiota pukeutumiseen tai hiustyyliin. Miehillä kynsilakkaa ja hametta ei pidetä yhtä hyväksyttävänä. Tai neitimäistä käytöstä.
Mun harrastuksistani on ihan okei karjua prkelettä 😁 Sen sijaan jossain tankotanssissa varmaan katsottais vähän vinoon jos karvainen äijä alkais nyyhkimään kun käsiin sattuu.
Ajattelin aiheuttaa pahennusta kesällä hankkimalla kiltin. Se taitaakin olla niitä harvoja miesten vaatteita jotka pistävät naisten päällä silmään 😂
xLiner Jan1 kirjoitti:
Joo, niin pitkälle en ole kyseistä asiaa vienyt, kun juksasin jo vieneeni. Mä vielä sulattelen, koska mulla on perhettä. En pysty heittämään vanhempana ja puolisona kaikkea vaan menemään itsenikään takia. Jos olisin jotain halunnut radikaalimpaa muutosta, mun olisi pitänyt ehdä se jo ennen heitä. Nyt on pakko ittaa heidänkin tunteensa huomioon.
Matka itseen on sekin antoisaa. Kuten seksuaalisuuskin ylipäänsä.Profiilikuvassa saapi olla nyt toi apina, kun joitakin häiritsee mun miesnaama. Vaikka mä itse niin tykkäisin pitää naamaani parralla esillä, kuitenkin tykkään ilmentää itseäni miehenä enkä naisena. :D
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tuo asia on helpompi ympäristön kannalta naiseksi syntyneillä, kukaan ei juurikaan kiinnitä huomiota pukeutumiseen tai hiustyyliin. Miehillä kynsilakkaa ja hametta ei pidetä yhtä hyväksyttävänä. Tai neitimäistä käytöstä.
Mun harrastuksistani on ihan okei karjua prkelettä 😁 Sen sijaan jossain tankotanssissa varmaan katsottais vähän vinoon jos karvainen äijä alkais nyyhkimään kun käsiin sattuu.
Ajattelin aiheuttaa pahennusta kesällä hankkimalla kiltin. Se taitaakin olla niitä harvoja miesten vaatteita jotka pistävät naisten päällä silmään 😂
xLinerNiinhän se on. Miehillä on kuitenkin valtavasti ' näkymättämiä' vapauksia mistä ne ei itse edes tajua mitään. naisilla sitten tämä puoli, että voi pukeutua kuinka tykkää. Toki butchiksi muakin on sanottu, mutta eipä se mua haittaa. :)
Otan sen kehuna. Kun se nyt on kuitenkin mulle mua. :D
On tuolla yhdesä profiilissa musta kuvakin päälle kolmekymppisenä, jonkun mielestä nätti nainen. Mutta näää, en perusta sellaselle. Täytyy saada olla sitä mitä on.
Joo, voin kuvitella että tankotanssissa vaikka sitäkin miehet vetää, ei katsota hyvällä kitinää. Toisin kun puntilla saa kiroilla naisenakin. Oikeestaan sukupuoliroolit on kyllä perseestä. :D
Kiltti? Kai sä alushousuja käytät? ;)- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Tähän vois varmaan sanoa, että jos ihastuttaa ihastukaa hahmoon mutta älkää odottako, että koskaan alan tapailemaan teitä. :)
ootko lesbo?
Anonyymi kirjoitti:
ootko lesbo?
En. Biseksuaali, tunnen seksuaalista ja romanttista vetoa molempiin sukupuoliin. Kuin?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Niinhän se on. Miehillä on kuitenkin valtavasti ' näkymättämiä' vapauksia mistä ne ei itse edes tajua mitään. naisilla sitten tämä puoli, että voi pukeutua kuinka tykkää. Toki butchiksi muakin on sanottu, mutta eipä se mua haittaa. :)
Otan sen kehuna. Kun se nyt on kuitenkin mulle mua. :D
On tuolla yhdesä profiilissa musta kuvakin päälle kolmekymppisenä, jonkun mielestä nätti nainen. Mutta näää, en perusta sellaselle. Täytyy saada olla sitä mitä on.
Joo, voin kuvitella että tankotanssissa vaikka sitäkin miehet vetää, ei katsota hyvällä kitinää. Toisin kun puntilla saa kiroilla naisenakin. Oikeestaan sukupuoliroolit on kyllä perseestä. :D
Kiltti? Kai sä alushousuja käytät? ;)"Kiltti? Kai sä alushousuja käytät? ;)"
😈 Tarvisko? 😄
Netistä katselin työkilttejä. Juu, ihan työvaatteeksi, mutta polvien suojaus ei toimi. Jos ostan työvaatteita, niiden pitää käydä kaikkeen. (-Tuosta ei voi päätellä mitään mun ammatistani, mutta muusta tekemistä voi jos haluaa.)
Työkiltti vois olla kyllä muuten vapaa-ajalle ihan sikahieno. Vapaalla vois olla kommandonakin.. 😊 Blåkläderillä on yks hieno musta...
"Kiltti? Kai sä alushousuja käytät? ;)"
😈 Tarvisko? 😄
Netistä katselin työkilttejä. Juu, ihan työvaatteeksi, mutta polvien suojaus ei toimi. Jos ostan työvaatteita, niiden pitää käydä kaikkeen. (-Tuosta ei voi päätellä mitään mun ammatistani, mutta muusta tekemistä voi jos haluaa.)
Työkiltti vois olla kyllä muuten vapaa-ajalle ihan sikahieno. Vapaalla vois olla kommandonakin.. 😊 Blåkläderillä on yks hieno musta...
xLinerHmph. Ei tarvi, muistat vaan sitten pyllistellä paljon..eiku olla pyllistelemättä. ;)
Hmm. Nyt pää alkaa raksuttaa mikä ammatti missä kilttejä käytetään. Blåkläder..mäpä googletan. Vähän heräsi uteliaisuus. :DAnonyymi kirjoitti:
"Kiltti? Kai sä alushousuja käytät? ;)"
😈 Tarvisko? 😄
xLinerEihän tämä ole nyt sitten aprillipilaa? :D
- Anonyymi
Ai niin sellainen päivä, unohdin, pitääkin olla varovainen! Ei ollu aprillipilaa 😁 Ehkä toi on liian kankeaa kangasta, pitäis päästä kokeilemaan. Tai sitten teen itse.
Ai niin sellainen päivä, unohdin, pitääkin olla varovainen! Ei ollu aprillipilaa 😁 Ehkä toi on liian kankeaa kangasta, pitäis päästä kokeilemaan. Tai sitten teen itse.
xLinerMuistakin olla. Näytti aika kankeelle, työhousutkin on aika kankeat samasta materiaalista. Mä kun taas tykkään käyttää sellaisia. :)
Palataan.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Joo, munlaiset puolikiltit Janit vetoaakin vain harvaan. Löydät vielä körilään kuvankin jostain, niin avot. :D
Jopa se transasia on aivan totta. Tiedän, että se tekee mut haavoittuvaksi, mutta ei se enää tässä kohtaa tunnu pelottavalle. Olen jo asian kanssa sinut."Että ei tämä nykyinen nimimerkki ole feikkiä,"
Ei olisi muuten, mutta olet valehdellut. Valehtelit muutamille anonyymeille ja muistaakseni partakaverille että joku sukupuolenvaihdos on aloitetttu, ne oli suoranaisia valheita. Vielä olit loukkkaantuvinasi siitä kun kukaan ei uskonut aluksi. - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Matka itseen on sekin antoisaa. Kuten seksuaalisuuskin ylipäänsä."Joo, niin pitkälle en ole kyseistä asiaa vienyt, kun juksasin jo vieneeni. Mä vielä sulattelen, koska mulla on perhettä. En pysty heittämään vanhempana ja puolisona kaikkea vaan menemään itsenikään takia. Jos olisin jotain halunnut radikaalimpaa muutosta, mun olisi pitänyt ehdä se jo ennen heitä. Nyt on pakko ittaa heidänkin tunteensa huomioon. "
Tuota muistaakseni minäkin kommentoin siinä ketjussa, koska epäilin koko asiaa. Mutta olit ikään kuin vähän närkästynyt miksei ihmiset uskoneet. Roolit on ok mutta voikohan sitä tehdä valehtelematta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joo, niin pitkälle en ole kyseistä asiaa vienyt, kun juksasin jo vieneeni. Mä vielä sulattelen, koska mulla on perhettä. En pysty heittämään vanhempana ja puolisona kaikkea vaan menemään itsenikään takia. Jos olisin jotain halunnut radikaalimpaa muutosta, mun olisi pitänyt ehdä se jo ennen heitä. Nyt on pakko ittaa heidänkin tunteensa huomioon. "
Tuota muistaakseni minäkin kommentoin siinä ketjussa, koska epäilin koko asiaa. Mutta olit ikään kuin vähän närkästynyt miksei ihmiset uskoneet. Roolit on ok mutta voikohan sitä tehdä valehtelematta.No niinpä ja sitten syyttää pokkana muita. Tuossa se nähdään. Samat säännöt sitten tollekin. Ei oo pekkaa pahempi näköjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joo, niin pitkälle en ole kyseistä asiaa vienyt, kun juksasin jo vieneeni. Mä vielä sulattelen, koska mulla on perhettä. En pysty heittämään vanhempana ja puolisona kaikkea vaan menemään itsenikään takia. Jos olisin jotain halunnut radikaalimpaa muutosta, mun olisi pitänyt ehdä se jo ennen heitä. Nyt on pakko ittaa heidänkin tunteensa huomioon. "
Tuota muistaakseni minäkin kommentoin siinä ketjussa, koska epäilin koko asiaa. Mutta olit ikään kuin vähän närkästynyt miksei ihmiset uskoneet. Roolit on ok mutta voikohan sitä tehdä valehtelematta.Muutenkin tässä ketjussa lässytetään taas henkilöistä. Tossahan toi vaan korostaa taas itteensä. Välillä naukuvat henkilöitymisestä, mut ite kasvattavat alustaa sepostamalla koko elämästään mikä ei lähtökohtaisesti just ketään pitäs kiinnostaa vaan asia. Narsismia. Mitäpä muuta. Valokeilassa patsastelua. Eivät ole siis yhtään mitään muita arvostelemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota muistaakseni minäkin kommentoin siinä ketjussa, koska epäilin koko asiaa. Mutta olit ikään kuin vähän närkästynyt miksei ihmiset uskoneet. Roolit on ok mutta voikohan sitä tehdä valehtelematta.Kuvailit myös mitä muka lapset, puoliso ja vanhemmat oli asiasta mieltä... Sanoit ettet halunnut puhua koko asiasta koska se ei tuntunut mukavalta (no ei ihmekään koska jouduit valehtelemaan).
