Naarmut selässä

Totesin juuri, että mullahan on selässä monta naarmua, ei ole päivällä tulleet eli yöllä on selkään 5 pitkää naarmua tullut, että mikähän naarmuja selkään on tehnyt.
Yksin nukun yöllä sängyssä, että ihmettelen vaan.
Jos itse on raapinut, niin on saanut aika lailla kädet heilua.
Tietääkseni en unissakin suuremmmin liiku.

25

2476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissa.

      • Täh, mikäs kissa se selkää raapisi, kun ei ole kissaa ollenkaan, eikä minkäänlaista lemmikkiä...


      • RumaMies kirjoitti:

        Täh, mikäs kissa se selkää raapisi, kun ei ole kissaa ollenkaan, eikä minkäänlaista lemmikkiä...

        Kyllähän siellä joku on. Et ole vain vielä nähnyt tai oletko unohtanut? :)

        Tai sitten se on henkari. Se tekee kyllä pahat jäljet.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllähän siellä joku on. Et ole vain vielä nähnyt tai oletko unohtanut? :)

        Tai sitten se on henkari. Se tekee kyllä pahat jäljet.

        ...mut mie ite käytän sitä. Erittäin hyvä! Yltää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllähän siellä joku on. Et ole vain vielä nähnyt tai oletko unohtanut? :)

        Tai sitten se on henkari. Se tekee kyllä pahat jäljet.

        Jaa, että henkari, ei mulla yöpyjamassa ole tietääkseni henkaria paikallaan.
        Olis vaikee nukkua, jos pyjamassa olis henkari paikallaan, kovakin olisi ja selkää painaisi.
        Ainakin jäisi henkarin punainen jälki selkään.


    • Anonyymi

      On ittelläkin joskus ollut, kyllä vaan itse olet raapinut.

      • RumaMies

        Pitää laittaa hanskat käteen, niin ei tule naarmuja.


    • Posteljooni aamukierroksella?

    • Anonyymi

      Tuskin homotkaan pääsee selville heräämättä ikinä.

    • Anonyymi

      Minulle kyllä oikeasti... voi tulla makuuvammoja jos ei pysty nukkumaankaan kuin yhdessä asennossa, sänky voi sellaisen aiheuttaa.

      • Minä en voi nukkua yhdessä asennossa, vaan täytyy muuttaa asentoa yöllä.
        Kyljellään nukun, jalat sojottaa lomittain keskenään.
        Selällään en pysty nukkumaan, kylkiasento on paras.
        Pää varmaan unissaan heiluu miten sattuu, kun välillä on niskat niin kipeät aamulla, ettei päätä pysty käätämään sivulle.
        Varmaan pitäs panna pää ruuvipenkkiin kiiinni, että pysys aloillaan.


    • Anonyymi

      Ruttunen patja tai lakana painanut ,silitä ne vaikka ,suorista patja oijo lakana

      • Oijo...oijoijoi..


    • Kummitus ollut asialla. Kaunassa kummitus istui hartioilla ja siksi hartiat olivat jumissa 👻

      • Sama kummitusko se on istunut pari kertaa rintakehän päällä, kun unihalvaukseen olen heränyt ja musta käsi on haparoinut kohti minua.


      • RumaMies kirjoitti:

        Sama kummitusko se on istunut pari kertaa rintakehän päällä, kun unihalvaukseen olen heränyt ja musta käsi on haparoinut kohti minua.

        Hö.

        Mun kokemuksen mukaan se oli aivan tulikuuma..Siis ensimmäisen unihalvauksen aikana..teininä.


      • RumaMies kirjoitti:

        Sama kummitusko se on istunut pari kertaa rintakehän päällä, kun unihalvaukseen olen heränyt ja musta käsi on haparoinut kohti minua.

        Demonihan se:
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Night_hag


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hö.

        Mun kokemuksen mukaan se oli aivan tulikuuma..Siis ensimmäisen unihalvauksen aikana..teininä.

        Ai niin kuin hottis vai?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ai niin kuin hottis vai?

        Ei vaan..

        Ääh, ei huvita kuule kertoa. Googleta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei vaan..

        Ääh, ei huvita kuule kertoa. Googleta.

        En jaksa. Sulla vaan oli sellainen Twilight-hetki. Pervo.


      • Partakaweri kirjoitti:

        En jaksa. Sulla vaan oli sellainen Twilight-hetki. Pervo.

        Unihalvauksia on kokenut jopa 40 % ihmisistä.

        "Unihalvauksessa ihminen makaa sängyssään pystymättä liikuttamaan muita ruumiinosia kuin silmiään. Samalla hän kokee jotain pelottavaa ( ei suinkaan aina, sanoo Wwuwuw). Unihalvaukset voidaan jakaa tilastollisesti kolmeen luokkaan. Tunkeutujakokemuksessa makuuhuoneessa tuntuu olevan jokin paha olento. Siitä seuraa voimakas pelkotila ja joskus hallusinaatioita. Incubus-kokemuksessa henkilö kokee hengitysvaikeuksia ja painon tunnetta rinnan päällä, minkä hän usein tulkitsee kehon päällä olevaksi tai sen sisään tunkeutuvaksi olennoksi. Tasapainohallusinaatiossa henkilö voi kokea esimerkiksi sängyn keinumista, leijumista, nousemista tai putoamista, joskus kehostapoistumiskokemuksia.[2]"


    • No, sulla on luteita.

      Polta sänkys.

    • Anonyymi

      Näitä Fazerin tekemiä kirjaimia salmiakki karkeistakin voisi syödä kuin ajatuksia ja aloituksia... pakko ostaa noita uusia.

      Mikä on sitten oikein sitten jonkun kkkk-kattojärjestön ihmisten merkki, sehän on tuollainen... kuin teksasin alkuperäinen.

      Jos syö sitten kirjaimia kekseistä tai karkeista, syntyykö niistä sanoja sitten mahassa?

    • Anonyymi

      Kirjainkaramellit joo, mutta missä tuollaisia merkkejä yleensä on ihmisillä, t-paidassa, yleen oikeassa olkapäässä joku pikku kuva vain.

    • Anonyymi

      Samis. Lisäksi pedin vierestä löytyi ihan vääränkokoinen pinkki nilkkasukka.
      Elämme outoja aikajo hyvät ystävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe