Henmar8

Aloituksia
52
Kommenttia
23
Säästän rahaa uuteen kannettavaan
Uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma alaa sanoi, koska osaan yksin maksaa verkkopankki jutun kautta vuokrat ja mu0129Kopio syystä käytös häiriöön
Voi myös olla, että kehitysvammaisen sanallinen ilmaisukyky on ymmärrysky- kyä huomattavasti parempi. Kun kehitysvammain0127Väärin minua kohtaan
Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma olen sen verran etsinyt netistä tietoa, että kohdun poisto leikkaus vie kokona2120Jumalan käsiin jätin työn.
Etsiköön Jumala minulle Kehitysvamma puolella kaverin jolla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa. Jumala tietää, että min0120En ymmärrä miksi muut vihaa sanaa?
Itse en Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ymmärrä miksi kaikki muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vihaa1119Älyllinen kehitysvamma/ päässä Laskutaito
Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi laskin päässä laskuna jos on yhdessä WC paperi rullassa 150 palaa ja0117Kehitysvammaisten puolella ei ADHD tietoa
ADHD:n kehittymiseen voivat geneettisten seikkojen lisäksi vaikuttaa raskauteen ja synnytykseen liittyvät tekijät, synny0116Säästän rahaa kotiin.
Itse Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en ole koskaan ollut Edunvalvoja alhaisena. Ja olen kuullut toimeentulo tu1113Syvällinen keskustelu ja älyllinen kehitysvamma?
Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma moni tuttu kaveri sanoi että aina puhun syvällisesti ja ohjaaja sanoo siksi en0105Kehitysvamma ja persoonallisuus jutut
Etevan kuntayhtymä sivulla lukee Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla ei voi tulla Narsisti persoonallisuus häiriötä197Lievä älyllinen kehitysvamma matemaattinen lahjakkuus
Laskinko suihkussa oikein että 99×9 olisi 891093En ymmärrä muita Lievän älyllisen kehitysvamman saaneita
Hei sinä joka tunnet Henna Makkonen kysy miksi se ei kirjoita minun Messenger sivuille. T . Henna Koskela065