Vapaa kuvaus

Aloituksia

270

Kommenttia

790

  1. Jos joku on kuollut koronaan niin en minä ainakaan xD
    Enkä ole ottanut rokotteita ja voin ihan hyvin.

    Uusi youtube videokin on tulossa