Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. PERTSA. Nuo Mooseksen jutut voivat olla mitä vaan. Jos israelilaisia on lähteynyt maastaan, niin on niitä suomalaisiakin pitkin maapalloa. Ja kun Raamatussa taistellaan "miekoilla", niin eihän se ole mitenkään nykypäivää. Tuskin tuut näkemään, että "Jumala ajaa israelilaisia takaa miekalla". Heh heh ja heh.

Sä löydät aina mitä sadistisimpia juttuja Raamatusta (kuten kyllä minäkin), mutta sä pidät niitä hyvinä asioina, mä kauhistelen noin julmaa Jumalaa. En ihmettele, jos Israel on kääntynyt pois Jumalasta. En tosin tiedä kuinka uskova kansa se nykyään on. Taitaa olla maaillistunut kuten muutkin kansat?

Mun mielestä asioita vaan tapahtuu, hyviä ja kauheita. Ne vaikuttavat olevan sattumuksia. Itsekin olen jäänyt auton alle ja jäin henkiin. Toisinkin olisi voinut käydä, mutta se oli onnea, ei Jumalan varjelusta. Jumalalla ei voinut olla mitään syytä varjella mua, hah hah!
  2. ap. Tässä on nyt kaksi näkökohtaa. Mä katson, että sä oot sokea, ja sä että se sokea oon mä. Olin minäkin sokea, kun olin uskossa silloin v. 1972 alkaen. Kun vapauduin, niin näen Raamatun, kuten siinä lukee.

Tiedän. että kun haluaa uskoa kaikki epäselvyydetkin, niin sitä vaan uskoo. Olen sen kokenut. Mutta kun uskon kaapu lähtee, näkee sen mikä Raamattu oikeasti on. Uskovana ei tullut mieleenkään kyseenalaistaa mitään. Sikäli mä ymmärrän sua.