Vapaa kuvaus

Aloituksia

32

Kommenttia

131

  1. Olen sopinut välirauhan

    Olen sopinut yksipuolisesti välirauhan pitkäaikaisen kiistakumppanini ja alter egoni Moses_Zuckerkandlin kanssa. Vältä
    Ateismi
    0
    65
  2. Agnoskepo pois palstalta!

    Feikki agnostikko häipyköön täältä pilaamasta tunnelmaa! Ei osaa reppana perustella näkemyksiään millään muulla kuin sat
    Ateismi
    3
    61
  3. Olen kuningas

    Ei kai siitä ole edes epäilystä? Palstan ehdoton kingi ja kulinaarinen mestari?
    Ateismi
    7
    60
  4. Miten erottaa aivopieru ripulipaskasta?

    Aivopieru haisee vain hetken aikaa sen kerran luettuasi, mutta ripulipaska tekee palstasta viemäriä pahemmalle löyhkäävä
    Ateismi
    1
    60
  5. Todisteiden puute on Jumalaa vastaan

    On tunnettu fakta, että Raamatun Jumalasta ei ole mitään muuta todistetta kuin Raamatun kirjoitukset. Ne ovat pappien ja
    Ateismi
    12
    60
  6. Tunnustan positiivisessa ateismissa olevan hyviä puolia

    Olen agnostinen ateisti ja käyn kiivasta väittelyä palstan kuninkaan eli positiivisen ateistin Moses_Zuckerkandlin kanss
    Ateismi
    5
    52
  7. Olin poissa muutaman päivän: tuliko ikävä?

    Olin vankilassa työtehtävissä muutaman päivän. Ehtikö tulla ikävä tässä välissä? Onko joku mielipuoli ehtinyt kiimassa
    Ateismi
    5
    52
  8. Tavoite ensimmäisenä päivänä armeijan palveluksessa

    Tänään on varusteiden vastaanotto ja majoittuminen. Huomenna aamulla kovapanosammunta. Maalina panssariajoneuvot. Tavoit
    Ateismi
    3
    49
  9. Ateistien korkea moraali ja maanpuolustustahto

    Me ateistit olemme valmiit uhraamaan oman elämämme puolustaessamme maatamme kristittyä hyökkääjää vastaan. Putin armeijo
    Ateismi
    2
    43
  10. Mitä opin ateismista

    Opin sen, että ateisti on hyvä ihminen. Sen, että elämä päättyy ruumiin kuolemaan. Ihmisessä ei ole aineetonta henkeä ta
    Ateismi
    1
    37
  11. Mistä ateismille suuri johtaja?

    Olen miettinyt sitä, miksi ateisit ovat niin heikkoja, että eivät saa hävitettyä maailmasta vuohipaimenten uskontoja (ju
    Ateismi
    15
    35
  12. Ateistien pieni piiri pyörii

    Katselin pieniä lapsia päiväkodin hiekkalaatikolla ja pihalla leikkimässä. Siellä pieni ateistien piiri pyörii, sillä äl
    Ateismi
    4
    28