Aamu vai iltasuihku?

Anonyymi-ap

Iltasuihkun hyviä puolia: iho puhdistuu ja lihakset rentoutuu. Uni maittaa paremmin. Kävin ennen suihkussa, se herätti.

24

158

Äänestä

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Laulatteko suihkussa?

• En koskaan.

• Mä kävin tossa suihkussa ja lauloin Mixet tahdo olla mun kaa -biisiä.
        "Mullon harrikka ja reibanit ja lentäjänlakki, pepperoni-bootsit ja bikernahkatakki..."

• Käyn suihkussa aina työpäivän jälkeen. Teen fyysisesti keskiraskasta työtä, joten hajuhaittojen vuoksi pesulle mars.

• Minua ei haittaa haista työpäivän jälkeen. Käyn aina ennen töitä suihkussa, sillä en halua haista asiakkaiden nenään.

• Palstakamu kirjoitti:

Minua ei haittaa haista työpäivän jälkeen. Käyn aina ennen töitä suihkussa, sillä en halua haista asiakkaiden nenään.

En ehdi alkaa haisemaan ennen seuraavaa päivää. Onneksi myöskään harvemmin kohtaan ketään fyysisesti.

• Anonyymi00014
        Mu5tasydän kirjoitti:

En ehdi alkaa haisemaan ennen seuraavaa päivää. Onneksi myöskään harvemmin kohtaan ketään fyysisesti.

Mutta yks kaks se herra oikea tupsahtaa eteesi ja elämääsi ja kun se pussaa niin mietit olis kantsinu käydä suihkussa ja mietit saispa sen taikasauvaa

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Mutta yks kaks se herra oikea tupsahtaa eteesi ja elämääsi ja kun se pussaa niin mietit olis kantsinu käydä suihkussa ja mietit saispa sen taikasauvaa

Ei se voi tupsahtaa, usko pois. Semmonen työ mulla. :D

• Anonyymi00015
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei se voi tupsahtaa, usko pois. Semmonen työ mulla. :D

Kyllä se vaan voi tulla

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä se vaan voi tulla

Olen sellaisessa tilassa, että soittaisin poliisit, jos joku tunkisi samaan tilaan.

• Anonyymi00016
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olen sellaisessa tilassa, että soittaisin poliisit, jos joku tunkisi samaan tilaan.

Ehei vaan sanoisit miehelle tavataanko illemmalla ja kysyisit lähtisitkö kanssani treffeille

• Anonyymi00002

Asuttua melkeinpä suihkussa. Lentokoneesta näkee ettei muualla oo näitä vesiä. Juoksutellan pohjavesiä siinähän se maa hoitaa loput.

• Anonyymi00003

Vesi on myös muistiteknologia, siinä on hyvä pohtia syntejään.

• Anonyymi00004

Suomessa gravitaation "etelänapa" negaatiopiste.

• Anonyymi00005

Kaakelit vanhassa kalliopohjassa. Muuta ko madonreikää avaruuksiin.

• Anonyymi00006

Kissanpissa joidenki ominaisTuoksu

• Anonyymi00007

Aamusuihkussa olis se pointti, että menee suihkunraikkaana töihin / tai muuten ihmisten ilmoille. Iltasuihkussa petivaatteet pysyy kauemmin puhtaana.

• Anonyymi00008

Kultainen...

• Anonyymi00009

Yleensä iltasuihku, sillä urheilen pääsääntöisesti iltaisin, joten jo senkin takia suihkut ajoittuvat iltaan. Rakastan myös mennä nukkumaan puhtaana.

Aletheias

• Anonyymi00010

Molemmat, aamu- ja iltapesu.

xLiner

• Iltasuihku on itselleni mieluisempi.

• Anonyymi00011

Ylä vai alapesu.

• Anonyymi00012

Illalla päivän liat pois. Aamuun mennessä ei ehdi likaantua mihinkään, kun ei edes tee muuta kun nukkuu. Likaisena nukkumaan on melko yöks ajatus.

• Anonyymi00013

Ei mitään vaikutusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      173
      1616
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      258
      1131
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      179
      779
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      721
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      210
      705
    6. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      685
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      49
      651
    8. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      586
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      583
    10. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      67
      561
    11. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      560
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      63
      552
    13. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      32
      521
    14. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      489
    15. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      486
    16. 28
      481
    17. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      69
      461
    18. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      26
      460
    19. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      453
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      23
      429
    Aihe