Kummatko ovat tasokkaampia tasoteorian mukaan?
Palstan naiset vs miehet
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hetero, homo, bi?
Miksi on verrattavissa?
- Anonyymi
Naiset tietysti. Otetaan randomina joku palstanainen ja palstamies, tehdään molemmille tinderiin profiilit, nainen saa sata kertaa enemmän yhteydenottoja.
- Anonyymi
Eikös tasoteoria mene niin, että
YTM = panee ihan sikana ja ketä haluaa
KTM = panee joskus kun saa ja ketä saa
ATM = ei pane ollenkaan
YTN = neitsyt hautaan asti
KTN = yhden miehen nainen
ATN = "yli kahden miehen käyttämä" - Anonyymi
Me miehet tietysti.
xLiner- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Neijagji fdmifjsdijme fwijij , ep spapfllla olelv naisia!
Kuule, sulle tuli nyt kirjoitusvirhe tuossa viimeisessä sanassa.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Kuule, sulle tuli nyt kirjoitusvirhe tuossa viimeisessä sanassa.
xLinerDouh! No tässä työn ohella koitan parhaani... :o/
Tänään olin eka kertaa opettamassa poitsua ajamaan autolla. :o) Olikin ihan jännä kokemus, sanan varsinaisessa merkityksessä. :oD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492
