Miten voi olla niin rumat

Anonyymi

pikkarit, miksi naisilla on joskus niin rumat pikkarit ;/

92

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin kysyä ihan samaa miesten alushousuista. Pitääkö niiden todella olla aina niin rumat. Useamman kerran on ollu ihan naurussa pitelemistä miesten boxerivalintojen kanssa.

• Anonyymi

Olet näemmä sellainen henkilö, jos sulle esitetään kysymys et voi mihinkään vastata ilman vastakysymystä mikäli aihe liittyy sukupuoliin tai politiikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet näemmä sellainen henkilö, jos sulle esitetään kysymys et voi mihinkään vastata ilman vastakysymystä mikäli aihe liittyy sukupuoliin tai politiikkaan.

Vaikea mun on ottaa kantaa toisten ihmisten alusvaatteisiin. Olisko ne rumat sitten niiden yksilöiden mielestä mukavat jalassa? Sama syy lienee sukupuolesta riippumatta. Voi kai se rumuus olla myös mielipidekysymys. Ehkä he eivät itse pidä niitä niin rumina?

• Anonyymi

Mut käyttääkö joku boksereita jätetään bokserit subarulle eli ei kukaan käytä tai osta boksereita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut käyttääkö joku boksereita jätetään bokserit subarulle eli ei kukaan käytä tai osta boksereita

Onneksi suurin osa miehistä käyttää boxereita! Tummat boxerit ovat ainoat mukavan näköiset miesten alushousut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi suurin osa miehistä käyttää boxereita! Tummat boxerit ovat ainoat mukavan näköiset miesten alushousut.

Todellakin näin. Harmittavan harva vaan käyttää sellasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen kun bokserit on huonot ja ikäviä pitää kyllä normaalit alkkarit on parhaat ja hyvä pitää ja on ihmiselle tehty eli jos on ihminen niin ei voi pitää boksereita mut tavalliset normaalit alkkarit on ihmisille tehty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen kun bokserit on huonot ja ikäviä pitää kyllä normaalit alkkarit on parhaat ja hyvä pitää ja on ihmiselle tehty eli jos on ihminen niin ei voi pitää boksereita mut tavalliset normaalit alkkarit on ihmisille tehty

Pitkistä kalsareistako puhut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vika on boxereissa?

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmissä, edelleen.

• Anonyymi

Ku sä oot kerännyt kokoelmiisi jo ne kaikki parhaimmat? Jäljellä enää niitä huonoja?

• Anonyymi

Ei ne sieltä muiden housujen alta näy.
      Aiheesta tulikin mieleeni että joskus aikoinaan miespuolinen työkaveri otti puheeksi aiheen että kai työbokserit voi olla reikäiset tai kuluneet. Edesmenneen miehen muistoa kunnioittaen.
      Nimimerkillä: aina töissä.

• Anonyymi

Laskelmointia. Pääsee miehestä helposti eroon, jos tämä etsii vain ihania pikkareita.

- Sheena

• Anonyymi

Osta ja pidä itse ne mielestäsi kauneimmat naisten pikkarit, hyvä mies.

• Anonyymi

Ehkä ne hieman kulahtaneemmatkin halutaan käyttää loppuun, kun ajatellaan ettei edustustilaisuuksia näköpiirissä. Jotkut tosin pitää ykkösiin ihan siksi, että jos joutuvat onnettomuuteen ja sairaalaan. Ne polyesteripitsiluomukset on muuten hiostavia ja epäterveellisiä. Ei niitä kukaan itsestään huolta pitävä arjessa käytä. Puuvilla hengittää. Kommandokin tietenkin mahdollisuus.

