Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Frog47
profiilit
Frog47
Frog47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minkä+ikäinen+olet?
Itse+olen+48v+mies.+Nuorempana+ei+mahdollinen+seksittömyys+vaikuttanut+paljoakaan+omaan+hyvinvointiin,+mutta+nykyään+vaikuttaa+suurestikin!+Jos+olen+viikon+ilman,+sen+näkee+kyllä+mun+naamasta!+Ei+kysymys+ole+siitä,+että+kestäisinkö,+mutta+selvästi+onnellisempi+olen,+kun+seksiä+on+riittävästi.+
Tunnen+myös+naisia,+joilla+on+ihan+sama+kaipuu+ja+tarve,+että+pysyisi+onnellisena.
Mites+ne+sinun+tuntosarvet?+Kuinka+paljon+luotat+niihin?
Minäkin+olen+hyvinkäyttäytyvä,+töissä+käyvä,+siisti,+osaava,+vieraita+ihmisiä+kunnioittava+mies,+en+"jännämies",+jos+tuttaville+selviäsi+mun+ainoa+"rikos",+tuskin+kukaan+uskoisi+ensikuulemalta!
Kaikilla+ihmisillä+on+ainakin+yksi+salaisuus,+mä+tiedän+mikä+se+mun+salaisuus+on,+tiedätkö+sinä+mikä+puolisosi+salaisuus+on?+Ehkä+on+parempi+olla+utelematta!
25.07.2017 15:48
Kesäinen+auringonpaiste,+lintujen+laulu,+kukkien+tuoksu,++alastomuus+ja+kiireetön+seksi...vau!
25.07.2017 11:01
Totta+tuokin,+mutta+monesti+halujen+erot+johtuvat+jostain+pienestä+tai+suuremmasta+toiveesta,+ajasta,+paikasta+tai+tavasta+toimia+seksin+aikana.
Meillä+se+ongelmien+alku+oli+pelkästään+aika.+Mä+olen+ilta-eläjä,+vaimo+ei,+jos+kymmenen+jälkeen++tulen+makkariin,+vaimo+ei+innostu.+Nykyään+toimitaan+toisin.++Olisi+vain+pitänyt+se+itse+tajuta.+Muitakin+juttuja+on:+kuinka+moni+haluaa+seksiä+aina+samalla+tavalla?+Pimeessä,+peiton+alla?+Monessa+perheessä+näinkin+on.+Tai+vain+toinen+tekee+"työt"?
Ehkä+pikku+juttu:+kuiskaat+korvaan:+"tuu+jo"+joka+kerta+samalla+minuutilla!?
Ongelma+voi+olla+pikku+juttu,+mutta+puoliso+ei+saa+sitä+sanotuksi.
Ratkaisu+voi+olla+myös+molenpien+toive,+siitä+ei+vaan+puhuta.+Sitten+jossain+tulee+vastaan+vieras++ihminen+joka+uskaltaa+puhua+juuri+siitä+mitä+sinä+olet+toivonut+ja+haaveillut....
25.07.2017 09:46
Kyllä+vaan.+Jos+seksihalut+ovat+kovin+erinlaisia,+pitää+keskustella,+kuinka+asian+saisi+muutettua+molempia+tyydyttävällä+tavalla.
Itse+olen+vastaavassa+tilanteessa+mokannut+pahasti.
Tuttavapiirissä+on+useampikin+nainen,++jotka+ovat+eläneet,+tai+elävät,+suhteessa,+jossa+eivät+saa+puolisoltaan+riittävästi+seksiä.
24.07.2017 21:32
Kun+panettaa,+silloin+kannattaa+kutsua+remonttimies+paikalle!+Oikealta+kaverilta+löytyy+laaja+työkaluvarustus+ja+vankka+ammattitaito,+hoitaa+homman+kuin+homman,+kunnialla+maaliin!
24.07.2017 14:33
Keski-ikäiset+naiset+ovat+vähintään+yhtä+kiinnostavia,+kuin+nuoremmatkin!+Turha+ujous+on+karissut+vuosien+varrella.+Kiihkoa+ja+intohimoa+riittää,+kun+saan+oikean+naisen,+taluttaa+vaikka+kesäiseen+metsään.+Kiimaista+naista+on+aina+ilo+auttaa:)
22.07.2017 16:18
Miksi+et+anna+miehellesi+seksiä?+Kuinka+usein+kieltäydyt?+Seksuaaliset+halut+voivat+muuttua+ajan+kuluessa.+Haluaako+miehesi+selvästi+useammin+kuin+sinä?+Toisille+seksi+on+miltei+välttämätöntä,+että+elämä+olisi+onnellista!+Esim.+Seksillä+kiristäminen+on+vähän+kuin+ampuisi+omaan+jalkaan!+
Voi+hyvinkin+olla+totta,+että+miehesi+tekee+juuri+niin+kuin+on+sanonut,+voi+olla+että+on+ottanut+kumit+mukaan+varmuuden+vuoksi,+ei+ole+vielä+käynyt+vieraissa,+mutta+harkitsee+sitä.