Anonyymi kirjoitti:
Kuvailit myös mitä muka lapset, puoliso ja vanhemmat oli asiasta mieltä... Sanoit ettet halunnut puhua koko asiasta koska se ei tuntunut mukavalta (no ei ihmekään koska jouduit valehtelemaan).
Se oli testi, miten ihmiset suhtautuu jos ja kun heille paljastauu jostain 'tunetmastaan' tai oletus tuntemastaan näitä puolia. Miten muhun suhtaudutaan jos tosiaan olen sellainen tai teen niin. Ja nythän se nähdään, harvalla riittää ymmärrystä, sitten ihmetellään kun joutuu valehtelemaan itsensä suojaksi. Typeriä.
Jan1 kirjoitti:
Se oli testi, miten ihmiset suhtautuu jos ja kun heille paljastauu jostain 'tunetmastaan' tai oletus tuntemastaan näitä puolia. Miten muhun suhtaudutaan jos tosiaan olen sellainen tai teen niin. Ja nythän se nähdään, harvalla riittää ymmärrystä, sitten ihmetellään kun joutuu valehtelemaan itsensä suojaksi. Typeriä.
Oho, kirjoitusvirheet. Yritän tehdä ruokaa samalla, kun kirjoitan. Ei näköjään passaa. :)
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä ja sitten syyttää pokkana muita. Tuossa se nähdään. Samat säännöt sitten tollekin. Ei oo pekkaa pahempi näköjään.
En mä ole koskaan syytellyt muita puskailusta. Tai multinikkailusta. Mulle se on ollut aina ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvailit myös mitä muka lapset, puoliso ja vanhemmat oli asiasta mieltä... Sanoit ettet halunnut puhua koko asiasta koska se ei tuntunut mukavalta (no ei ihmekään koska jouduit valehtelemaan).
Ota itsesi vähemmän vakavasti. Tää on Suomi24:n sinkut -palsta.
xLiner - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Entäs me joille tuli paha olo siitä että muka perheesi vieroksui? Vanhemmat? Jäin pohtimaan asiaa pitäksi aikaa. Kyllä aikamoinen isku vasten kasvoja tämä.
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin tässä ketjussa lässytetään taas henkilöistä. Tossahan toi vaan korostaa taas itteensä. Välillä naukuvat henkilöitymisestä, mut ite kasvattavat alustaa sepostamalla koko elämästään mikä ei lähtökohtaisesti just ketään pitäs kiinnostaa vaan asia. Narsismia. Mitäpä muuta. Valokeilassa patsastelua. Eivät ole siis yhtään mitään muita arvostelemaan!
Kerroin vaan korostamatta sen enempää, ettei Missin vaikkapa tarvi olla kiväärin kanssa paskat housussa kotinurkassa. Voit tulla palstalle, kukaan ei raiskaa eikä hakkaa sua. :)
Taino en minä ainakaan.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
En mä ole koskaan syytellyt muita puskailusta. Tai multinikkailusta. Mulle se on ollut aina ok.
Eikai tämä ole aprillipila ja huomenna sanotkin että kyllä se sukupuolenvaihdos olikin totta?
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tosiaan pidä itseäni tilivelvollisena kertomaan juurta jaksain kaiken. Kerron mitä haluan ja jätän pois mitä haluan. Mun valinta.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No sitten ei pidä marmattaa kun toisetkin alkavat täällä vähän ”pikkutestailemaan”. Hyvä, nyt oikein vieläpä luvan kanssa jekkuillaan koko sakki 👍samaa tulee olemaan jeeeeeeeeerrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Puskailu ei ole valehtelua. On ihan ok vaikka vihjailla että on mies, mutta että sepittää lääkkeitä myöten tarinoita.. Se on ehkä vähän liian pitkälle kun ottaa huomioon tetä sinullakin on täällä ns. palstaystäviä. Ok valehdella meille puskille jotka emme "tunne", entäs noi kaikki palstakamusi?
Anonyymi kirjoitti:
Entäs me joille tuli paha olo siitä että muka perheesi vieroksui? Vanhemmat? Jäin pohtimaan asiaa pitäksi aikaa. Kyllä aikamoinen isku vasten kasvoja tämä.
Ne oikeasti vieroksuukin. Olen asiasta puhunut etenkin kotona vanhemmille, ne ei hyväksy. Mieskin menee vaikeeksi, ei sekään ole niin sinut kun toivoisin. Lapset,en ole edes kertonut. En voi teidän pahalle mielle mitään, oppikaa arvostamaan ihmisen oikeutta yksityisyyteen asioissa jotka haluaa sellaisina pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten ei pidä marmattaa kun toisetkin alkavat täällä vähän ”pikkutestailemaan”. Hyvä, nyt oikein vieläpä luvan kanssa jekkuillaan koko sakki 👍samaa tulee olemaan jeeeeeeeeerrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Vastuu on lukijalla.
Jos katsot vaikka aloituksia ekalta sivulta, niin moniko on faktaa? Uskotko kaikki facepäivitykset, juorulehtien jutut, trollitehtaiden propagandat?
Tunteet on sun omiasi. Jos mä nyt alkaisin ulisemasn että sun tekstit loukkaa mun tunteita, poistutko palstalta kirjoittelemasta moisia ja häpeät? Mua kun just sun viestit niin ottaa tunteisiin... 😩
Eikai tämä ole aprillipila ja huomenna sanotkin että kyllä se sukupuolenvaihdos olikin totta?
Ei ole aprillipila. Ilmennän itseäni näin ja toivon, että jokainen yrittää edes ymmärtää. Jos olisin sinkku, en miettisi enää. Se tarkottaisi ihmissuhteiden kariutumista myös kotiin.
https://sukupuolenosaamiskeskus.fi/sukupuoli/sukupuolen-moninaisuus/sukupuolen-ilmaisu/- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota itsesi vähemmän vakavasti. Tää on Suomi24:n sinkut -palsta.
xLinerMistäs tiedät pelleilenkö minä? Ehkä vain esitän loukkaantunutta? Älä ota kaikkea nin vakavasti mitä luet ;) Eiks oo jännää tää palstailu, kaikki voi olla vaikka joulupukkeja.
Anonyymi kirjoitti:
En marmata, siihen voi luottaa. :)
Anonyymi kirjoitti:
Puskailu ei ole valehtelua. On ihan ok vaikka vihjailla että on mies, mutta että sepittää lääkkeitä myöten tarinoita.. Se on ehkä vähän liian pitkälle kun ottaa huomioon tetä sinullakin on täällä ns. palstaystäviä. Ok valehdella meille puskille jotka emme "tunne", entäs noi kaikki palstakamusi?
No makuasia mikä on ok. Minusta se on ok ottaa kaikki kulmat mukaan, olenhan mä sitä kaikkea haaveillut tekeväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät pelleilenkö minä? Ehkä vain esitän loukkaantunutta? Älä ota kaikkea nin vakavasti mitä luet ;) Eiks oo jännää tää palstailu, kaikki voi olla vaikka joulupukkeja.
No hyvä sitten, joulupukki. Voidaan lopettaa tää mielemme pahoittaminen tähän 😊
Olen muutaman kerran meinannut tilata jo lääkkeitä netistä, sieltäkin niitä saa. Mutta pitää ajatella terveyttä. Niissä on riskinsä ja ominpäin varsinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu on lukijalla.
Jos katsot vaikka aloituksia ekalta sivulta, niin moniko on faktaa? Uskotko kaikki facepäivitykset, juorulehtien jutut, trollitehtaiden propagandat?
Tunteet on sun omiasi. Jos mä nyt alkaisin ulisemasn että sun tekstit loukkaa mun tunteita, poistutko palstalta kirjoittelemasta moisia ja häpeät? Mua kun just sun viestit niin ottaa tunteisiin... 😩
xLinerSun on helppo noin sanoa koska sulla ei ole tunteita. Et ymmärrä meidän ihmisten kokemuksia täysin.
Anonyymi kirjoitti:
"Että ei tämä nykyinen nimimerkki ole feikkiä,"
Ei olisi muuten, mutta olet valehdellut. Valehtelit muutamille anonyymeille ja muistaakseni partakaverille että joku sukupuolenvaihdos on aloitetttu, ne oli suoranaisia valheita. Vielä olit loukkkaantuvinasi siitä kun kukaan ei uskonut aluksi.Onneksi et itse koskaan valehtele? Mikä velvollisuus mulla on olla auki teille sen kun vaan vedätte? Ei kuule ei se mene niin. :)
Nyt vaan näen liikaa pahaa oloa palstalla, siksi kerron. Pidä sitä itseni korostamisena tai paskana, ihan sama ei kiinnosta. Näin se vaan nyt menee.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kerroin vaan korostamatta sen enempää, ettei Missin vaikkapa tarvi olla kiväärin kanssa paskat housussa kotinurkassa. Voit tulla palstalle, kukaan ei raiskaa eikä hakkaa sua. :)
Taino en minä ainakaan.Se, joka osaa käyttää sitä kivääriä ei yleensä ole paskat housussa. Muista en mene sanomaan.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Onneksi et itse koskaan valehtele? Mikä velvollisuus mulla on olla auki teille sen kun vaan vedätte? Ei kuule ei se mene niin. :)
Nyt vaan näen liikaa pahaa oloa palstalla, siksi kerron. Pidä sitä itseni korostamisena tai paskana, ihan sama ei kiinnosta. Näin se vaan nyt menee.En valehtele, liian herkkä omatunto siihen.
Anonyymi kirjoitti:
Se, joka osaa käyttää sitä kivääriä ei yleensä ole paskat housussa. Muista en mene sanomaan.
No epäilen ettei osaa, mutta uhoaa. Vertauskuvallista. pelokkaat ihmiset on kovia uhoamaan, ne jotka ei pelkää ei ne uhoa, ne vaan toimii. Nimimerkillä kokemusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä sitten, joulupukki. Voidaan lopettaa tää mielemme pahoittaminen tähän 😊
xLinerAjattelin vielä hetken jatkaa loukkaantumista.
Anonyymi kirjoitti:
En valehtele, liian herkkä omatunto siihen.
Niin mullakin, mutta palsta tekee poikkeuksen. Mulla on oikeus yksityisyyteen sittenkin, vaikka osia totuudessa tuonkin tänne. Jos mä täällä johonkin tutustun IRL niin en mä sellaiselle valehtele. Disse esimerkiksi, suotta te sitä varoittelette. Se tietää mikä mä olen.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No epäilen ettei osaa, mutta uhoaa. Vertauskuvallista. pelokkaat ihmiset on kovia uhoamaan, ne jotka ei pelkää ei ne uhoa, ne vaan toimii. Nimimerkillä kokemusta on.
