Prinsessan musiikkikerho

Tänne saa laittaa mieleisiään kappaleita 😌🎶
Halutessasi voit myös kertoa siitä jotain, esimerkiksi mitä tunteita se sinussa herättää, muistuttaako se sinua jostain… aivan mitä vaan😊🤲🏻

Tässä minulta: https://youtu.be/TpijhZIi2no

On kovin suloinen ääni laulajalla, vaikka on taidettu autotunettaa melko lujaa. Herkkä ja koskettavakin, kauniin melankolinen…❤️‍🩹

178

1656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuntelen kyllä joskus mielelläni oopperaa 3 tenoria on suosikkejani vaikka sävellänkin heavy metal tai rock-musiikkia, kuuntelen mielelläni joskus oopperaakin.


    • Anonyymi
      • En ole kyseisen genren kuulijoita, mutta ei tämä mielestäni ollut kauhea, edes huono🤔


      • Anonyymi

    • Maailmankaikkeuden ihanin biisi mielestäni.

      https://youtu.be/A3yCcXgbKrE

      Tutustuin tähän kun nuorena löysin vaarini tavaroista tämän singlenä paksuna vinyylinä.
      Se oli vanha kuin mikä. Rakastuin alta aikayksikön.

      • buddy-love kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=wRMrAQuccEo

        uudempi versio

        Kiitos. Ihan ok, mutta tykkään kyllä orginaalista enemmän.

        Kuuntelin tuota sinun ensimmäistä linkitystäsi koko tämän illan. Oli oikein maukas. Kiitos siitäkin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohan tuo buddy juuri sun näköinen!

        Minulla on hiukan lyhyempi tukka ja olen paksumpi.


    • Anonyymi

      Oopperoissa suosikkini taisi olla 3 tenoria ja Toscana, ellen aivan väärin muista :D

      • Jaa, minä en ymmärrä niistä yhtään mitään😁


      • Ihana, rauhoittava😊


      • Tuosta tuli mieleen kiinalainen ystävä kysyi minua kiinaa lähdenkö? En tiedä mitä se tarkoittaa. 2krt jo kysynyt ja houkutellut minua maisea kuvilla😅kun lomailee omassaan maassaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleen kiinalainen ystävä kysyi minua kiinaa lähdenkö? En tiedä mitä se tarkoittaa. 2krt jo kysynyt ja houkutellut minua maisea kuvilla😅kun lomailee omassaan maassaan.

        Se tarkoittaa tietysti, että hän haluaisi sinut vierailulle sinne😄 siellä on varmasti kauniit maisemat.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se tarkoittaa tietysti, että hän haluaisi sinut vierailulle sinne😄 siellä on varmasti kauniit maisemat.

        Koko perheen ? Aika kallisreissu on. Jos johonkin pakoon lähtisi sotaan ehkä se paikka olisi ensimäinen johon joutuisi lähtee.




      • valtakunta kirjoitti:

        Toivottavasti sinäkin sanoisit muutaman sanasen ystävöni muusiikkeihin. Eivät ne kovin muutu.. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17936957/suomi-todellakin-on-whitetrash--maa#comment-122053920

        Hys nyt tuolla ihan toisella palstalla Helsingistä, sillä yritin saada siellä väittelyä aikaan.
        Panda-artikkeli lehdessä johti minut tuonne ja siellä näyttää olevan innokkaasti riitelevää porukkaa. Teeskentelin siis tamperelaista, sillä se olisi voinut toimia hyvin, sillä siellä ne ovat Seinäjoesta jostain syystä innoissaan.
        Mutta ei se taida toimia, sillä huonosti reagoivat.


      • buddy-love kirjoitti:

        Hys nyt tuolla ihan toisella palstalla Helsingistä, sillä yritin saada siellä väittelyä aikaan.
        Panda-artikkeli lehdessä johti minut tuonne ja siellä näyttää olevan innokkaasti riitelevää porukkaa. Teeskentelin siis tamperelaista, sillä se olisi voinut toimia hyvin, sillä siellä ne ovat Seinäjoesta jostain syystä innoissaan.
        Mutta ei se taida toimia, sillä huonosti reagoivat.

        Ooh..anteeksi kovin paljon. jos piilotat profiiliin en lyödä sinua. Voi vaningossa möläyttää.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ooh..anteeksi kovin paljon. jos piilotat profiiliin en lyödä sinua. Voi vaningossa möläyttää.

        Oli tarkoitus piilottaa, mutta jostain syystä se se ei toiminut.
        Mutta ei haittaa, sillä ei siellä näytä olevan toimintaa.
        Ajattelin vain, että kun siellä ovat niin ikäviä toisilleen, niin voisivat vähän aikaa riidellä minun kanssani, sillä minusta ei tunnu miltään, vaikka kuinka haukkuisivat.


      • buddy-love kirjoitti:

        Oli tarkoitus piilottaa, mutta jostain syystä se se ei toiminut.
        Mutta ei haittaa, sillä ei siellä näytä olevan toimintaa.
        Ajattelin vain, että kun siellä ovat niin ikäviä toisilleen, niin voisivat vähän aikaa riidellä minun kanssani, sillä minusta ei tunnu miltään, vaikka kuinka haukkuisivat.

        Toivotaan on rakentavaa keskustelua. Se kehittää sosiaalista keskustelua.


