Vapaa kuvaus

Aloituksia

176

Kommenttia

3025

1. Bensan hinta ylös ja bulkkimamuja Suomeen

Suomessa on Euroopan korkeimmat polttoaineiden hinnat. Ne kurittavat autoilijoita, mutta on tässä kyse vähän muustakin k
    Maahanmuutto
    2
    142
  2. Nyt sitten kuuluu kummia. YLEn uutinen kertoo, että hallitus kiristääkin tuloveron progressiiota!

Uutinen on vähän ristiriitainen ja epäselvä, pitänee odottaa mikä on totuus. Jos nyt hallitus todella kiristää työveron
    Hallitus
    5
    141
  3. Demokratian kriisin ratkaisu: "liberaalin demokratian" tilalle aitoa demokratiaa.

Liberaalista demokratiasta puhutaan. Minun korvissani siinä on huono kaiku. Liberaaliin demokratiaan kuuluu onttoja arvo
    Liberaalit
    0
    140
  4. Meneillään on tuhoisa työmarkkinakonflikti ja hallitus on siinä pahasti hakoteillä.

Miksi olen sitä mieltä kuin olen tästä Suomen työmarkkinakonfliktista? Miksi vastustan nyt Orpon hallituksen toimia vaik
    Yleistä politiikasta
    2
    140
  5. Afganistan on varoittava esimerkki kaikille kansoille ja valtioille

Hesarissa on juttu, jossa afganistanilainen naiskirjailija purkaa tunteitaan. Sanoo olevansa pettynyt Yhdysvaltoihin. L
    Isänmaallisuus
    3
    137
  6. Suomella menee huonosti. Hallituksen hommat ei suju. Miksi silti pitää kannattaa PS:ää?

Kulunut vuosi ei ole ollut kovinkaan hyvää aikaa perussuomalaisille. Orpon hallitukseen oltiin tyytyväisiä koska se lope
    Perussuomalaiset
    15
    137
  7. Suomen älyttömän kunnianhimoisen ilmastopolitiikan lasku sähkönkuluttajille: 5 MILJARDIA!!!

YLEn uutinen maanantaiaamuna 13.3: https://yle.fi/a/74-20021622 Suomen hallituksen ilmastopoliittinen kunnianhimo on jo
    Ilmastonmuutos
    4
    132
  8. Kokoomus ja RKP näkevät nyt "rasismin" vastaisen kampanjan tarpeelliseksi taas

Moraaliposeeraus nähdään tarpeelliseksi kun kyseiset puolueet ovat samassa hallituksessa "rasistiseksi" leimatun PS:n ka
    Rasismi
    2
    132
  9. Olen pahoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.

Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl
    Globalisaatio
    0
    130
  10. Liberaali ihmisarvoprojekti Afganistanissa taisi mennä vähän pieleen.

Satiinhan sitä ihmisarvoa Afganistanissa, mutta vain pienelle joukolle ja turkasen kalliiksi tuli. Ihmisarvoa nautti pai
    Ihmisoikeudet
    2
    126
  11. No niin. Nyt se alkaa. Ilmastopolitiikka iskee oikein kunnolla ihmisten elämään..

Uutiset sen kertovat. Ruoan hinta nousee. On hyvä, että ruoan hinnassa näkyy ilmastopolitiikka, sanoo YLEn uutisissa ha
    Ilmastonmuutos
    20
    125
  12. Mariupol on oman aikamme Guernica.

Iltasanomissa hieno silminnäkijäkuvaus Mariupolin tuhoamisesta, lukekaa se. https://www.is.fi/ulkomaat/art-20000087000
    Sodat ja konfliktit
    4
    125
  13. Kestävätkä itsenäiset kansallisvaltiot? Säilyykö demokratia?

Minä, Oikonomi, uskon demokratiaan. Minä pidän itsenäistä kansallisvaltiota ainoana ympäristönä, missä aito demokratia v
    Yleistä politiikasta
    0
    123
  14. YLE: Putin yllyttää nyt ääriliikkeitä pyhään sotaan länttä vastaan

YLEn uutisissa oli artikkeli, jonka pohjana on sotilasprofessori Aki-Mauri Huhtisen ajatukset siitä, mitä Venäjällä tapa
    Sodat ja konfliktit
    9
    121
  15. Venäjä valmisteli hyökkäystä Suomeen harjoittelemalla Suomen ilmatilan häirintää

Siitä kertoo tämän päiväinen (31.1.) YLE-uutiset. Jo kauan ennen hyökkäystä Ukrainaan näin viitteitä siitä, että Puti
    Sodat ja konfliktit
    2
    117
  16. Taas tuli sensorointi-ilmoitus YLEltä.

"viestiäsi ei julkaistu keskustelussa Jennifer sai kolme päivää aikaa muuttaa kotiin ulkomailta – näin Trumpin leikkauks
    Media
    3
    117
  17. Olen pajoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.

Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl
    Maailman menoa
    2
    113
  18. Kysymys vihreille: Miksi haluatte niin kiihkeästi tuhota Suomen?

Miksi te vihreät vihaatte niin kiihkeästi Suomea ja niitä suomalaisia, jotka haluavat olla suomalaisia? Mitä pahaa Suomi
    Puolueet
    0
    112
  19. Mikä on ydinkysymys Suomen Natoon liittymisessä,?

Presidentti Niinistö ei joko ymmärrä ydinkysymystä tai on mielessään vastannut siihen väärin. Se ydinkysymys on tämä:
    NATO
    10
    112
  20. Paskamaat ja paskapolitiikka.

Karu tosiasia on, että maailman maiden enemmistö on ns "paskamaita". Paskamaiden hallitukset eivät halua tai eivät kyke
    Politiikka
    0
    108