Hirvenkaatoa ei harrasteta ilman kivääriä. Harmittaako se mm. sinua jos toiset sitä harjoittavat? Jos naiset tappavat hirven?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
En ole nähnyt missään Pönttiksen koskaan väittäneen istuvansa kivääri sylissään kotonaan.
Ne kun pitää lain mukaan olla lukitussa asekaapissa. - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Profiilikuvassa saapi olla nyt toi apina, kun joitakin häiritsee mun miesnaama. Vaikka mä itse niin tykkäisin pitää naamaani parralla esillä, kuitenkin tykkään ilmentää itseäni miehenä enkä naisena. :D
Ihan vapaasti voit ilmentää itseäsi kuten haluat, mua ainoastaan kiusasi miks sen teit. Nyt olen lukenut textiäsi ja helpompi ymmärtää niitä syitä. Taidatte xLinerin kanssa olla samanlaisia poikatyttöjä kuin minäkin... tilanteen mukaan. Mä käytän siviilissä kaupungissa naismaisuutta korostavia vaatteita yleensä, paitsi prätkän päällä kulkiessani.
Maalla ollessani farkkuja, maastohousuja ja haalareitakin, farkkuja marjastaessa useimmiten, maastohousuja metsästäessä ja haalareita silloin kun saan ajaa traktorilla pellolla.
...
Ja mitä tulee siihen äijämäisyyteen... Harmaaritarin uskon esittävän ronskia äijää, provosoiden niin keskustelun alkuja... Mulla oli/on sellainen käsitys ett tekee sitä työkseen tällä palstalla, eli olis yks ns. moderaattori... On tai ei; asia ei kuulu mulle!
Pelkästään vuorovaikutteista keskustelua mä täältä haen ja sitkeempää nahkaa itselleni, tässä oon oppinut nettimaailmasta paljon ihmeellisyyksiä; lukien ja kirjoittaen.
Päivän jatkoja teille kummallekin!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Hirvenkaatoa ei harrasteta ilman kivääriä. Harmittaako se mm. sinua jos toiset sitä harjoittavat? Jos naiset tappavat hirven?
Pönttis ei tapa hirviä, hyvä jos kärpäsiä. Siitä oli nyt kyse.
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt missään Pönttiksen koskaan väittäneen istuvansa kivääri sylissään kotonaan.
Ne kun pitää lain mukaan olla lukitussa asekaapissa.Taas sitä samaa höpöttelyä mitä aiemminkin, Missiltä puskana. Uho uho uho.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vapaasti voit ilmentää itseäsi kuten haluat, mua ainoastaan kiusasi miks sen teit. Nyt olen lukenut textiäsi ja helpompi ymmärtää niitä syitä. Taidatte xLinerin kanssa olla samanlaisia poikatyttöjä kuin minäkin... tilanteen mukaan. Mä käytän siviilissä kaupungissa naismaisuutta korostavia vaatteita yleensä, paitsi prätkän päällä kulkiessani.
Maalla ollessani farkkuja, maastohousuja ja haalareitakin, farkkuja marjastaessa useimmiten, maastohousuja metsästäessä ja haalareita silloin kun saan ajaa traktorilla pellolla.
...
Ja mitä tulee siihen äijämäisyyteen... Harmaaritarin uskon esittävän ronskia äijää, provosoiden niin keskustelun alkuja... Mulla oli/on sellainen käsitys ett tekee sitä työkseen tällä palstalla, eli olis yks ns. moderaattori... On tai ei; asia ei kuulu mulle!
Pelkästään vuorovaikutteista keskustelua mä täältä haen ja sitkeempää nahkaa itselleni, tässä oon oppinut nettimaailmasta paljon ihmeellisyyksiä; lukien ja kirjoittaen.
Päivän jatkoja teille kummallekin!
trollikkaNiinno, en ole tainnut koskaan tuntea olevani mitenkään tyttö. Erityisen tyttö, enemmänkin olen aina samaistunut poikiin ja miehiin. Koko ikäni, se on tuntunut luonnollisemmalle. Aidommalle, kun naisrooli tuntuu väkisin väännetylle ja vaikeelle. :)
Onhan mussa herkkyyttä mitä mielletään naisten ominaisuuksiin. Mutta siinä se sitten taitaa ollakin.
Purkkiritari on mitä on, sen enempää hänen olemistaan ruodi. Mutta puolueellinen toki ja juntti hyvin pitkälle. Raiskaus ja huorittelu ei vaan mene mun jakeluun ei edes leikisti. nenätysten joku sen tekisi, niin mä kääntäsin niskat nurin vaikka se olis mun viimeinen tekoni.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun on helppo noin sanoa koska sulla ei ole tunteita. Et ymmärrä meidän ihmisten kokemuksia täysin.
Tunteita on muillakin kuin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä tai narsismista kärsivillä. Me muut osaamme käsitellä tunteitamme.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteita on muillakin kuin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä tai narsismista kärsivillä. Me muut osaamme käsitellä tunteitamme.
xLinerÖööh, millon loukkaantuminen on ollut epävakaata persoonallisuushäiriötä tai narsismia... Kyllä niihin sairauksiin on ihan muut kriteerit. Älä leiki taas jotain palstapsykiatria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerSinulla on taipumus diagnosoida kaikki sairaiksi jotka eivät käsittele tunteita samalla tavalla kuin sinä eli kylmän robottimaisesti. Ei, et ole sen terveempi kuin joku jolla on enemmän temperamenttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Että ei tämä nykyinen nimimerkki ole feikkiä,"
Ei olisi muuten, mutta olet valehdellut. Valehtelit muutamille anonyymeille ja muistaakseni partakaverille että joku sukupuolenvaihdos on aloitetttu, ne oli suoranaisia valheita. Vielä olit loukkkaantuvinasi siitä kun kukaan ei uskonut aluksi.Leikkiikö nämä tyttöjen vai poikien kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
Leikkiikö nämä tyttöjen vai poikien kanssa?
Nämä? Mä ainakin leikin sekä että, sehän on ihan siitä kiinni ketkä sopii kenenkin leikkikavereiksi. Eipä se sukupuolesta ole kiinni kenen kanssa hommat menee yksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on taipumus diagnosoida kaikki sairaiksi jotka eivät käsittele tunteita samalla tavalla kuin sinä eli kylmän robottimaisesti. Ei, et ole sen terveempi kuin joku jolla on enemmän temperamenttia.
Temperamentti on jotain muuta kuin tunteiden (käyttäytymisen) räjähtelyä äärilaidasta toiseen.
Sä et tunne mua, hyvä manipulointi yritys 😁.
xLiner Jan1 kirjoitti:
Muhun voi suhtautua miten haluaa, mutta mun idea ei ole tuhota ketään. Vain nostaa esiin erilaisia näkökulmia streotyyppisten hahmojenkin kautta. Ajatusleikkiä.Niin kuin sulle sanoin aiemmin, olet vastuussa vain itsestäsi. On mahdotonta kontrolloida sitä, miten muut reagoivat tai toimivat. Vain itseään voi (yrittää) kontrolloida. Ei ehkä voi mitään sille, jos joku ihastuu, mutta sille toki voi, ruokkiiko sitä itse tahallaan ja kuinka paljon.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että täällä ei pysty ihmissuhteita luomaan, keskustelusuhteita kylläkin.
Kun minä tulin tänne, luulin että täällä oikeasti joku saattaisi etsiä seuraa. Mutta aika pianhan minulle selvisi, että eihän näin todellakaan ole, vaan täällä hengailee sekalaista sakkia kirjoittajia, heittämässä mitä erikoisempia aloituksia ilmaan ja tarinoimassa hahmonsa elämästä. Sitten alkoikin tulemaan varoituksia sieltä täältä ja mietin että mikähän ihmeen paikka tää on. Luin, seurasin ja mietin.Vähän seko paikka, ajattelin, mutta päätin sitten kuitenkin jäädä (ainakin hetkeksi), koska huomasin että tää on ihan hauskaa ajanvietettä ja tykkään kirjoitella ja argumentoida.
Minä en aio vakuutella sinulle miten sinuun suhtaudun, luotan siihen että tiedät suhtautumiseni ja jos jotain et tiedä, kysyt.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Nämä? Mä ainakin leikin sekä että, sehän on ihan siitä kiinni ketkä sopii kenenkin leikkikavereiksi. Eipä se sukupuolesta ole kiinni kenen kanssa hommat menee yksiin.
nytkin leikit sivunikkisi XLinerin kanssa pitkät pätkät komppi komppi komppi joo kylä näi o :D
Anonyymi kirjoitti:
nytkin leikit sivunikkisi XLinerin kanssa pitkät pätkät komppi komppi komppi joo kylä näi o :D
Ei nyt sentään. Lineri on ihan ittensä, en minä. En mä nyt ole aikeissa käyttää sivunikkiä. Yksi on taskussa, mutta senkin te jo tarkkasilmäiset huomasitte. Käytän sitä sitten, vaikka jollain toisella palstalla.
Jos nyt menis tällä perseilemättä enempää. Jos. Koskaan ei tiedä mille päälle satun, kun aamulla herään. Jekkuja vai faktoja. ;)- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei nyt sentään. Lineri on ihan ittensä, en minä. En mä nyt ole aikeissa käyttää sivunikkiä. Yksi on taskussa, mutta senkin te jo tarkkasilmäiset huomasitte. Käytän sitä sitten, vaikka jollain toisella palstalla.
Jos nyt menis tällä perseilemättä enempää. Jos. Koskaan ei tiedä mille päälle satun, kun aamulla herään. Jekkuja vai faktoja. ;)Kylä näi o :D kukaan ei usko enää sun vakuutteluja :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Temperamentti on jotain muuta kuin tunteiden (käyttäytymisen) räjähtelyä äärilaidasta toiseen.
xLinerKuka tässä on räjähtänyt? Sanoin että pahoitin mieleni vähän noista jan1:n suorista valehteluista. Siis vähän. En ole rähjännyt tai räjähtänyt (ei sillä että sekään olisi väärin, joskus ihmisillä on paineita ja asiat purkautuu, täysin normaalia). Eikö ihminen saisi edes tuntea ja sen ilmaista ja siitä keskustella asianosaisen kanssa? Sinä olet oikeastaan tässä keskustelussa ulkopuolinen, tämä koskaa vain Jan1:a ja minua, jos häneltä kyselin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerNäytätpähän itsekin oikein osaavasi muut täällä diagnosoida tunteiden purkautumisen perusteella sairaiksi. Hyvä manipulointiyritys :D
Lillis2020 kirjoitti:
Niin kuin sulle sanoin aiemmin, olet vastuussa vain itsestäsi. On mahdotonta kontrolloida sitä, miten muut reagoivat tai toimivat. Vain itseään voi (yrittää) kontrolloida. Ei ehkä voi mitään sille, jos joku ihastuu, mutta sille toki voi, ruokkiiko sitä itse tahallaan ja kuinka paljon.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että täällä ei pysty ihmissuhteita luomaan, keskustelusuhteita kylläkin.
Kun minä tulin tänne, luulin että täällä oikeasti joku saattaisi etsiä seuraa. Mutta aika pianhan minulle selvisi, että eihän näin todellakaan ole, vaan täällä hengailee sekalaista sakkia kirjoittajia, heittämässä mitä erikoisempia aloituksia ilmaan ja tarinoimassa hahmonsa elämästä. Sitten alkoikin tulemaan varoituksia sieltä täältä ja mietin että mikähän ihmeen paikka tää on. Luin, seurasin ja mietin.Vähän seko paikka, ajattelin, mutta päätin sitten kuitenkin jäädä (ainakin hetkeksi), koska huomasin että tää on ihan hauskaa ajanvietettä ja tykkään kirjoitella ja argumentoida.
Minä en aio vakuutella sinulle miten sinuun suhtaudun, luotan siihen että tiedät suhtautumiseni ja jos jotain et tiedä, kysyt.Jep. Niinhän sä sanoit. Ja tiedän sen kyllä. Tiedän senkin, että joku on joskus ihastunut ja joku voi joskus ihastua, yritän suhtautua hienotunteisesti. Ehkä tämä avautuminen nyt vaikuttaa niinkin, ettei perusheterot ainakaan niin helposti mene ihastumaan. Kun ovat perillä taustastani.
Ei kuitenkaan ole kivaa ruokkia ihmisen tunteita turhaan. Eikä satuttaa tahallaan. Sille mä en mahda mitään, jos joku ihastuu mun olemukseeni ja ajatuksiini, miten näyn ja millaisen mielikuvan minusta kukin itse luo. Mä olen tällainen, mitä olen ollutkin tällä nimimerkilläni.
Ehta itseni, mutta toki se sukupuoli ottaa monella koville.
Luulen, että aika moni on tullut tänne joskus samoissa ajatuksissa, kun sinä kerrot tulleesi. Ja osalla varmasti voi ollakin sopivan eteen tullessa haluja tutustua. Minäkin olen löytänyt kumppanini keskustelupalstalta. Ihan juuri näin keskustelemalla.
Ihastuttiin ja rakastuttiin ja se oli siinä. Kaksi hoopoa päätyi yhteen.
Muista en mene takuuseen, mutta Disse mun kaverini, se on kyllä ehta ukko ja omaittensä. Mahtavan mukava ukko onkin. Mä ainakin olen aina hänestä tykännyt ihmisenä ja miehenä. Jokaisella on toki makunsa, mutta en kehu turhaan. :)
Enköhän mä tiedä suhtautumisesi. Mä pidän sinusta enkä aio sitä peitellä enkä valehdella. Mutta en halua sulle kiusallista oloa mun takia. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytätpähän itsekin oikein osaavasi muut täällä diagnosoida tunteiden purkautumisen perusteella sairaiksi. Hyvä manipulointiyritys :D
xLiner on on jan1 tukinikki :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerKyllä temperamentti on tulista luonnetta, niin hyvässä kuin pahassa. Herkästi "otetaan kierroksia".
Anonyymi kirjoitti:
Kylä näi o :D kukaan ei usko enää sun vakuutteluja :(
Heh, ei mahda mittään. :)
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Niin kuin sulle sanoin aiemmin, olet vastuussa vain itsestäsi. On mahdotonta kontrolloida sitä, miten muut reagoivat tai toimivat. Vain itseään voi (yrittää) kontrolloida. Ei ehkä voi mitään sille, jos joku ihastuu, mutta sille toki voi, ruokkiiko sitä itse tahallaan ja kuinka paljon.
Minä en aio vakuutella sinulle miten sinuun suhtaudun, luotan siihen että tiedät suhtautumiseni ja jos jotain et tiedä, kysyt.Minä taas olen huomannut sen että jos kerran johonkin tykästyy täällä, niin se voi sitten tehdä ja valehdella mitä haluaa, sitä kompataan aina. Ihmisellä on tapana selitellä asiat itselleen niin ettei mitään vahinkoa ole käynyt, vaikka toinen tekisi mitä.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Minä en aio vakuutella sinulle miten sinuun suhtaudun, luotan siihen että tiedät suhtautumiseni ja jos jotain et tiedä, kysyt."Niin kuin sulle sanoin aiemmin, olet vastuussa vain itsestäsi. "
Eli sinusta oli ihan ok toi tarinointi niin kauan kunnes jan1 itsekin tajusi että joku ihastumassa ja päätti kertoa totuuden? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytätpähän itsekin oikein osaavasi muut täällä diagnosoida tunteiden purkautumisen perusteella sairaiksi. Hyvä manipulointiyritys :D
Oma tulkintasi. Tuliko taas paha mieli 😁
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma tulkintasi. Tuliko taas paha mieli 😁
xLinerEi ole tullut missään vaiheessa oikeasti paha mieli, täällähän kaikki voi olla niitä joulupukkeja vaikka. Muista. Sinulla kun on tapana ottaa palsta niin vakavasti ja uskoa kaikki ;)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Niinno, en ole tainnut koskaan tuntea olevani mitenkään tyttö. Erityisen tyttö, enemmänkin olen aina samaistunut poikiin ja miehiin. Koko ikäni, se on tuntunut luonnollisemmalle. Aidommalle, kun naisrooli tuntuu väkisin väännetylle ja vaikeelle. :)
Onhan mussa herkkyyttä mitä mielletään naisten ominaisuuksiin. Mutta siinä se sitten taitaa ollakin.
Purkkiritari on mitä on, sen enempää hänen olemistaan ruodi. Mutta puolueellinen toki ja juntti hyvin pitkälle. Raiskaus ja huorittelu ei vaan mene mun jakeluun ei edes leikisti. nenätysten joku sen tekisi, niin mä kääntäsin niskat nurin vaikka se olis mun viimeinen tekoni."Raiskaus ja huorittelu ei vaan mene mun jakeluun ei edes leikisti. nenätysten joku sen tekisi, niin mä kääntäsin niskat nurin vaikka se olis mun viimeinen tekoni."
Ei ollut mun viimeinen tekoni, en tosin vääntänyt siltä niskoja nurin, mutt pirun pitkälle sairauslomalle mä sen lähetin, Oli näetsä teräskotkoiset piikkarit jalassa, kun oltiin häitä tanssimassa. Pois lähdettyämme tuli pientä kinaa yöpymis järjestelyistä, kun en suostunut hänen hotellista varaamaansa huonetta jakamaan, vaan sanoin lähteväni kotiin.
Alkoi mua siinä kadulla riepottamaan, huorittelemaan ja sanoi antavansa mulle (hutsulle) opetuksen.
Väänsi toista kättäni ja kiskoi mua hiuksistani- > kohti puistikkoa, jos ei suosiolla niin väkisin! Koska satutti mua pirusti ja uhkas vielä ottaa mitä tahtoo... ei mulle jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin puolustautuminen.
Sen verran roteva kaveri etten voimissa aivan pärjännyt ja minkäänlaista otetta en siitä äijästä saanut... niin tiesin mullahan oli jaloissani aseet jotka purivat kipeesti.
Korkokengällä kun polkaisin hänen jalkateränsä päälle... kuului hirveä karjaisu ja ote irtosi välittömästi. Tais vielä kustakkin housuihinsa, ainakin ne näyttivät märiltä, kun vilkaisin häntä irti päästyäni... pinkaisin niin nopeasti pakoon kuin korkkareilla nyt pääsee, sinne se jäi kadulle ulisemaan. (parkui ääneen ) Mä pääsin autolleni ja ajoin paikalta pois, itkien itsekin. Mulla on vieläkin lääkärintodistus vammoistani, valokuvia ja irtonaisia juurineen kiskottuja hiuksia, joita sain harjata päästäni sen ryöpytyksen jälkeen.
Mä tuotin hänelle ruumiinvamman ja pitkän sairausloman, mutt pätkääkään en kadu!
Rottamies sai mitä asaitsikin! En maksanut hänelle korvauksia joita kehtas vielä pyytää.
Vastasin ett menään oikeuteen katsomaan kuka on korvausvelvollinen, mulla on todisteet omista vammoistani, sekä myös kertomus miks sulle tuli vammoja kun puolustauduin.
Eipä ole haastetta kuulunut... mutt todisteet pidän vielä itselläni, ainakin parivuotta, sitt hävitän ne hiukset, muun todistusaineiston voin säilyttää pidenpäänkin.
Toivon vaan ett äijä oppi laakista ettei pidä yrittää väkisin, ja ettei kukaan toinen nainen joudu kärsimään! Koska eihän tuo ois saanut oikeudessa kuin ehdonalaista ehkä yrityksestään, joka epäonnistui. Sen sijaan mä oisin voinut joutua maksamaan korvauksia hänelle, sairaalakuluista, kivusta ja särystä sekä sairauslomasta jne.
Taatusti ois tullut rutinat noista tanssikengistäni, vaikka korot niissä on tehty nimenomaan kestämään tanssimista... kilpatansseissa.
Niistä kyllä oli varoitettu jo ostaessani kengät harrastustani varten; lähinnä lattareihin.
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLiner on on jan1 tukinikki :(
Liner on kiusanhenki joka tykkää vääntää ihan periaatteesta. Vähän sen mieliksi tässä nyt väittelen että se saa jotain äksöniä päiväänsä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Pönttis ei tapa hirviä, hyvä jos kärpäsiä. Siitä oli nyt kyse.
Riittää kun tietää kenellä on metsästyskortti ja kellä ei ja sellaisen ei tarvitse uhota. Pönttiksellä on ja sulla ei . Ottaako se päähän vai mikä pönttiksessä noin mättää? Kateus?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Taas sitä samaa höpöttelyä mitä aiemminkin, Missiltä puskana. Uho uho uho.
Eiköhän täällä ihan muut uhoa...
On sulla vaikeaa parka. Anonyymi kirjoitti:
"Raiskaus ja huorittelu ei vaan mene mun jakeluun ei edes leikisti. nenätysten joku sen tekisi, niin mä kääntäsin niskat nurin vaikka se olis mun viimeinen tekoni."
Ei ollut mun viimeinen tekoni, en tosin vääntänyt siltä niskoja nurin, mutt pirun pitkälle sairauslomalle mä sen lähetin, Oli näetsä teräskotkoiset piikkarit jalassa, kun oltiin häitä tanssimassa. Pois lähdettyämme tuli pientä kinaa yöpymis järjestelyistä, kun en suostunut hänen hotellista varaamaansa huonetta jakamaan, vaan sanoin lähteväni kotiin.
