Aamu vai iltasuihku?

Anonyymi-ap

Iltasuihkun hyviä puolia: iho puhdistuu ja lihakset rentoutuu. Uni maittaa paremmin. Kävin ennen suihkussa, se herätti.

24

149

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Laulatteko suihkussa?

• En koskaan.

• Mä kävin tossa suihkussa ja lauloin Mixet tahdo olla mun kaa -biisiä.
        "Mullon harrikka ja reibanit ja lentäjänlakki, pepperoni-bootsit ja bikernahkatakki..."

• Käyn suihkussa aina työpäivän jälkeen. Teen fyysisesti keskiraskasta työtä, joten hajuhaittojen vuoksi pesulle mars.

• Minua ei haittaa haista työpäivän jälkeen. Käyn aina ennen töitä suihkussa, sillä en halua haista asiakkaiden nenään.

• Palstakamu kirjoitti:

Minua ei haittaa haista työpäivän jälkeen. Käyn aina ennen töitä suihkussa, sillä en halua haista asiakkaiden nenään.

En ehdi alkaa haisemaan ennen seuraavaa päivää. Onneksi myöskään harvemmin kohtaan ketään fyysisesti.

• Anonyymi00014
        Mu5tasydän kirjoitti:

En ehdi alkaa haisemaan ennen seuraavaa päivää. Onneksi myöskään harvemmin kohtaan ketään fyysisesti.

Mutta yks kaks se herra oikea tupsahtaa eteesi ja elämääsi ja kun se pussaa niin mietit olis kantsinu käydä suihkussa ja mietit saispa sen taikasauvaa

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Mutta yks kaks se herra oikea tupsahtaa eteesi ja elämääsi ja kun se pussaa niin mietit olis kantsinu käydä suihkussa ja mietit saispa sen taikasauvaa

Ei se voi tupsahtaa, usko pois. Semmonen työ mulla. :D

• Anonyymi00015
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei se voi tupsahtaa, usko pois. Semmonen työ mulla. :D

Kyllä se vaan voi tulla

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä se vaan voi tulla

Olen sellaisessa tilassa, että soittaisin poliisit, jos joku tunkisi samaan tilaan.

• Anonyymi00016
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olen sellaisessa tilassa, että soittaisin poliisit, jos joku tunkisi samaan tilaan.

Ehei vaan sanoisit miehelle tavataanko illemmalla ja kysyisit lähtisitkö kanssani treffeille

• Anonyymi00002

Asuttua melkeinpä suihkussa. Lentokoneesta näkee ettei muualla oo näitä vesiä. Juoksutellan pohjavesiä siinähän se maa hoitaa loput.

• Anonyymi00003

Vesi on myös muistiteknologia, siinä on hyvä pohtia syntejään.

• Anonyymi00004

Suomessa gravitaation "etelänapa" negaatiopiste.

• Anonyymi00005

Kaakelit vanhassa kalliopohjassa. Muuta ko madonreikää avaruuksiin.

• Anonyymi00006

Kissanpissa joidenki ominaisTuoksu

• Anonyymi00007

Aamusuihkussa olis se pointti, että menee suihkunraikkaana töihin / tai muuten ihmisten ilmoille. Iltasuihkussa petivaatteet pysyy kauemmin puhtaana.

• Anonyymi00008

Kultainen...

• Anonyymi00009

Yleensä iltasuihku, sillä urheilen pääsääntöisesti iltaisin, joten jo senkin takia suihkut ajoittuvat iltaan. Rakastan myös mennä nukkumaan puhtaana.

Aletheias

• Anonyymi00010

Molemmat, aamu- ja iltapesu.

xLiner

• Iltasuihku on itselleni mieluisempi.

• Anonyymi00011

Ylä vai alapesu.

• Anonyymi00012

Illalla päivän liat pois. Aamuun mennessä ei ehdi likaantua mihinkään, kun ei edes tee muuta kun nukkuu. Likaisena nukkumaan on melko yöks ajatus.

• Anonyymi00013

Ei mitään vaikutusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      136
      849
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      708
    3. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      58
      676
    4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      82
      646
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      571
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      543
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      461
    8. 42
      459
    9. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      40
      456
    10. Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?

Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?
      Puolanka
      2
      443
    Aihe