Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

140

1. Minunkin+silmät+leikattiin,+mutta+leikkaus+hiukan+epäonnistui.+Näen+kyllä,+mutta+vahvemmat+silmälasit+pitää+hankkia.+Lisäksi+rivit+hyppäävät+usein+niin,+ettei+tekstistä+saa+selvää.Ennen+luin+enemmän,+nuorena+eniten+dekkareita+ja+myöhemmin+kaikenlaista.+Kirjastossa+en+ole+käynyt,+vaan+kirjat+ole+ostanut+tai+saanut+lahjaksi.Olen+lukenut+Raamatun,+Koraanin+ja+Mormonin+kirjan,+klassikoita+kuten+Täällä+pohjantähden+alla+(Väinö+Linna),+myös+elämänkertomuksia+eri+henkilöistä,+Spede,+UKK,+Sipilä,+Trump.+Yhden+Matti+Rönkän+dekkarin+olen+lukenut,+mutta+siitä+en+oikein+tykännyt.+Timo+Sandberg+on+minulle+hyvä+tuttu,+ja+hän+on+ihan+hyvä+kirjoittaja.Arto+Paasilinnan+tarinat+ovat+hauskoja,+esim.+elämä+lyhyt+Rytkönen+pitkä+ja+hurmaava+joukkoitsemurha.+Niistä+on+Ere+Kokkonen+tehnyt+elokuvat.+Myös+ulvovasta+mylläristä+on+tehty+elokuva+(Jaakko+Pakkasvirta)+ja+taannoin+myös+teatteriesitys+kauniina+kesäpäivänä+Tampereen+komediateatterin+ulkoilmanäyttämöllä.
  2. Minun+näkemykseni+asiasta+on+hieman+erilainen.+Kyllä+kristitty+haluaa+siunausta+avioliitolleen+Jumalan+kasvojen+edessä.+Sen+sijaan+tuntuu+oudolta,+että+homopari+haluaa+siunausta+Jumalan+Sanoja+vastaisiin+tekoihin.+Heille+maistraatissa+vihkiminen+kuuluu.Raamatussa,+myös+Uudessa+Testamentissa,+tuomitaan+miesten+väliset+temput+monessa+kohdassa,+mutta+en+ole+löytänyt+kohtaa,+jossa+lesboista+puhutaan.+Eikö+naisten+keskinäiset+teot+olekaan+Raamatun+vastaista