    • Tämä on Pinkin tulkinta ja kunnianosoitus edesmenneelle Olivia Newton Johnille. Mielestäni tämä on koskettava esitys ja Pink vetää tämän todella hienosti. 😊🌸

      Pink Pays a Beautiful Tribute to Olivia Newton John
      https://youtu.be/mgyAs9MpZNE

      • Mahtava ääni on kyllä hänellä👌🏻


    • Anonyymi
      • Susi soittaa bassoa 🐺🎻 (tiedän, tuo on viulu) 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Susi soittaa bassoa 🐺🎻 (tiedän, tuo on viulu) 😊

        🙃🎸


      • mustasusi kirjoitti:

        🙃🎸

        Ai niin, bassokitaraa varmaan meinaat😃 mulla menee basso ja sello sekaisin🫠


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ai niin, bassokitaraa varmaan meinaat😃 mulla menee basso ja sello sekaisin🫠

        Joo, bassokitaraa tosiaan meinasin. Olen soittanut sellaista jo kauan. Välillä bändissäkin, mutta en enää tällä hetkellä... Kontrabassoa en ole koskaan kokeillut, eli se on se sellon näköinen mutta selloa jonkin verran isompi soitin. Onhan ne saman näköisiä, mutta ihan eri kuuloisia kuitenkin. Sellossa on hieno ääni. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, bassokitaraa tosiaan meinasin. Olen soittanut sellaista jo kauan. Välillä bändissäkin, mutta en enää tällä hetkellä... Kontrabassoa en ole koskaan kokeillut, eli se on se sellon näköinen mutta selloa jonkin verran isompi soitin. Onhan ne saman näköisiä, mutta ihan eri kuuloisia kuitenkin. Sellossa on hieno ääni. 🙂

        Laitan tämän kappaleen tänne, kun tässä on sello ja tää on hyvä kappale alkuperäisenä, mutta myös tällein coverina.

        Osi And The Jupiter - Nights In White Satin ( The Moody Blues Cover )

        https://www.youtube.com/watch?v=CtW9lVARxrY


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo, bassokitaraa tosiaan meinasin. Olen soittanut sellaista jo kauan. Välillä bändissäkin, mutta en enää tällä hetkellä... Kontrabassoa en ole koskaan kokeillut, eli se on se sellon näköinen mutta selloa jonkin verran isompi soitin. Onhan ne saman näköisiä, mutta ihan eri kuuloisia kuitenkin. Sellossa on hieno ääni. 🙂

        Hienoa, että on soittotaitoinen😊 meikäläinen osaa soittaa nokkahuilua😅 pianoa olen soittanut lapsena, se loppui aika lyhyeen kun ei oikein innostanut.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hienoa, että on soittotaitoinen😊 meikäläinen osaa soittaa nokkahuilua😅 pianoa olen soittanut lapsena, se loppui aika lyhyeen kun ei oikein innostanut.

        Nokkahuilu on ihan hieno soitin sekin, vaikka joskus alakoulussa, se kuulosti ihan hirveälle 😅 Mutta nyt myöhemmin oon kuullut miten sitä voi joku osata oikein soittaakin, niin se on ihan eri soitin silloin.

        Pianoa minäkin yritin opetella nuorena, mutta eihän siitä mitään tullut. Ei into riittänyt tarpeeksi. Sitten vähän myöhemmin innostuin syntikoista, ja niillä nyt vähän jotain melodioita osaan soitella. Tein teknoa joskus koneilla. Se oli hauskaa aikaa myös...


      • mustasusi kirjoitti:

        Nokkahuilu on ihan hieno soitin sekin, vaikka joskus alakoulussa, se kuulosti ihan hirveälle 😅 Mutta nyt myöhemmin oon kuullut miten sitä voi joku osata oikein soittaakin, niin se on ihan eri soitin silloin.

        Pianoa minäkin yritin opetella nuorena, mutta eihän siitä mitään tullut. Ei into riittänyt tarpeeksi. Sitten vähän myöhemmin innostuin syntikoista, ja niillä nyt vähän jotain melodioita osaan soitella. Tein teknoa joskus koneilla. Se oli hauskaa aikaa myös...

        Siis, alakoulussa meidän musiikinopettajan lempikappale oli kuulemma The Beatles - All my loving. Niinpä sitten piti koko luokan opetella se soittamaan ja osasinkin sen joskus aivan tarkalleen ulkoa soittaa😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Siis, alakoulussa meidän musiikinopettajan lempikappale oli kuulemma The Beatles - All my loving. Niinpä sitten piti koko luokan opetella se soittamaan ja osasinkin sen joskus aivan tarkalleen ulkoa soittaa😁

        Sehän kiva, jos opit jo silloin soittamaan nokkahuilua. Puhallinsoittimet ei ole minusta ihan helpoimpia soittaa. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sehän kiva, jos opit jo silloin soittamaan nokkahuilua. Puhallinsoittimet ei ole minusta ihan helpoimpia soittaa. 😊

        Poikien kanssa kukkopillin soitto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poikien kanssa kukkopillin soitto.

        Jotain muniin puhaltelua?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nokkahuilu on ihan hieno soitin sekin, vaikka joskus alakoulussa, se kuulosti ihan hirveälle 😅 Mutta nyt myöhemmin oon kuullut miten sitä voi joku osata oikein soittaakin, niin se on ihan eri soitin silloin.

        Pianoa minäkin yritin opetella nuorena, mutta eihän siitä mitään tullut. Ei into riittänyt tarpeeksi. Sitten vähän myöhemmin innostuin syntikoista, ja niillä nyt vähän jotain melodioita osaan soitella. Tein teknoa joskus koneilla. Se oli hauskaa aikaa myös...

        Te kumpikaan ette soita muuta kuin tätä palstaa!


    • Pakko olla tylsä ja sanoa JVG - Häissä. En linkitä, kaikki kyllä löytää sen halutessaan, niin säästetään korvia.

      Jostain syystä kollegan kuuntelema radiokanava soitti tuon maanantaina iltapäivästä ja se on jäänyt sitten korvamadoksi. Ei sillä, biisi itsessään on hyvin rakennettu ja kaikkiaan taitavasti tehty silloin vielä kovin untuvanpehmoisilta pojilta, mutta kun muistaa ne soundit miltewi ulkoa, niin ei olis pakko...

      • Anonyymi

        Oli tylsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli tylsä.

        No pitikö mennä kuuntelemaan? Minähän en sitä juuri siksi linkittänytkään ettei kenenkään tarvitse pilata päiväänsä.

        Mutta tylsä... No se on sinun käsityksesi tuottama arvostelu, minä olen jokseenkin täysin eri mieltä. Se siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli tylsä.

        Vähän 🧊🧊, pienissä 👰🏼‍♀️🤵🏻‍♂️🍾


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No pitikö mennä kuuntelemaan? Minähän en sitä juuri siksi linkittänytkään ettei kenenkään tarvitse pilata päiväänsä.

        Mutta tylsä... No se on sinun käsityksesi tuottama arvostelu, minä olen jokseenkin täysin eri mieltä. Se siitä.

        Rauhoitu Toljake.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vähän 🧊🧊, pienissä 👰🏼‍♀️🤵🏻‍♂️🍾

        Olette kumpainenkin yli 50v uroita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olette kumpainenkin yli 50v uroita.

        Sulla on hieman keskimääräisestä poikkeavia seksuaalisia päiväunia, mutta kukin tavallaan, en tuomitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olette kumpainenkin yli 50v uroita.

        Niinhän sä luulet 😏


    • Anonyymi
      • No nyt oli kyllä lyriikat. 😆


    • Tää kappale tuli mulle tutuksi jo 2000-luvun alkupuolella ku sain cd-levyn missä oli olevinaan Rammsteinin kappaleita (netistä poltettuna tottakai), myöhemmin vasta selvis et tää ja yks toinen kappale ei ollut Rammsteinia (tosin sillä toisella kappaleella on Till Lindemann vierailevana solistina)

      https://youtu.be/687hMHuCqYA

      Tän musiikkivideon näin ekaa kertaa tänä keväänä ku nostalgisista syistä taas tätä biisiä kuuntelin, aika hieno on kyllä ja erikoinen idea



      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Bändin kokoonpano on sittemmin vähä muuttunut, laulaja ja pari muuta.. mut edelleen ihan rokrok,

        https://youtu.be/2xcVaD0MIi0

        Ja aiemman solistin uudemmat kuviot, ja rokrok👍👌🤘,

        https://youtu.be/yNXMs_y7n9c

        Onpa juuri kuin sä toi mwurst hahmo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa juuri kuin sä toi mwurst hahmo!

        Nii toi mun profiilikuvan "vaalianpunanen hilviö"?


    • Anonyymi

      Hyi oksennus! Ai vähän tunetettu? Kyllä alkuperäinen on paljon parempi.

      • Niin on kyllä, ilman muuta. Indicaa kuuntelin lapsena jo, silloin oli tunnettu bändi😊


    • Anonyymi

      Kalajoen naiset, popeda lihaa ja perunaa. Suomivoima ja koululaulu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • katos vaan , joku tunnistaa villimiehen


      • Anonyymi

        Anonyymit eivät pysty painamaan ylänuolta kuin erikseen kirjoitettuna.



    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Räppäreitten ongelma on se että sanomaa tungetaan liikaa pieneen tilaan, vaikka juttu muuten olisi ok


    • Anonyymi

      no tässä vähän ajattelemisen aihetta... :)

      https://www.youtube.com/watch?v=7BkelHdO7XE

      "The gap that grows between our lives
      The gap our parents never had
      Stop those thoughts control your mind
      Replace the things that you despise
      Oh you're old I hear you say
      It doesn't mean that I don't care
      I don't believe in it anymore
      Pathetic acts for a worthless cause..."

      :)

    • Anonyymi
    • https://www.youtube.com/watch?v=_4AcjvsVn5k

      Beethoven “Moonlight Sonata” for Old Elephant

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle valitsemistasi kappaleista.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "sounds like music".

    • Anonyymi

      Olen iloinen jos saitte nuo alkuperäiset sointukuvatykin tuosta vähän julmasatkin, musiikillisesti, kappaleesta The Red Room, hyviä basso-koukkuja, ja niin voi kehittää jos haluaa jotain....

      Tosiaan joku ikivanha A4-paperi missä olivat soinnut, löysin....

    • Anonyymi

      hauska sävellaji tuo sinänsä koska soinnut d, e, f puuttuvat kokonaan :D

    • Anonyymi

      Minä en kyllä olisi niin utelias, että availisin naisena esiintyvän ötmelin gospellinkkejä, mutta kukin tavallaan

      • Anonyymi

        Jo ehdin miettiä, että milloin nämä yhden sortin viimeiset kanootin soutajat nostaa miehen linkkiketjun pinnalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo ehdin miettiä, että milloin nämä yhden sortin viimeiset kanootin soutajat nostaa miehen linkkiketjun pinnalle

        Tai kuinka kauan voi kestää ymmärtää, että jos on välilehteä auki ja kirjautuneena, niin yksi äijä voi keskustella vaikka kymmenellä rekisteröidyllä nimimerkillä yhtä aikaa ”syvällisiä”


    • Anonyymi

      Shakira - Whenever, Wherever (Official HD Video) / shakiraVEVO
      https://www.youtube.com/watch?v=weRHyjj34ZE
      Kuinka moni on tehnyt jollekulle samankaltaisia tyhjiä lupauksia ilman että se jolle lupaus on tehty on nähnyt mitään todellista tai mitään todisteita siitä että voisi mitenkään olla edes mahdollista maailmaan mahtuu paljon tyhjiäkin lupauksia

      • Kuuntelen tuota biisiä välillä edelleen, sellainen old but gold -tapaus 😄👌🏻


    • Anonyymi

      En jaksa ladata kappaleita kun tota noin...
      mutta tässä omia lemppareitani , siis lempparibiisejä ....vähän niinku laidasta laitaan...

      1.Beethoven pianosonaatti (koko teossarja alusta loppuun)

      2.Anton Vivaldi-Teoksen nimeä en muista mutta löytyy minulta joka teos sisältää yhteensä noin about 20 eri osiota ja musiikki on sävelletty käyttämällä soitinvälineinä viuluja pääosin eli chamber classical tyylilajina

      3.Kerkko Koskinen-Sata rakastavaista(hieno pop laulu jossa omaperäisyyttä paljon)

      4.Extrabreit-Stugfush(tyylilajina deutch punk ja punk rock eli deutch punk on tietenkin saksalaista punkrokkia)

      5.Maija Vilkkumaa-Liperistä nivalaan( aina hyvä kuunnella tämä melodinen poprock teos)

      6.Jari Loisa-Kerkyra(tyylilajina proggressiivinen musa)

      7.Maarit-Tuskan tanssi(kunnianhimoinen poprock kappale joka poissa hieman maaritin tuotannon funk poprokista)

      8.Marja Mattlar-Tuli(upean henkistä folk musaa)

      Ja sitten musanimiä joiden biisejä en saa mieleeni mutta tässä ole hyvä musanimiä ...

