Tassu pystyyn

Kuka on luullut minua aina naiseksi?
Kuka ei ole koskaan uskonut minun olevan nainen?
71269
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 71

Vanhimmat

Ole nýt mikä olet. Luuletko, éttä mua kiinostaa? Äinoastaan SMP:n lahkovajakleja kiinnostaa vihan voimälla

Äänestä

Iskikö jokin yksisarvisuus?

AV

Äänestä
  • Aloittaja

Sovitaan vaikka niin. Aika päivittää status. 😆

Äänestä

• Hei AV, trollaan sua tuolla alempana ketjussa! ⬇️⬇️⬇️😁

xLiner

Äänestä

Naisena olen pitänyt.

Äänestä
  • Aloittaja

Mutta ihan varma et ole, vai?

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mutta ihan varma et ole, vai?

No kyllähän ihminen voi esittää jotain roolia, mutta kyllä olen ollut varma.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00007 kirjoitti:

Hyvä pointti. Tätä vähän hainkin.

Äänestä

• Niin koska sinulla on voimakkaita pakkoajatuksia palstaäijän rekisteröidyistä huuhaaprofiileista, eikö niin? T naiselta

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Koska pienessä päässäsi palsta on käytännössä yksi naispuolinen henkilö? Oot tiiäkkö todella ahdistavan oloinen tyyppi

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Hyvä pointti. Tätä vähän hainkin.

Niin mitä sinä palstaäijä oikeasti sitten haet parhaimmillaan kymmenillä nikeillä joita pidät yllä ja keskustelet yksinäsi muka kiintoisia keskusteluja ylläpitäen? Kiva että käytät miesten kuvia vaihteeksi niin on nääs variaatiota kato

Äänestä

En ajattele sukupuolia niin vahvasti rajatuiksi.

Olen ajatellut sut naiseksi. Äidiksi, kumppaniksi heterolle. Sun kirjoituksissasi on jotain naisellista enemmän kuin miesmäistä.

Joskus vastaamme ulkopuolelta tulevaan oletukseen vasten omaa tuntemustamme.

Mulle on aika sama miksi joku sukupuolensa kokee. Se on kuitenkin yksi piirre mitä me kohdatessa ihmisiä huomioidaan. No, se sukupuolen jana voi olla aika pitkä.

xLiner

1Äänestä
  • Aloittaja

Kirjoitukset muokkaa mielikuvia, mitä kukin kertoo itsestä ja niistä tulee aika vahvojakin kun niitä alleviivataan.

Kuten joku kertoo olevansa jitain x vuosia ja se iskostuu päähämme, ihmisellä on sisäsyntyinen tarve lukita näkemyksiä ihmisistä joita useammin kohtaamme.

Äänestä

• Ongelmiahan tulee sitten, kun joku toinen kokee sut erilailla kuin sinä itse itsesi koet. Tai että haluaisit tulla nähdyksi erilailla miten itse itsesi koet...

Ei kannata liikaa peilailla itseään muista. Tai ainakin kannattaa tarkasti valita se eliittijoukko jonka arvioita viitsii edes kuunnella. Paitsi jos muiden mielipiteillä on kovasti väliä. Jotkut ovat enemmän sillä tavalla sosiaalisia miellyttäjiä.

xLiner

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Ongelmiahan tulee sitten, kun joku toinen kokee sut erilailla kuin sinä itse itsesi koet. Tai että haluaisit tulla nähdyksi erilailla miten itse itsesi koet...

Ei kannata liikaa peilailla itseään muista. Tai ainakin kannattaa tarkasti valita se eliittijoukko jonka arvioita viitsii edes kuunnella. Paitsi jos muiden mielipiteillä on kovasti väliä. Jotkut ovat enemmän sillä tavalla sosiaalisia miellyttäjiä.

xLiner

Eikä ollut tarkoitus syyttää sua vääristä näkemyksistä, käytin väärin sinä-muotoa. Ihan yleiseti tarkoitin. Epävarmuus aiheuttaa ongelmia.

xLiner

1Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00005 kirjoitti:

Ongelmiahan tulee sitten, kun joku toinen kokee sut erilailla kuin sinä itse itsesi koet. Tai että haluaisit tulla nähdyksi erilailla miten itse itsesi koet...

xLiner

Minä kartoitan muuden ongelmia. Niihin pääsee käsiksi näin kun minä sen teen.

