Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
keltainenkylpyankka75
profiilit
keltainenkylpyankka75
keltainenkylpyankka75
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Samanlaisia+kokemuksia+on+itsellänikin,+ikinä+ei+ole+heistä+mitään+apua+työn+saannissa+ollut,+aina+olen+itse+sen+työpaikan+löytäny.+Jotain+jonnin+joutavia+kurssiehdotuksia+kyllä+tulee.
Tässä+muutama+vuosi+sitten+tuli+käsky+hakea+maansiirtoalan+yritykseen+töihin+ja+kun+menin+sinne+niin+työnjohtaja+tokas+mulle+et+sä+vissiin+oot+joku+ammattilainen+vai,+kerroin+hänelle+etten+ole+edes+istunut+kaivinkoneessa+20+vuoteen,+hän+alkoi+kiroamaan+että+oon+kuulemma+jo+6:s+henkilö+joka+työkkärin+kautta+(ammattilaisena)+heille+tulee+haastatteluun.
29.01.2020 14:59
Itsekkin+seksittömässä+avioliitossa+elävänä+voin+kertoa+omia+kokemuksiani.
Meillä+vaimo+ilmoitti+häiden+jälkeen,+että+häntä+muuten+ei+sit+seksi+hirveesti+kiinnosta,+olisi+ollut+kiva+tietää+tämäkin+ennen+niitä+häitä,+mutta+harrastettiin+kuitenkin+suhteellisen+usein,+kunnes+hän+tuli+raskaaksi,+silloin+halut+katosi+lopullisesti+ja+jos+vaikka+yritin+hieman+hyväillä+niin+vastaus+oli+ja+on:+mene+vittuun+siitä+ja+anna+mun+olla+rauhassa,+tätä+on+nyt+jatkunut+yli+5+vuotta,+mutta+periksi+en+anna,+edelleen+yritän+silloin+tällöin+lämmitellä.+=)
Tietenkin+sitten+on+näitä+naisia+jotka+kuvittelee,+että+jokainen+seksisessio+kestää+2+tuntia,+mutta+jos+antaa+miehelle+seksiä+vaikka+vain+noin+kerran+2+kuukaudessa++niin+ei+silloin+mies+ajattele+naisen+orgasmia+vain+ja+ainoastaan+omaansa,+naiset+kun+ei+ymmärrä+sitä+että+kestävyys+lisääntyy+ainoastaan+harjoittelemalla,+esimerkkinä:+jos+et+ole+harrastanu+juoksua+10+vuoteen+niin+on+turha+kuvitella+pinkovasi++10+minuutin+sisään+3+kilometriä,+siihen+pääsee+harjoittelemalla.
16.04.2018 07:18
Hyviä+kirjoituksia,+mutta+mua+korpeaa+nämä+tallimääräykset,+jotka+useimmiten+naamioidaan+epäonnistuneeksi+kisataktiikaksi.+Jos+nyt+esim+katselee+8.4+ollutta+kisaa+niin+en+voi+uskoa+silmiäni,että+vaikka+kausi+on+vasta+alussa+niin+nyt+jo+Ferrari+on+laittanut+Vettelin+selväksi+ykköskuskiksi,+eli+heillä+ei+ole+edes+mitään+aiokomustakaan+antaa+kuljettajiensa+ajaa+kunnolla+kilpaa+ja+antaa+paremman+kuskin+voittaa.+Mun+milestä+tälläistä+kikkailua+tulisi+sakottaa+ja+koska+kyseessä+on+huipputalli+niin+näin+törkeästä+kikkailusta+heti+100+miljoonan€+sakot,+niin+voisi+temppuilu+loppua.
09.04.2018 04:51
Hmmm.....+ja+jos+se+vesi+menee+mukamas+seinästä+läpi+niin+silloin+sun+ei+tarvi+vaihtaa+muutta+kuin+raapia+saumat+auki+ja+saumata+uudelleen,+vesi+ei+mene+laatasta+läpi+ellei+siinä+ole+selvää+halkeamaa+tai+reikää,+mutta+saumasta+se+kyllä+menee+ja+saumasta+et+välttämätt+edes+erota+sitä+reikää+tai+halkeamaa.
05.04.2018 10:48
300+egee+olis+ihan+hyvä+summa.+siinä+on+kuitenkin+aika+etsiminen.+=)
03.04.2018 17:45
ja+noistakin+on+9+kpl+lähtenyt+saksaa+tai+kotiin.
16.01.2018 15:08
Sinun+kannattais+opetella+lukemaan+lehtiä,+siellä+niistä+asioista+on+kerrottu.
16.01.2018 14:27
Mutta+kun+tämä+VIRKARIKOKSEN+tehnyt+syyttäjä+ei+ymmärrä+sitä+tosiasiaa+että+MUSLIMIT+EIVÄT+OLE+MIKÄÄN+KANSANRYHMÄ.+esim.+Suomen+romanit+ovat+kansanryhmä.
16.01.2018 08:03
Varsinaista+vihapuhetta+ei+ole++olemassakaan,+on+vain+eri+ihmisten+erilaisia+mielipiteitä+asioista.+Mutta+ns.suvaitsevaiset+eivät+kestä+kritiikkiä+niin+he+vääntävät+sen+vihapuheeksi++tai+erilaisia+mielipiteitä.
16.01.2018 07:51
Ei+yhtään+mitään+sellaista+mitä+ETA+sopimus+ei+tuonut,+paitsi+että+nyt+maksetaan+eulle+joka+vuosi+miljardi+tolkulla+rahaa.
16.01.2018 06:58
Hmmm....+Tätä+minkäkin+olen+aina+ihmetellyt,+kun+näillä+palstoilla+on+ihan+yleinen+tapa+yh+naisilla,+jotka+vielä+ovat+20-30+vuotiaita,+että+he+haluavat+20-30+vuotiaan+lapsettoman+nuoren+miehen+itellleen+ja+mielellään+vielä+hyvä+kroppaisen+ja+näköisen,+he+ei+ilmeisesti+tajua+sitä+että+luultavasti+parikymppistä+jätkää+ei+kiinnosta+alkaa+leikkiä+isää+kenenkään+toisen+lapselle,+kun+ovat+vähän+lapsia+vielä+itsekkin,+silloin+kun+ite+olin+tuon+ikäinen+niin+törmäsin+tähän+jatkuvasti+ja+väliin+oli+pakko+sanoa+ihan+pahastikkin+päin+naamaa+kun+ei+saanut+rauhaa+yhlta,+aikani+yritin+kauniisti+selittää+että+ei+mua+kiinnosta+mikään+yh+kun+kerran+olen+itekkin+lapseton+sinkku,+et+haluan+tehdä+ne+omat+lapset+sit+kun+aika+on,+mut+tuntui+että+ihan+sama+kuin+seinälle+olisi+yksinpuhelua+suorittanut.
11.01.2018 14:55
1 / 1