• Anonyymi

Tämä aloitus oli mielenkiintoisin pitkään aikaan :)
        Tämä pikkuhousujen arvostamattomuus on lähtöisin jo lapsuudesta.
        Kylmän ja sydämmettömän ihmisen opit, jotka liittyvät tyttölapsella intiimiasioihin, kuten pikkareihin. Kun tällaisen ihmisen tärkeys kulkee mukana minulta kysymättä kaikissa elämätilanteissa. Nämä pikkarit.. täytyy olla jotain erityistä että lähtisin liikaa huolehtimaan pikkuhousujeni ulkonäöstä, kunhan ne suunnillee n päällä pysyvät.

• Anonyymi

Joo hiivasienitulehdus uhkaa, jos polya käytetään.

• Anonyymi

"Kommandokin tietenkin mahdollisuus."

Tämä! Itse olen valtaosan ajastani kommandona. Kotioloissa oikeastaan lähes aina. Olen niin tottunut siihen, että mä ihoan alushousujen tunnetta jalassa. Mahollisimman pehmosta materiaalia olevat stringit, mutta ei mikään ihan narumalli, jos on pakko pikkari olla. Tämä siis oma mielipiteeni.

• Anonyymi

Kyllä rumia voi käyttää ihan vapaasti. Talvella ei mitkään persvakostringit ole terveelliset.

• Anonyymi

Jos housut tipahtaa kesken työn, saattaa alkkarit näkyä.
        Näin kävi
        Rauha hänelle

• Anonyymi

Persvakostringit ei ole missään tilanteessa terveelliset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persvakostringit ei ole missään tilanteessa terveelliset.

Mikäs niissä sitten on niin erityisen epäterveellistä verrattuna muihin alkkareihin?

• Joillekin mukavampi materiaali tai istuvammat jalassa on tärkeämpää kuin se miltä alkkarit näyttävät. Sitten on tietysti se kuuluisa hinta. Materiaaliltaan hyvälaatuiset pitsihepenet saattavat tai itse asiassa maksavat lähemmäs 100 euroa tai jopa ylikin. Pienituloisille ei välttämättä ole niihin varaa. Aiemmin esimerkiksi rintaliiveissä isolla kupilla varustettuja liivejä sai vain erikoisliikkeestä, jolloin ne maksoivat paljon, olivat malliltaan ja väreiltään rumia, mutta se miksi niitä siitä huolimatta ostettiin ja käytettiin oli niiden tukevuus ja se että ne istuivat hyvin päällä. Ajoivat siis asiansa.

Mun kaapista löytyi aikanaan kahta käyttötarkoitusta varten alkkareita. Niitä vähän parempia ja vähän käytetyimpiä puuvillaisia, ja lähes loppuun kulutettuja alkkareita. Kumpiakin käytin. Niitä parempia suurimman osan kuusta, ja niitä kulahtaneita satoja kertoja pesussa olleita menkkojen aikana. Näin ei tarvinut aina harmitella että ne hyvät sotkeentui päivän tai yön aikana vereen.

Kannattaa ottaa huomioon myös se, että jokainen nainen on yksilö, ja tykkää eri asoista ja eri mallisista alkkareista kuin toinen.

Miesvertaus. Yhdet tykkää käyttää boksereita, toinen pitkälahkeisia ja kolmannet lahkeettomia.

Lopuksi: se mikä näyttää ap:n silmään rumalta, saattaa näyttää käyttäjänsä silmissä nätiltä. Aina ei ole tärkeintä ulkonäkö, vaan käyttömukavuus.

• Anonyymi

"Aina ei ole tärkeintä ulkonäkö, vaan käyttömukavuus."

Kyllä ja käyttötarkoitus.

Minulla on alkkareita joka lähtöön. On menkka-alkkareita eli erittäin istuvia polyaineisia pöksyjä (yö- ja päiväversiot), ettei veret vuoda minne sattuu. Juhla-alkkareita (no eipä ole ollut käyttöä viimeaikoina), työalkkareita (astetta vaatimattomampia kuin juhla-alkkarit, mutta hienoja.) Viikonloppualkkareita vapaa-ajalle: nämä puuvillaisia. Stringejä on muissa paitsi menkka-alkkareissa.

