Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
204
Kommenttia
11182
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En kuulosta vaan kerron mitä tiedän ja varoitan.
26.04.2025 19:44
Sellainen ikävä asia tässä kapitalisessa järjestelmässä.
Entäpä jos rikkaat hylkää Suomen ja vie yritykset ulkomaille.
Kuinka monta hetkeä menee kun ei ole eläkkeitä, toimeentulotukea, työmarkkinatukea tms tms.
Tämä järjestelmä kun ei toimi ,että käydään kehään ja siirretään kannullinen lapiohiekkaa seuraavalle ja se seuraavalle .Se vähenee kuitenkin koko ajan ja lopulta loppuu.
Siksi isot ja etenkin pienet ja keskisuuret yritykset on tämän maan tärkeys.
26.04.2025 12:33
Taas kerran ? Jumala ei ole järjestänyt syntielämää kenenkään niskaan.
Jokainen tekee sen syntielämänsä itse.
Siinä ei auta uikutus kenelläkään ei myöskään minulla.
En itsekään ole yhtään parempi kuin mikä tahansa kanssaihminen , mutta se ero minussa on moneen, että en hyväksy vääryyttä en itsessänikään ja silti en ole virheetön tai täydellinen , mutta en tee Jumalasta valehtelijaa enkä itsestäni.
Kukaan meistä ei ole virheetön, mutta kaiken parannus alkaa siitä, että tunnustamme virheemme Jumalalle, emmekä sido niitä itseemme.
Siinä on ydin ja pyrimme Hengen tilaan.
Jos uskovakin sallii itselleen lihallisen tilan niin se soppa on sitten sitä itseään.
Tämä voi olla jokaisella.Siksi tarvitaan vaeltaa Kristuksen vierellä jokainen kun emme pärjää omilla herkullisilla maittavilla lihan himoilla ja haluilla jotka lopulta estää yhteyden Jumalaan. Sitten vielä voi tulla saatanan ohjaus ja se on todella vaikea paikka ja jotkut ei pääsekään takaisin.
26.04.2025 12:26
Eli sylkäise nyt ulos että haluat pitää synnistäsi kiinni kynsinhampain.
Vaikka miten kierrellen ja kaarrellen.
Tai voit tulla suoraan esiin.
26.04.2025 11:35
Huomaan että olet käärmeen lähettämä.
Se tekee juuri tuollaista valhetta kuten sinä.
26.04.2025 10:38
Ihmisellä on vapaa tahto toimia poislukien ne jotka Jumala on jo ennalta nähnyt tehtävään soveliaiksi tai ne jotka on jo ostettu maasta tarkoitusta varten.
Jumala ei katso kuolemansynnintekijän päälle.
Jumala on ohjeet antanut ihmiskunnalle.
Joillakin on omatunto ja se synti polttaa ja jotkut on riivaajia täynnä ja ne saa ihmisparan hyökkäämään tai tekemään mitä ne tahtoo.
Tuo on surkea yritys saada keskustelu ennaltamääräämis opin alle.
Mitä tulee minun tietämiseen niin Jumala minulle tehtävät on antanut näyllä ja puheella.
Sitä olen tehnyt ja teen mielelläni loppuun asti.
Samoin tieto tulee Jumalalta ja annan Hänelle kaiken kunnian.Itselleni en ota edes iin pistettä.
26.04.2025 10:34
Tuo ei pidä paikkaansa millää tavalla.
26.04.2025 10:23
Lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta.
Ihmiset tuomitaan tekojensa mukaan.
26.04.2025 10:21
Jumalan ilmoitus on täysin selvä. Se ei näille tikkurilan maalikartta perversseille sovi .
Vinkuvat ja vonkuvat sylkevät, riehuvat, käyvät kristittyihin kadulla käsiksi, ovat raivoa täynnä.
Saatanan ohjattavissa täysin.
Nuo on niitä lopunajan airueita ja asia ei ole miltään osin epäselvä.
Tehkää parannus ja lopettakaa kuolemansyntinne, ehkä Jumala vielä armahtaa.
26.04.2025 09:39
Se on Jumalan ilmoitus ja Jumala tuhosi Sodoman ja Gomorran.
Raamatussa lukee ketkä kulkee tuhoon.
26.04.2025 09:34
USAn kanssa ? Niin ovat todella härskejä kun aiheuttivat Ukrainan sodan.
Se oli niin härski veto amerikan demokraateilta ja saatanan synagoogalta kuin olla voi.
Muualla se jo ymmärretään, mutta valheuutisoinnin ykkösmaassa eli meillä se on mahdollista.
Onneksi nuoret ottaa selvää ja he ymmärtää moni heistä, mutta tämä +40 ikäluokka on niin ymmärtämätön .
26.04.2025 09:28
Saatanallista eksytystä on sen naisen sielu.
26.04.2025 09:17
Sairaat tarvitsee paikan kyllä , mutta se parannus on tehtävä muunsukupuolisuudesta ja sen saatanallisesta agendasta, homoudesta, lesboudesta, varastamisesta,juopottelusta, huoruudesta, noituudesta, jne jne.
Kirkko ei ole perverssien kokoontumispaikka vaan niiden, jotka haluavat tehdä parannuksen ja ocat tehneet sen.
Niin on se joukko siellä kirkossa tehnyt, mutta kun tulee nämä tikkurilan maalikartat lävistyksineen niin eipä kiinnosta vaan vaaditaan omia oikeuksia perversioiden harjoittamiseen.
26.04.2025 09:16
Hyvä aloitus.Tämä on sitä lopunaikaa ja pahenee ja hullummaksi käy.
Jopa jumalattomat kyselee ,miten tänmä pilkka on mahdollista.
Sitten ns uskovat vaan suvaitsevat ja ohjaavat ihmisiä sinne, minne kukaan ei halua .
26.04.2025 09:10
Kiitos aloituksesta. Itsekin olen miettinyt tuota systeemiä kun en ole perehtynyt asiaan tarkemmin.
26.04.2025 09:04
Ihan oikea asia tämä aloitus on sillä jo Paavalin aikaan tätä ilmiötä oli ja naiset hallitsi sen oikein hyvin.
Kannattaa puhua asiasta tai käydä ja perustaa oma kotiseurakunta.
Sillä alkuperäisellä tavalla.
26.04.2025 08:59
Tiedätkö mikä kohtalo on sellaisella ihmisellä joka päästää saatanan kirkkoon ja sallii sen ?
Voi niitä joiden kautta viettelykset tulee sisään.
26.04.2025 08:32
Katolinen kirkko ei ole tuonut mitään tietoa esille.
25.04.2025 22:08
Kauhistus ...kirkon tuhoajat.
25.04.2025 22:06
Minäkin olen ollut suunnattomissa kärsimyksissä ja se vain lisäsi rukoukseen voimaa.
Ihmisiä kuolee ja ihmisiä pääsee myös Jumalan luo.
Tämä maailma ei ole paratiisi vaikka moni luulee.
Katkeroitua ei pidä.
Se on vain peliä saatanan pussiin.
25.04.2025 21:55
8 / 560