JeroP

![]()
Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.
Aloituksia
92
Kommenttia
9044
Onks naiset ostanu
Ittelleen soman t-paidan. Tai hyvin voin kysyy myös miehiltä ootteko ostaneet puolisollenne soman tpaidan, sellasen rapu342Tekoäly murentaa hyvinvointivaltion
Tää siks, koska moni työpaikka katoaa, ei saada enää verotuloja, eikä muitakaan tuloja, jollon romahtaa myös tää (yli)ku142636Ding dong vellikello
Soi. Tai taas ei soi, vähännaikaa soi, muttei taas soi. Että älkää luulko, että oisin teille jotenki suuttunu. Mutta en5149Mitä löysitte tänä viikonloppuna?
Mä löysin sellasen puisen tuulimyllyn. (No ei vaan, vesimylly se oli). Mutta mylly kun mylly ja vesimyllyt mua enempi ki43345Lifelong single vai perpetual bachelor
Eli kumpaa ilmaisua pitäs käyttää englanninkielisessä esittelyssä?9154Vaaratilanne
Mutta onnellisesti ohi. Muurahainen meinäs hukkua mun kahviin, mutta sain pelastettua.11193- 17274
Tulin Barcelonasta
Ja lentokone oli puolityhjä, koska eivät saaneet asiakasmäärää koronan jäljiltä nousuun, mutta kone oli valtava. Ja häme19241Lapsen tekoon tarvitaan koko kylää
Sanoo TIEDE lehti. Ja brittiläisessä eläinpuistossa ihmeteltiin että surikaatti pari ei lisääntyny, vaikka kaiken piti o29275Käytän enää ulkohuusia
Niin ku tiedätte, tulee tietokoneelle mainoksia. Niin tossa oli vessan pytty, jossa oli pieni putken pätkä, joka ruiskut7207Pääsemme sivistysvaltioon
Tekoäly oli tehny suunnitelman vuodelta 2050 ja ennustanu Euroopan unionin hajoamisen. Mutta mikä parasta, pohjolan kohd39346Ei saa tehdä kepposia!
Georgiassa usassa yks opettaja ja vielä pidetty opettaja oli kuollut kepposten seurauksena. Olivat laittaneet vessapaper14246Onko seksuaalinen myllerrys?
Hesarissa taas, ne on yllättävän kiinnostuneita meidän seksielämästä. Niin me x sukupolviset kuulemma koetaan tollasta m15247Irti parisuhteesta kurssi
Viime yönä unissani. Niin osallistuin jollekin kurssille. Ja oli tosi paljon osallistuja. En tienny aluks mikä se oli. M28366Aika kitusta tää keskustelu
Ettei paljoo oo viestejä. Yks Allun viesti nostettu. Hiljasta ollu viimeset päivät. Onks kaikki aiheet jo keskusteltu j31487Liian helppo kumppani
Telkkarista kuulin toisella korvalla, kun esittävät ystävänpäivä ohjelmaa. Että moni valitsee itselleen liian helpon kum73607Toimiks teillä?
Siis tää sivu eilen? mä en saanu kommentteja läpi, jäi pyöriin vaan. Eli en saanu vastattua, mutta kiitos vastauksista,12393Kohtuus korkeakoulutuksessakin
Täällä kun on päivitelty naisten korkeampaa koulutusta ja muutonkin asia nousi pintaan jännämiehiin liittyen. Niin otan52555Nyt on USA seonnu lopullisesti
Kattelin svt uutisia. Ja näytettiin lumiauroja New Yorkin kaduilla. Mutta mihin oli aura kiinnitetty? Siis roska-autoon79604Poikien ongelmat
Nyt kun täällä on kovasti puhuttu tasa-arvosta. Niin hesarissa oli juttu. Eli kun valloilla on petriarkaaninen järjestel55581