Jos sun pitäis valita,

Anonyymi

että otatko minut vai koronan kuukaudeksi niin kumman ottaisit?

43

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

M-mies kuukaudeksi.🤔

• Anonyymi

Vain kuukaudeksi.. sitten hylättäis ku kesäkissa M(m) tunteineen. Sydänhän Mulla särkyis ja olis vaarallisempaakin ku korona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain kuukaudeksi.. sitten hylättäis ku kesäkissa M(m) tunteineen. Sydänhän Mulla särkyis ja olis vaarallisempaakin ku korona.

Se on totta. Särkynyttä sydäntä on todella vaikea korjata ja onnistumisprosentti kehno. Kun mies murtuu se on monesti menoa. Silti ottaisin riskin ja M kuukaudeksi vaikka siitä aika sotku tulisikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta. Särkynyttä sydäntä on todella vaikea korjata ja onnistumisprosentti kehno. Kun mies murtuu se on monesti menoa. Silti ottaisin riskin ja M kuukaudeksi vaikka siitä aika sotku tulisikin.

Leikkaantui yksi oleellinen sana pois, eli M naisen. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkaantui yksi oleellinen sana pois, eli M naisen. :D

😘 t. M nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘 t. M nainen

Totta kai ottaisin m-miehen loppuelämäkseni.💟

• Anonyymi

J nainen kuukaudeksi.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Saman vastaan kuin tuo M mies tuossa aiempana eli en kuukaudeks tommoseen lähtis.

• Anonyymi

Koronan.

• Anonyymi

Kyllä luulen, että samaan kallistuisin.

• Anonyymi

Koronan

• Anonyymi

Kummallakin on äärimmäisen huono , elämänlaatua heikentävä vaikutus.

• Anonyymi

En kumpaakaan

• Anonyymi

Ihanaa että näin moni kuitenkin kuvittelee sen jonkun juuri hänelle kirjoittavan, hellyyttävää 😁

• Anonyymi

Jos kysymys on yleinen, jokainen vastaa siihen kuin kaivatulleen.
        Hyvä, että jaksat repiä naurua tällaisistakin asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kysymys on yleinen, jokainen vastaa siihen kuin kaivatulleen.
        Hyvä, että jaksat repiä naurua tällaisistakin asioista.

Revin naurua siitä että ollaan kaipaavinaan mutta silti puhutaan siitä kaivatusta todella törkeästi palstalla, ja otetaa koronakin mieluummin kuin se oletettu kaivattu, meno on kuin ala-asteella.

• Anonyymi

Korona on parempi, sitä voi sohii kahdella kepillä.

• Ja neljä reikää mihin voi laukoo... 😂

• Anonyymi

Hyvä kysymys! Laittaa todella miettimään.

• Anonyymi

Kuukauden koeajalle?

• Anonyymi

Janetteee ei ainakaan. Se turvan auontaa ei jaksa erkkikään kuuunelle. Tappaisin sen varmasti nyrkillä viikossa, jos eristyksissä pitäis elää ja kuunelle jäkä jäkää ja päkä päkäänsä

• Anonyymi

Sinut ja hommaa löytyy sulle kuukaudeksi kyllä. Kiva, kun sais apua.

• Anonyymi

Onko sillä väliä kun en kumpaakaan kuiteskaan saa ;)

• Anonyymi

Suuremalla todenäköisyydellä sen toisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuremalla todenäköisyydellä sen toisen.

Niin sen koronan.

• Anonyymi

Ottaisin K-miehen vaikka vaan yhdeksi yöksi. Sitä yötä saisi taas sitten muistella seuraavat vuodet. Mutta tottakai mieluummin ottaisin hänet pitemmäksi aikaa.

• Anonyymi

Päteekö tuo kuukausi molempiin, kuukauden korona veis kyllä heikkoon kuntoon, ja kuukauden suhdekkin olis kyllä sellaista haipakkaa, että oksat pois. Jonkulaisen immuniteetin sais tietenki vähäksi aikaa kummastaki.

• Anonyymi

Jos olisit ihan uusi kiinnostuksen kohde, jonka nimeä en edes tiedä niin kyllä sinut ottaisin ja silittelisin. Koronan olen jo sairastanut.

• Anonyymi

Koronan.
      Se ei voi olla enää J -miestä pahempi.

• Anonyymi

Sinähän pidät kovasta menosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oliko toi nyt sitten retorinen kysymys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut jo kummatkin, J ja korona. Korona kahdesti, koska se oppi ensimmäisestä kerrasta olemaan kunnolla minun kanssa.

• Anonyymi

Pyörtyisin onnesta, jos saisin sinut kuukaudeksi . . .

• Anonyymi

. . . Ja pidemmäksikin aikaa haluaisin . . .

• Anonyymi

Ottaisitko minut kiinni, jos pyörtyisin? Olisi ihana palata tajuihini ja huomata olevani sylissäsi! Viimeinkin!

• Anonyymi

Niinhän siinä kävisi,vetten kuukauden kuluttua voisi päästää sinusta irti . . . Mutta ehkä olisit myös kesyyntynyt ja haluaisit olla siinä.

Kyllä, tämän riskin ja yhteisen kuukauden, aivan taatusti valitsisin 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän siinä kävisi,vetten kuukauden kuluttua voisi päästää sinusta irti . . . Mutta ehkä olisit myös kesyyntynyt ja haluaisit olla siinä.

Kyllä, tämän riskin ja yhteisen kuukauden, aivan taatusti valitsisin 😘

Koska siis kuukauteni alkaa, Rakkaani? Haluaisi sen mahdollisimman pian! Olisiko perjantai sopiva aloituspäivä?

Mieti nyt, kokonainen kuukausi yhdessä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska siis kuukauteni alkaa, Rakkaani? Haluaisi sen mahdollisimman pian! Olisiko perjantai sopiva aloituspäivä?

Mieti nyt, kokonainen kuukausi yhdessä!!!

Kuukaudesta viikko kululunu niin haluaisit mennä päiväksi ystävies kanssa matkalle ja viikolla 3 tunniksi harrastuksiisi joka päivä. Lopulta et viihtyisi enää kotonakaan kuin puhelin kädessä palstaillen tai kavereilles somessa viestitellen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukaudesta viikko kululunu niin haluaisit mennä päiväksi ystävies kanssa matkalle ja viikolla 3 tunniksi harrastuksiisi joka päivä. Lopulta et viihtyisi enää kotonakaan kuin puhelin kädessä palstaillen tai kavereilles somessa viestitellen

Oh, haluaisin joka ikisen hetken kuukaudesta hänen kanssaan. Iltaisin alastomana nukkumaan, häneen kiinni painautuen, aamulla näkisin ensimmäisenä hänet 😍, ja olisimme yhä alasti . . .😉 Aamukahvit yhdessä . . . Ja aivan mitä tahansa!

Mietihän nyt! 😘

• Anonyymi

Tod.näk. toisi mies koronan tullessaan, joten en kumpaakaan.

• Anonyymi

En kumpaakaan koska häntä en voi enkä saa ottaa ja koronaa en halua.

• Anonyymi

24/7 kuukaudenpäivät koronaa vai sitä miestä, tämä on paha! Voisi olla hermoromahdus jos tuon jälkimmäisen valitsee :D Hyvä kun pari tuntia jaksoi aikoinaan katsella sitä mutruhuulta..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3534
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      54
      3022
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2843
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2687
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      59
      2653
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      60
      2413
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2271
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    Aihe