Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On kerrottu ,että Helsinkiiin suunniteltiin joulukuussa 1939 puna-armeijan juhlaparaatia Stalinin syntymäpäivän kunniaksi...joka tapauksessa "tuli oharit"...
06.03.2023 13:07
Tuo arviosi tuntuu kyllä tosi katu-uskottavalta; ei tullut mieleen, vaikka itsekin näiden vaalipiirissä tässä on - eteläpohjalainen Antti pohjoisemman Mikan tilalle ..hmm.
Kurvinen tosiaan on intomielinen nousukas, vallan makuun päässyt.
Nyt on metkaa seurata, miten ooppera kehittyy - avautuuko Antille kuningastie? Uusi nuoren polven "K-linja" Keskustassa voi hyvin virkistyä?!
06.03.2023 12:57
Näin sitoutumattomana voi kysyä venäläisen sananlaskun tapaan : "Ketkä homman (=Lintilän alasajo) järjestivät? No ne, jotka siitä hyötyy."
Lopullinen kysymys: Kenelle petataan tilaa, joka Lintilältä vapautuu, jos hänet saadaan vaaleissa tippumaan tai ainakin, jos saa siipeensä..?
06.03.2023 12:14
Hyvä biisi muutenkin,,,, https://www.youtube.com/watch?v=9DBYtXOfY74
05.03.2023 22:28
Näin on.
Usein naurattaa se Leevi and the Leavingsin Elämänmeno-biisin viimeinen säe:
"Lupaan sinulle sen , että pilsneriä en ota enää ikinä!"
Siinä on juuri sitä sarkasmia...:D
05.03.2023 22:27
Tämä oli hieno "coveri"
04.03.2023 09:13
En äänestä lainkaan. Onhan täältä kunnasta Koskenkorvalta senaattorina Juha "vieraslaji" Mäenpää, varmaankin uusii pilettinsä...tai sitten joku ajaa ohi. Kuka tietää.
PS saanee kolme edustajaa Vaasasta läpi?
04.03.2023 09:08
Yksi huippuesityksistä menneen maailman viisuissa on mielestäni tämä Italian 1983 ehdokas - pelkkä laulaja mikrofonin takana tyylikkäässä asussa.
Ei mitään temppuja ja koristeita, konstailematon esitys antaumuksella ja arvokkaasti.
https://eurovisionworld.com/eurovision/1983/italy
26.02.2023 16:58
Niin oliko tuossa jokin väärin, korjaa toki!:)
24.02.2023 10:03
Naapurikaupungin Juhalla taitaa olla hopeasija äänimäärän romahduksessakin;
Hän oli yli 13700 äänellään Vaasan vaalipirin äänikuningas v. 2007 .
- 2011 taisi jäädä alle 4000 äänen.
Marja Tiura taisi olla kultamitaliromahtaja,
23.02.2023 16:58
Mustalaisen moottorin mittatikussa ei ollut yhtään öljyä, mutta hän selitti, että "se on vielä kierrolla!".
23.02.2023 15:12
Alkuperäinen Tacon Puttin´ on the Ritz esittää blackface-kohdan..ei ole kaikkialta canceloitu..Youtubessa on. "Super duper.."
https://www.dailymotion.com/video/x2mb9b1
21.02.2023 11:45
- On hieno biisi, on. Tuo 518i tuossa on näköjään E28-sarjan viimeisiä , loppuvuodesta 1987 valmistettu, luulisin.
https://www.youtube.com/watch?v=HJO3CmALNqU
19.02.2023 14:07
Niin......kylläpä sitä vaalien edellä haukutaan kaikkia.
Mutta voi ehkä taas muistaa vanhan venäläisen sananlaskun:
"Aina soppa keitetään kuumempana kuin se syödään."
17.02.2023 10:14
Tulikin siitä mieleen että edesmennyt , lähes ainoa Kekkos-kriitikko Tuure Junnila oli eduskunnassa parhaimpia puhujia; ei lukenut papereista eikä huudellut . Se oli aikaa se.
Junnila oli johdonmukainen, toisin kuin tämä kaksilla raiteilla ajanut Benny Zysse.
17.02.2023 10:08
Niin ..tarjoavathan nuo debaatit jonkinlaista tv-viihdettä ,kun varsinaiset suomalaiset viihdeohjelmat ovat ihan nollatason paskaa...........
16.02.2023 12:18
Eli selityksesi tekee ymmärrettäväksi myös radikaalivasemmistolaisen opiskelijanuorison metelöinnit 1960-luvulla?
15.02.2023 10:15
"Pohjanmaa " on aika laaja käsite - meinaakko oikeen toresta, nottei täälä Etelä-Pohojanmaalla syörä sikaa?
15.02.2023 09:01
Se puhuu varmahan meirän Pohojanmaan murretta , elä hyvä immeinen eppäile!:)
14.02.2023 11:15
Kalliiksi tuli tämä toinenkin Kiinasta lähtenyt "pandemia", mutta kukaan ei sairastunut muuta kuin ehkä närästykseen............
27.01.2023 10:17
15 / 22