Mutta nyt on pakko juoda kahvia, valvonu yön rotta potilaan kanssa.

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Kirjoitukset muokkaa mielikuvia, mitä kukin kertoo itsestä ja niistä tulee aika vahvojakin kun niitä alleviivataan.

Kuten joku kertoo olevansa jitain x vuosia ja se iskostuu päähämme, ihmisellä on sisäsyntyinen tarve lukita näkemyksiä ihmisistä joita useammin kohtaamme.

Joo. Tavallaan.

Jos taas mietin AVta jolla on kova tarve päteä. Niin sen juttuja en usko yhtään, kun langat siihen leuhkimaansa asiaan puuttuu. Kyllä se haluaisi sitä olla mistä kirjoittelee, muttei ole. Sitten se suuttuu kun sen kuvitelmat paljastaa.

Pitää edes olla uskottava 😄

xLiner

1Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Minä kartoitan muuden ongelmia. Niihin pääsee käsiksi näin kun minä sen teen.

Mutta nyt on pakko juoda kahvia, valvonu yön rotta potilaan kanssa.

No voi rottaa! Minä saan kohta kahvini juorua ja lähden töihin... Loputtomiin töööiiihiiin... 💀

xLiner

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00006 kirjoitti:

Eikä ollut tarkoitus syyttää sua vääristä näkemyksistä, käytin väärin sinä-muotoa. Ihan yleiseti tarkoitin. Epävarmuus aiheuttaa ongelmia.

xLiner

Juu, en sitä niin ottanut. Ei muhun oikeestaan enää kukaan pääse vaikuttamaan, olen kasvattanut paksun nahan ja välinpitämättömän luonteen muiden henkilökohtaisille mielipiteille minusta.

Ihmisiä kuitenkin on melko helppoa pyöritellä mitenkä vaan ihan sillä miten mitäkin kertoo. Sanoiksi pukee. Huomannut sanojen voiman ja vaikutuksen.

1Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00009 kirjoitti:

No voi rottaa! Minä saan kohta kahvini juorua ja lähden töihin... Loputtomiin töööiiihiiin... 💀

xLiner

Työniloa. Keuhkokuume taitaa olla, kun on vettä keuhkossa. Tai niin lääkäri totesi olevan vettä ja räkää. Yhtenään juostu höyryä hengittelemässä, kun meinaa tukehtua limaan. Pahaa pelkään ettei korjaannu enää.

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Työniloa. Keuhkokuume taitaa olla, kun on vettä keuhkossa. Tai niin lääkäri totesi olevan vettä ja räkää. Yhtenään juostu höyryä hengittelemässä, kun meinaa tukehtua limaan. Pahaa pelkään ettei korjaannu enää.

Rottien vaivoista en tiedä mitään, mutta aika yleisesti on taistalla jotain muutakin vialla jos keuhkokuume pääsee iskemään.

Rotat ovat siitä kurjia lemmikkejä, että ovat niin lyhytikäisiä.

xLiner

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, en sitä niin ottanut. Ei muhun oikeestaan enää kukaan pääse vaikuttamaan, olen kasvattanut paksun nahan ja välinpitämättömän luonteen muiden henkilökohtaisille mielipiteille minusta.

Ihmisiä kuitenkin on melko helppoa pyöritellä mitenkä vaan ihan sillä miten mitäkin kertoo. Sanoiksi pukee. Huomannut sanojen voiman ja vaikutuksen.

"Ihmisiä kuitenkin on melko helppoa pyöritellä mitenkä vaan ihan sillä miten mitäkin kertoo. Sanoiksi pukee. Huomannut sanojen voiman ja vaikutuksen. " Ja siinähän sinun elämänilosi sitten onkin monologia pitävä aapeeäijä🥱

Äänestä

• Me ollaan aikaisemminkin keskusteltu sukupuolista. Ainakin muistan kertoneeni, että mun sukupuoleni on ok enkä tarvitse siihen kenenkään muun määritelmiä tai hyväksyntää. Mulle käy se mikä hetun lopussa näkyy.

Sukupuoli ei rajaa mitään pois eikä anna lisää. Siis pääpiirteittäin...

Suomi on naisille hyvä maa. Vielä.

xLiner

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00014 kirjoitti:

Rottien vaivoista en tiedä mitään, mutta aika yleisesti on taistalla jotain muutakin vialla jos keuhkokuume pääsee iskemään.

Rotat ovat siitä kurjia lemmikkejä, että ovat niin lyhytikäisiä.

xLiner

Usein potevat hengitysteitä. Mycoa taitaa kantaa lähes ellei jokainen. Vanhuus voi aktivoida senkin ja joillain ei mikään.

Tärkein ei ole se elämän pituus, vaan se laatu ja siihen koitan panostaa eläimissäkin.

1Äänestä

No juu, naiseksi tai naisenmieliseksi hyväksi jätkäksi olen aina mieltänyt. Suora ja vilpitön.

Äänestä
  • Tosi aidon oloinen profiili multinikkimies eli aapee tämäkin akkain aikakauslehden verkkosivuilta tmv otettu ns kiiltokuvamainen foto. T naiselta

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Tosi aidon oloinen profiili multinikkimies eli aapee tämäkin akkain aikakauslehden verkkosivuilta tmv otettu ns kiiltokuvamainen foto. T naiselta

Se yks kuva oli salee nuori Britney Spears

Äänestä

• Aloittaja

Juu. Nainen joka imitoi miestä. 😅
    En kyllä osaa niin saappaaksi heittäytyä, kun moni mies. 😝

1Äänestä

En mä oo aatellu sun sukupuolta, enkä yleensäkä toisen osapuolen sukupuolta. Koska parhaat keskustelut syntyy sillon kun ei aattele sitä sukupuolta.

Väkisinkin se aina välillä pulpahtaa mieleen. Just kun olin kansanterveystieteen opintojen verkkoesittelyssä, niin meinas tulla paniikki, kun taas kaikki muut osallistujat oli naisia. Mutta sitten rauhotin mielen ja asia unohtu.

1Äänestä
  • Aloittaja

Niinhän se onkin, kun ei mieti sukupuolta silloin se "sielu" puhuu ja kun siihen keskittyy ymmärtää enemmän, kun sukupuolia miettimällä.

Äänestä

En ole ajatellut sun sukupuolta,
luen tekstin sisällön.

Sukupuoli ei kuulu mulle.

1Äänestä
  • Aloittaja

Fiksusti mietitty. 👍

Äänestä

Luulen luulevani edelleenkin naiseksi, väitä muuta jos haluat :)

Äänestä
  • Aloittaja

Myydään perussiisti ex-lukka kivalle sinkku naiselle. Ei palautusoikeutta. 😆

Miehet ei kirjoittais näinkään. 😊👍

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Myydään perussiisti ex-lukka kivalle sinkku naiselle. Ei palautusoikeutta. 😆

Miehet ei kirjoittais näinkään. 😊👍

No ei kirjoittaisi ja korjataan ilmoitusta vähäsen, "lainattavissa määräajaksi, mielellään loppuelämäksi" :)

1Äänestä

• Aloittaja

Ex-Lukka kirjoitti:

No ei kirjoittaisi ja korjataan ilmoitusta vähäsen, "lainattavissa määräajaksi, mielellään loppuelämäksi" :)

Lainausaika umpeutuu jos? Myytäväksi oli kyllä aika raju heitto.

Äänestä

Ajattelen jokaisesta kirjoittelijasta, että on (tai ainakin kokee olevansa) sitä sukupuolta mitä sanoo olevansa. Ja jos ei ole, niin onko sillä jotain väliä?

1Äänestä
  • Aloittaja

Kivasti osaat ottaa asian. Arvostan. Noin sen pitäiskin olla. ❤️

Äänestä

Muuan Jasu oli jokunen aika sitten lesbopalstalla.

