Vapaa kuvaus

Aloituksia

64

Kommenttia

530

  1. TULKAA EINEHTIMÄÄN ( Joh. 21:12)

    - Kun Jeesus tapasi ylösnousemuksensa jälkeen opetuslapsensa, hän kysyi sydämellisesti: "Lapset, onko teillä mitään syöt
    Helluntailaisuus
    283
    1812
  2. Olkaa toivossa iloiset ( Room. 12:12)

    Toivolla tarkoittaa apostoli uskovaisten odottamaa ihanuutta. Usko käsittää Jumalan nykyisen armon, mutta toivo viittaa
    Helluntailaisuus
    315
    1493
  3. Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella...

    ... pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen. ( Kol. 2:8) - Niin kuin te siis
    Helluntailaisuus
    294
    1409
  4. "PAAVALI OLI MUUTTUNUT HYVÄSTÄ JA KILVOITTELEVASTA USKOVAISESTA FARISEUKSESTA SUUREKSI SYNTISEKSI!"

    - Apostoli Paavalin omakohtainen todistus synnistä ja armosta Tästä aiheesta apostoli Paavali opettaa omakohtaisesti Ro
    Helluntailaisuus
    155
    1258
  5. ISÄ VETÄÄ JEESUKSEN LUO ( Joh. 6:44)

    37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos. 38 Sillä mi
    Helluntailaisuus
    224
    1185
  6. Ei yksikään ihminen tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain teoista. ( Room. 3:20)

    »Ei yksikään ihminen», sanoo apostoli, » tule vanhurskaaksi lain teoista.» Hän käyttää tässä oikeastaan sanaa liha muist
    Helluntailaisuus
    215
    963
  7. SILLÄ JUMALAN ARMO ON ILMESTYNYT PELASTUKSEKSI KAIKILLE IHMISILLE...

    ... ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja
    Helluntailaisuus
    83
    941
  8. MUTTA JOKA KIELTÄÄ MINUT IHMISTEN EDESSÄ, SE KIELLETÄÄN JUMALAN ENKELIEN EDESSÄ.

    1 Kun sillä välin kansaa oli kokoontunut tuhatmäärin, niin että he polkivat toisiaan, rupesi hän puhumaan opetuslapsille
    Helluntailaisuus
    86
    864
  9. MINÄ OLEN TIE JA TOTUUS JA ELÄMÄ ( Joh. 14:6)

    1 Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. 2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsi
    Helluntailaisuus
    131
    812
  10. Paavali tunnusti olevansa syntinen, mutta sellaisena armahdettu Kristuksessa.

    >Jokainen uskova elää Kristuksen antaman uuden elämän ja vanhan syntisen elämän jännitteessä aina taivaaseen saakka.
    Helluntailaisuus
    91
    717
  11. JOKA VIHAA MINUA, SE VIHAA MYÖS MINUN ISÄÄNI. ( Joh. 15:23)

    Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maa
    Kristinusko
    54
    612
  12. Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin! ( Joh. 1:29)

    - Katsominen Jumalan Karitsaan, joka ottaa pois maailman synnin, on se apu, jota tänään ja elämämme jokaisena päivänä mi
    Helluntailaisuus
    63
    604
  13. "SITÄ, JOKA MINUN TYKÖNI TULEE, MINÄ EN HEITÄ ULOS"

    Ihania lupauksia Herraan Jeesukseen Kristukseen uskoville: 35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee
    Helluntailaisuus
    3
    323
  14. "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."

    Miten ihminen voi pelastua? Uskomalla Herraan Jeesukseen Kristukseen. Mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte
    Helluntailaisuus
    14
    231
  15. RAUHAA JA LEPOA JEESUKSESSA KRISTUKSESSA

    "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun" 25 "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan j
    Helluntailaisuus
    4
    196
  16. JUMALASTA SYNTYNYT EI TEE SYNTIÄ?

    ”Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska hän on sy
    Kristinusko
    44
    189
  17. Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Joka vahvana pysyy loppuun asti...

    ... se pelastuu. ( Joh. 15:4, Matt. 24:13) 1 Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri. 2 Jokaisen o
    Helluntailaisuus
    11
    162
  18. HYVÄSSÄ HOIVASSA

    Pyhä Henki ottaa joskus Raamatusta pienen lauseen tai lauseenosan ja sen kautta lohduttaa meitä. Siinä oleva ajatus tule
    Yleistä kristinuskosta
    39
    161
  19. KUINKA ME VOIMME PÄÄSTÄ PAKOON, JOS EMME VÄLITÄ TUOSTA NIIN SUURESTA PELASTUKSESTA (Hepr. 2: 3)

    Jumala on rakkaus. Ei ihmisten enempää kuin enkelienkään kielillä voida kyllin arvokkaasti kuvata Jumalan rakkautta. Kut
    Helluntailaisuus
    30
    152
  20. KAIKKI HE OVAT POIKENNEET POIS, KAIKKI OVAT TURMELTUNEET...

    ... ei ole ketään, joka hyvää tekee, ei ainoatakaan. ( Ps. 14:3) Tässä meillä on ylen määrin tärkeä opetus synnistä. H
    Helluntailaisuus
    3
    139