Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

23

1. Säästän rahaa uuteen kannettavaan

Uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma alaa sanoi, koska osaan yksin maksaa verkkopankki jutun kautta vuokrat ja mu
    Kehitysvammaiset
    0
    129
  2. Kopio syystä käytös häiriöön

Voi myös olla, että kehitysvammaisen sanallinen ilmaisukyky on ymmärrysky- kyä huomattavasti parempi. Kun kehitysvammain
    Kehitysvammaiset
    0
    127
  3. Väärin minua kohtaan

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma olen sen verran etsinyt netistä tietoa, että kohdun poisto leikkaus vie kokona
    Kehitysvammaiset
    2
    120
  4. Jumalan käsiin jätin työn.

Etsiköön Jumala minulle Kehitysvamma puolella kaverin jolla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa. Jumala tietää, että min
    Kehitysvammaiset
    0
    120
  5. En ymmärrä miksi muut vihaa sanaa?

Itse en Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ymmärrä miksi kaikki muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vihaa
    Kehitysvammaiset
    1
    119
  6. Älyllinen kehitysvamma/ päässä Laskutaito

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi laskin päässä laskuna jos on yhdessä WC paperi rullassa 150 palaa ja
    Kehitysvammaiset
    0
    117
  7. Kehitysvammaisten puolella ei ADHD tietoa

ADHD:n kehittymiseen voivat geneettisten seikkojen lisäksi vaikuttaa raskauteen ja synnytykseen liittyvät tekijät, synny
    Kehitysvammaiset
    0
    116
  8. Säästän rahaa kotiin.

Itse Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en ole koskaan ollut Edunvalvoja alhaisena. Ja olen kuullut toimeentulo tu
    Kehitysvammaiset
    1
    113
  9. Syvällinen keskustelu ja älyllinen kehitysvamma?

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma moni tuttu kaveri sanoi että aina puhun syvällisesti ja ohjaaja sanoo siksi en
    Kehitysvammaiset
    0
    105
  10. Kehitysvamma ja persoonallisuus jutut

Etevan kuntayhtymä sivulla lukee Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla ei voi tulla Narsisti persoonallisuus häiriötä
    Kehitysvammaiset
    1
    97
  11. Lievä älyllinen kehitysvamma matemaattinen lahjakkuus

Laskinko suihkussa oikein että 99×9 olisi 891
    Kehitysvammaiset
    0
    93
  12. En ymmärrä muita Lievän älyllisen kehitysvamman saaneita

Hei sinä joka tunnet Henna Makkonen kysy miksi se ei kirjoita minun Messenger sivuille. T . Henna Koskela
    Kehitysvammaiset
    0
    65