Hyviä uusia alkkareita on vaikea löytää. Kyllä ennen oli paremmin 🙈.

• Anonyymi

Ongelma on sinussa, ei naisten pikkareissa.

• Anonyymi

Asiahan on juurikin näin.

• Anonyymi

Niin kauan käytän kunnes päältä lahoo.

• Anonyymi

Älä kato.

Sillä selviät

• Anonyymi

Yleensä käytän hipstereitä. Mulla on lähes aina housut ja rintsikat parina ostettuja, joskus kyllä luovun jommasta kummasta, kun eivät ole mukavat yllä ja korvaan ne toisilla sopivimmilla. Kyllä mulle mukavuus on se perus asia, jolla alusvaatteet itselleni valitsen.

Töissä yleensä käytän urheilurintsikoita ovat mukavimmat yllä; paitsi jos joudun päivällä itse käymään esim. lääkärin tarkastuksessa, oli kysymksessä sitt mies- tai naislääkäri niin mulla on taatusti alusvaatteet sieltä parhaasta päästä valitut.
      Mustia slogejakin mulla on, tiettyn aikaan kuukaudesta käytössä.

Jos mulla olis "sulhasmies" niin kyllä mä voin keikistellä pitsihepenissä hänelle kotona kahdestaan kun ollaan. Mutt mä veikkaan et ett pelkkä läpinäkyvä babydoll pitsipaita on halutumpi vaihtoehto!

• Anonyymi

En suostuisi nukkumaan enkä edes oleilemaan babydoll pitsipaidassa. Epämukavia kaikki hörsötykset enkä tykkää keikistelystä. Sulhasmiehiä ei ole puuttunut.

• Anonyymi

Kaneus on katsojan silmässä.
      Tai onko hankkinut ne vain käytännön syistä..

• Anonyymi

Eikö teillä narsisteilla ole muuta puuhaa, kun miettiä muiden alushousuja.

• Anonyymi

Sinullako kaikkia naisia sykähdyttävät alkkarit aina? Haluaisin nähdä ne.

• Anonyymi

Minua huvittelee tuo Hjalliksen puolue Nyt-puolue :D Harry Harkimon oma puolue :D

• Mitäpä niillä alushousujen ulkonäöllä on? Kunhan on mukavat päällä.

Kyllä mule on useimmiten käynyt niin, että kun näen naisen alushoususillaan, niin se on ollut aika vähän aikaa ne jalassa...eli sama minkälaiset lohenväriset maxipöksyt ois...😁

• Anonyymi

Ne on kultaakin kalliimmat mummikset eli mukavat mummopökät 👍

• Anonyymi

Mä pidän noita 😄

• Anonyymi kirjoitti:

No voisin kuvitella, että on oikeasti mukavemmat, kuin jotkut narut? 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Mä pidän noita 😄

Joo. No ehkä väri ei ole se hemaisevin, mutta toisaalta vartalosta riippuen todi seksikkäätkin oikeasti...😀👌

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Todellakin ja varsin lämpimät! :D

• Anonyymi

Joo. No ehkä väri ei ole se hemaisevin, mutta toisaalta vartalosta riippuen todi seksikkäätkin oikeasti...😀👌

Mustat sellaiset 👍

• Anonyymi

Kyllä rahalle pitää olla vastinetta eli reilusti kangasta. :)

• Anonyymi

Itse pidän tollasia maxipöksyjä todella epämiellyttävinä päällä, mutta se on tietysti makuasia.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse pidän tollasia maxipöksyjä todella epämiellyttävinä päällä, mutta se on tietysti makuasia.

