jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
- 12336
pelottaako metrinen metukka?
..jos tarjoo naiselle kaupassa metristä metukkaa pelottako?? siis naisia.. entä täytetyt patonkit..??12336transu-hanhi
Ankkalinnassa on uusi 2020-luvun hahmo. Transu hanhi. Transu-hanhi elää ankkalinnan maalaiskunnassa ja kerää autonromuja0336join molotovin coctailin..
Aloimme tässä tehdä yhdessä parin tyypin kanssa molotovin coctaileja ukrainalaisille alko yritti kaataa venäläistä vii0335tulin
..kotiin radalta päishäni ja katsoin digiteeveen kanavaa 000 jotain ja perskuttii sieltähän tuli pornoopi..10335odotin pulusia..ja
..ja kottariaisia partsille.. tulikin ihan tuntemattomai harkakota ja naakkoja..ja muutama pööllökin.. kun sainoin painu12335- 9335
tulin metsästä..
..ja taidan mennä uudestaan.. kallionnotkoon majani pystyttää.. päivä oli aurinkoinen ja teepaidalla tarkeni keskipäiväl11334Romanttinen ToivioRuno
..oi rakas kultapiisku.. muille et meistä hiisku.. sut lehmäntaljalleni jos saisin..ottaisin kiinni ja kovasti naisin..12333- 6332
oho aurinko
..näinpä se valkeni tämäkin päivä tuossa kahdentoista maissa heittäen auringonsäteitäkin päälleni kun ulkona käväsin enn11332- 9332
nälän tunne
Joohh. Makaronia ja vettä makaroni ..on päällä ylähuuli. Kai se on jottain? Voi tätä käyhyyttä. Viini ja kossu loppu.6331pelottaa..
Hakkasin pari päivää sitten vasaralla ja naulalla heippalapun yhden meluavan naapurin oveen. Eilen tuli kutsu tuomiokapi15331nohnih
..nyt sitä ollaan sitten ihan virallisesti pervokki.. ostin tänään kengät ja kauluspaidan enkä käynyt alkossa enkä baari6331mä en lähde
..minnekää.. pysyn täällä..kotona.. vai pitäskö lähtee mökille.. pääsis vielä uimaan..tutut on vuokrannu mökin.. vai jää5330pelottaaaa
....musta tuntuu että.... kaikkien elämäni aikana tyhjentämieni olutpullojen henget kiusaavat.. olut ei maistu ja se saa8330mikä on..??
..mikä on huuhaan autuaaksi tekevä henkinen voima joka puhaltaa lävitsemme oivaa huuhaa energiaa ja löydämme itsemme sop4330Lähdön paikka kai..
..nyt kun sai taas menojalan vipattaa.. siksi tämä biiiisi... http://www.youtube.com/watch?v=_AI83gQBVOc10330veroparatiisi vai veroparasiitti..
..tulevaisuudesssa köyhänä joudun laajan terassiparvekkeeni täyttämään jos minkälaisilla sekä jommosilla kasvatuksilla..17330