Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. nyt o vatta täys

    ..täynnä ku turusen pyssy.. ja lompakkokin vielä pullottaa mukavasti.. eiköhän se oo kohta bootsit vaa jalkaan ja keskip
    Huuhaa
    5
    344
  2. hitto

    ..ku nenään taas kasvoi paise kun pitäs olla huomenna niin kunnossa.. ainakin siihen asti kunnes ostan tax freen tyhjäx.
    Huuhaa
    1
    343
  3. löytypä olutmakkaraa..

    ..vielä jääkaapista..tässähän tämä sujuu 90luvun hittejä kuunnellessa..
    Huuhaa
    13
    343
  4. joooooo...

    ..jos pukki ei pistä tontuks.. voi viettää joulua aika vapaasti..siksi yhdeksi lahjaksi toivon "sen kuulemma saan" vaikk
    Huuhaa
    12
    343
  5. onko epäonnea

    ollut tänään perjantai 13sta päivänä?.. kun olin valokuvaamassa maalauksia iso rysähdys kuului kellarista.. taulunlaseja
    Huuhaa
    14
    342
  6. otan kuuman

    ..suihkun kohta.. ihan pian.. en pysy housuissani koska tiedän että huomenna riemu ratkee.. en tosin ole käynyt tomaatil
    Huuhaa
    7
    342
  7. huuliharppu soi..

    ..ostin huuliharppukostajan.. editor colllectors.. tai jotain 7,95e jokaisen itseään kunnioittavan BRonson-fanin pitää o
    Huuhaa
    20
    341
  8. tuoppikäsi-pervokki

    ..oli muuten saksikäsi-edwardissa aivan mahtava ullakko.. pervokin toive lukaali kaiken kaikkiaan.. mitäköhän sellasen p
    Huuhaa
    9
    340
  9. huuhaaruno..maanantaiksi..

    ..elämässäin en oo onnenpossu.. toisinaan mulle maistuu kossu.. kun isoja drinkkejä vetelen ja omille jutuille hirnahtel
    Huuhaa
    12
    340
  10. miksi on näin kylmäää

    ...tahtois seurasaareen ja kattoo kuusissaareenkin ELIN DANIELSON-GAMBOGIa ja uimaan seurasaareen.. mutta on kylmäää..
    Huuhaa
    12
    340
  11. pervokin hyvänkäytöksenkirja

    .ote 3... sarjassa "tämä on myöskin totta" ..EI.. kannata juoda vähän.. koska silloin alkaa tehdä mieli paljon..
    Huuhaa
    3
    340
  12. menneisyys

    Mitä kaipaat menneisyydestä? Cherin uskomatonta frisyyriä? https://www.youtube.com/watch?v=TOSZwEwl_1Q Pusuttelevia po
    Huuhaa
    12
    340
  13. vonkauijooo

    ..vinkeä vonkailija vingahti istuessaan..mihin????
    Huuhaa
    14
    339
  14. KHIELBAZAAHHH!!!

    ..emämokaukissani ostin kalliosta viime sunnuntaina.. en kehtaa sanoa.. kuorettomia nakkeja.. makkaraasiantuntijalta sii
    Huuhaa
    11
    339
  15. eipä ollut sähköö

    ..vaikka kuinka kotona hinkkasin.. magneettiset navat hylkivät toisiaan..huoh..
    Huuhaa
    7
    338
  16. Järjestäkää nyt miittejä

    ..vaikka,,,hyvänen aika. Ennen oli kirjekavereita ja lähti jopa 700 kilometrin päähän köyhänä "poikana" tytön perään. Ky
    Yksinäisyys
    16
    338
  17. vai RUNOJA,..no täältä pesee..

    miks vatsaani kivistää ja pirstaloi..mikä nyt mieltäni piristää kun ei vattani ilakoi.. olo masis ja turpea..ihan totaal
    Huuhaa
    16
    337
  18. NO JOKO ON..

    ..on nenukki punanen.. ykää housuilla.. aloitusjuomat juotu ja lompakko tyhjäkkä..vaikko aloitusjuomat puolillaan taskut
    Huuhaa
    6
    337
  19. voiVOi

    ..kun ihmiset lähtis eikä väössiköis..kirjoittelis eikä vässiköis.. siitä se teininä paskan jälkeen mullakin alko..välil
    Yksinäisyys
    2
    337
  20. pitkällisen

    ....hyvin pitkällisen harkinnan tuloksena.. äärieristän itseni..
    Huuhaa
    7
    336