      1.Candy Dulfer(tyylilajina viljelee mm jazz pop&funk&soul pop)

      2.Alice longuy gao(en muista mitä tyylilajia viljelee mut on tosi hyvä, luovan kekseliäs ja oma tyyli selkeästi)

      3.Kolmas nainen(löytyy boogierock kuin myös suomirock vaihe)

      4.Eltern hapten fur ihre kinder(saksalainen hard rock bändi joka myös viljelee muita tyylilajeja)

      5.Jasper Carrott(huumorimusantekijä joka mm tulkinnut countryrokkia ja voi samaan aikaan myös vetää stand up keikkaa yleisölle)

      6.Vitamiin(virolainen yhtye jonka yhden laulun oon kuullut jossa ne yhdistelee muun muassa new wavea, ska music ja poprock sekä reggae rock)

      7.Peps Blodsband(tyylilajeina blues ja reggae pääosin)

      8.Jari Loisa(soolona mm ambient ja progemusa tyylilajeina)

      9.Siberia(tyylilajeina poprock&rock&finnish rock®gae poprock)

      10.Monica törnell(blues&folk&rock&poprock&shclager poprock& swedish rock)

      11.Edu kettunen(poprock&aqustic rock)

      12.Catherine potter(en muista mitä tyylilajia soittaa&laulaa mut tosi etevä)

      13.Bernadette La hengst(art pop&indiepop)

      14.Aira Higarashi(indiepoprock)

      15.Fanny Mendehlsson(classical music&chamber classical&piano classical&modern classical&romantism classical)

      16.Karita mattila(ooppera)

      17.Tiina perkoila(tosi harvinaista löytää sen levy! Mulla on hänen levy ja siinä pääosin soittaa ja laulaa poem poppia eli runollista poppia ja tyylilajina tarkemmin voisi kuvata art pop)

      18.Tuxedomoon(krautrock&experimental rock&new wave&post punk&post rock)

      19.Joose keskitalo(folk)

      20.juice leskinen coitus int(the beatles tyylistä rokkia)

      21.Juice leskinen slam(jetro tull vaikutteista rokkia aika-ajoin tekivät)

      22.Loisa(poprock )

      23.Absoluuttinen nollapiste(progerock&poprock)

      24.CMX(vaihtelee eri tyylilajeja tosi runsaasti eli vaikea lokeroida mihinkään mut ehkä paras kuvaus on taiderock/vaihtoehtorock)

      25.Kaisa kulmala trio(melodic jazz&piano jazz)

      26.Kaija saariaho(chamber classical&modern classical&art classical)

      27.Lotta wennäkoski(chamber classical)

      28.Emma salokoski(art pop)

      29.Nynningen(progerock)

      30.Lisa ekdahl(adult contemporary&soft rock&aqoustic rock&pop&jazz pop&art pop)

      31.Dingo(poprock&new romantic)

      32.Pelle miljoona (reggae&poprock&rock&punkrock&new wave&1980s era middle way rock eli keskitien rock)

      33.Aija puurtinen(rock)

      34.Liisa akimof(art pop&jazz pop&bossanova& latino art pop)

      35.Spontaani vire(haitarimusa jossa eri tyylilajeja kuten tango, humppa tai vaikkapa proggressiivinen haitarimusa)

      36.The royals(rock&american rock&rockn roll)

      37.Dave Lindholm(american rock&rock&finnish rock)

      38.Tuomari nurmio(rock&american rock&roots rock&cabaret&horn music&dark cabaret&finnish rock& slaavilainen musatyyli eli englanniksi eastern music&zolo&art rock&blues rock)

      39.Sir elwoodin hiljaiset värit(piano rock&pop&poprock&rock&finnish rock& jazz rock eli usein käytetään heidän jazztyylisestä rokista termiä "tupakka jazz")

      40.Eva dahglren(poprock&rock&new wave&post rock)

      41.Laila kinnunen(schlager&jazz schlager&pop schlager)

      42.Katri helena(schlager&finnish schlager&pop schlager)

      43.Eino grön(tango)

      44.Draama-Helmi(experimental rap ja minusta suomen paras räppäri)

      45.Paperi t(abstract rap&experimental rap)

      46.Hausmylly(humour rap&technodance pop&dance pop&schlager dancepop&eurodancepop&euro technodance pop)

      47.Shob(jazz rock&jazz fusion&math rock)

      48.Kinga Klyk(jazz fusion&jazz rock&funk rock)

      49.Suurlähettiläät(poprock&pop&soulpoprock&soulpop)

      50.Bel vel(aqustic poprock)

      51.Thorske(hänen etunimeä en muista mutta hän on norjalainen huumorimusantekijä eli luokka = class humour music)

      52.Pizza enrico(humour rock)

      53.Monica aspelund(schlager&pop schlager&pop)

      54.the imperials(ns jeesusmusaa & gospel ja tarkemmin tyylilajit kuvailtuna = adult contemporary&poprock&AOR&CCR)

      55.David Hasselfhoff(paremmin näyttelijän tunnettu mm ritari ässä ohjelmasta mutta ettenkin uran kaksi ensimmäistä studiolevyä on varsin hyvää musaa olevia julkaisuja joissa tyylilajeina hän mm käyttää näitä seuraavia = poprock&pop&AOR&CCR

      • Anonyymi

        jatkan alapuolelle vielä david hasselhoff= adult contemporary&schlager&schlager pop)

        56.Lyijykomppania(doom metal)

        57.Popeda( ei tiukkapipojen musaa kun sanat on usein navan alapuolella olevaa tekstiä mutta tää bändi osasi myös tehdä fiksujakin sanoituksia kuten eräässä kappaleessa he antavat ihmisarvon seksuaalivähemmistöille eli kappaleen nimi on oodi tom robinsonille eli jos kiinnosrtaa tuo kappale kuunnella niin käy kuunteleen ja popeda uransa aikana viljeli mm näitä musalajeja kuin ; rock&poprock& swedish rock&american rock&finnish rock&british rock)

