Oikonomi

Aloituksia
183
Kommenttia
3151
Tiivistelmä Suomen politiikasta vuoden 2011 jälkeen
Kataisen EU-mielinen sateenkaarihallitus ajoi Suomen suohon. Kun muualla alkoi nousukausi niin Suomi puosi kyydistä ja j1137Mikä on ydinkysymys Suomen Natoon liittymisessä,?
Presidentti Niinistö ei joko ymmärrä ydinkysymystä tai on mielessään vastannut siihen väärin. Se ydinkysymys on tämä:10134No niin. Nyt se alkaa. Ilmastopolitiikka iskee oikein kunnolla ihmisten elämään..
Uutiset sen kertovat. Ruoan hinta nousee. On hyvä, että ruoan hinnassa näkyy ilmastopolitiikka, sanoo YLEn uutisissa ha20130Mariupol on oman aikamme Guernica.
Iltasanomissa hieno silminnäkijäkuvaus Mariupolin tuhoamisesta, lukekaa se. https://www.is.fi/ulkomaat/art-200000870004130YLE: Putin yllyttää nyt ääriliikkeitä pyhään sotaan länttä vastaan
YLEn uutisissa oli artikkeli, jonka pohjana on sotilasprofessori Aki-Mauri Huhtisen ajatukset siitä, mitä Venäjällä tapa9124Venäjä valmisteli hyökkäystä Suomeen harjoittelemalla Suomen ilmatilan häirintää
Siitä kertoo tämän päiväinen (31.1.) YLE-uutiset. Jo kauan ennen hyökkäystä Ukrainaan näin viitteitä siitä, että Puti2120Suomen tarvittaisiin uusi maanpuolustusajattelu
Suomen valtion ja jokaisen kynnelle kykenevän suomalaisen, miehen ja naisen, velvollisuus on puolustaa maata aseellista0118Olen pajoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.
Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl2117Kysymys vihreille: Miksi haluatte niin kiihkeästi tuhota Suomen?
Miksi te vihreät vihaatte niin kiihkeästi Suomea ja niitä suomalaisia, jotka haluavat olla suomalaisia? Mitä pahaa Suomi0116Suomen tarvittaisiin uusi maanpuolustusajattelu
Suomen valtion ja jokaisen kynnelle kykenevän suomalaisen, miehen ja naisen, velvollisuus on puolustaa maata aseellista0116Suomen tarvittaisiin uusi maanpuolustusajattelu
Suomen valtion ja jokaisen kynnelle kykenevän suomalaisen, miehen ja naisen, velvollisuus on puolustaa maata aseellista0115Millainen olisi minun ykkösvaihtoehtoni tulevan hallituksen kokoonpanoksi?
Tämmöinen se olisi: PS, keskusta ja kristilliset. PS olisi pääministeripuolue. No, pakko tunnustaa, että tuo kokoonpano1114Bensan hinnoilla testataan kuinka putinismi toimii Suomessa.
Venäjällä putinistit huijaavat kansaa mennen tullen. Venäjällä se on helppoa kun totuuden kertominen on lailla kielletty0113Paskamaat ja paskapolitiikka.
Karu tosiasia on, että maailman maiden enemmistö on ns "paskamaita". Paskamaiden hallitukset eivät halua tai eivät kyke0113Ilkka.Luoman hengenheimolaisille: Suomi on nyt niin itsenäinen, että sillä voi vaikka elämöidä.
Minä olen jo vanha mies. Pää kyllä vielä pelaa ihan kohtuullisesti, mutta muistaminen voi olla vähän huteraa. Muistelen,0113Futis on outo laji. Ihmettelen sen suurta suosiota.
Futis on outo laji varsinkin korkealla tasolla kun pelataan maailmanmestaruudesta tai Euroopan mestaruudesta. Taitaviaha1111No niin. Nyt sitten on tapahtunut se ikävä juttu, jonka ennustin jo heti Orpon hallituken alussa-
Luottoluokittaja Fitch laski Suomen luottoluokitusta. Suomen velkaantuminen on Orpon hallituksen kusipäisen typerän reun12111Putin on tehnyt Venäjän imperiumista uskonnon, joka on kuin saatanan palvontaa.
Joskus kaukaisessa menneisyydessä imperiumit parhaimmillaan tarkoittivat hyviä asioita. Ne ylläpitivät järjestystä. toiv3109Kahovkan padon räjäytys
Jos Kahovkan pato todennäkäisesti piakkoin räjäytetään niin taas syntyy vanha tuttu väittely siitä kukan sen teki ja kuk2108HUOMIO! VAKAVA VAROITUS Helsingin Sanomien vaalikoneesta!!
Vaalikoneeseen sisältyy Hesarin ja tiettyjen puolueiden yhteinen huijaus, jonka tarkoitus on viedä ääniä perussuomalaisi2108