Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Muddyman
profiilit
Muddyman
Muddyman
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla veroprosentti on tosiaan 38 ja lisäprosentti 60
01.12.2023 16:04
Mä olen se kaveri jolle soitetaan vain silloin kun tarvitaan apua ( muutossa, remonttihommissa tai missä vaan ) mutta kukaan ei kutsu mua silloin kun grillaavat tai muuten vaan pitävät iltaa kaverien kanssa
01.12.2023 16:01
Itsellä ikää jo 44 ja käytännössä kaikki ystävät on syystä tai toisesta kadonneet ( iso osa yritti käyttää minun hyväsydämmellistä asennetta auttaa toisia, niin omaksi edukseen minun kustannuksella ) avioliitossa olin kertaalleen ja sekin kaatui kun rouva harrasti salasuhteita sekä pilasi talouteni omalla holtittomalla rahankäytöllään.
Ehkä tämä yksinäinen elämä on vaan minun kohtalo
01.12.2023 15:59
Itse olen rapumiehenä deittaillut skorpionin kanssa ja aina mennyt vaikeaksi säätämiseksi, koska he ajattelivat vain itseään ja omia tarpeitaan.
Ei sellainen parisuhde toimi jossa mennään vain toisen ehdoilla koko ajan.
Tällä hetkellä pysyttelen sinkkuna
15.11.2023 14:46
Enimmäkseen traktorilla mutta tarvittaessa vaikka pyöräkuormaajalla tai vaikkapa kuorma-autolla, ei ole merkitystä millä ajelen noita lumihommia.
25.10.2023 11:14
sinkkuna asun omakotitalossa ja lumitöitä todellakin piisaa täällä maaseudulla, ei riitä että pukkaan oman pihan puhtaaksi vaan puhdistan myös vanhempieni talon pihan puhtaaksi samalla sekä koko 7 kilometrin tienpätkän ja sitä ennen olen jo tehnyt noin 8-9 tuntia yössä lumitöitä kaupungilla, mutta pelkkää valitusta saan lumitöiden tekemättömyydestä siitä huolimatta
20.10.2023 17:44
Itse olin joskus eräällä vuokrafirmalla töissä ja tein samat tunnit toisen työntekijän kanssa joka oli myös saman vuokrafirman kautta, palkka samasta tuntimäärästä oli mulla puolet huonompi kuin kollegalla ja työssä vaadittavat tarvikkeet olis pitäny itse kustantaa
04.10.2023 08:09
Paitsi jos kyseessä on kääntyvä traktori tai vaikka puimuri niin silloin maatalouskoneen kuski väistää kaikkea liikennettä myös takaa tulevia
04.10.2023 08:03
Mulla ollu kolme viimeisintä suhdetta jossa nainen on ollut tuo hyväksikäyttäjä, eikä heillä ole ollut edes töitä tai haluakaan tehdä töitä mieluummin eletään miehen siivellä ja teeskennellään olevansa suhteessa vaikka ovatkin myös pettäneet samaan aikaan olemalla muiden miesten kanssa
18.07.2023 11:19
Tässä kysyttiin vaan palkkaa joka itsellä päättyyneenä kesänä oli noin 1300€/kk
Siinä tosin on isoja vaihteluja sen mukaan miten paljon tunteja kertyi
04.12.2022 09:08
Itse olin naimissa vuodet 2012-2017 ja nainen käytti törkeästi minua hyväkseen taloudellisesti ja lopulta petti minua toisen miehen kanssa.
Sen jälkeen meni noin vuosi sinkkuna kunnes tapasin uuden naisen, tällä kertaa ei edes ehditty kihloihin kun samalla tavalla tämä uusi nainen käytti minua taloudellisesti hyväkseen.
Olenko vaan liian kiltti koska kaikesta huolimatta en edes mieti mitään kostoa tai oikeutta kaikesta, nielen vaan pettymyksen ja kohti seuraavia pettymyksiä elämässä.
11.10.2022 10:45
Kavereita+kyllä+on+mutta+jos+mietitään+sellaisia+joiden+kanssa+tulee+vietettyä+aikaa+muutenkin+kuin+että+minä+autan+heitä+jossain+työhommissa+niin+siinä+tapauksessa+kavereita+on+0
26.04.2020 09:26
eipä+oo+paljoa+muistelemista,+koulukiusattu+kun+olin+aina+myös+armeijassa+olin+kiusattu+vaikka+osasin+puolustaa+itseäni+niin+silti+olin+aina+kiusaamisen+kohteena
25.04.2020 23:14
heikko+itsetunto,+mikä+pitää+suurelta+osin+paikkansa
25.04.2020 23:11
Itsellä+vuoden+2009+n111+jonka+ostin+alle+vuoden+ikäisenä+ja+noin+700+tuntia+mittarissa,+tällä+hetkellä+mittarissa+on+4500+tuntia+ja+ihan+normaalia+maatilan+ajoa.+Hajonneiden+osien+määrästä+en+pysy+enää+perässä+mutta+joka+vuosi+on+ollut+jotain+remonttia+,+ihan+eri+sarjaa+luotettavuuden+osalta+oli+vuoden+2003+6750+valtra+jossa+oli+vaihdon+yhteydessä+mallimerkin+verran+tunteja+eikä+käytännössä+mitään+vikaa+.+Seuraava+traktori+ei+ole+enää+valtra+(+vaikka+koetan+suomalaista+suosia+niin+tässä+tapauksessa+tulee+poikkeus+)
16.01.2019 10:09
1 / 1