Vapaa kuvaus

Aloituksia

48

Kommenttia

536

  1. Minulla on moniteholasit. Ei niin kauhean hyvät.
    En käytännössä tarvitse kaukolaseja mutta ajokortissa lukee, että lasit on oltava.
    Noiden kanssa minulla on lasien päälle tulevat aurinkolasit joita voi käyttää myös ilman rillejä koska niissähän on myös sangat joiden alle silmälasien sangat jäävät.
    Toimiva setti.
  2. 3 / 27