Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

366

  1. No+ei+kyllä+kelpaa+pelkkä+"ihan+kiva"+eikä+ole+kelvannut.
  2. Eli+tarkoitat,+että+jos+mies+nauttii+yhdynnästä,+niin+nainen+osallistuisi+tähän,+mutta+jos+nainen+nauttii+klitoriksen+stimulimisesta,+mies+ei+osallistuisi+siihen,+vaan+naisen+pitäisi+hoitaa+sekin+itse?+Kertoisitko+vielä,+miksi+nainen+sitten+osallistuisi+yhdyntään+lainkaan?+Tai+seksiin+yleensäkään,+jos+se+tähtää+vain+miehen+orgasmiin,+ja+sen+jälkeen+nainen+"hoitelee"+itse+itsensä?+Samahan+se+sitten+on+masturboida+itsekseen,+niin+asia+hoituu+vähemmällä+vaivalla.Vaihtoehtoinen+malli+olisi+se,+että+ymmärrettäisiin+seksin+olevan+muutakin+kuin+yhdyntää.+Suuseksiä+voi+harrastaa+puolin+ja+toisin,+ja+jos+nainen+kerran+saa+helpommin+klitorisorgasmin,+mies+voisi+ensin+antaa+joko+nuolla+tai+sormettaa+naiselle+orgasmin+ennen+kuin+lähdetään+tuottamaan+miehelle+orgasmia+yhdynnällä.+Toki+järjestys+voisi+olla+päinvastainenkin,+mutta+toisaalta+naisen+ennen+yhdyntää+saama+orgasmi+myös+takaa+paremmin+sen,+että+hän+on+riittävän+kostea+ja+usein+klitorisorgasmin+jälkeen+se+yhdyntäorgasmikin+voisi+onnistua,+joten+mikäli+vaikka+samanaikaista+orgasmia+havitellaan,+sekin+voisi+ehkä+onnistua.+Plus+että+joskus+miehet+ovat+raportoineet,+etteivät+oman+orgasminsa+jälkeen+jaksa+enää+tehdä+mitään,+joten+senkin+vuoksi+kannattaisi+hoitaa+se+naisen+osuus+ensin.Ikävä+sanoa,+mutta+tällaiset+"nainen+voisi+itse+hoidella+itsensä"+-tyyppiset+jutut+kuulostavat+vain+huonon+ja+itsekkään+seksin+synonyymeiltä.+Seksi+on+kanssakäymistä,+molemminpuolista+sellaista,+ja+kyllähän+sitä+toivoisi,+että+se+osattaisiin+nähdä+vähän+laajemmin+kuin+penis-vagina+-kontaktina.
  3. No+olipas+järkevää+laittaa+oikein+valmiit+vastausvaihtoehdot+(ja+varmaan+käydä+itse+niitä+klikkailemassa).+Minulle+ainakin+tulee+sanayhdistelmästä+kiltti+ja+kunnollinen+vähän+negatiivisia+mielikuvia.+Sanaa+kiltti+olen+tottunut+kuulemaan+entisaikojen+lastenkasvatuksen+yhteydessä,+ja+tällöin+se+tarkoitti+lähinnä+tottelevaista.+Sitten+taas+sana+"kunnollinen"+tuo+myös+assosiaation+johonkin+sellaiseen,+joka+on+sovinnaisten+normien+mukainen,+koska+missään+muussa+yhteydessä+ei+puhuta+kunnollisuudesta+paitsi+sovinnaisissa+piireissä.+No,+joskus+kunnollinen+voi+tarkoittaa+kunnon+kansalaista,+joka+käy+töissä,+maksaa+veroja,+ei+tee+rikoksi+-+eli+tällaista+perussettiä,+mikä+on+lähinnä+itsestäänselvyys,+mutta+ei+sinänsä+riitä+tekemään+ihmisestä+vetovoimaista+(koska+oletus+on+se,+että+kaikki+ovat+tällaisia).Ei+aikuinen+ihminen+normaalisti+käytä+itsestään+tai+toisesta+tuollaisia+sanoja.+Sen+sijaan+on+erittäin+hyvä+asia+olla+vaikkapa+oikeudenmukainen+ja+hyväsydäminen.+Mutta+liika+kiltteys,+kuuliaisuus+ja+tottelevaisuus+eivät+todellakaan+ole+aikuisessa+hyviä+ominaisuuksia.+Ja+esimerkiksi+vanhemmuudessa+ne+ovat+jopa+negatiivisia+ominaisuuksia.+Liian+kiltti+ja+kuuliainen+ei+kyseenalaista+auktoriteetteja,+mutta+esim.+lapsen+vanhemmalla+pitää+olla+sen+verran+kykyä+omaan+ajatteluun,+että+esim.+uskaltaa+ja+rohkenee+lääkärissä+sanoa+olevansa+eri+mieltä+lääkärin+kanssa+esim.+"varmuuden+vuoksi"+annetusta+antibioottikuurista+tai+esim.+vaatia+tarkempia+tutkimuksia,+jos+on+vakuuttunut+siitä,+ettei+lapsen+sairaus+olekaan+tavallinen+flunssa.+Liian+kiltti+ja+kuuliainen+ei+uskalla+ajatella+itse.+Ja+nimenomaan+itse+pitäisi+osata+ajatella+aikuisen+ihmisen.+Ja+kyllä+minä+ainakin+arvostan+sitä,+että+normiin+ahtautumisen+sijaan+on+uskallusta+olla+vaikka+tarvittaessa+erilainen,+vaikka+se+joidenkin+mummojen+ja+pappojen+mielestä+ei+olisikaan+"kunnollista".
  4. "Ehkäpä+ei+sitten+pitäisi+mennä+naimisiinmeno-ohjelmaan+jos+ei+taho+mennä+naimisiin."Kaipa+he+haluavat+mennä,+mutta+eivät+varmaan+ihan+kenen+tahansa+kanssa.+Ei+sellaista+yhteiskuntaa+taida+ollakaan,+jossa+ei+olisi+mitään+kriteereitä+aviopuolisolle+-+jopa+niissä+järjestettyjen+liittojen+kulttuureissa+puoliso+valitaan+joidenkin+kriteerien+mukaan.+Ja+se+nyt+vaan+on+valitettavasti+fakta,+että+kaikki+eivät+sovi+yhteen+kaikkien+kanssa.+Eikä+se+tarkoita+sitä,+että+ihmisissä+on+vikoja,+vaan+ihmiset+ovat+erilaisia+ja+siksi+kaikille+sopii+vähän+erilainen+kumppani.