Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. aamuinen jäynäytys

    ..hahaa..otsikko kertoi kaiken..mulla ei oo yhtään mitään asiaa..haaahaaa
    Huuhaa
    12
    336
  2. pelottaako metrinen metukka?

    ..jos tarjoo naiselle kaupassa metristä metukkaa pelottako?? siis naisia.. entä täytetyt patonkit..??
    Huuhaa
    12
    336
  3. transu-hanhi

    Ankkalinnassa on uusi 2020-luvun hahmo. Transu hanhi. Transu-hanhi elää ankkalinnan maalaiskunnassa ja kerää autonromuja
    Huuhaa
    0
    336
  4. join molotovin coctailin..

    Aloimme tässä tehdä yhdessä parin tyypin kanssa molotovin coctaileja ukrainalaisille alko yritti kaataa venäläistä vii
    Huuhaa
    0
    335
  5. tulin

    ..kotiin radalta päishäni ja katsoin digiteeveen kanavaa 000 jotain ja perskuttii sieltähän tuli pornoopi..
    Huuhaa
    10
    335
  6. odotin pulusia..ja

    ..ja kottariaisia partsille.. tulikin ihan tuntemattomai harkakota ja naakkoja..ja muutama pööllökin.. kun sainoin painu
    Huuhaa
    12
    335
  7. kehtaiskohan..

    ..kehtaiskohan pistää kinkun riippuu???
    Huuhaa
    9
    335
  8. tulin metsästä..

    ..ja taidan mennä uudestaan.. kallionnotkoon majani pystyttää.. päivä oli aurinkoinen ja teepaidalla tarkeni keskipäiväl
    Huuhaa
    11
    334
  9. Romanttinen ToivioRuno

    ..oi rakas kultapiisku.. muille et meistä hiisku.. sut lehmäntaljalleni jos saisin..ottaisin kiinni ja kovasti naisin..
    Huuhaa
    12
    333
  10. jos oisin elukka

    ..niin mikä elukka oisin? mulla nimittäin ei oo aavistustakaan..
    Huuhaa
    6
    332
  11. oho aurinko

    ..näinpä se valkeni tämäkin päivä tuossa kahdentoista maissa heittäen auringonsäteitäkin päälleni kun ulkona käväsin enn
    Huuhaa
    11
    332
  12. älä katso polnoa

    ..alasti..vanha heikko matka-arkku kansi auki edessäsi..
    Huuhaa
    9
    332
  13. nälän tunne

    Joohh. Makaronia ja vettä makaroni ..on päällä ylähuuli. Kai se on jottain? Voi tätä käyhyyttä. Viini ja kossu loppu.
    Huuhaa
    6
    331
  14. pelottaa..

    Hakkasin pari päivää sitten vasaralla ja naulalla heippalapun yhden meluavan naapurin oveen. Eilen tuli kutsu tuomiokapi
    Huuhaa
    15
    331
  15. nohnih

    ..nyt sitä ollaan sitten ihan virallisesti pervokki.. ostin tänään kengät ja kauluspaidan enkä käynyt alkossa enkä baari
    Huuhaa
    6
    331
  16. mä en lähde

    ..minnekää.. pysyn täällä..kotona.. vai pitäskö lähtee mökille.. pääsis vielä uimaan..tutut on vuokrannu mökin.. vai jää
    Huuhaa
    5
    330
  17. pelottaaaa

    ....musta tuntuu että.... kaikkien elämäni aikana tyhjentämieni olutpullojen henget kiusaavat.. olut ei maistu ja se saa
    Huuhaa
    8
    330
  18. mikä on..??

    ..mikä on huuhaan autuaaksi tekevä henkinen voima joka puhaltaa lävitsemme oivaa huuhaa energiaa ja löydämme itsemme sop
    Huuhaa
    4
    330
  19. Lähdön paikka kai..

    ..nyt kun sai taas menojalan vipattaa.. siksi tämä biiiisi... http://www.youtube.com/watch?v=_AI83gQBVOc
    Huuhaa
    10
    330
  20. veroparatiisi vai veroparasiitti..

    ..tulevaisuudesssa köyhänä joudun laajan terassiparvekkeeni täyttämään jos minkälaisilla sekä jommosilla kasvatuksilla..
    Huuhaa
    17
    330