Vapaa kuvaus

YouTube kanavani:
https://www.youtube.com/channel/UCYfNCF2eWSEmOmW9xYsiK6Q

Jos tykkäät videoistani, niin tilaa ihmeessä kanavani. Se ei maksa mitään ja
näet aina, kun on tullut jotain uutta.

Vapaa-aikanani: valokuvaan

Parhaat matkakohteet: lappi

Ruoka & juoma: lisäainneeton ja e- kooditon

Linkit:

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Aloituksia

39

Kommenttia

2754

  1. korjaan: tokina 11-16mm
  2. Kaveri osti canoniin sigman ja tamronin ja sigman joutu käyttään huollossa tarkennettavana. Olen kuullut tuota muiltakin.
    on sellainen mielikuva että suuressa osassa kameroita on tuo tarkennuksen säätö. canonin 60D:ssä se puuttuu jostain syystä,
    Testasin joskus ihan kittiobjektiivien tarkkuutta. netistä sai ohjeet ja tulostettua asteikon jonka teippasi esim oveen. yllättävän kohdallaan kittiobiskoissa. Tokina 11-66mm oli myös kohdallaan.

    takuu hoitaa kyllä tuon kun viet liikkeeseen mutta älä anna kameraa mukaan. olen kuullut että sen jälkeen kaikki muut obiskat tarkentaa päin veetä ko kameralla.
  3. tota ei rihkamaa.

    minulla myös cokinit käytössä. ne siitä käteviä että saa soviterenkaan eri kokoihin, ei tarvii joka objektiiviin ostaa omiansa. maksoi muistaakseni perussetti jotain hiukan yli 50 euroo ja soviterengas kympin.

    eikä ne suotimet maksa kuin jotain 20 euroo.