Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+tulee+palstalla+jatkuvasti+mainittuun+top+10+mieheen,+niin+ennen+palstalle+tuloa+en+ollut+edes+kuullut+seuraavista+tasoista:+top+10+mies,+jännämies,+ytm+ja+atm.+Ekan+kerran+palstoille+tulin+vasta+elo-syyskuussa+2020.
Joten+arvon+palstamiehet,+vain+te+täällä+palstalla+olevat+jaottelette+ihmisiä+erilaisiin+tasoihin,+ja+väitätte+tietävänne+mitä+toiset+haluaa.+Sanonnat+tarttuu,+mutta+suurimmalle+osalla+ihmisistä+irl+ei+ole+paskaakaan+väliä+siitä+mihin+tasoon+joku+kuuluu+ja+mihin+ei.+
Kriteerejä+ja+vaatimuksia+sille+mitä+ihminen+haluaa,+on+yhtä+monta+kuin+on+niitä+ihmisiä.+Kukaan+ei+voi+sanoa+toisen+puolesta+millainen+ihminen+tälle+sopii,+ja+millainen+ei.+Ne+ajat,+jolloin+naisten+elämä+ja+se+kenen+kanssa+tämä+sen+viettää+olivat+isien+ja+veljien+päätettävissä,+ovat+jo+kauan+sitten+jääneet+taakse.+
Se+kenet+nainen+haluaa+vai+haluaako+ketään,+kuuluu+vain+ja+ainoastaan+naiselle+itselle.+Sitä+eivät+muut+päätä.+Mitä+jos+teidänkin+elämästänne+arvon+palstamiehet+päättäisikin+nainen?+Naiset+päättäisivät+tuntematta+jokaista+henkilökohtaisesti+pohjamutia+myöten+millainen+nainen+jollekin+miehelle+sopii,+mikä+olisi+tämän+miehen+taso,+ja+suurin+piirtein+kellon+lyömälleen+koska+mies+saa+panna+ja+koska+ei,+päättäen+myös+sen+ketä+kyseinen+mies+saa+panna+vai+saako+ketään.+
Te+väitätte+tietävänne+mitä,+minkä+tasoista+ja+ketä+nainen+haluaa.+Millä+perustein?+Omalla+logiikallanne?+Siksi+että+tunnette+jokaisen+naisen+henkilökohtaisesti+niistä+miljardeista+naisista+joita+maapallolla+on?+Siksi+että+olette+syntyneet+naiseksi?+Vai+pelkällä+kuvitelmalla+siitä,+että+kun+on+tavannut+yhden+naisen+ja+saanut+tietää+mitä+se+kyseinen+nainen+itse+haluaa,+haluavat+kaikki+muutkin+naiset+samaa.+
Perustelette+itsellenne+ettette+saa+naista,+koska+tämä+haluaa+vain+komean+top+10+jännämiehen,+eikä+teitä,+kunnollista+ja+kiittää+tavisätmiä.+Tumputtakaa+vaan+käteenne,+sillä+siihen+joudutte+tyytymään+jos+ette+itse+irl+poistu+sieltä+kammiostanne+ihmisten+pariin+myös+vapaa-ajalla.+Siinä+viinamies+on+oikeessa,+että+jos+ei+lähde+ihmisten+ilmoille,+ette+myöskään+tule+sitä+naista+saamaan.+Ketään+ei+haeta+kotisohvalta.+
Ja+ennen+kun+Allu+alkaa+valittamaan,+niin+jos+te+ette+halua+sekopäistä+mt-ongelmaista+naista+koska+tämän+pää+ei+ole+kunnossa,+niin+ei+myöskään+naiset+halua+sekopäistä+mt-ongelmaista+miestä,+jonka+pää+ei+ole+kunnossa.+
Joten+vali,+vali,+vali.+Se+miksi+joku+valitsee+sellaisen+ihmisen+kumppanikseen+kuin+valitsee,+ei+kuulu+kenellekään+muulle+kuin+tälle+itselleen+ja+tämän+kumppanille+kenet+kyseinen+ihminen+valitsi.+
Olen+ollut+ite+vuosia+sinkkuna,+ja+se+on+tasan+tarkkaan+oma+valintani,+eikä+johdu+siitä+etten+kenellekään+kelpaisi.+Muhun+on+ihastuttu+sinkkuuteni+aikana,+eikä+se+ole+omaa+kuvitelmaa,+koska+sen+sanoi+kyseinen+mies+mulle+silloin+suoraan.+Pakit+annoin,+koska+aika+oli+vain+liian+varhain+edellisen+suhteen+jälkeen,+joka+oli+päättynyt+kahta+vuotta+aiemmin,+enkä+ollut+silloin+kiinnostunut+miehistä+missään+mielessä.+
Saan+kyllä+huomiota+halutessani,+ja+mulle+on+myös+miehet+sanoneet+suoraa+jopa+tämän+vuoden+puolella,+ettei+mun+ulkonäössä+ole+mitään+valittamista,+vaikka+itse+olen+tuntenut+koko+ikäni+teinistä+lähtien+itseni+rumaksi.+Myös+silloin+alle+kolmikymppisenä,+kun+vielä+liikuin+säännöllisesti+yöelämässä.+
Palstalla+voidaan+kyllä+spekuloida+siitä,+miksi+joku+on+yksin+tai+miksi+tämä+ei+löydä+puolisoa.+Syyt+sinkkuna+ololle,+tietää+ainoastaan+kyseinen+henkilö+itse.+Kaikki+eivät+ole+samanlaisia.+Emme+ole+toistemme+klooneja.+Jokainen+tietää+vain+oman+tilanteensa+ja+sen+mitä+tai+kenet+haluaa,+eikä+kukaan+tiedä+yhtään+mitään+varmaa+kenenkään+toisen+puolesta.+
Hyvät+viikonloput,+ja+pysytään+terveinä!
