Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Juu, vikana on siis kun homot eivät noudata Moskovan miliisin käskyjä? Minusta vika on siinä, että homille ei anneta siinä kaupungissa mahdollisuutta osoittaa olevansa olemassa, vaan heidän halutaan pysyvän poissa silmistä. Aiemminhan Neuvostoliitossa oli kaikki mieleosoitukset ja marssit ankarasti kiellettyjä.

Muualla maailmassa sentään tilanne on nykyään jonkin verran parempi. Homomarrsit ovat sallittuja, Moskova on jälkijunassa eikä muutosta ole näköpiirissä. Tästä näkee kuinka samasta asiasta saa erilaisen kuvan. Joku syyttää homoja, joku toinen viranomasten mielivaltaisuutta.
  2. alsimpson. Sanoit aiemmin, että jos olet väärässä Jeesuksen seksuaalisuudesta, niin Jumala rankaisee sinua. Samoin minä kirjoitin vastaukseksi, että jos minun vastakkainen mielipide hänen seksuaalisuudestaan on väärä, niin Jumala voi tappaa minut. Jos kumpikin jää ilman rangaistusta, ei koko Jumalaa varmaan olekaan.

Huomaan, että olemme yhä voimissamme, Jumalaa ei näytä olevan mailla eikä halmeilla, kuten ei milloinkaan muulloinkaan. Kaikki jatkuu ennallaan, oli Jumalaa tai ei. Jumalalla ei ole vaikutusta elämäämme, eikö niin?

Kummallisesti muuten jossain itämaissa ei ole juurikaan kristittyjä eikä täälläpäin muslimeja. Vaikuttaakohan se mihin jumalaan missäkin maassa uskotaan siitä, mitä jumalaa missäkin maassa uskotellaan olevan? Jos esim. al.simpson olisi pakistanilainen, todennäköisesti pitäisit kristinuskoa pahana harhaoppina kuten pakistanilaisille on opetettu. Ja meille taas on opetettu, että Israelin Jumala on se ainoa oikea. Jokaiselle kyllä löytyy joku jumala, riippuen siitä missä on sattunut syntymään.

En tajua sun viestiä, mitä vois tapahtua, jos tapaisin 75 syntyneen sotaveteraanin pojan? Ootko taas humalassa?