Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. LUMINARSKU. Hyvä kun otit esille tuon paranemisen, kuten itsellekin kävi. Olin hyvin allerginen eri ruokatuotteille, mutta olen parantunut siitä itsestään, kun olen elänyt homona. Muutenkin olen todennut, että elämäni jopa parani, kun jätin heteroelämän ja aloin elää miesten kanssa. "Jumalan johdatus" ei johda mihinkään sen kummemmin kuin itse vie elämäänsä eteenpäin.

Miten ihmeessä olet niin idiootti, että käsität, että kun en ole nähnyt enkä kokenut paranemisia henkilökohtaisesti, niin olen "valinnut puoleni"? Ja sekin, että enhän mä hae miehiltä rakkautta Jumalan rakkauden puutteen takia. Minähän vain totesin, että Jumalan rakkautta ei näy missään. Ja samaa sanoi Äiti Teresa; kun ei kokenut Jumalan rakkautta ainakaan 50 vuoteen loppuelämänsä aikana. Se ainoa kokemus oli ollut nuorena noviisina.

Ja se, että kerrot uskovien piireissä tapahtuvan salattuja asioita, niin järjestään kaikki ulkomailta tulleet "parantajat" ovat kertoneet paranemisia tapahtuneen jossain kaukana Suomesta. Mutta minun tuttavani ei siltikään parantunut. Sinun vakuuttelut eivät vakuuta minua, vaikutat suorastaan harhaoppiselta, kun et suostu ottamaan vastaan sitä, että Raamatun sanat eivät toteudu, otti lauseita tai ei. Ja uskovat eivät käsitä sitäkään, ettei Jumala sanonut misään vaiheessa homouden olleen Sodoman tuhoamisen syy. Se on kuin Jumalan pilkkaa.
  2. Hyvä hyvä! Koko joukko epämääräistä "totuutta" Raamatussa. Itselle eniten sotii se, että ei kai Jumala nyt niin sadistinen voi olla, että kurittomat lapset käskisi surmata. Tai sillä ns. erämaavaelluksella olisi surmannut kaikki ne, jotka halusivat lihaakin. Aivan naurettavaa. Siksi on vaikea uskoa koko Jumalaan ja niihin outoihin tarinoihin. Ihmiset ovat aivan liian kritiikittömiä. Järki päähän eikä uskoa kaikkea mitä "Jumalan sanassa" sanotaan. Ja tuokin lausahdus on myöhempää perua, ei Raamatussa sanota, että se on "Jumalan sana".

Hyvä se, että on muitakin Raamatun epäilijöitä, luulin olevani ainoa. Ja kun Paavalia on pidetty suorastaan jumalallisena, niin tarkemmalla lukemisella totesin Paavalin olevan vailla jumallista voimaa. Jo sekin, että tekeytyi Jeesuksen valitsemaksi, on kyllä tyypillistä Paavalin tekstiä, kun hän näyttää olevan mitä suurin itsensä kehuja. Mutta kuka ne kaikki sitten onkin kirjoittanut!

Itse valaistuin ja sain kaiken tiedon, kun luin enemmän Raamattua itse, enkä vain niitä paikkoja, joita oli kehoitettu. Ja minulle tuli Raamatusta tieto, ettei ne tarinat ole totta, eikä siten Jumalaakaan ole olemassakaan. Ei kai Jumala voi olla niin pöllö, että olisi noin naurettavan teoksen halunnut julkaistavan? Ja Jeesus sanoo Mooseksen kertovan hänestä, vaikka se kertoo vain Israelin kansan ja Jumalan välisestä lainkuuliaisuuteen pakottamisesta.