Oikonomi
![]()
Aloituksia
199
Kommenttia
3570
Uumoilemistani sodan skenarioista näyttää nyt toteutuvan se, että Venäjä kaivautuu asemiinsa.
Seuraa pitkä sota ja jäätynyt konflikti. Ilmeisesti Putin kavereineen on katsonut sen omalta kannaltaan turvallisimmaks21179Taas YLE tyssäsi viestini syystä, johon ei ymmärrys yllä joten eikun tänne.
YLE: Kiitos osallistumisestasi keskusteluun! Tällä kertaa viestiäsi ei julkaistu aiheesta Analyysi: Pääministeri lietsoo3177Tarjoanpa tässä järkiperäistä ratkaisua Grönlanti-kiistaan
Sanonta on, että elämme nyt totuudenjälkeistä aikaa. Totuus, tosiasiat ja järki eivät nykymaailman menossa paljon paina.13176Hallitusneuvotteluista näyttää tulevan paha pettymys ainakin minulle
Kirjoitan tässä keskustelun avausta palstalle nimeltä "Kansallinen kokoomus". vielä "kansallinen" on puolueen nimessä3173Suomen älyttömän kunnianhimoisen ilmastopolitiikan lasku sähkönkuluttajille: 5 MILJARDIA!!!
YLEn uutinen maanantaiaamuna 13.3: https://yle.fi/a/74-20021622 Suomen hallituksen ilmastopoliittinen kunnianhimo on jo4169Joopa joo, niin siinä taas kävi. YLEn sensuuri lyttäsi ajatukseni.
Hei, viestiäsi ei julkaistu keskustelussa Heikki Hiilamon kolumni: Hukumme epätietoon, vihapuheeseen, valheisiin ja sala4167Väestöä vaihdetaan jotta Suomesta tulisi moderni monikulttuurinen valtio.
Väestön vaihto näkyy jo katukuvassa, mutta väestö ei ole vaihtunut vielä riittävästi. Vaihtamista pitää jatkaa. Kansalli1166Nyt sitten kuuluu kummia. YLEn uutinen kertoo, että hallitus kiristääkin tuloveron progressiiota!
Uutinen on vähän ristiriitainen ja epäselvä, pitänee odottaa mikä on totuus. Jos nyt hallitus todella kiristää työveron5165Suomella menee huonosti. Hallituksen hommat ei suju. Miksi silti pitää kannattaa PS:ää?
Kulunut vuosi ei ole ollut kovinkaan hyvää aikaa perussuomalaisille. Orpon hallitukseen oltiin tyytyväisiä koska se lope15164Kokoomus ja RKP näkevät nyt "rasismin" vastaisen kampanjan tarpeelliseksi taas
Moraaliposeeraus nähdään tarpeelliseksi kun kyseiset puolueet ovat samassa hallituksessa "rasistiseksi" leimatun PS:n ka2164Afganistan on varoittava esimerkki kaikille kansoille ja valtioille
Hesarissa on juttu, jossa afganistanilainen naiskirjailija purkaa tunteitaan. Sanoo olevansa pettynyt Yhdysvaltoihin. L3161Uusi maailmanjärjestys: kolmen imperiumin peli - sellaisena Trumpf ja Putin maailman näkevät.
Mielenkiintoista seurata imperiumien asemointia tässä voimapoliittisessa valtapelissä. Uutisten perusteella vaikuttaa vä0159Meneillään on tuhoisa työmarkkinakonflikti ja hallitus on siinä pahasti hakoteillä.
Miksi olen sitä mieltä kuin olen tästä Suomen työmarkkinakonfliktista? Miksi vastustan nyt Orpon hallituksen toimia vaik2153Mikä on ydinkysymys Suomen Natoon liittymisessä,?
Presidentti Niinistö ei joko ymmärrä ydinkysymystä tai on mielessään vastannut siihen väärin. Se ydinkysymys on tämä:10149Mariupol on oman aikamme Guernica.
Iltasanomissa hieno silminnäkijäkuvaus Mariupolin tuhoamisesta, lukekaa se. https://www.is.fi/ulkomaat/art-200000870004147No niin. Nyt se alkaa. Ilmastopolitiikka iskee oikein kunnolla ihmisten elämään..
Uutiset sen kertovat. Ruoan hinta nousee. On hyvä, että ruoan hinnassa näkyy ilmastopolitiikka, sanoo YLEn uutisissa ha20146Suomen tarvittaisiin uusi maanpuolustusajattelu
Suomen valtion ja jokaisen kynnelle kykenevän suomalaisen, miehen ja naisen, velvollisuus on puolustaa maata aseellista0144Suomen tarvittaisiin uusi maanpuolustusajattelu
Suomen valtion ja jokaisen kynnelle kykenevän suomalaisen, miehen ja naisen, velvollisuus on puolustaa maata aseellista0140Venäjä valmisteli hyökkäystä Suomeen harjoittelemalla Suomen ilmatilan häirintää
Siitä kertoo tämän päiväinen (31.1.) YLE-uutiset. Jo kauan ennen hyökkäystä Ukrainaan näin viitteitä siitä, että Puti2138Olen pajoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.
Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl2138