- on meitä
- Siinä saaressa on toinenkin puoli, sillan jälkeen oikealle. Suomessa on paljon rantaa, luulisi kaikille löytyvän omanlaisensa missä kukin voi olla niin kuin tykkää...
- yhteyttä saa treffi sivunkautta
- minä vaikutan turun keskustassa. olen kiinnostunut pissaleikeistä.
- kävit ehkä väärään aikaan tai olit värässä paikassa. minä kävin myös muutamia ihmisiä oli ainakin yksi nainen. joillakin oli kumma kyllä housut jalassa. ei siellä mitään väenpaljoutta ole viimeakoina ollut kun olen käynyt-
- kyllä. purjoa ja sipulia en ole kokeillut.
- Tervehdys. Täällä innokas mies pohjois-pohjanmaalta. eteläosista. laita viestiä treffien kautta.
t. satulanne - Kiinnostaisi. Treffien kautta saa yhteyksiä. täältä ne kai joko poistetaan tai sähöpostiin alkaa tulla roskia.
- Taitaa olla vähissä. Kai jossain on mutta harvinainen nähtävyys. Olisi kiva löytää.
- Hyvä kombo juu jos luonnostaan syntyy niin antaa syntyä. Minua ihmetyttää näillä sivuilla että usein naisena kirjoittavaa epäillään feikiksi tai jossain yhteydessä haukutaan sairaaksi tms. miksi ihmeessä notkuu näillä sivuilla jos kerran niin epäilyttävältä ja pahalta tuntuu?
- Haittaa voi tulla tietysti jos se hankaa ihon rikki, eli pitää aina välillä katsoa onko punoitusta tai muuta ihorikkoa. Verenkiertoon liittyen jos tulee kipua ja turvotusta niin silloin on hyvä ottaa pois. Kipu ja turvotus on tietysti siis jatkuvaa eikä liity mihinkään tilanteeseen että esim. seisoisi. Jos seisoo ja se ei lopu, niin silloin on hyvä ottaa pois. Psyykkisiä vaivaa, se on vähän pidempi juttu. Jos esim. miehesi tykkää käydä uimahallissa se voi kiinnittää huomiota tai uimahalli harrastus saattaa loppua. Muuten en tiedä onko nämä tässä skenessä pyöriminen sairaus vai sen hoitoa. Ps. en itse ole siveysvyötä käyttänyt. Tämä tuli vain omista ajatuksista ja terveydenhoito osaamisesta.
- mukavaa että teitä on olemassa.
- minusta olisi kiva olla pylly pystyssä ja nähdä peilistä kun koira nuolee ja työntää kalua sisään :)
- Olisin mielelläni oppilaana rinnakkaisluokalla jossa olisi naisopettaja. Jos löytyy opettajaa Oulun ja Jyväskylän puolivälistä niin oppilas täällä odottaa.
- höh.. nuolla piti kirjoittaa
- Olisi kiva nuola teitä
- ja millätavoin määrittelet tuon pallien koon?
- Siipeilen vähän. olen 55v. loppukuusta tulee lisää. Vaikutan tällä hetkellä Tampereen ja Helsingin puolivälin paikkeilla.
Olen innokas nuolemaan iäkkäämmän naisen pimppiä ja naamalenkin saa istua.
t. Nuoluhullu.
ps. viestiä voi laittaa samalla nimimerkillä treffit palstan tai sivuston kautta.
BDSM-baari - Moi, Olisi kiva sada pyllyyn naiselta. Vaikutan nyt Tampereen ja Helsingin pulivälissä, Sitten "muutan" takaisin pohjois-pohjanmaan eteläosiin.
Yhteyden saa vaikka tämän sivuston treffi systeemin kautta. tuo nikki ja pohjoispohjanmaa on alue.
Tapaamisiin - Nuolisin pilluasi. Juhannus meni mutta kesää on jäljellä. Yhteyttä saa kyseisellä nikillä treffi sivuston kautta.
t. nuolemisiin