26.03.2021 17:05
Feel+U.+Monesti+manannu+ja+välillä+jopa+repeilly+tolle+automaattiselle+tekstinsyötölle.+Koitetaan+kestää...+😤+
Sivusta
26.03.2021 10:59
Mistä+mää+tiedän...kun+en+tiedä+mistä+edes+miestä+saa..+🤔
26.03.2021 10:52
Viinamiehen+kotibileistä+löytyy+vain+ja+ainoastaan+viinamies,+joka+vetelee+kaksin+käsin+viinaa,+kunnes+sammuu.
25.03.2021 19:42
Eli+lyhennetysti+vois+sanoa+ettei+naisia+ole+kuin+kahdenlaisia:+parisuhteessa+olevia+ja+niitä+rumia+yksin+olevia.+Eli+sillä+ei+ole+mitään+väliä+millaisen+miehen+nainen+haluaa,+kunhan+edes+saa+jonkun+miehen,+ettei+vaan+jää+yksin+ja+leimaudu+kelpaamattomaksi.
Kerroppa+ap+minkä+ikäinen+olet,+ja+kuinka+monen+naisen+kanssa+olet+elämässäsi+seurustellut,+kun+noinkin+asiantuntevasti+osaat+kertoa+kaikkien+yksin+olevan+naisten+syyt+sinkkuna+oloon?+
Kauneus+on+katsojan+silmissä.+Se+mikä+voi+näyttää+yhden+mielestä+kauniilta/komealta,+voi+olla+taas+toisen+silmissä+ruma+kuin+synti.
25.03.2021 17:54
Jaa-a.+Tiedä+häntä.
25.03.2021 15:26
Valtaat+sängyn,+kiipeät+syliin+seisomaan+kädet+rinnan+päällä+ja+alat+nuolemaan+naamaa,+kun+haluat+huomiota+toisen+vain+räplätessä+puhelinta,+ja+kun+haistat+jonkun+syövän+jotain+herkkua+pitkällään,+hyppäät+rinnan+päälle+seisoon+ja+nuoleen+suuta+saadaksesi+osuutesi.+🤔
Mitä+jos+koira+vaan+vierailee+mun+luona+silloin+tällöin?
24.03.2021 20:42
Ei+ole.
24.03.2021 13:13
Jokin+vetovoima+meidän+välillä+on,+tai+ainakin+on+ollut,+koska+en+oo+ikinä+aiemmin+ollut+kiinnostunut+itseäni+reilusti+nuoremmasta...siis+koskaan+koko+41-vuotisen+elämäni+aikana.+Kaiken+huippuna+on+se,+että+en+ollut+kiinnostunut+sitä+ennen+yhdestäkään+miehestä+yhdeksään+vuoteen,+ja+elelin+ihan+tyytyväisenä+yksin+vailla+haaveita+kumppanista.+Viime+talvena+se+ihastuminen+sitten+iski+täysillä+ja+yllättäen,+vaikka+olinkin+kiinnittänyt+häneen+huomion+jo+paria+vuotta+aiemmin.+Ihmettelen+edelleen+omaa+käytöstäni,+että+miksi+näin+tapahtui.+En+osaa+sanoa,+enkä+häntä+pysty+unohtamaan+vaikka+toisin+toivoisin.
