Hyvää huomenta, sunnuntai

Sateinen aamu🌧 täytyy laittaa kahvi tippumaan, josko se päivä lähtisi siitä käyntiin☕️

Oletteko hyvin nukkuneet?
Mitä suunnitelmia tälle päivälle?

😊

31

620

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta.

      Ei sada mutta ei oikein paistakaan. Juuri heräsin ja täytyy laittaa kahvi tippumaan. ☕
      Jospa se sunnuntai lähtisi hiljalleen käyntiin...

    • Tuota lapseni on prinsessani.😁
      Joo tänää selkä kivuilla kuin nyt jokainen aamu ja mies nosti prinsessani latiialle leikkimään ja nosti jo sitteriin ja toi aamukahvia. Kohta pumppaan 299€ maksavilla rintapumpuilla koska lisä maito on sitten kaapissa päivä on todella kiireinen joten jouduin ostamaan tämmöiset eivät nyt auta esim siivouksessa(kun valskaa) mutta voin liikkua näiden kanssa. https://www.jollyroom.fi/aitiystarvikkeet/imetystarvikkeet/rintapumput-tarvikkeet/beemoo-care-wearable-sahkokayttoinen-rintapumppu-double?gclid=Cj0KCQjw98ujBhCgARIsAD7QeAg7St6vah--OnHYykC35Fe-jJU93lYYOSUZD0BOsdDm3mtLkqDjbOQaArU5EALw_wcB

      • Selkäkivut ovat kyllä todella ikävä vaiva 😓
        Enpä ole tuollaisia vekottimia nähnytkään, enkä niistä mitään tiedäkään😃


    • Anonyymi

      En ole todellakaan hyvin nukkunut, aina väsyttää aamulla enemmän, kuin illalla nukkumaan mennessä.
      Onneksi sataa ja on vaan +12 lämminä, oikein hyvä ilma ja asunnossa on +20, kun helteellä olsi +26.
      En ymmärrä sitä sateisen ja viileän sään haukkumista, kun pitäs olla +28 lämmintä, aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta, eikä missään tapauksessa sais sataa vettä, pilaa varmaan vesisade terassilla istumisen ja kaljan juonnin tai rannalla makoilemisen.
      Euroopassa on näyttöä, mitä on, kun ei sada ja aurinko porottaa.
      On tukahduttavan kuumaa, järvet, joet kuivuu ja sato pellolla menetetään.

      Tänään en juurikaan muuta tee, kuin editoin pelivideoita 1-3 tubeen, pelaan ja talletan pelaamista, että saa uusia videoita.
      Kanapastaa varmaan teen ruoaksi.

      • Minulla on sama homma tuon nukkumaan menon ja heräämisen kanssa, illalla ei väsytä mutta aamulla väsyttää.
        Joo nimenomaan tällainen helteetön päivä ja viileä sää on sellainen ilma mistä tykkään itsekin.
        Kivoja pelihetkiä sinne 😄


      • Mun mielestä mikään ei oo pahempaa kun vedellä laimennettu kalja. Että sen suhteen en jatkuvasta sateesta tykkää. Ja niin kun ootte huomannu, aina kun täällä on koleeta on keski euroopassa järjetön helle. Että se suhteen me tarvittais sellanen pyörre, joka sekoittais euroopan ilmaa. Tulis jonkin verran lämpöö tännekin ja samalla viileyttä keski eurooppaan. Silloin kaikki voittaa. Ei se oikeen kesäsäätä ole se semmoinen 12 astetta. Sateet on ihan mukavia, mutta ei sen veden näin kylmää tarvisi olla ja etenkin toi tuuli. Mutta takasi olueen että sittisuuta on hyvä lantrausaine, että sitä kannattais ennemmin kokeilla.


      • JeroP kirjoitti:

        Mun mielestä mikään ei oo pahempaa kun vedellä laimennettu kalja. Että sen suhteen en jatkuvasta sateesta tykkää. Ja niin kun ootte huomannu, aina kun täällä on koleeta on keski euroopassa järjetön helle. Että se suhteen me tarvittais sellanen pyörre, joka sekoittais euroopan ilmaa. Tulis jonkin verran lämpöö tännekin ja samalla viileyttä keski eurooppaan. Silloin kaikki voittaa. Ei se oikeen kesäsäätä ole se semmoinen 12 astetta. Sateet on ihan mukavia, mutta ei sen veden näin kylmää tarvisi olla ja etenkin toi tuuli. Mutta takasi olueen että sittisuuta on hyvä lantrausaine, että sitä kannattais ennemmin kokeilla.

        Ei sitä kaljaa tarvitse vesisateessa juodakaan😃 kuumia ja kylmiä kesäpäiviä riittää molempia, se vaihtelevuus on hyvä👍🏻


    • Kyllä sitä jo seitsemältä on noustu päivän viettoon. Aamulla käyty salilla ja ruuan sain juuri syötyä.
      Kohta pitää lähteä työmaalle kun on kerran suostunut myymään vapaa-aikaansa yrittäjän käyttöön; eli sikäli päivän ja illan suunnitelma on ollut tiedossa jo pitkään. Enää onneksi kolme työpäivää ennen lomaa.

      Rauhaisaa lepopäivää kaikille.

      • Mukavaa työpäivää sinulle sinne sitten 😊


      • Mikään ei oo kamalampaa, kun herätä viikonloppuna seitsemältä. Monena viikonloppuna oon suostunu töihin, mutta olen neuvotellu niin, että teen kymmenestä kuuteen.


      • JeroP kirjoitti:

        Mikään ei oo kamalampaa, kun herätä viikonloppuna seitsemältä. Monena viikonloppuna oon suostunu töihin, mutta olen neuvotellu niin, että teen kymmenestä kuuteen.

        Minä teen itse vuorotyötä (silloin kun työtä teen, opiskelen pääasiassa) eli on aamua, iltaa & yötäkin. Välillä on viikonloppu vapaa, välillä olen töissä koko viikonlopun. Aikaisten aamujen inhoajana voin sanoa, että vielä kamalampaa on herätä klo. 5:30, oli sitten viikonloppu tai ei😂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minä teen itse vuorotyötä (silloin kun työtä teen, opiskelen pääasiassa) eli on aamua, iltaa & yötäkin. Välillä on viikonloppu vapaa, välillä olen töissä koko viikonlopun. Aikaisten aamujen inhoajana voin sanoa, että vielä kamalampaa on herätä klo. 5:30, oli sitten viikonloppu tai ei😂

        Noh.. mä herään aamuvuoroon jo 4.30.. ja aloitan reippaan pyöräilylenkin töihin ennenkuin kello tulee tuon 5.30.
        Ja voin sanoa.. ei ole kivaa.


    • Huomentapäivää 😄
      Heräsin yöllä kesken unien ja olin toista tuntia hereillä, mutta onneksi oli lepopäivä, joten nukahdettuani uudelleen heräsinkin vasta puoli yhdeltätoista.
      Pikainen aamupala ja sitten lähdettiin tyttären kanssa vuokra-asunnon metsästykseen, eli sovittuihin näyttöihin.
      Nyt pieni lepotauko ja illalla vielä katsastetaan pari asuntoa. 👍

    • Päivää, huomenet meni jo 😊

      Nukuin melko huonosti. Nokka oli tukossa, liekö siitepölystä johtuvaa, heräilin vähän väliä enkä löytänyt hyvää asentoa eli nyt vähän väsyttää. Onneksi ei ole mitään ajastettua tekemistä tälle päivälle eli kotoilen, laittelen ruokaa, pyykkäilen, venyttelen ja lepuutan eilisistä porrastreeneistä ärsyyntyneitä lihaksiani. Ensimmäinen porrastreeni tälle kesälle ja sen kyllä huomaa 😄

    • Oikein hyvää sunnuntaita.😊. Nukuin kyllä suht hyvin liian vähän vaan. Täytyy taas opetella menemään ajoissa nukkumaan. Tänään tuli käytyä kaupassa ja olisi vielä tarkoitus lähteä kävelylenkille kun polvikin on jo parantunut. Erittäin hauskaa loppu sunnuntaipäivää ja iltaa teidän korkeutenne.🤗.

      • Anonyymi

        Hyvä kymmentä vaille viittä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kymmentä vaille viittä!

        Samoin sulle!😊. Sulla näitä juhlanaiheita tuntuu riittävän mikä on vaan tietenkin positiivinen ja hieno juttu.


      • Jep kyllä unirytmi olisi minunkin tärkeää saada kuntoon hiljalleen… ainakin suurinpiirtein😊 työt alkaa pian niin ei tosiaankaan ole hyvä juttu kukkua sinne kahteen asti yöllä😀
        Kiitos paljon ja hauskaa iltaa myös sinulle🙏🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jep kyllä unirytmi olisi minunkin tärkeää saada kuntoon hiljalleen… ainakin suurinpiirtein😊 työt alkaa pian niin ei tosiaankaan ole hyvä juttu kukkua sinne kahteen asti yöllä😀
        Kiitos paljon ja hauskaa iltaa myös sinulle🙏🏻

        Joo se on pidemmän päälle huono juttu jos ei saa riittävästi lepoa ja unirytmi on sekaisin Ja kiitos.😊.


    • Anonyymi

      Blobs

    • Hyvää sunnuntaita sinnekin. 😊

      Kävin fillaroimassa. Tuulee niin, että tukka lähtee. Vastatuuleen on virkistävää fillaroida, tuntee kuntoilleensa kunnolla. En valita. Olin happi hyppelyn ja liikunnan tarpeessa. 😀

      • Alan myös pyöräilemään nyt kun asustelen pitemmän aikaa kotikonnuillani, siellä on eri kivaa pyöräillä kun on niin lakeudellista maaseutua☺️🚲


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Alan myös pyöräilemään nyt kun asustelen pitemmän aikaa kotikonnuillani, siellä on eri kivaa pyöräillä kun on niin lakeudellista maaseutua☺️🚲

        Pyöräily on ihan parasta. Maisemat vaihtuu nopeaan ja se on hyvää liikuntaa. Selluliitit saa kyytiä. Itselläni ainakin ensimmäisenä kertyy ylimääräistä reisiin ja "pyrstöön". Säännöllinen fillarointi pitää linjat kuosissa. 😀🚴‍♀️


    • Anonyymi

      Suunnitelmat menivät taas kerran 80%sesti pieleen. Koko päivä kului hallitsemattomien fillariasioiden kanssa. Jatkuu huomenna ja ylihuolimenna ja varmaan pidempäänkin. Että kun ärsyttää.

      - Sheena

    • Oletteko hyvin nukkuneet?
      - en ole, vain 4 tuntia.

      Mitä suunnitelmia tälle päivälle?
      - mennä nukkumaan, heti kun saan hampaat pesty.

    • Anonyymi

      Hyvin nukutti.
      Aamulla kävin salilla kipeyttämässä taas kehoani. Joku niksahti niskan ja selän yhtymäkohdassa kun tein epäkäsliikkeitä. Ei voinut samaa liikettä jatkaa, kipu oli vihlova kun yritti. Piti siirtyä muihin lihasryhmiin joissa ei syviä niskalihaksia tarvitse käyttää.

      Salin jälkeen kuuntelin esityksen.
      Tytär oli harjoitellut seuraavan kappaleen.
      https://www.youtube.com/watch?v=TYZAkPU4mOo

      Käytiin grillaamassa ja uimassa.

      Ihan ok päivä.

      AV

      • Varmasti taitava on tyttäresi soittamaan😊
        🎹🎼

        Taukoa kuntosalista olisi kai suositeltavaa😬


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Varmasti taitava on tyttäresi soittamaan😊
        🎹🎼

        Taukoa kuntosalista olisi kai suositeltavaa😬

        Juu, alle vuoden treenaamisella ihan taitava, lyhyt aika kuitenkin.

        Ei tarvitse pitää taukoa, kivut kuuluvat olennaisena osana treenaamiseen. Ilman kipua ei kehity.

        Harvoin tarvitsee epäkästä kohottavaa lihasryhmää, ainakaan kunnolla venyttävästi. Kipu tuntuu vain venyttävässä asennossa, eli jokin pieni rikko kiinnikkeissä.
        Nyt ei vaan maastavetoa voi ajatella, eikä epäkkään kohottamista.
        Kaksi viikkoa ilman noita, tehden muita juttuja. onhan ihmisellä noin 600 eri lihasta, mitä siitä jos yksi on vähän irti, korjaantuu itsestään vaikka kipua on tiedossa noin viikko.

        AV


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      102
      3195
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3106
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      322
      1959
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1459
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1246
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      888
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      125
      817
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      757
    Aihe