        58.Jeff van dyck(eli laitetaanpas tähän yksi pelimusasäveltäjä eli joka säveltää musaa tietokonepeleihin eli todella osaava säveltäjä joka käyttää mm näitä seuraavia tyylilajeja = trance& heavymetal&folk metal&church liturgical&ambient&darkwave&neo classical&classical march jne jne ja hänet tunnistaa siitä että jkäyttää niin monta eri genreä että en muista edes kaikkia niitä mutta tuossa jokunen tuli lueteltua)

        59. Delia derbyshire(joutui usein kiusatuksi sukupuolensa takia kun siihen aikaan naisia syrjittiin törkeästi musamarkkinoilla ja hänen tyylilajina hän käytti mm electronic avantgarde tyylilajia eli elektronisilla laitteilla teki musaa ja usein avantgardetyylistä mutta aika ajoin myös melodisempaakin)

        60.Laura moisio(indiepop)

        61.Milla rumi(indie)

        62.Islaja(indie&art pop&folk)

        63.Klamydia(en pidä bändin kaikista sanoituksista mutta etenkin alkupään levyt ceedee, los celibatos tai vaikkapa kokoelmalevy joka koottu alkupään biiseistä nimeltään lahjamattomat on täynnä hyvälaatuista punkrokkia)

        64.Tool(proggressive metal&technical metal)

        65.Metallica(suhde metallicaan on tämä= kuuntelen ainoastaan 80-luvun metallicaa ja esim justice for all levyllä bändi viljelee taidokasta ja eeppistä proggressiivista metallia)

        66.Carole king(soft rock&rock&british rock&aqoustivc rock&piano rock&adult contemporary)

        67.Betty davis(funk poprock&soul poprock&yach rock)

        68.Mikael Rickfors(soft rock&yacht rock&hard rock)

        69.The blaster master(ska music)

        70.Ultra bra(otti vaikutteita 70 luvun vasemmistolaisesta taistolaismusasta jonka yhdisti poprock musatyylilajiin + soul vaikutteet ja art pop vaikutteet)

        71.M.A.G.M.A(argentiinalainen heavymetal bändi joka hyvin oman tyylin rakensi aikoinaan)

        72.Aria(venäläinen heavymetalliyhtye)

        73.Annea lockwood(field records&nature records&animal sounds&ambient&minimalism&sound and effects&tape music)

        74.April march(en muista mitä genreä mutta lahjakas artisti)

        75.Tavaramarkkinat(liisa akimofin johtama poprock yhtye joka yhdisti musaansa myös new wave elementin)

        76.Kaneli(englanninkielistä musaa tekevä suomibändi jonka soittajista kaksi ovat myös tunnettuja maustetytöt yhtyeestä)

        77.Johanna rusanen(ooppera)

        78.Jonna tervomaa(poprock)

        79.Tarja turunen(heavymetal&sinfonic metal&classical metal&darkwave metal&opera metal&gothic metal)

        80.Erja lyytinen(blues)

        81.Piet klocke(post rock&new wave&art music&experimental rock)

        82.Lydia lunch(gothic rock&experimental rock&punk rock&art punk&darkwave rock)

        83.Nico(experimental rock)

        84.Kuningaskalastaja(gospel eli jeesusmusaa ja tosi aliarvostettu ja monille varmaan hyvin tuntematon yhtye)

        85.Jaakko löytty(gospel eli jeesus musaa ja muun muassa käyttää musassaan afrikkalaisen musan tyylilajijuttuja ja blues sekä folk juttuja)

        86.Keba kebe(afrikkalainen artisti jolla omaperäinen tyyli eli pitkälti rumpumusaa hyvin taiteellisella tyylillä tehtynä)


      • Anonyymi

        Onko sulla elämää?


      • Anonyymi

        Onko sulla, kun noin hartaasti kyselet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla elämää?

        Olen aspergeria poteva ja syntymästä asti ollut sairaalloinen joka selittää kaikki erilaiset erikoisuuteni.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Tänään viimeksi meinasin oksentaa myötähäpeästä, kun kuulin todella paskaa suomiräppiä radiosta autossa. Se oli tämä…

      https://youtu.be/EiQ9-EX-iNo

      Ööö en ensiksi edes tajunnut että tämä on suomenkielinen kappale. Todella väkisin väännettyä… soundi on ihan hyvä, mutta sanat on kyllä kuin paskaa tehosekoittimessa, ilman kantta🥴😐😩


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Nuo ovat aivan ok 😊

        ne olivat paskaa tehosekoittimessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ne olivat paskaa tehosekoittimessa.

        https://youtu.be/__9R-8VWR9g

        Siinä sulle paskaa tehosekoittimessa, ILMAN KANTTA🤣😂

        Helvetti kun ei tästä edes tiedä, onko tämä vitsi vai ei. Epäilen että ei, sillä on tämä sen verran pelle äijä muutoinkin.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        https://youtu.be/__9R-8VWR9g

        Siinä sulle paskaa tehosekoittimessa, ILMAN KANTTA🤣😂

        Helvetti kun ei tästä edes tiedä, onko tämä vitsi vai ei. Epäilen että ei, sillä on tämä sen verran pelle äijä muutoinkin.

        Enpä ole hirveämpää scheissee nähnyt tai kuullut. "Kela maksaa kaiken." 🤣 😬


      • mustasusi kirjoitti:

        Enpä ole hirveämpää scheissee nähnyt tai kuullut. "Kela maksaa kaiken." 🤣 😬

        ”En oo joutumassa linnaan” …..etpä😂
        Googlettamalla löytyy, mitä kaikkea tämä turhake on saanut aikaan. Linnassa istuu nyt tuomiotaan, tehnyt vaikka ja mitä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        ”En oo joutumassa linnaan” …..etpä😂
        Googlettamalla löytyy, mitä kaikkea tämä turhake on saanut aikaan. Linnassa istuu nyt tuomiotaan, tehnyt vaikka ja mitä.

        No niin... Saisivat karkoittaa maasta tuollaisen. Ja kaikki samanlaiset hengen heimolaiset. Ihan oikeasti.


      • mustasusi kirjoitti:

        No niin... Saisivat karkoittaa maasta tuollaisen. Ja kaikki samanlaiset hengen heimolaiset. Ihan oikeasti.