Alkoi mua siinä kadulla riepottamaan, huorittelemaan ja sanoi antavansa mulle (hutsulle) opetuksen.
Väänsi toista kättäni ja kiskoi mua hiuksistani- > kohti puistikkoa, jos ei suosiolla niin väkisin! Koska satutti mua pirusti ja uhkas vielä ottaa mitä tahtoo... ei mulle jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin puolustautuminen.
Sen verran roteva kaveri etten voimissa aivan pärjännyt ja minkäänlaista otetta en siitä äijästä saanut... niin tiesin mullahan oli jaloissani aseet jotka purivat kipeesti.
Korkokengällä kun polkaisin hänen jalkateränsä päälle... kuului hirveä karjaisu ja ote irtosi välittömästi. Tais vielä kustakkin housuihinsa, ainakin ne näyttivät märiltä, kun vilkaisin häntä irti päästyäni... pinkaisin niin nopeasti pakoon kuin korkkareilla nyt pääsee, sinne se jäi kadulle ulisemaan. (parkui ääneen ) Mä pääsin autolleni ja ajoin paikalta pois, itkien itsekin. Mulla on vieläkin lääkärintodistus vammoistani, valokuvia ja irtonaisia juurineen kiskottuja hiuksia, joita sain harjata päästäni sen ryöpytyksen jälkeen.
Mä tuotin hänelle ruumiinvamman ja pitkän sairausloman, mutt pätkääkään en kadu!
Rottamies sai mitä asaitsikin! En maksanut hänelle korvauksia joita kehtas vielä pyytää.
Vastasin ett menään oikeuteen katsomaan kuka on korvausvelvollinen, mulla on todisteet omista vammoistani, sekä myös kertomus miks sulle tuli vammoja kun puolustauduin.
Eipä ole haastetta kuulunut... mutt todisteet pidän vielä itselläni, ainakin parivuotta, sitt hävitän ne hiukset, muun todistusaineiston voin säilyttää pidenpäänkin.
Toivon vaan ett äijä oppi laakista ettei pidä yrittää väkisin, ja ettei kukaan toinen nainen joudu kärsimään! Koska eihän tuo ois saanut oikeudessa kuin ehdonalaista ehkä yrityksestään, joka epäonnistui. Sen sijaan mä oisin voinut joutua maksamaan korvauksia hänelle, sairaalakuluista, kivusta ja särystä sekä sairauslomasta jne.
Taatusti ois tullut rutinat noista tanssikengistäni, vaikka korot niissä on tehty nimenomaan kestämään tanssimista... kilpatansseissa.
Niistä kyllä oli varoitettu jo ostaessani kengät harrastustani varten; lähinnä lattareihin.
trollikkaNo ihan oikeinhan sinä teit. Mun mielestä itseään saa puolustaa, vaikka väkivalloin jos toinenkin kerta on sitä ensin valmis käyttämään. En minäkään miettisi hetkeäkään, jos mun tai läheisieni päälle käydään että puolustaudunko ja kuinka kovin ottein. Jälkiseuraukset on sitten mitä on. Sen ajan murhe sitten, jos henkiin jää.
Otteet on juuri niin rajut, kun tilanne vaatii. Ja menee niin pitkälle, kun on pakko mennä pärjätäkseen päällekävijää vastaan.Jan1 kirjoitti:
Ne oikeasti vieroksuukin. Olen asiasta puhunut etenkin kotona vanhemmille, ne ei hyväksy. Mieskin menee vaikeeksi, ei sekään ole niin sinut kun toivoisin. Lapset,en ole edes kertonut. En voi teidän pahalle mielle mitään, oppikaa arvostamaan ihmisen oikeutta yksityisyyteen asioissa jotka haluaa sellaisina pitää.
Minusta jokaisella on oikeus olla juuri sellainen kuin on. Kovan hinnan olet kuitenkin valmis maksamaan. Enkä oikein tiedä onko se kehu. Tavallaan on, tavallaan ei...
Anonyymi kirjoitti:
"Raiskaus ja huorittelu ei vaan mene mun jakeluun ei edes leikisti. nenätysten joku sen tekisi, niin mä kääntäsin niskat nurin vaikka se olis mun viimeinen tekoni."
trollikkaSe onkin jännä ilmiö, kun monet miehet sori yleistys luulee, että naiset menee lukkoon ja pelkää, kun niille huutaa tai käy kiinni. Mulle ainakin käy aivan toisinpäin. Kun joku äijä alkaa uhittelemaan ja huutamaan, tulee päälle mun päässä naksahtaa. Kaikki pelko häviää ja tilalle tulee joku muu, joku mikä sanoo anna tulla sitten.
Enkä mä osaa pakittaa, kun vauhtiin pääsen. Huono piirre.Anonyymi kirjoitti:
Riittää kun tietää kenellä on metsästyskortti ja kellä ei ja sellaisen ei tarvitse uhota. Pönttiksellä on ja sulla ei . Ottaako se päähän vai mikä pönttiksessä noin mättää? Kateus?
No jos on niin on sitten. En ole Missille mistään kateellinen, naisille yleensäkään. Katson vähän erilailla naisia muutenkin, kun perinteisesti cis naiset katselee. Mulla ei ole mitään kilpailuviettiä cis naiseuteen naisiin tai heidän juttuihin. Ei edes metsästyskorttiin. :)
Eläimien ampuminen ei ole mun juttu.Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän täällä ihan muut uhoa...
On sulla vaikeaa parka.Miksi puhut itsestäsi hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sun nykyisestä nikistä paljon hupia saanut. Jopa valtis käy sua nykyään lipomassa, ehkä se ei ole hoksannut kaikkea 😂
xLinerEi kukaan jaksa lukea funen juttuja, joten se ei ärsytä.
Valtis: Jan1 on sönkkö. Muuttui siis mukavasta naisesta kusipäiseksi mieheksi. Lillis2020 kirjoitti:
Minusta jokaisella on oikeus olla juuri sellainen kuin on. Kovan hinnan olet kuitenkin valmis maksamaan. Enkä oikein tiedä onko se kehu. Tavallaan on, tavallaan ei...
Olen selvinnyt tähän asti näin, selviän eteenpäinkin. Ja kun lakkaan selviämästä mä teen sen mitä pitää. Tällä hetkellä tärkeintä on ihmiset jotka on mulle tärkeitä ja joita en halua menettää mistään hinnasta.
Jan1 kirjoitti:
Jep. Niinhän sä sanoit. Ja tiedän sen kyllä. Tiedän senkin, että joku on joskus ihastunut ja joku voi joskus ihastua, yritän suhtautua hienotunteisesti. Ehkä tämä avautuminen nyt vaikuttaa niinkin, ettei perusheterot ainakaan niin helposti mene ihastumaan. Kun ovat perillä taustastani.
Ei kuitenkaan ole kivaa ruokkia ihmisen tunteita turhaan. Eikä satuttaa tahallaan. Sille mä en mahda mitään, jos joku ihastuu mun olemukseeni ja ajatuksiini, miten näyn ja millaisen mielikuvan minusta kukin itse luo. Mä olen tällainen, mitä olen ollutkin tällä nimimerkilläni.
Ehta itseni, mutta toki se sukupuoli ottaa monella koville.
Luulen, että aika moni on tullut tänne joskus samoissa ajatuksissa, kun sinä kerrot tulleesi. Ja osalla varmasti voi ollakin sopivan eteen tullessa haluja tutustua. Minäkin olen löytänyt kumppanini keskustelupalstalta. Ihan juuri näin keskustelemalla.
Ihastuttiin ja rakastuttiin ja se oli siinä. Kaksi hoopoa päätyi yhteen.
Muista en mene takuuseen, mutta Disse mun kaverini, se on kyllä ehta ukko ja omaittensä. Mahtavan mukava ukko onkin. Mä ainakin olen aina hänestä tykännyt ihmisenä ja miehenä. Jokaisella on toki makunsa, mutta en kehu turhaan. :)
Enköhän mä tiedä suhtautumisesi. Mä pidän sinusta enkä aio sitä peitellä enkä valehdella. Mutta en halua sulle kiusallista oloa mun takia. :)Ei mulle tule kiusallinen olo. Minä pidän sinusta. :) Tiedät minusta hyvin vähän vielä, mutta olen hyvin avomielinen.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Se onkin jännä ilmiö, kun monet miehet sori yleistys luulee, että naiset menee lukkoon ja pelkää, kun niille huutaa tai käy kiinni. Mulle ainakin käy aivan toisinpäin. Kun joku äijä alkaa uhittelemaan ja huutamaan, tulee päälle mun päässä naksahtaa. Kaikki pelko häviää ja tilalle tulee joku muu, joku mikä sanoo anna tulla sitten.
Enkä mä osaa pakittaa, kun vauhtiin pääsen. Huono piirre.Oletko raivohullu mielisairas? ihme ettet ole tappanut ketään. Mitenkäs oma mies? lapset? saako nekin kunnolla dunkkuun?
Lillis2020 kirjoitti:
Ei mulle tule kiusallinen olo. Minä pidän sinusta. :) Tiedät minusta hyvin vähän vielä, mutta olen hyvin avomielinen.
Kiva kuulla. :)
Tiedän vähän totta, mutta vaistoan ihmiset joista pidän. Sun huumori jo pelkästään vetää jalat alta.Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan jaksa lukea funen juttuja, joten se ei ärsytä.
Valtis: Jan1 on sönkkö. Muuttui siis mukavasta naisesta kusipäiseksi mieheksi.Väärin, sönkkö oli se feikki. Mutta joo ihmiset usein tykkää sönköistä. :)
Enkä mä mielestäni ole sen enempää kusipää, kun ennenkään. Et vaan ymmärrä sitä.Anonyymi kirjoitti:
"Niin kuin sulle sanoin aiemmin, olet vastuussa vain itsestäsi. "
Eli sinusta oli ihan ok toi tarinointi niin kauan kunnes jan1 itsekin tajusi että joku ihastumassa ja päätti kertoa totuuden?Harjoittele vähän sitä luetun ymmärtämistä, keskity erityisesti ymmärtämään mitä ensimmäisessä kappaleessa sanoin Jan1:lle. Sitten voit tulla uudestaan keskustelemaan. Nyt mun täytyy mennä. Oikea elämä kutsuu.
Anonyymi kirjoitti:
Kylä näi o :D kukaan ei usko enää sun vakuutteluja :(
Kulta pieni, sä et ole mulle niin tärkeä hahmo kun haluaisit olla. Voidaan lopettaa jo tämä jaakaaminen? Kiva kiitos.
Jan1 kirjoitti:
Olen selvinnyt tähän asti näin, selviän eteenpäinkin. Ja kun lakkaan selviämästä mä teen sen mitä pitää. Tällä hetkellä tärkeintä on ihmiset jotka on mulle tärkeitä ja joita en halua menettää mistään hinnasta.
❤️
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Niinno, en ole tainnut koskaan tuntea olevani mitenkään tyttö. Erityisen tyttö, enemmänkin olen aina samaistunut poikiin ja miehiin. Koko ikäni, se on tuntunut luonnollisemmalle. Aidommalle, kun naisrooli tuntuu väkisin väännetylle ja vaikeelle. :)
Purkkiritari on mitä on, sen enempää hänen olemistaan ruodi. Mutta puolueellinen toki ja juntti hyvin pitkälle. Raiskaus ja huorittelu ei vaan mene mun jakeluun ei edes leikisti. nenätysten joku sen tekisi, niin mä kääntäsin niskat nurin vaikka se olis mun viimeinen tekoni.Lesbo suhteessa olisit mieskö?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko raivohullu mielisairas? ihme ettet ole tappanut ketään. Mitenkäs oma mies? lapset? saako nekin kunnolla dunkkuun?
En ole tappanut, mutta olen joskus aikonut senkin tehdä. Mullakin on pimeyteni ja pimeät hetkeni ollut. Lyönyt kyllä olen ja paininut miesten kanssa, naistakin rivelistä riepottanut. Enkä ole edes heikoimmasta päästä, jos pitää lähteä painimaan. Pojatkin on hävinneet. ;)
En mä heitä satuta. Mä rakastan niitä, mutta jos joku niitä satuttaa sitten mä kyllä voin vaikka tappaakin. Eikä edes kaduttaisi yhtään. Vaikka elinkautinen, mun rakkaitani ei kukaan satuta lahjaksi.Anonyymi kirjoitti:
Lesbo suhteessa olisit mieskö?
Heh, erikoinen kysymys. Jotenkin ei mätsää. No niin tai näin varmasti se maskuliini osapuoli, ihan jo ulkonäöltäni pelkästäänkin jo. Enkä ole kiinnostunut maskuliineista naisista. Mä pidän naisellisista muodokkaista naisista. Selviskö? :)
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Harjoittele vähän sitä luetun ymmärtämistä, keskity erityisesti ymmärtämään mitä ensimmäisessä kappaleessa sanoin Jan1:lle. Sitten voit tulla uudestaan keskustelemaan. Nyt mun täytyy mennä. Oikea elämä kutsuu.
Sori, ei ole aikaa niin paljon perehtyä kun on oikeitakin hommia. Ei oikeastaan olisi aikaa käydä tätäkään keskustelua. Sori etten yleensä jaksa lukea pitkiä sepustuksiasi niin ajatuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut missään vaiheessa oikeasti paha mieli, täällähän kaikki voi olla niitä joulupukkeja vaikka. Muista. Sinulla kun on tapana ottaa palsta niin vakavasti ja uskoa kaikki ;)
Aika moni nähtävästi hyväksyy valehtelun koska jokainen vastaa omista tunteistaan, varmaan live-elämässä nää pällit toimii samoin.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Harjoittele vähän sitä luetun ymmärtämistä, keskity erityisesti ymmärtämään mitä ensimmäisessä kappaleessa sanoin Jan1:lle. Sitten voit tulla uudestaan keskustelemaan. Nyt mun täytyy mennä. Oikea elämä kutsuu.
Harjoittele itse ymmärtämään mitä muut ajavat takaa kommenteillaan.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
En ole tappanut, mutta olen joskus aikonut senkin tehdä. Mullakin on pimeyteni ja pimeät hetkeni ollut. Lyönyt kyllä olen ja paininut miesten kanssa, naistakin rivelistä riepottanut. Enkä ole edes heikoimmasta päästä, jos pitää lähteä painimaan. Pojatkin on hävinneet. ;)
En mä heitä satuta. Mä rakastan niitä, mutta jos joku niitä satuttaa sitten mä kyllä voin vaikka tappaakin. Eikä edes kaduttaisi yhtään. Vaikka elinkautinen, mun rakkaitani ei kukaan satuta lahjaksi.Niin joskushan kerroit hyökänneesi jonkun naisen ja silloisen miehesi kimppuun fyysisesti. Oliko näin?
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
"Sitten voit tulla uudestaan keskustelemaan."
Ja mikäs sinä olet ohjeistamaan kuka saa tulla keskustelemaan ja milloin? Voisitte itse kiinnittää huomiota epäselviin ilmaisutapoihinne ja kirjoitustaitoonne. :) Anonyymi kirjoitti:
Niin joskushan kerroit hyökänneesi jonkun naisen ja silloisen miehesi kimppuun fyysisesti. Oliko näin?
Kyllä. Se oli silloin nuorena ja tunteita hallitsemattomana. Kun kuvittelin, että toisen ihmisen voi omistaa ja sitä voi lyödä kun siihen suuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan jaksa lukea funen juttuja, joten se ei ärsytä.
Valtis: Jan1 on sönkkö. Muuttui siis mukavasta naisesta kusipäiseksi mieheksi.Minulla meni maku koko jan1:iin. Koko palstan sirkus pyörii yhden esiintyjän ympärillä. Next.
Jan1 kirjoitti:
Kyllä. Se oli silloin nuorena ja tunteita hallitsemattomana. Kun kuvittelin, että toisen ihmisen voi omistaa ja sitä voi lyödä kun siihen suuttuu.
Ehkä vähän kotoa opittuakin. Isä on ollut aina nyrkkisankari ja saanut ehdonalaistakin pahoinpitelystä jne. Itsepuolustuksena mutta kuitenkin. Tietysti luonteessakin se vahva puolustusvietti, että tapellaan sitten vaikka otsaluut paljaina kun aloitetaan. Se voittaa, joka raahautuu paikalta pois. :)
Anonyymi kirjoitti:
Minulla meni maku koko jan1:iin. Koko palstan sirkus pyörii yhden esiintyjän ympärillä. Next.
Käske sirkusta lopettamaan, mulle sopii lopettaa koska vaan. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
En mä heitä satuta. Mä rakastan niitä, mutta jos joku niitä satuttaa sitten mä kyllä voin vaikka tappaakin. Eikä edes kaduttaisi yhtään. Vaikka elinkautinen, mun rakkaitani ei kukaan satuta lahjaksi."En ole tappanut, mutta olen joskus aikonut senkin tehdä"
Ajattelitko murhata jonkun? Anonyymi kirjoitti:
"En ole tappanut, mutta olen joskus aikonut senkin tehdä"
Ajattelitko murhata jonkun?Ajattelin käydä tappmassa yhden muijan. Mutta sillä oli pieniä lapsia, joten en sitten käynyt. Ajattelin, että ne jää orvoiksi ja äitiä tulee ikävä. Eikä mun oikeastaan kannata sen ihmisen takia pilata omaa elämääni, joten muutin mieleni 500 metrin päässä sen asunnolta. Käännyin takaisin kotiin ja jatkoin elämääni. :)
Anonyymi kirjoitti:
Sori, ei ole aikaa niin paljon perehtyä kun on oikeitakin hommia. Ei oikeastaan olisi aikaa käydä tätäkään keskustelua. Sori etten yleensä jaksa lukea pitkiä sepustuksiasi niin ajatuksella.
Saat anteeksi 😉
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ajattelin käydä tappmassa yhden muijan. Mutta sillä oli pieniä lapsia, joten en sitten käynyt. Ajattelin, että ne jää orvoiksi ja äitiä tulee ikävä. Eikä mun oikeastaan kannata sen ihmisen takia pilata omaa elämääni, joten muutin mieleni 500 metrin päässä sen asunnolta. Käännyin takaisin kotiin ja jatkoin elämääni. :)
Hui, tuo on aika pelottavaa. Itse olen suht herkkä suuttumaan, tai ainekin ennen olin, mutta en ole ikinä väkivaltaiseksi äitynyt enkä meinannut.
Anonyymi kirjoitti:
Harjoittele itse ymmärtämään mitä muut ajavat takaa kommenteillaan.
Voih, joka päivä. En vaan viitsi lähteä mukaan joutaviin väittelyihin 😄
Anonyymi kirjoitti:
Hui, tuo on aika pelottavaa. Itse olen suht herkkä suuttumaan, tai ainekin ennen olin, mutta en ole ikinä väkivaltaiseksi äitynyt enkä meinannut.
Onhan se. Hänen takiaan sain lääkäreiltä tuomion lapsettomuudesta ja se oli kova paikka. Tai hän oli osasyyllinen tietysti, pettävä kumppani oli pääsyyllinen. Mutta se muija teki tahallaan sen minkä teki ja oli tietoinen mitä teki. Ja vielä kerskui sillä teoillaan ja tietoisella seurauksella.
Onneksi tulin järkiini matkalla ja kostonhalu muuttui suruksi lastensa puolesta, niiden hänen ja niiden jota en ehkä ikinä itse saisi hänen takiaan. Mutta vihasin, vihasin todella silmät ja suolet sisältäni sitä naista.
Jossain sisälläni on musta möykky, jonka tiedän olevan kamalan paha, jos mun on pakko. Haluan pitää sen leppyneenä.Anonyymi kirjoitti:
Onhan se. Hänen takiaan sain lääkäreiltä tuomion lapsettomuudesta ja se oli kova paikka. Tai hän oli osasyyllinen tietysti, pettävä kumppani oli pääsyyllinen. Mutta se muija teki tahallaan sen minkä teki ja oli tietoinen mitä teki. Ja vielä kerskui sillä teoillaan ja tietoisella seurauksella.
Onneksi tulin järkiini matkalla ja kostonhalu muuttui suruksi lastensa puolesta, niiden hänen ja niiden jota en ehkä ikinä itse saisi hänen takiaan. Mutta vihasin, vihasin todella silmät ja suolet sisältäni sitä naista.
Jossain sisälläni on musta möykky, jonka tiedän olevan kamalan paha, jos mun on pakko. Haluan pitää sen leppyneenä.Jan1 kirjoitti:
Jossain sisälläni on musta möykky, jonka tiedän olevan kamalan paha, jos mun on pakko. Haluan pitää sen leppyneenä.Haluan rakastaa ja olla lempeä rakkailleni. Vaalia heitä ja antaa anteeksi, vaikka muhun sattuisikin. Vihaa voi suunnata poispäin, hyvään. Hyvän tekemiseen. Se paha on äärimmäinen puolustautumiskeino, jos henki on uhattuna. Muuhun sitä ei saa käyttää, vaikka mieli joskus tekisikin. Pitää olla niskalenkki siitä ja hallita tunteensa
Anonyymi kirjoitti:
"Sitten voit tulla uudestaan keskustelemaan."
Ja mikäs sinä olet ohjeistamaan kuka saa tulla keskustelemaan ja milloin? Voisitte itse kiinnittää huomiota epäselviin ilmaisutapoihinne ja kirjoitustaitoonne. :)Nyt vähän tarkkuutta taas 😉. Kielsinkö kommentoimasta? En. Vaan mistä oli kyse? .... aivan, kutsusta keskustelemaan!
Kommentoida voi ihan vapaasti, vastaan fiiliksen mukaan, mutta jos aidosti haluaa keskustella, niin sitten pitää kyllä olla kiinnostunut ja avoin uusille näkökulmille ja osata myös lukea toisen tekstit ilman ennakkoasenteita. Muuten keskustelusta tulee pelkkää väittelyä ja sellaista joutavaa juupas-eipäs jargonia.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
En mä heitä satuta. Mä rakastan niitä, mutta jos joku niitä satuttaa sitten mä kyllä voin vaikka tappaakin. Eikä edes kaduttaisi yhtään. Vaikka elinkautinen, mun rakkaitani ei kukaan satuta lahjaksi.Uho, uho, uho...hohhoijakkaa,lopettakaa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En ole tappanut, mutta olen joskus aikonut senkin tehdä"
Ajattelitko murhata jonkun?Onneksi ajatus ei ole yhtä kuin yritys.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Nyt vähän tarkkuutta taas 😉. Kielsinkö kommentoimasta? En. Vaan mistä oli kyse? .... aivan, kutsusta keskustelemaan!
Kommentoida voi ihan vapaasti, vastaan fiiliksen mukaan, mutta jos aidosti haluaa keskustella, niin sitten pitää kyllä olla kiinnostunut ja avoin uusille näkökulmille ja osata myös lukea toisen tekstit ilman ennakkoasenteita. Muuten keskustelusta tulee pelkkää väittelyä ja sellaista joutavaa juupas-eipäs jargonia.Jos sanot "sitten voit tulla...", se on ikään kuin luvan antamista. En tarvitse kutsujasi, osallistun silloin kun haluan vaikka ei olisi kutsuttu.
"En vaan viitsi lähteä mukaan joutaviin väittelyihin "
Sitten kannattaa miettiä kuinka asiansa sanoo. Jos v*ttuilee toisen luetun ymmärtämisestä, niin voi odottaa että takaisin tulee kommenttia. Eikä kukaan sinua pakottanut tähän keskusteluun, minähän tässä keskustelin/väittelin janin kanssa (ja pari tai yksi muuta anonyymia). - Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Nyt vähän tarkkuutta taas 😉. Kielsinkö kommentoimasta? En. Vaan mistä oli kyse? .... aivan, kutsusta keskustelemaan!
Kommentoida voi ihan vapaasti, vastaan fiiliksen mukaan, mutta jos aidosti haluaa keskustella, niin sitten pitää kyllä olla kiinnostunut ja avoin uusille näkökulmille ja osata myös lukea toisen tekstit ilman ennakkoasenteita. Muuten keskustelusta tulee pelkkää väittelyä ja sellaista joutavaa juupas-eipäs jargonia.Itse asiassa olet niin hanakasti puolustamassa ja ilmeisesti peukuttamassa tuota Jania, melkein kuin koiranpentu perässä häntä viuhuen, että en ihmettelisi hänen sivunikiksi. Minun osaltani keskustelu siis päättyy tähän. Muut saavat jatkaa sirkusta.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tässä on räjähtänyt? Sanoin että pahoitin mieleni vähän noista jan1:n suorista valehteluista. Siis vähän. En ole rähjännyt tai räjähtänyt (ei sillä että sekään olisi väärin, joskus ihmisillä on paineita ja asiat purkautuu, täysin normaalia). Eikö ihminen saisi edes tuntea ja sen ilmaista ja siitä keskustella asianosaisen kanssa? Sinä olet oikeastaan tässä keskustelussa ulkopuolinen, tämä koskaa vain Jan1:a ja minua, jos häneltä kyselin.
Ehkäpä pystyt ymmärtämään valehtelun paremmmin, jos ymmärrät miten kipeitä asioita nuo on olleet iso osan elämääni ja vieläkin hyvin vaikeita, vaikkakin koen olevani jo sinut enimmäkseen asian kanssa? Löytänyt väylän purkaa sitä oloa. Valehtelu on hätävale.
Käsittelin asiaa teidän kanssa, johon en ollut ihan valmistautunut omien tunnepuoleni reaktioiden suhteen. Mutta halusin tulla kaapista ulos, koska se selittää osittain miksi mulla on nimimerkkejä mies/nainen.Jan1 kirjoitti:
Ehkäpä pystyt ymmärtämään valehtelun paremmmin, jos ymmärrät miten kipeitä asioita nuo on olleet iso osan elämääni ja vieläkin hyvin vaikeita, vaikkakin koen olevani jo sinut enimmäkseen asian kanssa? Löytänyt väylän purkaa sitä oloa. Valehtelu on hätävale.
Käsittelin asiaa teidän kanssa, johon en ollut ihan valmistautunut omien tunnepuoleni reaktioiden suhteen. Mutta halusin tulla kaapista ulos, koska se selittää osittain miksi mulla on nimimerkkejä mies/nainen.Siihen vielä päälle mun hulluusvimma luoda jotain riimiä. :)
Anonyymi kirjoitti:
Uho, uho, uho...hohhoijakkaa,lopettakaa jo.
Kuulostaako kamalalta? Ettei mun pyhimysrinkini ihan mustu niin lopetetaan vaan. :)
Voin lopettaa, elkää kyselkö enempää.Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa olet niin hanakasti puolustamassa ja ilmeisesti peukuttamassa tuota Jania, melkein kuin koiranpentu perässä häntä viuhuen, että en ihmettelisi hänen sivunikiksi. Minun osaltani keskustelu siis päättyy tähän. Muut saavat jatkaa sirkusta.
Heh, en ehtisi millään kirjoittaa niin paljon vastauksia ja eri tyylillä. Ei hän ole minä, hän on ihastuttava Lillis. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ajatus ei ole yhtä kuin yritys.
No janihan sanoi olleensa jo matkalla mutta kääntyneensä takaisin, tuossa oli jo aika lähellä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No ihan oikeinhan sinä teit. Mun mielestä itseään saa puolustaa, vaikka väkivalloin jos toinenkin kerta on sitä ensin valmis käyttämään. En minäkään miettisi hetkeäkään, jos mun tai läheisieni päälle käydään että puolustaudunko ja kuinka kovin ottein. Jälkiseuraukset on sitten mitä on. Sen ajan murhe sitten, jos henkiin jää.
Otteet on juuri niin rajut, kun tilanne vaatii. Ja menee niin pitkälle, kun on pakko mennä pärjätäkseen päällekävijää vastaan." Otteet on juuri niin rajut, kun tilanne vaatii. Ja menee niin pitkälle, kun on pakko mennä pärjätäkseen päällekävijää vastaan."
Noin ihan samoin minäkin ajattelen asioista, aika näyttää seuraukset myöhemmin.
Yhtä asiaa oisin kysynyt ett oletko sä käsittänyt asiat samoin; ihastumisia tulee ja menee, vaikuttamatta jokapäiväiseen elämään sen suuremmin.
Rakastuminen onkin jo vakavammin otettava asia, se vaatii aikaa ja luottamusta toiseen ihmiseen (mieheen) ei ole yhtä "kevytkenkäinen" ilmiö kuin ihastuminen.
Esim. mä voin rakastuneenakin parisuhteessa ollessani; ihastua johonkin toiseen ihmiseen. Se ei johda koskaan mihinkään, enkä edes mainitse asiasta kumppanilleni, ettei tule mitään mustasukkaisuutta tai pahaa mieltä, riittämättömyyden tunnetta tai muuta vastaavaa. Ja mustasukkaisuutta mä tunnen vasta jos näen/kuulen mieheni selvästi liehittelevän toista naista, tarkoituksellisesti. Pientä flirttiä saatan sietää, koska se toisilla kuuluu aina elämään, ihan vaan luodakseen hyvää mieltä kuulijoihin.
No, oikeesti mä en sitä ole koskaan edes osannut.
Mun yrityskin flittailla; saattais kuulostaa elefantilta lasikaupassa!
Hiton tylsä työpäivä... oikeesti ei pahemmin mitään tekemistä, puhelimen vahdintaa lähinnä, mutt onneks tämä päivä alkaa olemaan kohta pulkassa ja pääsen kotiin kuunteleaan musaa ja kutomaan.
Sitruuna/broileri spagettia otin vielä annoksen, lounaalta, viedäkseni kotiin.
Kakkonen näyttää tulleen, alan pyyhkimään toimistosta kosketuspintoja ja lattian.
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa olet niin hanakasti puolustamassa ja ilmeisesti peukuttamassa tuota Jania, melkein kuin koiranpentu perässä häntä viuhuen, että en ihmettelisi hänen sivunikiksi. Minun osaltani keskustelu siis päättyy tähän. Muut saavat jatkaa sirkusta.
👀
👅 olenkin labbis, wuf... heippa 👍🏿- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No janihan sanoi olleensa jo matkalla mutta kääntyneensä takaisin, tuossa oli jo aika lähellä.
lähellä ei lasketa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintäänkin tapahtui tehokas katuminen, jos ammattitermiä kaipaat.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Käsittelin asiaa teidän kanssa, johon en ollut ihan valmistautunut omien tunnepuoleni reaktioiden suhteen. Mutta halusin tulla kaapista ulos, koska se selittää osittain miksi mulla on nimimerkkejä mies/nainen.No olisithan voinut ihan selittää tuon nikkileikin sanomalla, että olet aina halunnut vaihtaa sukupuolta ja harkinnutkin, mutta perhe ei hyväksyisi. Yritit käsitellä asiaa, mutta kun kanssasi yritti siitä puhua, sanoit että haluaisit vaan olla rauhassa, et halunnut uteluja. Kerroit kuitenkin aika yksityiskohtaisesti lääkemääristä ja laitoit muistaakseni jotain karvajalkaisia kuviakin?
Anonyymi kirjoitti:
" Otteet on juuri niin rajut, kun tilanne vaatii. Ja menee niin pitkälle, kun on pakko mennä pärjätäkseen päällekävijää vastaan."
Noin ihan samoin minäkin ajattelen asioista, aika näyttää seuraukset myöhemmin.
Yhtä asiaa oisin kysynyt ett oletko sä käsittänyt asiat samoin; ihastumisia tulee ja menee, vaikuttamatta jokapäiväiseen elämään sen suuremmin.
Rakastuminen onkin jo vakavammin otettava asia, se vaatii aikaa ja luottamusta toiseen ihmiseen (mieheen) ei ole yhtä "kevytkenkäinen" ilmiö kuin ihastuminen.
