Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
RumaMies
profiilit
RumaMies
RumaMies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hakkarainen+on+laatumies,+poliitikko+ja+julkkis+status,+joka+nostaa+miehen+statuksen+top-5+huippumieheksi.
Vain+laatumies+saa+itseään+puolet+nuoremman+naisen,+ei+sellaiseen+ole+rumalla+miehellä+mitään+saumoja.
Parempi+vaan+rumana+miehenä+keskittyä+elämään,+niin+että+ei+ole+kelvollinen+yhdellekään+naiselle,+eikä+jossitella+ja+elätellä+toiveita,+että+jospa+se+nainen+sieltä+vielä+elämään+tulee+varsinkaan+puolta+nuorempi,+joka+tarkoittaisi+vajaa+25+vuotiasta+naista.
Turhaan+sitä+sellaisia+haikailee,+joihin+ei+ole+mitään+mahdollisuutta.
26.02.2020 16:31
https://soundcloud.com/goldy47/faded-w-metahesh
Mitäs+värinöitä+tällainen+ääni+saa+naisissa???
Entäpä+nämä+äänet????
https://www.youtube.com/watch?v=Ck9Z_9Q1u78
21.02.2020 22:34
Hunajamies+on+aivan+liian+imelä+tolleen....
Sinulle+sopisi+misspönttöuunin+tilalle+hyvin+....+misshunajakukkanen
Mulla+on+enemmän+matala+bassoääni,+kuin+korkeampi+ääni,+alkaa+ääni+kähisemään.
21.02.2020 22:22
Lapsuudessa+monet+maut+olivat+parempia+johtuen,+että+ne+olivat+luonnollisia.
Nykyään+suurin+osa+on+teollisesti+tuotettua+ja+maistuu+teolliselta.
Kermajäätelökään+ei+maistu+samalta,+kuin+mitä+kermajäätelö+oli+lapsuudessa.
Tai+vadelma+limonaadi,+joka+maistuin+aivan+erilaiselta+lapsuudessa.
Kaupan+vadelma+limonaadikin+on+tehty+keinotekoisesta+esanssista.
21.02.2020 22:17
https://www.youtube.com/watch?v=jaGLDKBE8Ho
Ääneni+on+jotain+tuon+suuntainen+ja+osaan+imitoida+tuota+ääntä.....
Olen+ruma+mies,+mutta+ehkä+ääneni+onkin+se+komea+osa+minussa.
21.02.2020 22:11
En+ole+mitään+huomanut,+vaikka+mulla+on+just+tollanen+matala+möreä+ja+monotoooooninen+ääni.
Ei+se+kuule+mitään+auta,+jos+mörisee,+mutta+ei+mörise+mitään+mielenkiintoista+asiaa.
Ääni+saa+olla+mikä+tahansa,+vaikka+kimittävä+tai+kälkättävä,+jos+tulee+mielenkiintoista+asiaa.
21.02.2020 22:00
Irtokarkki+himon+olen+selättänyt,+en+ole+yli+vuoteen+osatanut+irtokarkkeja,+eikä+oikeastaan+enää+tee+mielikään+irtokarkkeja.
Irtokarkeissa+on+paljon+epäterveellisiä+e-koodin+lisäaineita+ja+sokeria.
Eivät+ole+hampaillekaan+hyväksi.
Tänään+ostin+juhlapöydän+konvehtirasia,+kun+oli+Cittarissa+1,99€
Puolet+söin,+mutta+eivät+maistuneet+kovin+hyviltä,+kovia+olivat+ja+kurkkuun+jäi+sellainen+kumma+öklö+tunne+ja+hönttö+olo.
Teolliselta+maistuvat,+eivät+ole+enää+niin+hyviä,+kuin+nuoruudessa.
21.02.2020 21:55
Hapan+maito+kyllä+lehahtaa+nenään+ennenkuin+sitä+ryyppää.
Joskus,+kun+kerma+happanee,+niin+siitä+olen+tehnyt+maustekakun.
Hyvänmakuinen+kakku+siitä+tulee,+eikä+maistu+happamelta.