24.03.2021 12:49
Niin+mistäs+niitä+avoinna+olevia+baareja+oikein+löytyy+ap,+jotta+osaa+lähtee+suunnistamaan+niitä+kohti?+
Ai+mut+niinhän+se+olikin+et+suurin+osa+ellei+kaikki+Suomen+baarit+on+ollu+jo+kaks+viikkoo+kiinni,+ja+tulevat+sitä+olemaan+vielä+tämän+viikon+lisäks+seuraavat+kolme+viikkoo+kiinni.
24.03.2021 08:49
Mulla+on+yks+täysnimikaima,+ja+jos+mut+googlettaa,+niin+vastauksissa+näkyy+lähes+ainoastaan+kaimasta+osumia.
23.03.2021 19:12
Eipä+se+korona+vaikuta+juuri+ollenkaan+tulevana+kesänä+mun+elämään,+kun+ei+se+hirveästi+ole+vaikuttanut+menneen+vuoden+aikana+tähänkään+asti.+Vaikka+kaikki+paikat+olis+auki+ja+reissata+sais+vapaasti+ympäri+maailmaa+ilman+rajotuksia,+niin+aika+epätodennäköistä+on+että+niistä+silloinkaan+pääsisin+edes+nauttimaan.
23.03.2021 19:02
Ja+neljä+reikää+mihin+voi+laukoo...+😂
23.03.2021 18:54
Toi+on+tuttu+tunne.+Kerro+mullekin+jos+saat+tietää....kun+sama+ongelma+on+täälläkin+päässä.+🤔
23.03.2021 11:09
Se+että+ulkoisesti+näyttää+onnellisesti,+ei+välttämättä+tarkoita+sitä+että+on+oikeasti+onnellinen+ja+että+kaikki+on+hyvin.+Kaikki+eivät+näytä+päälle+päin+todellisia+tunteitaan,+ja+se+antaa+monesti+väärän+kuvan.+
Mä+kerron+omalta+kohdalta+esimerkin,+josta+paremmin+saa+käsityksen+siitä+mitä+tarkoitan+
ja+mitkä+ovat+taustalla+olevat+syyt.++Fyysinen+sietämätön+hermokipu.+Yleensä+sen+näkee+vastaantulijasta+jos+tällä+on+kovat+kivut+päällä,+mutta+ei+aina.+
Vielä+vuosi+pari+sitten,+musta+ei+kalpeutta+lukuunottamatta+päälle+päin+huomannut,+että+päällä+oli+niin+kovat+kivut,+jotka+matalamman+kipukynnyksen+omaavilta+olisi+vienyt+hetkessä+tajun.+Juttelin+normaalisti,+liikuin+normaalisti+ja+näytin+ehkä+vähän+väsyneeltä.+Olin+sen+oloinen,+kuin+mitään+kipua+ei+olisi+ollenkaan.+Tämä+ei+kuitenkaan+ollut+oikea+tilanne.+En+näyttänyt+yhtään+kivun+merkkiä+julkisilla+paikoilla+liikkuessa,+ja+se+tuli+täysin+luonnostaan+ilman+että+peitin+ne+kivut+tietoisesti.+Joka+kerta+kun+ulko-ovestani+pihalle,+en+kipujani+näyttänyt+kenellekään.+Jopa+lääkärit+sanoivat,+etteivät+kovat+kipuni+näy+yhtään+päälle+päin.+No+ei+tietenkään+näy,+kun+piilotin+ne.+
Nyt+tullaan+siihen,+miksi+piilotin+ne.+Miksi+en+voinut+niiden+antaa+näkyä?+Siksi,+että+kun+tarpeeksi+monta+kertaa+kuulee+niiltä+läheisimmiltä,+joiden+pitäisi+olla+tukena,+että+tekee+pahaa+katsoa+kärsimyksiäni,+tai+että+mua+ei+kestä+katella,+ei+halua+enää+aiheuttaa+niille+rakkaimmille+ylimääräistä+kärsimystä.+En+sano+että+he+tekivät+väärin+sanoessaan+noin,+he+vain+valitsivat+väärän+ajankohdan+sanoilleen.+He+sanoivat+noin+silloin,+kun+kyyneleet+valuivat+silmistä,+mutta+ääntä+ei+päässyt+karkaamaan+huulilta....kun+olin+kipeimmilläni.+Silloin+sain+sen+kuvan,+etten+voi+niitä+kipuja+enää+kenellekään+näyttää.+Enkä+niitä+myös+kenellekään+näyttänyt.+Vain+silloin+kun+olin+yksin,+annoin+niiden+näkyä.+
Miksi+kerroin+tuon+kaiken?+Siksi,+että+sillä+pystyin+osoittamaan+sen+ettei+se+mitä+ulospäin+näkyy,+ole+aina+se+totuus+ja+oikea+tilanne.+
Vaikka+julkisesti+ulospäin+näyttää+kaiken+olevan+hyvin+ja+että+ihminen+ei+tarvitse+enää+mitään,+voi+se+johtua+siitä+että+kyseinen+ihminen+haluaa+pitää+kulissit+kunnossa+ja+näyttää+muille+selviävänsä+kaikesta+eteen+tulevasta+sen+sijaan,+että+näyttää+se+että+on+oikeasti+sisältä+rikki.
