Vapaa kuvaus

Asioiden syihin ja seurauksiin syvällisesti perehdyttyäni olen vakaumuksellinen ateisti ja satanisti. Otan mielelläni kantaa ja väittelen uskonnoista ja muista harhakäsityksistä. En usko kristinuskon tai minkään muunkaan uskonnon Jumalaan enkä Saatanaankaan. Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana ei ole tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto. Angstiteinien saatananpalvonta on pelkästään harhaoppista kristinuskoa, joka vieläpä yleensä toimii vain rikollisen toiminnan naamiona. Siinä muodossaan tämä mediajulkisuutta saanut "saatananpalvonta" on itse asiassa vain yksi kristinuskon lahko. Molemmissa alistutaan jumalallisen yliluonnollisen hahmon valtaan nöyrästi ja palvotaan häntä... Minulle - Saatana edustaa nautintoa pidättyväisyyden sijaan! - Saatana edustaa elintärkeää konkreettisuutta hengellisen haihattelun sijaan! - Saatana edustaa tahriintumatonta viisautta tekopyhän itsepetoksen sijaan! Linkit: http://www.pakanaverkko.fi, http://www.satanismi.net, http://www.churchofsatan.com/home.html Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

564

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Itse olen tähän ikään mennessä kiillottanut neljä autoa ja yhden kiillotuttanut ammattifixarilla.

    Kyllä homman pystyy tekemään aika hyvään jamaan itsekin, jos on kärsivällinen. Sen minkä rahassa säästää niin hikipisaroissa häviää.

    Tarvitset:
    1. Korrek Kliineri
    2. AutoGlym Super Resin Polish (punainen etiketti)
    3. AutoGlum Extra Gloss (kulta etiketti)

    Korrekia saa marketistakin, AutoGlymiä autotarvikeliikkeistä. Lisäksi runsaasti puuvillaisia puhtaita, pehmeitä riepuja (ei saa olla pesty pesukoneessa huuhteluaineen kera, pelkällä pyykinpesuaineella)

    Ensin KOVA homma. Korrek Kliineri on tököttiä, joka sisältää hieman hioma-aineita. Sillä hangataan koko auto läpi noin kämmenen kokoisissa alueissa.
    1. levitä vaha kämmenen kokoiselle alueelle
    2. hangataan pyörittävin liikkein voimakkaasti painaen vähän aikaa
    3. puhtaalla rievulla VÄLITÖN kiillotus vahan vielä ollessa kosteaa

    Syvemmissä naarmuissa voit vaikka peukalolla painaa rätin läpi naarmun kohdalta ja hangata ees taas naarmun suuntaan. Sitten uudelleen kohdat 1-3.

    Tämä on kova homma, mutta se kannattaa. Käy läpi koko auto; ovien alareunat ja sisäreunat, ovipielet, kynnykset, valot, helmat jopa mustat muoviosat. Ihan kaikki. Aikaa menee 4-5 tuntia ja hiki tulee.

    Loppu on helppoa.

    Ensin punainen AutoGlym. Levitä koko autoon hangaten ja pyörittäen. Ei läheskään niin kovaa käsittelyä, kuin Korrekilla. Aja auto talliin ja anna vahan muhia yön yli. Vahan kemialliset aineet vaikuttavat hitaasti, vartissa valkoiseksi muuttunut vahapinta ei silti ole vielä läpikuiva.

    Seuraavana aamuna kiillota kevyesti pyyhkien tuo punainen AG ja levitä hankaamatta, sivellen kultainen AG. Ei mustiin muoviosiin. Anna kuivua MINIMISSÄÄN 4 tuntia, mieluummin yön yli, jos haluat loistavan kiillon ja pitkän keston.

    Tärkeätä on vahata auto varjossa, auringon UV-säteily ja lämpösäteily kuivaavat vahan liian pian, ennen kuin se ehtii reagoida pinnan kanssa ja poistaa hapettumat ja muodostaa pitkään kestävän, lasimaisen huippukiiltävän vahakerroksen.

    Itsekin saa hyvää jälkeä, jos jaksaa tehdä. Fixari tekee saman koneilla, mutta se maksaa rahaa.

    Master Eq
  2. Jep, on Mersussa valoautomatiikka. Kunhan vain jättää valokytkimen joko asentoon "0" tai asentoon "ON" niin valot palavat auton käydessä ja sammuvat kun virrat ottaa pois päältä. Tämä ei ollut kai alkuperäisen viestin pointti? Miksi tuota muuten kutsutaan "valoautomatiikaksi", mitä automaattista siinä on, että valot palavat, kun sytytysvirta on kytkettynä?

    Olen vain nyt minäkin kytkenyt "valoautomatiikan" pois päältä, "auto" -asentoon, jossa valot syttyvät ja sammuvat hämäräkytkimen mukaan. Syy tähän todelliseen "automatiikkaan" on tietysti se, että Keski-Euroopassa valojen käyttö päivällä on kiellettyä.

    Tulee näin vähemmän jätettä, saastetta ja polttimonvaihtoriesaa. :)

    Master Eq