        Niimpä, tuollaisista kun on pelkkää haittaa. Loisivat yhteiskunnan verorahoilla ja tekevät rikoksia.
        Jos ei mitään muuta osaa, kuin olla kaikkien tiellä, niin mitä järkeä tuollaista pitää.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niimpä, tuollaisista kun on pelkkää haittaa. Loisivat yhteiskunnan verorahoilla ja tekevät rikoksia.
        Jos ei mitään muuta osaa, kuin olla kaikkien tiellä, niin mitä järkeä tuollaista pitää.

        Kalliiksi tulee... Ja ovat myös yhteiskuntarauhaa rikkomassa. Ei jaksa ymmärtää, miksi piti maailman mennä tällaiseksi. En ole rasisti, mutta tämmöiset jutut kyllä saa miettimään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kalliiksi tulee... Ja ovat myös yhteiskuntarauhaa rikkomassa. Ei jaksa ymmärtää, miksi piti maailman mennä tällaiseksi. En ole rasisti, mutta tämmöiset jutut kyllä saa miettimään.

        Saisi lähettää pois Suomesta kaikki ne maahanmuuttajat, jotka eivät osaa käyttäytyä. Tekevät tuollaisia tekoja kuin tämä yllämainittu otus. Ei luulisi karkottamisen olevan niin vaikeaa, olisi Suomi taas vähän parempi paikka.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enpä ole hirveämpää scheissee nähnyt tai kuullut. "Kela maksaa kaiken." 🤣 😬

        Kaikkeen sinä aikaasi ja energiaasi laitatkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkeen sinä aikaasi ja energiaasi laitatkin.

        No olihan se katsottava, mitä oli. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        No niin... Saisivat karkoittaa maasta tuollaisen. Ja kaikki samanlaiset hengen heimolaiset. Ihan oikeasti.

        Lakia kiristetään maahanmuuton osalta. Pitää olla tuloja millä elättää itsensä, maamme sosiaalituet ei ole ulkomaalaisten elinkeinoksi laadittu. Maan kansalaisuuden saa vasta oliko se 8 vuoden asutun vuoden jälkeen ja pitää olla nuhteeton tausta.

        Pölhöilystä joutaa lähtemään pois täältä maasta.

        Hyvä uudistus jota kannatan, pöllöilijät ja elintasopakolaiset pois täältä. Eivät kuulu meidän kenenkään eläteiksi.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Saisi lähettää pois Suomesta kaikki ne maahanmuuttajat, jotka eivät osaa käyttäytyä. Tekevät tuollaisia tekoja kuin tämä yllämainittu otus. Ei luulisi karkottamisen olevan niin vaikeaa, olisi Suomi taas vähän parempi paikka.

        Halvemmaksi tulee merikontti täyteen noita forkia ja avomerelle uimaan. Suunnistakoon sieltä kotiin, jos jaksaa uida. Saa kerrankin miettiä suuntaa elämälleen muunkin kun joku vitun uhoaminen ja kovis räpätys.


      • Huitale kirjoitti:

        Lakia kiristetään maahanmuuton osalta. Pitää olla tuloja millä elättää itsensä, maamme sosiaalituet ei ole ulkomaalaisten elinkeinoksi laadittu. Maan kansalaisuuden saa vasta oliko se 8 vuoden asutun vuoden jälkeen ja pitää olla nuhteeton tausta.

        Pölhöilystä joutaa lähtemään pois täältä maasta.

        Hyvä uudistus jota kannatan, pöllöilijät ja elintasopakolaiset pois täältä. Eivät kuulu meidän kenenkään eläteiksi.

        Se oli 6 vuoden jälkeen. Näin juuri uutisen tuosta.

        On maita missä on vuosituloraja, jonka alittavilla ei ole mitään asiaa maahan asumaan. Siell politiikkakin tosin on toisenlaista. Meillä kun tyrkätään rahaa heti käteen, kun tulee käymäänkin töissä täällä. Paitsi kantiksille on kova syyni.


      • Huitale kirjoitti:

        Se oli 6 vuoden jälkeen. Näin juuri uutisen tuosta.

        On maita missä on vuosituloraja, jonka alittavilla ei ole mitään asiaa maahan asumaan. Siell politiikkakin tosin on toisenlaista. Meillä kun tyrkätään rahaa heti käteen, kun tulee käymäänkin töissä täällä. Paitsi kantiksille on kova syyni.

        Tuommonen huoli nyt sitten. Mitäs jos muutettaisi vähän uraohjus ajattelua perhemyönteisemmäksi, niin että kantistenkin taas tekisi mieli lisääntyä eikä anneta raippaa, kun joku perustaa perheen? Jotain helpotuksia kehiin perheen perustajille.

        https://www.iltalehti.fi/talous/a/27ae0cd0-9e0c-4c85-bd57-37baf98889a2


      • Prinsessasi kirjoitti:

        https://youtu.be/__9R-8VWR9g

        Siinä sulle paskaa tehosekoittimessa, ILMAN KANTTA🤣😂

        Helvetti kun ei tästä edes tiedä, onko tämä vitsi vai ei. Epäilen että ei, sillä on tämä sen verran pelle äijä muutoinkin.

        No nyt löi kyllä suodattimen totaalisen tukkoon 😂, ei tuon jälkeen pysty kuuntelemaan mitään muutamaan tuntiin


      • E-Lukka kirjoitti:

        No nyt löi kyllä suodattimen totaalisen tukkoon 😂, ei tuon jälkeen pysty kuuntelemaan mitään muutamaan tuntiin

        Musiikkivideoon on sellainen, ettei tiedä itkisko vai nauraisko. Loppu on jollain tapaa koominen myös, poika on kuin peura ajovaloissa eikä tiedä mihinkä kattois.


    • Anonyymi

      Musiikki on elämäni parasta hetkeä,kun saan kuunnella !
      Minulle on todella tärkeä se jotta kuulen ja korvillani on Bose kuullookeet.(mainosko:)
      Olen silloin kaikesta irti,tästä maailmasta ja nautin siitä.
      Maku on vaihtunut ajan mittaan mutta kaikkea kuuntelen.
      Elämän kiire ja ahdistuneisuus on sitä,että omalla musiikilla pääset irti ja se on hyvä.
      Kun haluan rauhaa itselleni niin löysin 3000v vanhan Armenialaisen duduk puhaltimen musiikin ja missä soitetaan sitä,on niin rauhoittava ääni,että sielu lepää kaikesta.

      https://www.youtube.com/watch?v=tKVzm0SBYtQ

      Rauhoittava..

    • Anonyymi
      • Voi helv*tti, mä kun luulin että tuo jaff on huono, mutta...


      • E-Lukka kirjoitti:

        Voi helv*tti, mä kun luulin että tuo jaff on huono, mutta...

        Tummapaahto😆 no joo mutta osaahan tuo sentään räpätä, Jaff ei osaa edes sitä hommaa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tummapaahto😆 no joo mutta osaahan tuo sentään räpätä, Jaff ei osaa edes sitä hommaa.

        No jaa , kestin kumpaakin noin 20 sekkaa, ensimmäiset 15 sekkaa mietin onko noi tosissaan...oli ne 😁, 5 sekkaa meni itteni kokoamiseen ja poistumiseen sillä järkytyin syvästi...


      • Hyvää yötä Huitale👋🏻😊


    • https://www.youtube.com/watch?v=9rfQJMPjhes

      Oblivion (Arr. for Cello and Piano) · Fulvia Mancini · Benjamin Engeli · Astor Piazzolla
      (tästä oli todella vaikea löytää riittävän tasapainoista esitystä, eikä tämäkään aivan ole sitä).

    • JVG - MAUTON JASSO

      https://youtu.be/V2wDzyVDPVo

      Niin ja ei varmaan yllätä, että LUOKKAKOKOUS elokuvat uppoo just mun huumoriin🤭😄😍

      • Kuuntelin tuota oikeesti 16-vuotiaana😂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kuuntelin tuota oikeesti 16-vuotiaana😂

        Niin, sinulla on vielä elämä edessä😉 toisin se on jo minulla vanhalla 😂

        Mukavaa päivää😊


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin, sinulla on vielä elämä edessä😉 toisin se on jo minulla vanhalla 😂

        Mukavaa päivää😊

        Kivaa iltaa sinulle😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kivaa iltaa sinulle😊

        Kiitos🙏


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ja pakko myöntää että sun nimimerkkiskin muistuttaa mua vähän hänestä🥲


      • Voi sinua🥺



    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Synthwavea. Äsken löysin. https://www.youtube.com/watch?v=AiigR6XJO8Y. 10:20-muutama minuutti eteenpäin on ainakin hyvä. Näitä on vain niin hankala löytää kun artistit ja biisit ovat ihan randomeita. Helpointa on kun kuuntelee vaan jos jokin sattuisi kolisemaan. Sitten menee ytmusichub.com-sivustolle josta voi sitten ladata vain haluamansa osan youtube-biisistä koneellensa :). Olen luukuttanut viime vuosina niin paljon psytrancea että ehkä pitäisi vaihtaa välillä genreä. Indie rock on myös hyvää mutta niitäkään bändejä ja biisejä ei niin vain tiedä. Musiikki on hyvää etenkin silloin kun se ei ole mainstreamia 😗.

    • Anonyymi

      musiikkikerho, mutta jos on käytössä pieni-pianokin, niin kokeile mille kulostaa soinnut acdc, kuin heavy-rock yhtyeen nimi, ei hyvälle, mutta jos vaihdat että acda

      • Musiikkikerhossani saa myös soittaa pianoa🎹🎼 joskus oon ymmärtänyt noista soinnuista jotain ja tiennyt missä on mikäkin aakkonen. Silloin, kun tuli pianoa soiteltua.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Musiikkikerhossani saa myös soittaa pianoa🎹🎼 joskus oon ymmärtänyt noista soinnuista jotain ja tiennyt missä on mikäkin aakkonen. Silloin, kun tuli pianoa soiteltua.

        Tuoko tämä mies tämä mielikuvituskaverisi esittäminen sinulle lohtua? Yritän nääs ymmärtää tätä harrastusta sen sijaan että rankkaan gospelisi yms, en kyllä paljoa linkkejäsi availisi, joten ehkä ilkeämielinen saa mitä tilaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko tämä mies tämä mielikuvituskaverisi esittäminen sinulle lohtua? Yritän nääs ymmärtää tätä harrastusta sen sijaan että rankkaan gospelisi yms, en kyllä paljoa linkkejäsi availisi, joten ehkä ilkeämielinen saa mitä tilaa

        Huoh. Kyllä on retkellistä taas.
        Sinun gospelfantasioista en tiedä mitään, mutta saahan sitä unelmoida.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Huoh. Kyllä on retkellistä taas.
        Sinun gospelfantasioista en tiedä mitään, mutta saahan sitä unelmoida.

        Kyllä me fiksummat ymmärretään että olet mies ja jossain vaiheessa kannattaa ymmärtää, että eikö ole vähän erikoista tunnistella jokainen yhdeksän lapsen äippä ym huuhaahahmo samaksi henkilöksi, jos edes tämä keksitty taustatarina ei ikäänkuin stemmaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me fiksummat ymmärretään että olet mies ja jossain vaiheessa kannattaa ymmärtää, että eikö ole vähän erikoista tunnistella jokainen yhdeksän lapsen äippä ym huuhaahahmo samaksi henkilöksi, jos edes tämä keksitty taustatarina ei ikäänkuin stemmaa

        Siis onko se sun mielestä aivan täysin käsittämätöntä ja mahdotonta, että täällä on eri henkilöitä täällä palstalla omine käyttäjineen???


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Siis onko se sun mielestä aivan täysin käsittämätöntä ja mahdotonta, että täällä on eri henkilöitä täällä palstalla omine käyttäjineen???

        Näyttää se joillekin olevan mahdotonta käsittää. 😅


    • Anonyymi

      Realistisen herkkä ja koskettava: Elvis Presley - Surrender, (1961): https://www.youtube.com/watch?v=O3Bj9fQkvGo

      When we kiss my heart's on fire
      We're burnin' with a strange desire
      And I know each time I kiss you
      But your heart's on fire too
      So my darling, please, surrender

      ...jotenkin näin...