Äänestä

Jo aikoja sitten trollit ovat kehittäneet trollaamisen muodon, jossa ovat kutsuneet trollaamaansa henkilöä eri sukupuolta tarkoittavalla sanalla, kuin mitä itse arvelevat. Esimerkiksi, jos trollit uskovat jonkun olevan nainen, nimittävät häntä gubbeksi.

Ennen oli palstalla kielletty esiintymästä toisena sukupuolena kuin on, mutta kielto poistui, kun palstan omistaja ihastui woketismiin ja innostui ajatuksesta, että sukupuolia on monia ja eriasteisia.

Wokeinnostus on jo ohi, mutta edelleen palsta pysyy kiellon poistossa. Trollit ovat poiston jälkeen kehitelleet uuden trollausmenetelmän, mikä onkin palstan omistajille hyödyllinen, koska trollit trollaa sukupuolella, ja trollatut puolustautuvat, mikä merkitsee lisää keskusteluja, lisää klikkauksia ja lisää mainostuloja.

Äänestä
  • "Ennen oli palstalla kielletty esiintymästä toisena sukupuolena kuin on.."

Täh? Millä tuota on muka valvottu? En usko.

xLiner

1Äänestä

• Aloittaja

En tiennyt tuosta.

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

"Ennen oli palstalla kielletty esiintymästä toisena sukupuolena kuin on.."

Täh? Millä tuota on muka valvottu? En usko.

xLiner

Siitä huolimatta, ettet usko, se oli kielletty. Eikä sitä tietenkään voinut valvoa. Woketismin ollessa muotia kielto poistettiin.

Siitä en voi tietää, perustuiko kiellon poisto johonkin tutkimukseen, joka lupasi parempaa menestystä palstalle, mutta ainakin jälkikäteen omistajat havaitsivat, että sen poistaminen oli tuottava.

Palsta on kamppaillut suurissa talousvaikeuksissa. Lehden (en muista, oliko Ilta-Sanomat vai Italehti) digitaalisivuilla kerrottiin, että muut palstat olivat jo menneet konkurssiin, paitsi Ylilauta oli muuttunut maksulliseksi ja S24 oli menettänyt lyhyessä ajassa puolet (!) asiakkaistaan.

🌹👀

Äänestä

Olet joku inhottava välimuoto mitä ei kuuluisi olla olemassa

Äänestä
  • Eriävä mielipide tähän kohtaan, saat pitää omasi. Jasuja saisi olla enemmänkin :).

Äänestä

Liekö multinikillä kumppania edes

Äänestä
  • miksi ei olisi, nikkejäkin tusinan verran :D
    terveisin multinikkimies

Äänestä

Ilmoitan esiintyväni tässä valepuvussa, mutta onneksi kukaan ei tunnista.
(arvaa kuka)
((ja miksei taaskaan epäillä mistään, vaikka aivan varmasti olen aivan kaiken takana))

🦄

1Äänestä
  • Heh, epäilen tietäväni kuka olet.

1Äänestä

• Mu5tasydän kirjoitti:

Heh, epäilen tietäväni kuka olet.

Täysin mahdotonta, sillä valepukuni on loistavalla tavalla harhaanjohtava.

🦄

(joko nyt aletaan kattavasti epäillä aivan kaikesta)

Äänestä

• Aloittaja

Buddy Lovea muistutat. 😜

1Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Buddy Lovea muistutat. 😜

Ei ole lainkaan mahdollista, sillä olen täydellisesti naamioituneena.

🦄

(lisäksi olen asentautunut poninhäntäiseksi, sillä se täydentää valeasuani)

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00037 kirjoitti:

Ei ole lainkaan mahdollista, sillä olen täydellisesti naamioituneena.

🦄

(lisäksi olen asentautunut poninhäntäiseksi, sillä se täydentää valeasuani)

Heh, mutta tekstisi äänenlaatu on sama. 😅👍

Mä luon päässäni kaikille kirjoitustyyleille äänen tai aksentin. Silleen opin tunnistamaan niitä.

1Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, mutta tekstisi äänenlaatu on sama. 😅👍

Mä luon päässäni kaikille kirjoitustyyleille äänen tai aksentin. Silleen opin tunnistamaan niitä.

Mutta jospa minä olenkin kaksinkertaisesti valeasussa.

🦄

((epäilyttävyys maksimoituu))

1Äänestä

Netissä minulle ei oikein ole mitään väliä toisen sukupuolella. Ehkä sitten jos kummatkin kehittäisivät jonkin sortin tunteita toisiaan kohtaan tai vaikka haaveilisivat tapaavansa, niin tilanne olisi eri.

1Äänestä
  • Aloittaja

Olet varmasti huomannut, että monilla se vaikuttaa jopa harkintakykyyn oma tai toisen sukupuoli. Siksi oikeastaan kysyinkin.

1Äänestä

Oikeastaan en tiedä kumpaa.
Itse haluan, että kun olen nainen, minut käsitetään niin. Ja asioistahan kirjoitellaan.
Mutta silti, tykkäisin, että ihmiset esittäisivät myös sitä, mitä ovat.
Vilma
Mietin Kjell Westön Molly ja Henry, osaako mies mennä naisen sisälle naiseksi? Minusta ei. Mutta mies voi kuvata naista ulkopuolelta erittäin hyvin ja esittää hyvin näkemyksiä naisen ajatuksista ja tekemisistä.
(Ja toisinkin päin.)

1Äänestä

En ole enää varma, joten kutsun sinua töten nimellä ” Munainen”.

1Äänestä
  • Täten.

Äänestä

• Tjaa. Kelles? Onneksi "....." ei ole kolmea ännää.
    Vilma

Äänestä

Minä olen aina pitänyt naisena 🙋‍♀️.
Vaan eipä sitä kirjoittele sukupuolille, ihmisille vaan.

- Sheena

2Äänestä
  • Aloittaja

No näinpä se fiksuinta onkin. Ihmisistä pääsee paljon paremmin perille, kun jättää ne sukupuolet ja ennakkoasenteet niissä sivuosaan. 👍

Ei sukupuoli niin paljon ihmistä määrittele, kun ihminen sukupuolia.

Äänestä

Kukaan täällä ei ole hetkeäkään edes epäillyt että olisit nainen. Mikään sinussa ei viittaa siihen suuntaan yhtään.

1Äänestä
  • Aloittaja

Aijaa, eipä eipä. Pitäisikö loukkaantua? Itkeä?

Imitoin kuvallani huom. ilme palstan hapannaama miehiä, ei siis kaikkia vain niitä valittajia joita ärsyttää kaikki ja etenkin naiset.

Äänestä

Ihan vain hulluna olen pitänyt. Onko hulluudella lopulta sukupuolta?

1Äänestä
  • On jos hullu on nainen, tai jos hullu on mies!

Äänestä

• Aloittaja

Miksi hulluna? Ihan mielenkiinnosta kysyn. 🙂

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Miksi hulluna? Ihan mielenkiinnosta kysyn. 🙂

Villi-intiaanitkin jättäisivät sinut eloon, jos hyökkäisivät karavaanin kimppuun missä kulkisit. Poppamies kieltäisi. Intiaaneista hullut olivat henkimaailmassa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00038 kirjoitti:

Villi-intiaanitkin jättäisivät sinut eloon, jos hyökkäisivät karavaanin kimppuun missä kulkisit. Poppamies kieltäisi. Intiaaneista hullut olivat henkimaailmassa.

Aha. Johan oli selostus. 😆

Äänestä

Odotin jotain tällaista, näitä on säännöllisen epäsäännölistä palstalla.

Ja pah, sanon minä.

Äänestä
  • Aloittaja

Puh, sanon minä. Mulla on tylsää ja kun on tylsää voi kysellä tylsää tyhmiä kysymyksiä. Niin moni muukin tekee.

Pöh.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Tökstöksnöö kirjoitti:

Kuka on luullut minua aina naiseksi?
Kuka ei ole koskaan uskonut minun olevan nainen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu