Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

92

Kommenttia

9099

  1. Juu, kyllä ne vanhat tehtaat ja muutkin laitokset: koulut, sairaalat. Niin on ne kauniita. Niissä on sitä pysähtynyttä tunnelmaa. Ja ne kaikki jäljelle jäneet kalustot. Niin on siinä ihasteltavaa. Ja usein kun siihen liittyy se luonto, valtaa omaansa takas. Niin on se upeeta.

    Mä suosittelen teile, ketkä täälä vähän murehtii. Niin kävis vähän kattelemassa. Siinä on tunnelmaa ja vähän semmosta yhteyttäkin, kun sitä on vähännitkin unohdettu, niin tuo sellasta mielenrauhaa.

    Varovainen tietenki kannattaa olla, voi olla vaikka mitä maapiikkejä maastossa tai sitten se kaivo. Enkä suosittele sisälle menoa ainaskaan alkuvaiheessa.