Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
148
Kommenttia
7810
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikös tuosta ollut juttua, että ainakin haitarisoolo on varastettu toisesta kappaleesta. Aika noloa.
10.05.2025 05:05
Ei minulla ole mitään väkivaltaa vastaan. Periaatteeni on olla hyvä hyvälle ja piru pahalle.
Mutta mielestäni naisia tulee kohdella kunnioituksella ja olla herrasmies. Kaikenlainen perään huutelu ja miettimenen, että miten pitkälle saa mennä ilman että on kyse seksuaalisesta ahdistelusta, on vierasta minulle. Kaikenlainen naisviha ja Laasasilla perustelut on yäk.
Vaikka mikä minä olen sanomaan. Suollan paskaa palstalla niin paljon. Mutta sissimmässäni kunnioitan naisia ja kohtelen heitä hyvin. Naispuoleiset ihmiset ovat tuoneet elämääni pelkästään kaikkea positiivista. Enemmän olen saanut paskaa niskaan muilta miehiltä.
09.05.2025 01:38
Ei minua häiritse. Ja toki saat minullekin kirjoittaa, mutta en vain ole ollenkaan samoilla linjoilla kanssasi asiasta, joten en todennäköisesti vastaa mitään.
09.05.2025 00:42
Me ei olla todellakaan samoilla linjoilla asian suhteen. Minä kannatan tasa-arvoa sen kaikissa muodoissa. Minulla ei ole mitään halua keskustella asiasta ääriajattelijan kanssa. Kiitos.
08.05.2025 23:47
Kyse oli siitä, että millaisen rangaistuksen tulisi naisen saada, jos valehtelee joutuneensa seksuaalirikoksen uhriksi. Millainen kemiallinen aine olisi sitten riittävä peloke ehkäisemään moisia rikoksia?
08.05.2025 16:12
No jos oikein tarkkoja ollaan, niin pitäisi poistaa munasarjat, lisämunuaiset ja rasvakudos. Tosin noiden jälkimmäisten poisto olisi sen verran vaikeaa ja riskaabelia, että helpompi olisi vain poistaa edellisessä viestissä mainitsemani.
07.05.2025 21:52
Ainut ongelma on nämä valheelliset ilmiannot. Miten kitkeä ne joukosta? Poistetaanko naiselta lisääntymisvälineet ja rinnat?
07.05.2025 17:28
Näin on. Kannattaa valita seuransa tarkasti.
07.05.2025 02:04
Minulla ei ole varsinaisesti lempiruokia. Nautin aivan liikaa ruuasta, jotta osaisin valita lemppareita. Mutta ehkä yksi ruoka-aines, josta en voisi luopua, on peruna. Peruna on jotenkin vaan täydellinen ruoka-aine, jonka voi yhdistää melkein mihin tahansa ruokaan.
Toinen mistä en voisi ikinä luopua, on äidin tekemä ruoka. Voi sitä iloa kun pääsee aina välillä äidin pöytään syömään. Se tuntuu jotenkin niin tutulle, turvalliselle ja lämmittää sydäntä.
06.05.2025 22:39
Tavallaan totta. Raiskaus ei ole koskaan uhrin vika, eikä häntä saa syyllistää, mutta samalla hän on se joka joutuu kärsimään ja kantamaan seuraamukset. Raiskarireiska saa taas sopivasti alle kahden vuoden tuomion, jonka voi sitten suorittaa ehdollisena. Ja sehän ei tarkoita mitään laitapuolen kulkijoille.
06.05.2025 20:34
Naisat aina sanovat että: "Minulla on oikeus jne jne." Mutta niillä oikeuksilla ei ole mitään väliä, kun joku on valmis rikkomaan sääntöjä.
Näin miehenäkin yksin liikkuessa pimeällä pitää olla valmiina vetämään kaikkia turpaan, onpa vastassa mitä tahansa. Minut yritti pahoinpidellä kolmen miehen tuntematon kopla. Ei auttanut kuin vain taistella vastaan kaikin voimin. Se oli rumaa menoa se. En voi edes kirjoittaa palstalle mitä jouduin tekemään selvitäkseni hengissä. Naisilla ei ole tätä vaihtoehtoa, kun 99% naisista ei pärjää edes yhdelle miehelle fyysisesti. Ja minun ei sentään tarvinnut peltätä tulevani raiskatuksi.
06.05.2025 19:59
Missaat pointin täysin. Sillä ei ole mitään väliä provosoiko itse, jos vastassa on raiskarireiska.
06.05.2025 19:53
Ongelma on siinä, että pahikset ei välitä. Siksi ei kannata saattaa itseään asemaan, jossa joutuu rikoksen uhriksi. En suosittele ketään naista liikkumaan yksin yöelämässä. Samalla tavalla en heiluttele satalappusta kadulla kulkiessani.
Ainut millä pahikset saataisiin kuriin, olisi tuomioiden kiristäminen. Esim. jos raiskauksesta saisi elinkautisen, laittaisi se miettimään kahdesti, että kannattaako niitä rikoksia tehdä. Tällä hetkellä suurin osa raiskaajista kun selviää ehdollisella tuomiolla.
06.05.2025 17:04
Kaikki varmaan tietää musiikkimakuni palstalla, mutta osaan silti arvostaa musiikkia monipuolisesti. Mielestäni tuo on harvinaisen hauska rallatus komediapläjäykseksi, vaikka yleensä inhoankin komediamusiikkia.
05.05.2025 21:53
Ei kannata välittää. Olen tiennyt, että Timpalta puuttuu aivot. Mutta nyt hän on saanut uuden implantin, lahjoittajana apina. Tai sitten hän on taas juonut kiljua :D
05.05.2025 21:51
Yleinen ilmiö. Tosiaan kuten sanoit, linnut ei aina huomaa ikkunaa ja siihen törmätessään tulee sitten hätäpaska.
05.05.2025 21:23
Voisiko joku suomenruotsalainen olla tyyppiäsi?
05.05.2025 00:13
Sinulla on kuuluisan huono ruokavalio ja sitten et voi syödä jauhelihaa terveydellisistä syistä?
04.05.2025 20:43
Join tässä kuukausi tai kaksi sitten litran kossua. Sen jälkeen en ole pystynyt ottamaan yhtään alkoholia kun tulee niin huonot muistot.
Kanakastike vaatii mielestäni joukkoon kermaa. Sitä tulee valmistettua niin harvoin, että se on suorastaan juhlaruokaa. Kanasäilykkeitä en ole ikinä kokeillut, kun ei ainkaan silmiin ole sattunut kaupassa. Nugetteja tulee jonkun verran kärtsättyä airfryerissa. Mutta pääsääntöisesti ostan ihan oikeaa kanaanlihaa.
04.05.2025 20:16
Rakkautta on olemassa hyvin montaa eri lajia. Jokaista rakastaa eri tavalla, eikä rakkautta yhtä kohtaan voi verrata muihin. Jokainen rakkaussuhde, onpa se sitten romanttinen tai ei, on omanlaisensa.
Mutta kaikkein mielenkiintoisin kysymys on mielestäni, että voiko vihollistaankin rakastaa?
04.05.2025 18:23
1 / 391