Rahkan+söin+parikymmentä+minuuttia+sitten,+että+varmaan+ottaa+aikansa,+ennenkuin+alkaa+pahoinvointi,+jos+se+pahoinvointia+aiheuttaa.
Maku+oli+neutraali,+eikä+haissut+pahalle+ja+jogurtin+kanssa+kiskoin+menemään.
No+huomennahan+ollaan+viisaampia,+jos+ei+ole+rahka+potkinut+takaisin+suun+kautta,+niin+voi+todeta,+ettei+se+aihettanut+vakavempia+oireita.
19.02.2020 22:41
Tekisit+sinäkin+oman+nimimerkin+"Viinamies",+niin+olisit+uskottavampi,+kun+kirjoittaisit+rekisteröidyllä+nimimerkillä.
Ei+ruma+mies+saa+naista,+eikä+pärstä+tule+siitä+komeammaksi+itsetunnon+korotus+yrityksillä.
Tosin+silloin+joskus+kun+sattuu+näkemään+omasta+mielestään+itseä+rumemman+miehen+naisen+seurassa,+niin+se+korottaa+itsetuntoa,+mutta+silloin+sitä+yleensä+toteaa,+että+on+itse+varmaan+rumempi,+kun+tuokin+on+saanut+naisen,+mutta+en+mä.
16.02.2020 16:56
Rumalla+miehellä+ei+ole+ystäviä.+Ruman+miehen+elämä+on+yksinäisyys.
Rumaa+miestä+ei+kukaan+halua.
Koulussakin+liikuntatunnilla,+kun+valittiin+pelaajia+joukkueisiin,+niin+ruma+mies+jäi+aina+viimeiseksi+ja+joukkueet+vielä+irvailivat,+että+otaakaa+te+tuo+viimenen,+ei+me+sitä+haluta+tai+kumpi+joukkue+ottaa+tuon+viimeisen+pelaajan,+eikä+kumpikaan+joukkue+viimestä+halunut+ottaa.
13.02.2020 15:44
Jaa,+niinhän+ne+kovasti+painottaa,+ettei+syöpä+periydy.
Meikäläisellä+on+jos+jonkinlaista+pattia+ihon+alla+ja+veri+on+tullut+luomesta,+mutta+lääkäri+vaan+toteaa,+että+rasvapatteja+sulla+on+ja+veren+tulo+luomesta+ei+ole+enää+nykyään+vaarallista.
Ei+niitä+sen+tarkemmin+ole+tutkittu.+Sanotaan+vaan,+että+tule+uudelleen,+jos+tapahtuu+muutoksia.
Lääkärille,+kun+mainitsi,+että+vanhemmat+kuoli+syöpään,+niin+totesi+vaan,+ettei+syövät+periydy.
No+ei+periydy+sitten+sydän+sairaudetkaan,+jos+ei+syöpäkään.
Verisuonten+tukkeutumiseen+vaikuttaa+elintavat+eli+mitä+syö+ja+liikkuuko.
Syöpä+taas+voi+tulla+vaikka+olisi+terveellisetkin+elintavat.
Jos+lääkärille+sanoo,+että+on+väsynyt+ja+höntti+olo+suurimman+osan+päivästä,+niin+lääkäri+toteaa,+että+kannattaa+nukkua+enemmän,+niin+sillä+se+väsymys+lähtee.
Lääkäriin+ilmeisesti+täytyy+mennä+vasta+sitten,+kun+on+niin+huonossa+hapessa,+ettei+enää+voida+tehdä+mitään+ja+siitä+lääkäri+innostuu+ja+toteaa,+että+miksi+ettei+tullut+ajoissa+tutkimuksiin,+mutta+mitä+se+auttaa,+jos+lääkäri+ei+ota+tosissaan.
10.02.2020 23:14
Omat+vanhempani,+äitini+kuoli+-1987+ja+isäni+2015.
Vanhempani+kuolivat+kumpikin+syöpään.
Mummon+ja+vaarin.
Isän+kaksi+veljeä,+isän+veljen+poika,+joka+kuoli+syöpään.
Yhden+enoni+kolme+vuotta+sitten.
Arkkua+olen+ollut+kantamassa+useamman+kerran.
Omien+vanhempien+menetys+oli+elämän+raskain+ja+koettelevin+hetki+ja+hautajaispäivä+raskain+päivä,+ei+fyysisesti,+mutta+henkisesti.
10.02.2020 19:49
Kapteeni+on+selvästi+tuleva+kumppanisi,+josta+sinulla+ei+ole+vielä+mitään+tietoa.
Siellä+se+merikarhu+odottelee+sinua+jossakin+satamassa+tai+isolla+valtameri+purrella.
Unessa+on+selkeä+sanoma:+Kapteeni+roikkui+sinussa+kiinni+kaksin+käsin+jaloissasi+ja+se+tarkoittaa+naimisiin+menoa+merikapteenin+kanssa.
09.02.2020 16:45
Mitäs+jos+naisella+on+niin+pitkät+hiukset,+et+ulottuu+pyrstön+yli,+niin+eiks+ne+ole+pöntössä+ne+hiukset?????
09.02.2020 16:39
Ei+se+nauris+ollut+tuollainen+punainen,+kuin+punastunut+nauris.
Lantusta+sain+traumoja+ala-asteella+ruokalassa,+kun+piti+syödä+lautanen+tyhjäksi.
Salaattikulhossa+oli+raastetta,+oletin+olevan+omeraraastetta+ja+lappasin+lautasen+puolileen+raastetta.
Totuus+paljastui,+kun+aloitin+syömisen,+niin+eipä+ollutkaan+makeaa+ja+mehukasta+omenaraastetta,+vaan+kitkerää+ja+kuivaa+lantturaastetta,+jonka+syöminen+oli+yhtä+kidutusta,+kun+sai+rouskuttaa+suussa+vaikka+kuinka+kauan,+eikä+meinanut+saada+alas+kurkusta.
Valvoja+topakkana+komensi,+että+kaikki+pitää+syödä,+ei+saa+poistua+luokasta+ennekuin+on+kaikki+syöty.
Tunti+meni+lantturaasteen+kanssa+ähkiessä.
09.02.2020 16:36
Mulla+on+mikroaaltouuni,+jonka+metallikuoret+antaa+140V+virtaa.+Mukavasti+värisee+sormille,+kun+ottaa+kontaktia+mikron+metallikuoriin.
09.02.2020 16:28
Tiedätkös+mikä+on+turnipsi,+se+on+sellainen+nauris,+jossa+on+karvaiset+juuret,+muhkurainen+ja+sellainen,+että+sillä+saa+heittää+vesilintua+eli+sekunda.
09.02.2020 16:20
Minä+en+ole+tuon+näköinen,+ei+partakaan+kasva+noin+tuuheana,+eikä+hiuksetkaan+ole+noin+tuuheat+ja+kiharaiset.
Ei+se+ole+mikään+ihme,+etten+ole+kellekään+naiselle+kelvannut,+tällainen+ruma+turnipsi.
Harvat+hiukset+ja+harva+parta.
09.02.2020 16:12
Sama+kummitusko+se+on+istunut+pari+kertaa+rintakehän+päällä,+kun+unihalvaukseen+olen+heränyt+ja+musta+käsi+on+haparoinut+kohti+minua.
07.02.2020 21:35
Minä+en+voi+nukkua+yhdessä+asennossa,+vaan+täytyy+muuttaa+asentoa+yöllä.
Kyljellään+nukun,+jalat+sojottaa+lomittain+keskenään.
Selällään+en+pysty+nukkumaan,+kylkiasento+on+paras.
Pää+varmaan+unissaan+heiluu+miten+sattuu,+kun+välillä+on+niskat+niin+kipeät+aamulla,+ettei+päätä+pysty+käätämään+sivulle.
Varmaan+pitäs+panna+pää+ruuvipenkkiin+kiiinni,+että+pysys+aloillaan.
06.02.2020 23:17
4 / 6