jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
nyt o vatta täys
..täynnä ku turusen pyssy.. ja lompakkokin vielä pullottaa mukavasti.. eiköhän se oo kohta bootsit vaa jalkaan ja keskip5344hitto
..ku nenään taas kasvoi paise kun pitäs olla huomenna niin kunnossa.. ainakin siihen asti kunnes ostan tax freen tyhjäx.1343- 13343
joooooo...
..jos pukki ei pistä tontuks.. voi viettää joulua aika vapaasti..siksi yhdeksi lahjaksi toivon "sen kuulemma saan" vaikk12343onko epäonnea
ollut tänään perjantai 13sta päivänä?.. kun olin valokuvaamassa maalauksia iso rysähdys kuului kellarista.. taulunlaseja14342otan kuuman
..suihkun kohta.. ihan pian.. en pysy housuissani koska tiedän että huomenna riemu ratkee.. en tosin ole käynyt tomaatil7342huuliharppu soi..
..ostin huuliharppukostajan.. editor colllectors.. tai jotain 7,95e jokaisen itseään kunnioittavan BRonson-fanin pitää o20341tuoppikäsi-pervokki
..oli muuten saksikäsi-edwardissa aivan mahtava ullakko.. pervokin toive lukaali kaiken kaikkiaan.. mitäköhän sellasen p9340huuhaaruno..maanantaiksi..
..elämässäin en oo onnenpossu.. toisinaan mulle maistuu kossu.. kun isoja drinkkejä vetelen ja omille jutuille hirnahtel12340miksi on näin kylmäää
...tahtois seurasaareen ja kattoo kuusissaareenkin ELIN DANIELSON-GAMBOGIa ja uimaan seurasaareen.. mutta on kylmäää..12340pervokin hyvänkäytöksenkirja
.ote 3... sarjassa "tämä on myöskin totta" ..EI.. kannata juoda vähän.. koska silloin alkaa tehdä mieli paljon..3340menneisyys
Mitä kaipaat menneisyydestä? Cherin uskomatonta frisyyriä? https://www.youtube.com/watch?v=TOSZwEwl_1Q Pusuttelevia po12340- 14339
KHIELBAZAAHHH!!!
..emämokaukissani ostin kalliosta viime sunnuntaina.. en kehtaa sanoa.. kuorettomia nakkeja.. makkaraasiantuntijalta sii11339eipä ollut sähköö
..vaikka kuinka kotona hinkkasin.. magneettiset navat hylkivät toisiaan..huoh..7338Järjestäkää nyt miittejä
..vaikka,,,hyvänen aika. Ennen oli kirjekavereita ja lähti jopa 700 kilometrin päähän köyhänä "poikana" tytön perään. Ky16338vai RUNOJA,..no täältä pesee..
miks vatsaani kivistää ja pirstaloi..mikä nyt mieltäni piristää kun ei vattani ilakoi.. olo masis ja turpea..ihan totaal16337NO JOKO ON..
..on nenukki punanen.. ykää housuilla.. aloitusjuomat juotu ja lompakko tyhjäkkä..vaikko aloitusjuomat puolillaan taskut6337voiVOi
..kun ihmiset lähtis eikä väössiköis..kirjoittelis eikä vässiköis.. siitä se teininä paskan jälkeen mullakin alko..välil2337- 7336