Esim. mä voin rakastuneenakin parisuhteessa ollessani; ihastua johonkin toiseen ihmiseen. Se ei johda koskaan mihinkään, enkä edes mainitse asiasta kumppanilleni, ettei tule mitään mustasukkaisuutta tai pahaa mieltä, riittämättömyyden tunnetta tai muuta vastaavaa. Ja mustasukkaisuutta mä tunnen vasta jos näen/kuulen mieheni selvästi liehittelevän toista naista, tarkoituksellisesti. Pientä flirttiä saatan sietää, koska se toisilla kuuluu aina elämään, ihan vaan luodakseen hyvää mieltä kuulijoihin.
No, oikeesti mä en sitä ole koskaan edes osannut.
Mun yrityskin flittailla; saattais kuulostaa elefantilta lasikaupassa!
Hiton tylsä työpäivä... oikeesti ei pahemmin mitään tekemistä, puhelimen vahdintaa lähinnä, mutt onneks tämä päivä alkaa olemaan kohta pulkassa ja pääsen kotiin kuunteleaan musaa ja kutomaan.
Sitruuna/broileri spagettia otin vielä annoksen, lounaalta, viedäkseni kotiin.
Kakkonen näyttää tulleen, alan pyyhkimään toimistosta kosketuspintoja ja lattian.
trollikkaJoo, se on luonteessa. Tietynlainen härkäpäisyys ja periksiantamattomuus, katsotaan viimeiseen korttiin asti jos kerran sille tielle on hypätty. Mukavempaa tietysti on, kun ei tarvitse riehua vaan voi olla hyvää pataa ja sovussa. Ketään ei satu eikä kukaan lähde lusimaan. :)
Joo, kyllä mäkin näköjään ihastun aika kuumastikin. Mutta en anna sen tulla konkreettiseksi elämääni. Justiinsa siksi, ettei ketään satuteta. Se tunne saa jäädä mun päähäni. Tilanne olis eri, jos olisi sinkku. Ei olisi mitään syytä pidätellä, voisi antaa mennä vaan. Katsoa mitä tulee ja tapahtuu.
Koitahan jaksaa siellä. KIva kun piipahtelet täälläkin. Mäkin lähden happihyppelylle. Palataan, jos olisi eri aiheet kun minä sitten. :)
Kiva vastata kysymyksiin, jos jotakuta mietityttää, mutta tylsää olla jatkuvasti seinälle nostettuna.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän huolestuttavana jo sitä että on harkinnut tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä taas näkee näiden palstakirjoittajien puolueellisuuden, esim. liner on aina jakamassa narsisti- ja persoonallisuushäiriökortteja muille, mutta ihme kun ei ole kommentoinut mitään noista jan1:n riehumisista.
Anonyymi kirjoitti:
No olisithan voinut ihan selittää tuon nikkileikin sanomalla, että olet aina halunnut vaihtaa sukupuolta ja harkinnutkin, mutta perhe ei hyväksyisi. Yritit käsitellä asiaa, mutta kun kanssasi yritti siitä puhua, sanoit että haluaisit vaan olla rauhassa, et halunnut uteluja. Kerroit kuitenkin aika yksityiskohtaisesti lääkemääristä ja laitoit muistaakseni jotain karvajalkaisia kuviakin?
Heh, joo. No saanko anteeksi?
Jan1 kirjoitti:
Ja mulla on karvaiset jalat. Mieshormoonia omassa kropassa ihan kivasti. On mitattu nimittäin.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No minun puolestani voidaan jättää asia tähän. :) Ei sinun nyt anteeksi tarvitse pyydellä. Halusin vain jonkin selityksen kun jäi asia vaivaamaan.
Jan1 kirjoitti:
Ajattelin käydä tappmassa yhden muijan. Mutta sillä oli pieniä lapsia, joten en sitten käynyt. Ajattelin, että ne jää orvoiksi ja äitiä tulee ikävä. Eikä mun oikeastaan kannata sen ihmisen takia pilata omaa elämääni, joten muutin mieleni 500 metrin päässä sen asunnolta. Käännyin takaisin kotiin ja jatkoin elämääni. :)
Tjahans, enpä ole yllättynyt. No nyt kun kerran noin avoimella päällä olet niin kerropa nyt sekin oliko se ihan sun oma idea alkaa mustamaalamaan harmista raiskausfantasioillasi vai tuliko idea disseltä ja sinä vain sitten syötit sitä eteenpäin? Vastaa kerrankin rehelllisesti.
Harmaaritari kirjoitti:
Tjahans, enpä ole yllättynyt. No nyt kun kerran noin avoimella päällä olet niin kerropa nyt sekin oliko se ihan sun oma idea alkaa mustamaalamaan harmista raiskausfantasioillasi vai tuliko idea disseltä ja sinä vain sitten syötit sitä eteenpäin? Vastaa kerrankin rehelllisesti.
Sinähän niitä raiskausjuttuja palstalla kirjoittelet. Enkö muka saa asiasta huomauttaa?
Ei Disse liity asiaan mitenkään.Jan1 kirjoitti:
Sinähän niitä raiskausjuttuja palstalla kirjoittelet. Enkö muka saa asiasta huomauttaa?
Ei Disse liity asiaan mitenkään.Ja että Jan1kin kiihottuu raiskausjutuista. Ootte te outoja.
Jan1 kirjoitti:
Ei Disse liity asiaan mitenkään.Ei vai? kun sinä sen sanot niin se on varmaan juurikin niin että disse masinoi sinut levittämään ilkeitä luuloja harmiksesta, et ollutkaan se mainoistamasi superaivo vaan dissen käsikassara, dissellä lienee sitten omat motiivinsa toimia niin kuin toimii.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei vai? kun sinä sen sanot niin se on varmaan juurikin niin että disse masinoi sinut levittämään ilkeitä luuloja harmiksesta, et ollutkaan se mainoistamasi superaivo vaan dissen käsikassara, dissellä lienee sitten omat motiivinsa toimia niin kuin toimii.
Miksette tule Dissen kanssa toimeen? Kummatkin sentään kuulutte Pönttiksen hoviin.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei vai? kun sinä sen sanot niin se on varmaan juurikin niin että disse masinoi sinut levittämään ilkeitä luuloja harmiksesta, et ollutkaan se mainoistamasi superaivo vaan dissen käsikassara, dissellä lienee sitten omat motiivinsa toimia niin kuin toimii.
Ei liity edelleenkään asiaan mitenkään. Venäjäksi en osaa, joten yritä tajuta suomeksi.
Partakaweri kirjoitti:
Ja että Jan1kin kiihottuu raiskausjutuista. Ootte te outoja.
Yritätkö aukoa päätäs vai?
Partakaweri kirjoitti:
Ja että Jan1kin kiihottuu raiskausjutuista. Ootte te outoja.
Jan1 kirjoitti:
Raiskaukset ovat vakava ongelma matu-Suomessa. Niistä tulee voida keskustella.
Partakaweri kirjoitti:
Miksette tule Dissen kanssa toimeen? Kummatkin sentään kuulutte Pönttiksen hoviin.
Disse omalta osaltaan on levitellyt raiskausväittämiään pitkin mäkiä tuon janin kanssa, syyttänyt peeusteettomasti multinikkailusta ja verrannut harmista nalliin ja pertsaan, siinä on ihan riittävästi syytä tällaisen rauhallisenkin kaverin hiilestyä noiden tekemsistä.
Harmaaritari kirjoitti:
Disse omalta osaltaan on levitellyt raiskausväittämiään pitkin mäkiä tuon janin kanssa, syyttänyt peeusteettomasti multinikkailusta ja verrannut harmista nalliin ja pertsaan, siinä on ihan riittävästi syytä tällaisen rauhallisenkin kaverin hiilestyä noiden tekemsistä.
Minusta sinä olet reilu palstalainen kaikkia kohtaan. En tykkää kun perusteetta vainotaan.
Partakaweri kirjoitti:
Raiskaukset ovat vakava ongelma matu-Suomessa. Niistä tulee voida keskustella.
Ne on ongelma ilman matuakin. Keskustella joo, ei liittää niitä palstalaisiin. Tai ylipäänsä toivotella kenellekkään.
Partakaweri kirjoitti:
Minusta sinä olet reilu palstalainen kaikkia kohtaan. En tykkää kun perusteetta vainotaan.
Ottakaa nyt lääkkeet kumpikin, jos vaino tulee mieleen. Minä huomautan jatkossakin, jos tarvetta ilmenee. Se että on syntynyt pippelin kanssa ei tee etuoikeutusta puhua mitä sylki suuhun tuo. Huoritella ja toivotella raiskattavaksi.
Partakaweri kirjoitti:
Juu, aina olen pyrkinyt olemaan mutta jos aletaan sontaa syytämään sitten syydetään. Itse en aloita mutta jos joku sitä haluaa voidaan katsoa kyllä miten kantit kestää, paljon puhuttu pertsakin aikoinaan yritti vaikka mitä temppuja minua vastaan, nikkivarkaudet, puskahuutelut, keksittyjen juttujen levittelyt jne. kaikki mahdolliset koukut. Minä yhä olen täällä, pertsaa ei ole näkynyt, ne p..katemput toimii lajinsa mutta lopulta rotta jää aina alakynteen.
Harmaaritari kirjoitti:
Äläs Peltipurkki sälytä kuraas mun päälle mistään vitun multinikkailuista ja nalleista. Raiskausasiasta mä olen huomauttanut ja huoritteluista, pysy asiassa. Ja huomautan jatkossakin, jos jatkat sitä tietä.
- Anonyymi
Te ootte ihan tyhmii!
- Anonyymi
Eipäs olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs olla.
Rauhoittakaapas nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoittakaapas nyt.
En hyväksy tuollaista kielenkäyttöä. Ylläpidolle ilmoitettu.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Tapelkaa pojat niin saatte tupakkaa. Tai pohjalaisittain tapelkaa, saatta tupakkia.
Minä tuon koko ketjun kirjoitin. Tuollaisia vastaavanlaisia ketjuja näkyy ihan joka palstalla, ei ainoastaan sinkut-palstalla. En nyt jaksanut kirjautua, kun on mentävä. Eläkeläisellä on aina kiire. Ullalle terkkuja, voin soitella illemmalla.
Similä Anonyymi kirjoitti:
Minä tuon koko ketjun kirjoitin. Tuollaisia vastaavanlaisia ketjuja näkyy ihan joka palstalla, ei ainoastaan sinkut-palstalla. En nyt jaksanut kirjautua, kun on mentävä. Eläkeläisellä on aina kiire. Ullalle terkkuja, voin soitella illemmalla.
SimiläOkei. :)
Mukavaa päiväjatkoa Similälle.Anonyymi kirjoitti:
SimiläOkei. :)
Mukavaa päiväjatkoa Similälle.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SimiläAi kamala, kyllä minä nyt mieleni pahoitin!
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SimiläRoger.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804