Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

426

  1. No joopa...Kekkonenhan btw. poimi aikoinaan itse ns. "ottopoikia" hallitukseen. Nykyperustuslaki ei taida moiseen antaa rahkeita :).
    Tuntuisi aika metkalta, jos Sauli Niinistö valitsisi ministereitä oman mielensä mukaan..