23.03.2021 10:58
Joillekin+mukavampi+materiaali+tai+istuvammat+jalassa+on+tärkeämpää+kuin+se+miltä+alkkarit+näyttävät.+Sitten+on+tietysti+se+kuuluisa+hinta.+Materiaaliltaan+hyvälaatuiset+pitsihepenet+saattavat+tai+itse+asiassa+maksavat+lähemmäs+100+euroa+tai+jopa+ylikin.+Pienituloisille+ei+välttämättä+ole+niihin+varaa.+Aiemmin+esimerkiksi+rintaliiveissä+isolla+kupilla+varustettuja+liivejä+sai+vain+erikoisliikkeestä,+jolloin+ne+maksoivat+paljon,+olivat+malliltaan+ja+väreiltään+rumia,+mutta+se+miksi+niitä+siitä+huolimatta+ostettiin+ja+käytettiin+oli+niiden+tukevuus+ja+se+että+ne+istuivat+hyvin+päällä.+Ajoivat+siis+asiansa.+
Mun+kaapista+löytyi+aikanaan+kahta+käyttötarkoitusta+varten+alkkareita.+Niitä+vähän+parempia+ja+vähän+käytetyimpiä+puuvillaisia,+ja+lähes+loppuun+kulutettuja+alkkareita.+Kumpiakin+käytin.+Niitä+parempia+suurimman+osan+kuusta,+ja+niitä+kulahtaneita+satoja+kertoja+pesussa+olleita+menkkojen+aikana.+Näin+ei+tarvinut+aina+harmitella+että+ne+hyvät+sotkeentui+päivän+tai+yön+aikana+vereen.+
Kannattaa+ottaa+huomioon+myös+se,+että+jokainen++nainen+on+yksilö,+ja+tykkää+eri+asoista+ja+eri+mallisista+alkkareista+kuin+toinen.+
Miesvertaus.+Yhdet+tykkää+käyttää+boksereita,+toinen+pitkälahkeisia+ja+kolmannet+lahkeettomia.+
Lopuksi:+se+mikä+näyttää+ap:n+silmään+rumalta,+saattaa+näyttää+käyttäjänsä+silmissä+nätiltä.+Aina+ei+ole+tärkeintä+ulkonäkö,+vaan+käyttömukavuus.
22.03.2021 16:50
Helppo.+10/10
22.03.2021 09:56
Ehkä+tärkeintä+on+ymmärtää+ensin+itseään,+ja+sitä+miksi+toimii+kuten+toimii.+Jos+tätä+ei+tiedä,+on+vaikea+ymmärtää+muita+ihmisiä+ja+miksi+he+käyttäytyvät+kuten+käyttäytyvät....sukupuolesta+riippumatta.+Siitä+huolimatta+että+tuntee+itsensä+ja+omat+syynsä,+saattaa+olla+ettei+ymmärrä+toisen+motiiveja.+Jokainen+on+yksilö,+eikä+täysin+samanlaista+ole+olemassakaan.+Aina+on+jotain+pieniä+eroja.
22.03.2021 09:26
😂🤣😂
Yks+henki+haisee+mädälle+kalalle,+toinen+hiiren+raadolle,+kolmas+omalle+takamukselle...mitäs+ne+loput+olikaan..+🤔
21.03.2021 22:27
Sama+täällä.+On+sitä+pahemmastakin+selvitty.+Ja+vaikka+mulla+ei+oo+ihan+tota+määrää+yrityksiä+-olisko+niitä+muistaakseni+neljä,+ja+kaikki+muut+jutut+päälle,+niin+korona+tulee+jos+on+tullakseen.+Jos+henki+lähtee,+niin+sit+on+mun+aika+lähtee.+En+pelkää,+vaikka+kuuluukin+riskiryhmään+uniapnean+takia.+
Varovainen+pitää+olla+ja+muistaa+hyvä+hygienia,+mutta+sellasta+paniikkia+mitä+joillakin+on,+ei+todellakaan+ole.+
Sillä+kierolla+mustalla+huumorilla+jaksaa+mennä+eteenpäin.+Ja+jos+siinä+käyttää+polttoaineena+itseään+ja+omia+kokemuksia,+on+se+silloin+parasta+mitä+voi+saada.
21.03.2021 22:24
63 / 86