Voi+olla+että+on+jo+käynyt.
Kysy+häneltä,+kuinka+usein+seksiä+hän+haluaa,+jos+hän+saisi+päättää,+jos+sinun+ja+hänen,+halut+eroavat+paljon+toisistaan,+on+palaverin+paikka,+kuinka+asia+korjataan.
Puutteessa+on+paska+elää!+Tiedän+omasta+kokemuksesta.
Jos+en+kotona+seksiä+saa+viiteen+päivään,+mun+mieliala+romahtaa+täysin!+Silloin+minäkin+käyn+jossain+ajelemassa.+Aikaisemmin+kävin+vieraissakin,+silloin+olin+kotonakin+iloisempi,+kotityötkin+olivat+mielenkiintoisempia.
22.07.2017 15:10
Uskomaton+tarina!+Meitä+on+moneksi...
Olen+käynyt+joitakin+naisia+tapaamassa,+heidän+kotonaan,+kutsusta.+Jopa+niin+että+ensimmäinen+tapaaminen+on+sovittu+kotiin,+jolloin+olen+asiaa+ihmetellyt+ja+kauhistellut.
Minä+kyllä+aina+kunnioitan+kutsujaa+ja+hänen+kotiaan!+Niinkuin+on+todettu,+jos+ei+kummallakin+ole+rento+ja+turvallinen+olo,+on+koko+tapaaminen+täysi+fiasko!+
Pieni+lahja+kuuluu+myös+herrasmiehen+tuomisiin,+esim.+kukkapuska,+kuoharipullo+tai+joku+intiimimpi+juttu,+aina+kun+naista+tavataan.
Älkää+nyt+kokonaan+nettitreffailuita+lopettako,+kyllä+sieltä+asiallisiakin+tyyppejä+löytyy,+jokaiseen+tarpeeseen.+Varovainen+pitää+ja+kannattaa+kuitenkin+olla!!!
06.07.2017 10:47
Iloisuus,+avoimuus,+savuttomuus.
Meikkiä+vain+vähän.
Kesämekko!!!
04.07.2017 13:50
Miksi+ei+kannattaisi?+Aikuisia+me+kaikki+ollaan.+Miksi+ei+jakaisi+tuntemuksia+toista+kohtaan,+on+hän+sitten+varattu+tai+ei,++ystävyyttä+on+monenlaista,+myös+sellaista+missä+on+seksiä.+
Itse+ainakin+muelelläni+jaan+tuntemuksia+vieraankin,+vaikka+varatun,+kanssa.+Jos+saan+toisen+iloiseksi,+hyvä+niin!
04.07.2017 10:01
En+minäkään+olisi+itsestäni+uskonut,+vielä+kolme+vuotta+sitten,+ei+tullut+mieleenkään+lähteä+vieraan+naisen+seuraan.+Nyt+jälkeenpäin+kun+ajattelen,+olisin+varmasti+eronnut,++jos+en+seksiä+olisi+muualta+löytänyt.+Seikkailuistani+ei+kotona+puhuta,+vaikkakin++vaimoni+taatusti+aavistaa+mitä+on+tapahtunut.
30.06.2017 15:36
Olet+kertonut+miehellesi,+kärsiväsi+tilanteesta?+Jos+näin+on,+eikä+parannusta+tilanteeseen+tule,+niin+rakastaako+miehesi+sinua+enään?+Surullista+mutta+mahdollista.+
Kenenkään+ei+pitäisi+elää+kärsimyksessä.
Itselläni+on+vastaava+kokemus+omasta+suhteesta,+parikymmentä+kertaa+kun+pyytää+vaimolta+seksiä,+eikä+innostusta+häneltä+löytynyt,+heittäydyin+itse+passiiviseksi,+ajatellen:+"katsotaan+kumpi+kestää+pidempään+ilman",++no+mä+en+kestänyt,+tuli+sopiva+tilaisuus,+sain+seksiä+muualta.
Sitten+käytiin+pariterapiassa,+jossa+vasta+saimme+aisiota+puhuttua+omia+haluja++ja+himoja+myöten.
Nykyään+elän+saman+vaimon+kanssa,+seksiä+on+riittävästi,+tai+ainakin+molemmanpuoleista+halua,+joskus+kiireet+ja+aikataulu+estää+sen.
Mieltymykset+eivät+vielä+aivan+kohtaa,+mutta+tyytyväinen+olen,+toistaiseksi...
Mitä+näistä+kolmesta+viimevuodesta+on+jäänyt...kun+kohtaan+"puutteessa"+olevan+naisen,+en+voi+olla+auttamatta+häntä.+Saan+olla+hänen+ilona+ja+onnena+edes+hetken,+on+se+väärin+tai+ei.
30.06.2017 08:50
Voisit+vaikka+miehesi+kanssa+käydä+ostoksilla.+Kysy+häneltä+mielipidettä,+kun+hänen+kanssaan+valitsette+sopivia+asuja+ja+miehesi+niistä+innostuu,+miksi+et+itsekkin+tuntisi+uudenlaista+seksikkyyttä!
28.06.2017 17:06
Juuri+noin!
Kymmenen+vuotta+sitten+en+tiennyt+tuosta+yhtään+mitään,+(luulin+kyllä+tietäväni),++nyt+olen+löytänyt+sen+oikean+tavan+koskettaa+naista,+ajan+kanssa.
Mutta+se+vaatii+myös+naiselta+hiukan+itsehillintää,+mulla+sitä+kyllä+riittää.
Kosketus+on+joskus+paljon+tärkeämpää+kuin+tuhat+sanaa.+Taannoin+eräs+nainen+sanoi+mulle+"ole+hiljaa+ja+halaa+mua",+siihen+mennessä+oli+sanonut+hänelle+vasta+kolme+sanaa:)
26.06.2017 13:57
Olen+48v+mies,+Kokemusta+on+kolmesta+eri+seksisuhteesta,+eri-ikäisten+naisten+kanssa.+Nuorimman+kanssa+tuli+tuo+rakastumis+"ongelma"+esille,+vaikka+kuinka+oltiin+sovittu,+niin+hän+rakastui+minuun.+Olenkin+sen+jälkeen+pitänyt+suhteet+korkeintaan+vuoden+mittaisina.+Ainahan+se+lopettaminen+jollain+tavalla+kirpaisee,+mutta+yhteismielin+on+käännytty+kohti+uusia+tuulia.
26.06.2017 13:43
Miksi+naisen+pitäisi+maksaa?+Pystyisinkö+herrasmiehenä+pyytämään+naiselta+rahaa?
25.06.2017 22:11
Erotan+kyllä.+Siemensyöksy+tulee+huikan+orgasmin+perässä.
Joskus+olen+onnistunut+saamaan+orgasmin+ilman+siemensyöksyä,+jolloin+seisokki+myös+jatkuu.+Silloin+kun+seurana+on+nainen,+joka+myös+itse+haluaa+kehittyä+seksuaalisen+nautinnon+saralla,+on+tuota+oman+orgasmin+hallintaa+hyvä+harjoitella.
24.06.2017 19:00
Kyllä+satunnaisia+seksikumppaneita+löytyy,+mutta+löydäppä+asiallinen+nainen+jonka+aikataulu+käy+yhteen+omien+menojen+kanssa,++kun+vielä+halut+ja+rohkeus+yltäisivät+samalle+tasolle+itseni+kanssa...
Nyt+on+kesä!+Juoksisin+mielellä+lähiniitylle+kesämekkoisen+naisen+kanssa:)0
24.06.2017 18:53
Kyllä+viiskymppinen+mies+vielä+kelpaa+monelle+naiselle,+saman+ikäiselle+ja+nuoremmallekkin.+Pidempi+aikaiseen+suhteeseen+sekä+seksisuhteeseen.+On+jopa+helpompi+löytää+asiallinen+nainen,+pelkkää+seksiä+varten.+
Ei+kannata+alkaa+murehtia+omaa+ikää++tai+ulkonäköä,+nyt+on+kesä,+siitä+vaan+liikkeelle,+jututtamaan+vieraita+ihmisiä,+puistossa,+terassilla,+baarissa+tai+vaikka+lenkkipolulla,+olet+sitten+mies+tai+nainen,+nuori+tai+vanha.
20.06.2017 13:48
Hävetköön+se+mies,+joka+ei+kiimaista+naista+auta!+Siitä+on+minullekkin+tullut+himo.
16.05.2017 21:44
2 / 10