Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistan 80-luvulta BSE-skandaalin yhteydessä uutisen, jonka mukaan joku intialainen mies väitti naudan paranevan hullun lehmän taudista juottamalla sille sen omaa virtsaa, eli juontuukohan tuo "keksintö" sieltä asti jotenkin...hmm?
17.05.2023 09:19
No joopa...Kekkonenhan btw. poimi aikoinaan itse ns. "ottopoikia" hallitukseen. Nykyperustuslaki ei taida moiseen antaa rahkeita :).
Tuntuisi aika metkalta, jos Sauli Niinistö valitsisi ministereitä oman mielensä mukaan..
07.05.2023 10:02
..Ja nuorin menehtynyt 5-vuotias..voi Herra muv´vereni, tapas mummakin aikoinaan sanoa..:(
07.05.2023 06:45
En minä sitä väittänytkään! Opettele lukemaan - totesin vain että noin paljon se äänikunkku sai täälläpäin.
Itse en enää aikoihin ole äänestänyt ketään, paska piittaan noista koijareista.
06.05.2023 21:58
Kysypäs vaikka jokaiselta n. 14 000 äänestäjältä erikseen täällä Pohjanmaalla,,,saat varmaan monenlaisia vastausperusteluja. Mauri oli Vaasan vaalipiirin ääniharava.
06.05.2023 21:46
- Arvon demaritar voisi ihan aloittaa eettisyysristiretkensä vaikka tuosta naisten kosmetiikasta ja pinnoite/ehostusteollisuudesta; luomiväreistä huulipuniin ja ripsien pidennyksiin jne. mainokset ensin pois, ja sitten heivata koko massiivinen turhuustuotanto tupakan tyyliin alas..- olisiko siinä mielekästä työsarkaa?
03.05.2023 10:12
Pitäisikö "Kepusta" sanoa kuin aikoinaan päämin. Golda Meir Israelin ystävistä?:
"Kun on tuollaiset ystävät, ei tarvitse vihollisia ollenkaan."
28.04.2023 09:02
Sillä lailla! Itte tairan vaihtaa öliyt Bemarin koneeseen 1.5.
26.04.2023 15:05
Itse en pidä Ilmajoen Makkaramestarien tuotteista. Varsin kalliitakin. Ne ovat kadonneet ainakin Ilmajoen S-Marketista.
24.04.2023 22:30
PS otti ensin valta-aseman maakunnissa ja nyt sitten viikate heilahtaa..?
21.04.2023 16:40
KELAn entinen pääjohtaja Elli Aaltonen esittää suurituloisten lapsilisistä leikkaamista; sieltä kertyisi satoja miljoonia.
Hyvä, että joku uskaltaa tätäkin tabua horjuttaa.
21.04.2023 16:38
Jaa Sinäkin muistutit Arlan piimästä..minulla on usein jääkaapissa Arlan 2,5 % AB-piimää . Selvästi parasta mielestäni. Valmistaja Hämeenlinnan Osuusmeijeri.
Täällä lakeurella on useampikin piimämerkki, mutta eivät yllä ihan tuon tasolle. Makuasia tämäkin.
10.04.2023 07:11
Kerropa yksikin hyvä syy...
02.04.2023 17:25
- Eikö jännä jutu, että ULTRA-MARIINI on sinisen sävy?
22.03.2023 07:46
"Maksat yksin"...- Jos ymmärsin oikein, aloittajaa harmittaa, kun Suomi ei päässyt mukaan tukemaan Sveitsin pankkia........... .
19.03.2023 19:10
Nappiin osunut aloitus! Noin surkuhupaistahan se on. Ensin kova hinku johonkin ja sitten poru, kun pitäisi ottaa SEURAUKSET vastaan...vai olikos se vanha "rusinapullateoria" oikea - meitin piti vaan noukkia edut taskuun..hmm.
En minäkään koskaan äänestä EU-vaaleissa, ei mitään motiivia.
EU:n kannattajan ei ainakaan saa parkua, koska "you wanted this".
14.03.2023 18:03
Kunhan eivät vaan jää vaalipäivänä hytkymään varmaa voittoa - kotiin!
13.03.2023 10:20
Kiitokset kirjoittajalle hyvin taustoitetusta analyysista. Vaalikuume oireilee selvästi.
Olen muuten samalla kannalla, mutta ei ehkä ole oikein perusteltua noin yleistävästi luonnehtia Kokoomuksen kannattajia. Joka puolueessa on monentasoisia aivoja.
Itse en äänestä lainkaan, mutta sympatiani ovat tässä Marinin puolella.
13.03.2023 10:16
Joopa - se kela-korvaus on yksi "romutuspalkkio"; mene setelin kanssa ostamaan autoa, jonka hinta on jo sopivasti "tarkistettu" r-palkkiota varten........... ;/
13.03.2023 07:23
Pertti Salolainen - ex-demari ja Helsingin Työväen Uimarien edustaja, joka hukutti koko Suomen!
10.03.2023 09:09
14 / 22