Jokaiselle varmaan löytyy mielyttävät alushousut, on noita malleha vaikka millä lailla. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Mustat sellaiset 👍

Värillä ei siis väliä, kunhan ovat mustat. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Todellakin ja varsin lämpimät! :D

Villahousut sitten, jos käy kylmä. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuution mallisessa takapuolessa ne tuntuvat tuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mummonpäkät ja mummonmankeli tai jopo, sellanen on naisen yhdistelmä asu ja kulkupeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea sitä jotkut kuvittelee. Mä olen kyllä ihan muuta kun kuutio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummopöksyt tuntuu kuin olis vaipat päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea sitä jotkut kuvittelee. Mä olen kyllä ihan muuta kun kuutio.

Latinopepulle ne käyvätkin, ei tikuille, tikkutakapuolissa maxit lököttävät rumasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummopöksyt tuntuu kuin olis vaipat päällä.

Takapuolesi on siis hyvin vääristynyt ja sinulla on mahdollinen fiksaatio kokemaasi vauva-aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takapuolesi on siis hyvin vääristynyt ja sinulla on mahdollinen fiksaatio kokemaasi vauva-aikaan.

Ihan on täydellinen peppu. Sellanen kiva persikka. Ei sitä mummovaippojen alle piilotella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Latinopepulle ne käyvätkin, ei tikuille, tikkutakapuolissa maxit lököttävät rumasti.

Valtava hehtoarse mummokalsareissa. Sulla on siis tosi sexy peppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän riippuu mikä on se tunne on se josta tykkää. Onko se se, että on napakat pöksyt kaikkialla pepun ympärillä vai se, ettei olis ollenkaan pöksyjä. Ite tykkään jälkimmäisestä tunteesta eli en ikinä pukis maxipöskyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan on täydellinen peppu. Sellanen kiva persikka. Ei sitä mummovaippojen alle piilotella.

kertoo mies 56 v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kertoo mies 56 v.

Ihan nainen olen ja ikäkin meni pieleen, mutta hyvä yritys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan nainen olen ja ikäkin meni pieleen, mutta hyvä yritys.

niin varmasti :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin varmasti :D :D

Aivan 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan 😁

Aivan, niin olenkin. Nainen, enkä niin hirveän nuorikaan enää. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan 😁

se on jonkun pertin persikka taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on jonkun pertin persikka taas

Ai no mä kyllä ihan uskon naiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai no mä kyllä ihan uskon naiseksi.

Näinpä. Nämä vaan kuvittelee, että kaikkien mielestä mummopökät olis hyvät päällä. Musta ne nyt vaan ei todellakaan ole. Uskokoon tai älköön, samapa se mulle. Ei muiden epäusko mun sukupuoltani muuta 😝

• Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Nämä vaan kuvittelee, että kaikkien mielestä mummopökät olis hyvät päällä. Musta ne nyt vaan ei todellakaan ole. Uskokoon tai älköön, samapa se mulle. Ei muiden epäusko mun sukupuoltani muuta 😝

Mun eräs naisystävä piti ihsn narutangoja ja hänestä ne oli mukavat.
        Toisaalta mietin hiljaa mielessäni, että jos aina menee alkkarit persvakoon, sama olla ne narut sitten. 😂

• Anonyymi

Mun eräs naisystävä piti ihsn narutangoja ja hänestä ne oli mukavat.
        Toisaalta mietin hiljaa mielessäni, että jos aina menee alkkarit persvakoon, sama olla ne narut sitten. 😂

Ihan naruja en ite käytä, mutta mustakin taatusti olisivat mukavammat ku maxipöksyt. Paljon kangasta ruttaantuneena persvakoon on varmaan aika epämiellyttävää. ☺

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan naruja en ite käytä, mutta mustakin taatusti olisivat mukavammat ku maxipöksyt. Paljon kangasta ruttaantuneena persvakoon on varmaan aika epämiellyttävää. ☺

Minusta maxipöksyissä itseäni voisi ahdistaa lahkeet.. muuten vois olla jees. Tykkään itse pitkistä tyköistyvistä boksereista. Antaa liikkumatilaa ja ei löydy hanurista. 😃👌

• Anonyymi

Minusta maxipöksyissä itseäni voisi ahdistaa lahkeet.. muuten vois olla jees. Tykkään itse pitkistä tyköistyvistä boksereista. Antaa liikkumatilaa ja ei löydy hanurista. 😃👌

No ne lahkeet muakin ahistaa. Vaikka pistäis pari numeroa liian isot päälleen, niin ne hiertää ihon auki nivusista. Oli miten pehmoset tahansa niin se iho on heti rikki. Kaikki pikkarit, jossa on levee haaraosa tekee saman. Mäkin pistäsin ennemmin päälleni vaikka sellaset pitkälahkeiset alkkarit tai enemmin vaikka kokonaan ilman 😁

• Anonyymi kirjoitti:

No ne lahkeet muakin ahistaa. Vaikka pistäis pari numeroa liian isot päälleen, niin ne hiertää ihon auki nivusista. Oli miten pehmoset tahansa niin se iho on heti rikki. Kaikki pikkarit, jossa on levee haaraosa tekee saman. Mäkin pistäsin ennemmin päälleni vaikka sellaset pitkälahkeiset alkkarit tai enemmin vaikka kokonaan ilman 😁

No ihmisillä on erilaisia kroppia. Toisilla on jalat yläpäästä kaempana toisistaan jajalkoväkissä tilaa leveälle suikaleelle, joten maxit istuu hyvin.

Vähän sama, kun joku tykkää henkseleistä ja joku vyöstä. 🤔

Jotkut tykkää korkkareista ja toiset lenkkareista.

Mutta se täytyy sanoa, että tyypit, joilla näkyy persvako kumartuessa, ei ole varmasti mukavat vaatteet... mä ostin vahingossa liian matalavyötäröiset metsurihousut, ei ole hyvät kumartuessa... pakko pitää henkseleitä, vaikka en tykkää niistä.

Joskus ostan toiset...kunhan eestyn. 😁

• Anonyymi

No minkälaiset olivat nämä rumat pikkarit? 😄

• Anonyymi

Kyllä pukeutuminen lähtee alusvaatteista.
      Kyllä kauniit alusvaatteet ovat mukavat päällä kun ovat oikean kokoiset.

• Anonyymi

Missäs aloittaja käy niitä naisten rumia pikkareita tiirailemassa?

Joku piilokamera naisten pukuhuoneessa, vai?

• Anonyymi

Miten naiset voi käyttää jotain narustringejä, jossa naru painuu peffanvakoon.
      Ajatelkaapa nyt, jos pyörällä ajaisi ja olis naru peffanvakoon mennyt, niin sitä pitäs kinnata sieltä pois, muuten on epämukava tunne.
      Ihmiset tölläis varmana, että mitä tuo oiken puuhaa, kun peffanvaosta narua pois yritää saada.
      Siksi miehet ei mitään narualushousuja käytä, kun epämukavat ovat sellaiset.
      Alushousissa pitää olla kangasta, eikä saa kiristää mistään varsinkaan haarovälistä, on muuten epämukava tunne sellainen kiristävä ahdistus.

• Anonyymi

Omasta mielestäni stringit taas on ne kaikkein miellyttävimmät alushousut.

• Anonyymi

Jos stringit kiristää, olet koettanut selkeästi liian pientä kokoa. Tai et ole kokeillut olenkaan vaan oletat asioita. Suosittelen testaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos stringit kiristää, olet koettanut selkeästi liian pientä kokoa. Tai et ole kokeillut olenkaan vaan oletat asioita. Suosittelen testaamaan.

Tota mäkin mietin. Miten stringeistä voi edes saada epämukavat päällä? Täytyy olla liian pieni koko tai joku tosi epämääränen kangas. Olisko ollut liian tuhtia kangasta ja paksut
        "narut"? Hyviä ja oikeen kokosia stringejä mukavampia alkkareita ei olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tota mäkin mietin. Miten stringeistä voi edes saada epämukavat päällä? Täytyy olla liian pieni koko tai joku tosi epämääränen kangas. Olisko ollut liian tuhtia kangasta ja paksut
        "narut"? Hyviä ja oikeen kokosia stringejä mukavampia alkkareita ei olekaan.

Hyi! Paskanen prse jossain sohvalla kun naru ei suojaa mitään! Epähygieeniset hinkkaajat. Ketä ja mitä stringit palvelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omasta mielestäni stringit taas on ne kaikkein miellyttävimmät alushousut.

Eli housuja ei lain. Jätä se viimeinenkin millin naru. Ole reilusti ilman.

• Anonyymi

Juuri näin. Naru ei ole mikään housu. Paljaalla prseellä hinkkaavat kaikkialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi! Paskanen prse jossain sohvalla kun naru ei suojaa mitään! Epähygieeniset hinkkaajat. Ketä ja mitä stringit palvelee?

Mulla on tapana pyyhkiä peppuni hyvin, mutta näköjään kaikki ei niin tee. Onko ne paskaset mummopöksyt sitten susta hygienisemmat? Aatteletko, että se pikkarikangas paljonkin estää sitä ulostetta ja bakteereja leviämästä? Suosittelen hyvää pepunpyyhkimistä sullekin ja hävitä ihmeessä ne vanhat pikkaris, joihin oot kakkinu. Tai sitten kunnon ysikympin pesu ja pyöritä se pesuohjelma ensiksi muutaman kerran läpi tyhjänä. Saat ne ulosteet vesk sieltä pesukoneesta. Missähän kaikessa sulla mahtaakaan niitä kakkajäämiä olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ketä ja mitä stringit palvelee?"

Minua tietenkin. Niihin saa mm. pikkuhousunsuojan näpsästi kiinni, jos, sellasia välillä tarvii. Harvoinhan niitä tosin tarvii, mutta menkkojen jälkeen joskus.

• Anonyymi

Stringit ei tosiaan ole olleet enää kymmeneen vuoteen muotia. En tajua mikä keski-ikäisten stringijengi tänne on pesiytynyt, kirjoituksista päätellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stringit ei tosiaan ole olleet enää kymmeneen vuoteen muotia. En tajua mikä keski-ikäisten stringijengi tänne on pesiytynyt, kirjoituksista päätellen.

Valitsetko ite alushoususi muodin mukaan? Mä valitsen ne mukavuuden mukaan. Itseasiassa mä valitsen valtaosan vaatteistani srn mukaan, että ne on hyvät päällä ja näyttää hyvältä mun päällä. En vaihda vaatekaappini sisältöä vuosittain. Ostan uutta vain kun aidosti tarviin, enkä sillonkaan muodikkuuden perusteella. Ostan hyvälaatusia ja kestäviä vaatteita.

• Anonyymi

Ei siinä kiihkossa ehdi mitään pikkareiden ulkonäköä miettimään. Nanosekunti ja ne pois jaloista 😉

• Varsinkin seurusteluiässä yrittää valita sellaisia vaatteita, jotka olisivat vetäviä ja kauniita myös vastapuolen silmissä. Kaikki vaan eivät osaa. Ehostaminenkin menee joskus pahoin pieleen, ei tahallaan, mutta kun ei osaa.

Toisaalta on niin, että kauneimmatkaan pikkarit eivät ole yhtä kauniit kuin ilman.

• Anonyymi

Rehellisesti sanoen alusvaatteillani ja eritoten alushousuillani ei ole juuri tuntunut olevan seurustelukumppaneilleni mitään väliä. Alushousut ovat olleet lähinnä poisottamista varten. Itse hipsuttelen usein kotona vain alusvaatteisillani tai avoinainen aamutakki alusvaatteiden päällä. Eipä tuo tunnu suuremmin kiinnostusta herättävän. Ehkä juuri ja juuri sen kaksi ekaa kertaa ovat katselleet ja sen jälkeen on ollut ihan se ja sama. Rintaliivejä on joskus kehuttu, mutta alushousuja ei koskaan. Vaikka samapa se mulle, kun en heidän takiaan ole sitä tehnytkään. Käyttäydyn ihan samoin, vaikka talossa ei olisi ketään muita kun minä.

• Anonyymi

Minä olen huolissani näistä 15 - 25v. tytöistä joilla on paljaat nilkat näkyvissä, kun ei ole sukkia ja farkut on valmiiksi jo tehtaalla riekaleiksi revityt ja paljaat reidet näkyvissä ja todennäköisesti heillä on vielä stringit jalassa, jos niitäkään. Tämä kaikki samassa paketissa, kun ulkolämpömittari näyttää -20°C ja tuulimittari 7m/s tuuli pohjoisesta!!!?
      Nämä ovat 45 vuotiaina jalattomia kroonista virtsaputki/-rakkotulehdusta sairastavia housuihin kuseskelevia ja paskantelevia "nuoria".
      Toki jakopään tulehduksia on sairastettu jo valmiiksi koko elämä, kun stringinarut veivaa anuksesta bakteereja etuluukulle.
      Muodilla on hintansa, mutta ei sitä tarvitsisi muille sysätä maksettavaksi pidemmässä juoksussa, vähä niinq juopot?
      PS. itse pidän boxereista, kun tälläiselle kunnon isot riippapallit omistavalle ne ovat ainoat missä on tilaa heilua, mutta talvella on pakko käyttää pitkäpulttuisia ja boxerit vielä päälle lämmittämään.

• Anonyymi

"stringinarut veivaa anuksesta bakteereja etuluukulle"

Kuvitteletko juuri, että se leveempi kangas veivaa yhtään vähempää, jos hygienia on huono? Parikytä vuotta olen käyttänyt vain stringejä, eikä ole eläissäni ollut edes yhtä hiivatulehdusta, virtasaputken tulehduksista puhumattakaan. Ihme kuvitelmia 😅

• Anonyymi

Joo on käsittämätöntä tuollainen inkkari vai sanoisiko aboriginaali-tyyli jossain 20-asteen pakkasessakin nilkat paljaana.

Toinen vaihtoehto jos on jotkut paksut western bootsit talvella jalassa niin mutta tuollaisetkin ovat vähän liukkaat peilijäällä kuin laskettelumonot sitten.

Joku isäntä kertoi että itse oli pitänyt tuollaisia bootseja jalassa talvella liukas kohta tuli, mutta hänellä oli iso koira hihnassa niin se koira piti pystyssä jotta ei kaatunut ja tullut kallohalkeamaa.

• Anonyymi

Kun itseäni ei paljon toisten ihmisten tekemiset kiinnosta mutta kerran näin joku tyttö meni käbveli oli pelottavan näköinen melkein selälleen kaatui kun lenkkarit luistivat alta. Kun sääjuttuja ja sellaisia katson monestikin ulkoilusäätä aina.

Olisi käynyt pahasti jos olisi kaatunut selälleen, varmastikin kallo halki heti.

• Anonyymi

"Mummopikkuhousut" on parhaat!

• Anonyymi

Jos tuollaisen tilanteen näkee oikeasti että joku liukastuu ja lyö päänsä niin pitää soittaa hätänumeroon jos jää makaamaan maahan tajuttomana ihminen, vaikka ei välttämättä sisäelimiä kadulle valuisikaan.

• Anonyymi

Kauneinta on "mummopikkarit" - toimii aina!
      Kunnon vyötärys reilusti yli navan ja lahkeet- voi että upeaa...vaalean punaiset tietty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3534
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      54
      3022
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2843
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2687
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      59
      2653
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      60
      2413
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2271
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    Aihe