Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei voisi paremmin sanoa! Kuvitellapa nyt itsensä aina kriittisenä ja kaikentietävänä sohvaperunana tuohon asemaan! Peukut Antille myös.
01.10.2024 11:08
Tässä taitaa taas ilmetä se presidentti Harry Trumanin lausahdus:
- Kun ihmisille kerrotaan totuus, he luulevat, että heitä haukutaan.
27.09.2024 11:02
Pakkoraossa järkikin näköjään voittaa! Sinne lumipyryn kera vaan takaisin. Euroopassa on muitakin pandataloja.
Olihan tuo kiinalaisilta kallista leasingia.
23.09.2024 21:35
No mutta...eikö tuo käy Sinulle - olen vuosia käyttänyt ja ihan toimiva.
Maksuton sähköposti. Suomesta.
"Meiliboxi on maksuton suomalainen sähköpostipalvelu, joka muuttaa tapaa, jolla kohtaat sähköpostisi! Palvelumme on suunniteltu tarjoamaan käyttäjilleen vaivatonta ja turvallista sähköpostikokemusta ilman kustannuksia. Meiliboxi säilyttää sähköpostinne Suomessa, sillä kaikki sähköpostipalvelimemme sijaitsevat suomalaisissa konesaleissa. Sähköposteja voit myös lukea ja lähettää kaikilla sähköpostiohjelmilla, sekä webmailissa. Palvelumme sisältää myös ilmaisen roskapostisuodatuksen.
Luo tili tästä"
https://www.meiliboxi.fi/
23.09.2024 09:32
Olin alusta asti samalla kannalla kuin USA:n senaattori Josh Hawley (R) - äänesti ainoana Suomen NATO-jäsenyyttä vastaan. Ihan ymmärrettävästi.
22.09.2024 12:53
Tämä on metka biisi : Aija Puurtinen ja Rytmiraide Allstars: "Kävelyä parempi on TÄKSI".
https://www.youtube.com/watch?v=xjg8GJdvlZo
21.09.2024 11:35
Itteä pistää kans vihaksi nuo äpit .."skannaa tästä qr-koodi niin pääset tirkistelemään alehintaa" tjsp. Bullshit!
Ja Tokmannin KLUBI....sitäkin kassaparan pitää kysäistä joka kerta...huoh...
Onneksi HalpaHallissa ei ole ainakaan vielä mitään tällaisia.
20.09.2024 12:13
-"Viimeisimmän" demokraattisen presidenttiehdokkaan salamurhayrityksestä lienee 52 vuotta, kun George Wallace joutui luodeista pyörätuoliin 1972.
17.09.2024 10:40
Täysin totta tuokin - se deregulaatio vain toteutettiin huonosti. Holkerin taitamaton sinipunahallitus painoi vielä kaasua kasinotalouteen "verotus kevenee"-pelleilyillään - muistat varmaan tuon lauseen?
Koiviston konna oli Suomen Pankin Kullbergin kera pahimpia yksittäisiä syyllisiä rahapolitiikan katastrofaaliseen mahalaskuun.
Nyt ei taas moni ota huomioon sitä , eli lama ja korot tapettiin devalvaatiolla, kellutuksella .
Nyt kun on EUROon hitsattu talous , niin perseelleen on mennyt.
16.09.2024 11:03
Joopa..tänään taitaa olla tavallinen talo jotain 150 -200 keuroa? Eli entinen miljoona markkaa, huh.
16.09.2024 08:16
"Selkänoja katosi" - Lehtimäen hilpeästä hölkkääjästä tuli poliittista makulatuuria , kun UKK:n ote kirposi vallasta.
15.09.2024 21:44
-Älä muuta sano! Suomen vauraus ja nousu tuolle sijalle luotiin käytännössä ennen EU:ia.
Menestykselliseen kaupankäyntiin ei tarvita mitään unioneita.
Suomi on EURO-valuutassa täysin jumissa. Nuo 70-80-luvut olivat Suomen parasta aikaa.
15.09.2024 21:37
Ja siis sama OmaSP minullakin.
11.09.2024 12:03
- Mikäli se aloittajaa yhtään rauhoittaa, niin kirjanmerkkinä oman nettipankkini osoiterivillä tuo sama "www4" aina myös eikä ainakaan ole koskaan Windowsin Defender älähtänyt tmv.
Asia taitaa olla kunnossa:). Olikohan jokin ns "false positive"?
11.09.2024 12:02
-Vaatimattomalta vaikuttaa...
>>If we're talking about new vehicle sales, the percentage of electric cars in the U.S. was 6.8% in May 2024, according to Edmunds sales data. <<
https://www.edmunds.com/electric-car/articles/percentage-of-electric-cars-in-us.html
08.09.2024 15:05
Mitä arvelisit? -erikoinen kysymys tässä yhteydessä..
07.09.2024 18:15
"RIIPUT JO RISTILLÄ", otsikoi Hymy-lehti v. 1973 kirjailija Timo K. Mukasta. Ja pian menehtyikin.
Tuli mieleen.
07.09.2024 15:08
Paperin perään olisi voinut lisätä:
DISCLAIMER:
Not including the True Finns party nor the National Coalition Party (to be honest).
27.08.2024 13:38
Intiassa jätteet jokeen. Sveitsissä armeija dumpannut aseita järviin;
"Esimerkiksi Lucernen järven pohjassa ammuksia arvioidaan olevan noin 3 500 tonnia. Neuchatelin järvessä niitä arvioidaan olevan jopa 4 500 tonnia. Kyseistä järveä Sveitsin ilmavoimat on käyttänyt vuosia pommiharjoitusten kohteena ja hämmentävästä käytännöstä luovuttiin vasta vuonna 2021, kertoo muun muassa BBC."
https://yle.fi/a/74-20105664
24.08.2024 12:22
Toivottavasti tosiaan Kursk olisi alamäen alku puolestaan venäläisille käänteisesti, kuten se oli Saksalle 1943. Wehrmacht ei enää toipunut vaan jäi altavastaajaksi lopullisesti.
19.08.2024 12:13
7 / 22