      Kun suudellaan mun sydämmeni pauhaa
      Outo halu meitä polttaa
      Sua suudellessain aina tiedän
      Sun sydämesi pauhaa myös
      Joten rakkaimpani, antaudu pyydän

    • Anonyymi

      Joe Dolan - Sweet Little Rock 'n' Roller (1974)

      You looked at me, I knew right away that you're the kind of girl I need.
      Now, I see, that everything's all right, you're always giving me the lead.

      Oh feeling like I do, I could dance all night and day
      Feeling like I do, I could dance my life away

      https://www.youtube.com/watch?v=54Ya9RgEaaQ

      ...jotenkin näin...

      Kun katsoit mua, tiesin heti että oot tyttö jota kaipaan
      Nyt tiedän sen, kaikki hyvin on, sä annat minun aina johtaa

      Ooh tunteeni huumassa, voisin tanssia huomiseen
      Tunteeni huumassa, voisin tanssia ainiaan

    • Mulla on niin monia lempikappaleita, että on vaikea valita vaan yks. Monet mun lempikappaleista löytyy 1960,-70-ja 80 -luvuilta, mutta hyviä kappaleita voi olla ihan millä vuosisadalla ja vuosikymmenellä tahansa tai millä tahansa vuosituhannella. Monet mun lemppareista ovat esim. rockkia (eniten 1970-luvun rock), countrya ja elokuviin tehtyä musiikkia. Joitain musikaalikappaleitakin on joukossa niin kuin myös vaikka iskelmää, poppia ja klassista.

    • Elokuvamusiikista mun yhtiä suosikkeja ovat (ainakin tällä hetkellä) Vangeliksen musiikki elokuvaan "Blade runner" sekä Brian Enon musiikki elokuvaan Dyyni(1984 versio) ja varsinkin elokuvan teema. Paljon suosikkeja löytyy myös Disneyn animaatioista kuten vaikka elokuvien "Kaunotar ja hirviö" ja "Pieni merenneito" musiikki.

      1970-luvun rockista olen kuunnellut paljon esim. bändien Bad Company ja Slade musiikkia.

      Musikaalimusiikista tykkään esim. musikaalin "La cage aux folles" (Lainahöyhenissä) musiikista. Yhteen aikaan kuuntelin sitä paljon.

      Countrysta suosikkeja ovat esim. Glen Cambellin tulkinnat kappaleista "Wichita lineman", "Gentle on my mind" ja "Highwayman".

      Klassisesta tykkään eniten barokkimusiikista, mutta käy muidenkin vuosisatojen musiikki, jos kuulostaa musta hyvältä, esim. keskiaikainen musiikki (sekä maallinen, että kirkollinen).

      Tällaista esimerkiksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juice Leskinen - Tulppaani - https://www.youtube.com/watch?v=oBP5KuNW5ew

      Tässä on elämän viisautta.

      Minä 'tulppaanin' ojennan käteesi sun, ja katson kun kukoistaa sen juuret
      se puhkeaa kukkaan kuin elämä mun, ovat jälleen haaveeni suuret
      Sinä avaat 'ovesi' rakkauden tulla, minä tunnen sinun lähestyvän
      panen 'tulppaanin' 'maljakkoon' joka on sulla, pois hankaan kirjaimet ikävän

    • Anonyymi

      minun mielestäni aika surullista jos jalkapallossakin tytöt loukkaantuvat.

    • Anonyymi

      Se biisi jossa olikohan Erkki Kinnunen laulaa "sull' on lukko, mull' on avain sinun reikeliisi" se oli joku sketriohjelma jossa taisi olla myös Riitta Valkama.

    • Anonyymi
    • Tietenkin hahmoni teemabiisi: Hotlegs - Neanderthal Man, 1970: https://www.youtube.com/watch?v=0e0qYP_PTlY joka on kaunis rakkauskertomus se alkaa näin:

      I'm a Neanderthal man
      You're a Neanderthal girl
      Let's make Neanderthal love
      In this Neanderthal world...

    • Rod Stewart - 'Tonight's the Night', 1976: https://www.youtube.com/watch?v=IZr6AE-u2UM joka on puhdasta rakkautta ja romantiikkaa. Tyttö, jonka kasvoja ei esitetä videossa, on Britt Ekland, hän oli levytysaikaan Rodin tyttöystävä.

      ...C'mon angel, my heart's on fire
      Don't deny your man's desire
      You'd be a fool to stop this tide
      Spread your wings, and let me come inside...

      ...Tule enkeli, tulessa on mun sydämeni
      Sitä älä torju mitä haluaa miehesi
      Virheen tekisit jos estäisit tulvan tään
      Levitä siipesi ja anna mun tulla sisään..,
      Pohteena vieläkin on, että missähän päin kehoa nuo 'siivet' ovat. Paljon muutakin herkkää runollista tulkintaa on tässä biisissä.

    • Rod Stewart - Hot Legs (1977) https://www.youtube.com/watch?v=AHcjjxYbgNM&t=78s

      ...Hot legs, wearing me out
      Hot legs, you can scream and shout
      Hot legs, are you still in school?
      I love you, honey...

      Tämmöisenkin romanttisen ja hellän kerronnan vallassa sain nuorena miehenä kehittyä.

      ...Kuumat jalat, uuvuttavat minut täysin
      Kuumat jalat, voit huutaa ja huutaa
      Kuumat jalat, oletko vielä koululainen?
      Rakastan sinua, kulta...

      PS: Rod valistaa tässä biisissä miesterveydestä, erästä tärkeästä vitamiinista.

    • Anonyymi

      Musiikkikerhoja alkaa olemaan palstalla jo monia :)

      • Anonyymi

        Ihanko totta! Kiitos tiedotuksesta.


    • Anonyymi

      ABBA - Does Your Mother Know (1979)

      ...Now you're so cute, I like your style
      And I know what you mean when you give me a flash of that smile (smile)
      But girl, you're only a child...

      Ja tämmöisenkin romanttisen ja hellän kerronnan vallassa sain nuorena miehenä kehittyä.

      ...Sä kyllä oot niin nätti, pidän tyylistäsi
      Ja tiedän hyvin mitä tarkoitat, kun vilautat mulle sen tietyn hymyn
      Mutta tyttö, olet vasta lapsi...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe