Vapaa kuvaus

Aloituksia

244

Kommenttia

661

1. Kiina aloitti tänään 27.2. sotaharjoitukset eteläkiinan merellä

Kiinan laivaston korvetit joutui heti alkuun karkoittamaan USAn vakoilualuksen Taiwanin lähistöltä. Venäjä tukee Kiinan
    Salaliittoteoria
    11
    109
  2. Tähtitaivas ja heijastava taivaankansi todistaa litteästä maasta

Jo pelkkä discopallo joka kokeissa edustaa heijastavaa taivaankantta muodostaa yllättävän erilaisen näköisiä liikeratoja
    Salaliittoteoria
    13
    108
  3. Ukraina on enää pelkkä pieni sisämaavaltio

Venäjä hallitsee Mustanmeren rantoja, ja EU väittää Krimillä tapahtuvan räjähdyksiä mutta näyttää joka uutisen yhteydess
    Salaliittoteoria
    4
    106
  4. Köyhtyneestä? Brexit britanniasta turvaa suomelle?

No, näin uskoo valtamedia ja pallopäät. Suomi on aiemmin haukkunut Brexit Britannian pystyyn ja maan pitäisi suomi pro
    Salaliittoteoria
    7
    105
  5. Katkaiseeko Venäjä huomenna kaasun suomelta?

Jos katkaisee niin tuleeko seuraavaksi/ samalla ohjusiskut sähkön muuntaja-asemille ja suomi pimenee? Jos kaasu virtaa v
    Salaliittoteoria
    20
    103
  6. aah, valmista kiljua

tai sanoisinko valkoviiniä koska annan hiivan laskeutua aina pois ennenkuin aloitan juomisen. Noin viikko sitten sanoin
    Salaliittoteoria
    16
    101
  7. Krimin lisäksi Venäjään on nyt liitetty:

Donetsk, Lugansk, sekä uusimpana Herson jossa nyt parhaillaan vaihdetaan kansanäänestyksen jälkeen Ukrainalaiset rekiste
    Salaliittoteoria
    19
    101
  8. Vaaleanpunainen kummitustalo

Jotta aloitus sopii tälle palstalle, sovitaan että tuo rotisko on salaliittoutunut aaveiden kanssa pantteria vastaan. h
    Salaliittoteoria
    22
    100
  9. Nyt on aika nostaa pankista rahat ruplina ulos

Itse nostan huomenna pankista myös venäjän ruplia. Niitä saa nyt 100€ sijoituksella 10-tuhatta ruplaa. Odotan sodan lopp
    Salaliittoteoria
    6
    99
  10. Rokotepassi Ruotsin perustuslain vastainen

Rokotepassi ei tule käyttöön Ruotsissa. https://www.dagensjuridik.se/debatt/debatt-forslaget-om-vaccinationsbevis-strid
    Salaliittoteoria
    19
    96
  11. Bilderberg-ryhmä ja NATO

NATOn perustajat ja johtajat istuvat iltaa YLEn ja Hesarin päätoimittajien kanssa samoissa Bilderberg kokouksissa. "Bil
    Salaliittoteoria
    7
    96
  12. Tutkin litteää maata

En ihaile NASAn maalauksia niinkuin jotkut pallopäät. Parin tunnin päästä tulee valoisaa, aurinko tulee esiin perspektii
    Salaliittoteoria
    5
    96
  13. Kunnioitetun ja palvomamme presidentti Putinin työpöytä

Siinä on ainakin 2-pikapuhelinta joilla voi soittaa käskyjä johonkin. Sitten tuo nappulapöytä luureineen. Mä jotenkin aa
    Salaliittoteoria
    23
    94
  14. Vuonna 2016 oli raju influenssaepidemia

Silloin tehohoidossa oli yli 100 henkilöä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001119298.html Tänään 25.11.2021 tehohoid
    Salaliittoteoria
    11
    94
  15. Lumimyrsky tänään 14.9.2021 täällä Kemissä

Uusi jääkausi tulossa? Kuvasin videon youtubeen: https://www.youtube.com/watch?v=li5_gj3CIlU En ole koskaan ennen näh
    Ilmastonmuutos
    8
    93
  16. Älkää menkö väärentäjien halpaan

Vain tämä video selittää litteänmaan toiminnan 100% luotettavasti https://www.youtube.com/watch?v=Z6SK7FmNEXc
    Kemi
    2
    93
  17. Ei kannata omaa autoa omistaa

sen totesin jo syksyllä 2021 kun minua sakotettiin ja poliisit luuli rikkaaaksi kun ajoin autolla. Auto on nyt paalissa,
    Salaliittoteoria
    8
    92
  18. Venäjä pommittaa ukrainaa

Ihmettelen miksei Ukrainan pallopäät ymmärrä antautua vaan haluavat tuhota maansa sodassa.
    Salaliittoteoria
    1
    92
  19. Litteäämaata Kemin kaupungintalon katolta kuvattuna

Kuvasin tämän videon youtubekanavalleni 2.9. syyskuun toinen päivä ja todistin samalla että litteämaa on totta! Ruotsin
    Kemi
    6
    91
  20. Onko kukaan muu flättäri sairastanut koronaa?

Itse olin joulun ja uudenvuoden kotona kipeenä karanteenissa. Nyt olen saanut luontaisen immuniteetin ja olen tyytyväine
    Salaliittoteoria
    34
    88