Elämässä voi tehdä muutakin kun

Anonyymi

Kuluttaa aikaa sinkut palstalla. Niin miksette herrasta naisia ja naisten kanssa vehtailua. Ja naisiahan löytää baareista helpoiten.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Näin on. Keväällä on hienoa keliä moottorisahailla ja -kelkkailla sekä pilkkiä. Suosittelen kaikille.

Naisten kanssa elämä monimutkaistuu eli raskautuu. En suosittele.

• Anonyymi

Tänään meni ulos 05.13 ja tulin kotiin 13.45. Ei naiset halunneet tutustua, en edes nähnyt naisia missä lienevät kotona piilossa.

• Anonyymi

Palstalaisten pitä lähteä ulos että naiset huomaa teidät.

• Anonyymi

Herrasta naisia 😁.

Niin eli jos ei saa oikeaa naista, voi "herrasta" tehdä naisen.

• Anonyymi

Baarit on nyt kiinni, Urpå!

• Anonyymi

Mutta niin joskus kun ajattelee asioita voi huomata toistenkin ihmisten näkökulmia jotta ei ole tyhmä pelkästään omine näkövinkkeleineen :LD

• Anonyymi

Olen käynyt baaris kerran viimeisen 14 vuoden aikana ja naisia riittänyt ja sitten löysin tyttöystävän. Baareja ei tarvita naisen saamiseksi.

• Haluan laittaa autotallin ja varaston vihdoin siistiks...

Ei tässä mihinkään herrastuksiin jouda.

Kävin 12 m 30x30x3 kulmarautaa, niistä rälläköin 30 cm pätkiä ja poraan reijät ruuveille. Saan hyllymetrejä kunnolla, kunlaitan lautaa päälle. Ja vähän kakkosnelkkua, niin saan kunnon pöydän ja otan maalta ruuvipenkin.

Kesemmällä vaihdan Nissaniin kardaanin nivelet, niin tarviin sitäkin. Traktoriinkin tarkoitus tehdä remontti tallissa, niin hyvä olla vehkeet järjestyksessä. 😁👌

• Anonyymi

Esimerkiksi voi ostella tuhansittain erilaisia isoja sekä pieniä pääsiäisen suklaamunia jos on tuttuina lapsukaisia joille niitä antaa.

• Anonyymi

Jotkut ihmiset pystyvät tekemään monia asioita yhtäaikaakin.

• Anonyymi

No et varmasti ole nyt pilkillä!

• Niin mistäs niitä avoinna olevia baareja oikein löytyy ap, jotta osaa lähtee suunnistamaan niitä kohti?

Ai mut niinhän se olikin et suurin osa ellei kaikki Suomen baarit on ollu jo kaks viikkoo kiinni, ja tulevat sitä olemaan vielä tämän viikon lisäks seuraavat kolme viikkoo kiinni.

• Anonyymi

Suomalaiset on sellaisia ettei kadulla voi vaan pysäyttää naisia ja jutella ja pyytää treffeille. Siinähän nainen pelästyy heti mutta baarissa voi mennä juttelee naiselle ja pyytää treffreille tai panolle niin nainen ei pidä sitä outona.

• Anonyymi

Rairuohot istutettu, imuroitu, mopattu, vaatehuolto tehty melkein, ruoka on kypsymässä ja kahvi odottaa mukissa massuun pääsyä.. 😄☕

Aurinkokin paistaa mukavasti. 🌞

https://youtu.be/cdNgo-E95f0

Kohta on taas kesä. 🌄⛱️🏊‍♀️💧🌈☀️

• Anonyymi

Elämässä pitää juoda viinaa ja käydä baareissa niin pääsee naisiin tutustumaan. Vain viinaa juomalla elämässä löytää kumppanin. Sen ajan kun olette palstalla käyttäneet niin siinä ajassa olisi jo kumppani löytynyt baareista.

T viinamies

• Anonyymi

Pitää paikkansa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      87
      3503
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      53
      2990
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2833
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2677
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2638
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2401
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe