Super-Hessu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
32
Kommenttia
131
Tänään Vanhalla?
Olen taas liikkeellä Vanhan suunnassa. Sopiiko tapaaminen Laiskajaakon merkeissä klo 19? Jos ei, niin miten olisi Hatanp480Kuka tunnustaa olevansa amispoju?
Palstalla kirjoittelevat ateistit kerskaavat jatkuvasti korkealla tietomäärällä ja oppineisuudella, vaikka ovat todellis679Miten erottaa aivopieru ripulipaskasta?
Aivopieru haisee vain hetken aikaa sen kerran luettuasi, mutta ripulipaska tekee palstasta viemäriä pahemmalle löyhkäävä178Agnoskepo pois palstalta!
Feikki agnostikko häipyköön täältä pilaamasta tunnelmaa! Ei osaa reppana perustella näkemyksiään millään muulla kuin sat373Olen sopinut välirauhan
Olen sopinut yksipuolisesti välirauhan pitkäaikaisen kiistakumppanini ja alter egoni Moses_Zuckerkandlin kanssa. Vältä073Todisteiden puute on Jumalaa vastaan
On tunnettu fakta, että Raamatun Jumalasta ei ole mitään muuta todistetta kuin Raamatun kirjoitukset. Ne ovat pappien ja1270Olin poissa muutaman päivän: tuliko ikävä?
Olin vankilassa työtehtävissä muutaman päivän. Ehtikö tulla ikävä tässä välissä? Onko joku mielipuoli ehtinyt kiimassa568Tunnustan positiivisessa ateismissa olevan hyviä puolia
Olen agnostinen ateisti ja käyn kiivasta väittelyä palstan kuninkaan eli positiivisen ateistin Moses_Zuckerkandlin kanss566Tavoite ensimmäisenä päivänä armeijan palveluksessa
Tänään on varusteiden vastaanotto ja majoittuminen. Huomenna aamulla kovapanosammunta. Maalina panssariajoneuvot. Tavoit362Mitä opin ateismista
Opin sen, että ateisti on hyvä ihminen. Sen, että elämä päättyy ruumiin kuolemaan. Ihmisessä ei ole aineetonta henkeä ta149Mistä ateismille suuri johtaja?
Olen miettinyt sitä, miksi ateisit ovat niin heikkoja, että eivät saa hävitettyä maailmasta vuohipaimenten uskontoja (ju1543Ateistien pieni piiri pyörii
Katselin pieniä lapsia päiväkodin hiekkalaatikolla ja pihalla leikkimässä. Siellä pieni ateistien piiri pyörii, sillä äl437