Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9672
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta tunnustaako tutemasi VL;t Jeesuksen Kaikkivaltiaaksi Herrksi (Marr 28 17>?)
21.07.2025 08:31
Näin siellä seisoo, mutta ei ole näyttöä, sitoiko kukaan toistenasa syntejä? Pitää lukea tarkkaan ja vastaan iste, eikukaan.
Toisaalta Jeesus sanoi sen, ei pakanoille vaan hebrealaisille.
18.07.2025 10:22
Raamattua ei lueta, sitä tutkitaan.
16.07.2025 19:39
Niin on, lähinnä Kunnana ja Valtion porukoissda, joissa Lestdiolaisilla on kokoonsa nähden monikymmen kertainen miehitys.
16.07.2025 12:08
Liturgiaa. Ilman Upotuskastetta ei Sinulla ole Pyhää Henkeä.
. Piet. 3:21Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
Missä kohti Raamattua Kerrotaan, että Jumalan Valtakunta on läsnä jo nyt, ja toiseksi, että sen omistaa joku hyvinkin mitätön Lahko, ajatellen koko maailmaa ja vielä se ei ole huomannut, että Jeesus on Kaikkivaltias Herra, Jumala Jumalasta.
Lahkossanne ei ilmne Pyhän Hengen armolahjoja, mm Kielillä Puhumista, Parantamisen yms armolhjoja, joten siitä puhuminen osaltanne on hyvin turhaa.
Kaiken läskäksi pakanallinen näkemys, - Missä Raamatussa on paikka, jossa joku ihminen antaa toiselle synnit anteeksi.
Olette todella pakanallisella alueella.
16.07.2025 12:06
Minun ei tarvitse pullistella lainkaan, mutta uskallan myöntää ja julistaa, että Jeesus on Herrani?
Onko mielessäsi jotain parempaa?
16.07.2025 12:00
Siihenhän on hyvin selkeä syy.
Osallistujosta on yli puolet lapsia, ja kuten normaalisti, heikosti kasvattuja osa, koten sitä saa mitä kylvää.
16.07.2025 11:55
Onko Sinulla näyttöä siitä?
En kuulu Helluntaikirkkoon, mutta ihalen heidän toimiaan.
16.07.2025 11:47
Itse asiassa en ole maalikko, enkä enkeli, joskin uskon Teologina heidän läsnäoloonsa, sekä vaikutukseensa, toimin Jeesuksen evankelistana.
16.07.2025 11:46
Et ole kovinkaan paljon tietoinen, Kristinuskosta, vaikutat hyvin maalikolta.
Ei siksi selittelyillä tulla, lääkärille selitellään.
15.07.2025 18:50
Mutta miten kommentoit tätä; Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Asia on vahvistettu Dan, 7; 14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.
Kuinka kauan Sinun Valtasi riittää?
Mutta kun ei anatanut muille kun Pojalleen, ja näin jäi, kuten alunperinkin 1. Moos. 32:10
Jaakob sanoi: "Isäni Abrahamin Jumala ja isäni Iisakin Jumala, Herra, sinä joka sanoit minulle: 'Palaa maahasi ja synnyinseudullesi, niin minä annan sinun menestyä'!
Jeesus on sitävastoin koko maailman Kaikkivaltias Herra.
15.07.2025 18:47
Taitaa olla Sinulla pallo hukassa.
Jos Sinulla on TV, näet nälkään kuolleita kymmenoä, jopa satoja, joten turha on hurskastella.
Lestoja jos on jossain vaikka 80,000 niistä on heidän perettään, lapsia yli 50,000 laske ne joskus erikseen.
Vastuuta tulee kantaa myös naidessa lisää lapsia.
15.07.2025 18:37
Ketä tuossa nimität Uskovaisiksi, ja mihin he uskovat, sekä missä heidät mainitaan Ramatussa?
15.07.2025 18:34
Mikä Lahja se onsellainen, jonka eteen pitää tehdä työtä, naida, joten kysmyksessä on sen tapahtuman tulos.
15.07.2025 18:32
Mitä tuohon VAIN Jumalan tuomioon Raamattu sanoo?
Matt;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Joh. 5:22 Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle,
Miten koet nämä jakeet?
15.07.2025 08:19
Eikö.
Jumalahan puhui Israelin kansalle alussa, mutta antoi kaiken vallan Pojallee, jolloin VAIN Poika ja Henki puhuvat.
Toisaalta, Jumala ei ole koskaan puhunut pakanoille sanaakaan, vain omalle kansalleen?
Ei Hän Valtaansa menettänyt, vaan luovutti sen; Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Tämä kertookin kaiken, VL;ien tietämättömyyden, koska Heiltä uupuu Messiaa sekä Upotusklaste Häneen, niin joutuu pelkässä pimeässä vaeltamaan.
Annan neuvon, tee parannus Jeesukseen ja hakaudu kasteelle.
15.07.2025 08:15
Jäi vähän keksen, joka uupuu, on se, että pitää tehdä parannus, sekä hakeutua Upotuskasteelle, jonka esimerkin Jeesus antoi.
14.07.2025 21:22
Oletko varma, etytä juuri Jumala tuomitsee, Hänhän vetäytyi taka- alalle ja antoi kaiken vallaan Jeesuskelle.
Etkö usko tätä; Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä
Näin ei kukaan muu voi antaa apua siihen, ei edes Jumala.
14.07.2025 21:21
Suurin virhe tässä asiassa on jättää ottamatta Upotus Kaste itse Jeesuskeen, se mahdollistaa pelastuksen.
1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
12.07.2025 07:36
Mistä voit löytää Jumalan Rakkauden muualata kun Jeesuksessa Raamatusta, poisluettuna Israelin Kansa?
12.07.2025 07:34
9 / 484