Vapaa kuvaus

hymy palaa takaisin:) *rento *rempseä *reilu ASENNE RATKAISEE! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

37

1. En ole aikoihin ollut lueskelemassa näitä keskustelupalstoja, mutta taas tulin siihen tulokseen että sama tahti on kuin ennenkin. Naiset mollaavat miehiä ja miehet naisia. Syitä on moninaisia. Petytään sitä yhtälailla muuallakin kuin netissä tavattujen kanssa. Netissä tosin on "paremmat" mahdollisuudet luoda niitä harhaanjohtavia mielikuvia, mutta näissä foorumeissa pitääkin olla oma arvostelukyky kunnossa, eikä heti olla sata taulussa rakastumassa ihan vaan sen perusteella että tuntuu hyvältä. Ajan kanssa opitaan tuntemaan paremmin toistemme hunojakin puolia ja silloin voi käydäkin niin, että se ei enää tunnukkaan niin hyvältä.

Itsekin luulin uskoni menneen miehiin, mutta niin vain se on taas palaamassa ja kukas sitä paremmin ehjää kuin mies:)
  2. Itse en allekirjoita väittäämääsi. Johtunee muuten varmaan profiilistani, ettei minulle ainakaan satoja yhteydenottoja pukkaa päivittäin, mutta ehkä laatu korvaakin määrän:) Toki mukaan on mahtunut jokunen seksin tarjoajakin, mutta sellaisellekin olen vastannut lyhyesti ja ytimekkäästi jotain.
    Viime aikoina vaan tämä tökkiminen näillä linjoilla on saattanut aiheuttaa vastauksen viipymiseen.