langto-d
![]()
Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.
Aloituksia
1181
Kommenttia
5535
Palsta kohentuisi J.Julistajan bannauksesta!!
Tyypillähän on annettavanaan vain pelkkää yhteiskuntavastaisuutta!10484"Lävärit" tuovat tasoitusta...
Tarkoitan tietysti lävistyksin tehtyjä 'ihokoristuksia'. Onhan se tavallaan hyvä ajatus: Annetaan meille rumemmille tas6483Miten näin on päässyt käymään?
Koneessani on F-Securen ja Soneran virusturvaohjelmat. Kone vaati päivittämään uuden ohjelman, koska entisen toiminta-a2482Luonto yllättää alvariinsa
Lokakuun lopussa näytti vielä, että pohjavedet jäisivät tavallista alemmiksi. Nyt suursäätilat puskevat Etelä-Euroopasta4480Oli se mukavaa...
Kolmen pilvisen viikon jälkeen itse Aurinko pääsi ajoittain paistamaan. Mielestäni viikon paras juttu. Kansantiedon muka10479j. valheen&saastan levittäjän bannauksella tämäkin saitti rauhoittuisi!!!
Olisi kohtuutonta jos j.j, skitsofreniaa poteva psypaatti saa terrorisoida presidenttisaittia vapaasti: ilman yleistä ha18478- 4478
Remu nousi Guruksi!!!!!!!!!!!
On sitä ollut monille vuosikymmenet. Nyt meikällekin. Hulluuteni tuhosi 'maitin' - fysiikkakin jo hylkii pitempää pämppä4477Höökitään sanoi Napo!
Pastori Mäkelän kirjan Naamiona terve mieli kirjan ilmestyttyä alkoi narsistijahti Suomessa. Kuulin aiheesta YLE:n aluel12477"Uusavuttomuus" vs. osaajat!
Tämänpäiväisessä Yle-radion kansanradiossa nuorimies suurinpiirtein teilasi eräiden vanhempien, Suomen elintason rakenta24475Aivot = ainoa Pääomasi
Päihteet tuhoavat väärinkäytettynä tehokkaasti keskushermostosi potentiaalia. Päihteitä on käytetty kuitenkin tuhansia v2474Palstan uusi vapaus OK !!
Junttalipoo meininkiä, eli harvainvaltaa sanotaan myös diktatuuriseksi hallintakeinoksi. Niillä on se mukava puoli, että41471Hyvää tekstiä Herman Hesseltä "jälleen" !
"Jos vihaat jotakin ihmistä, sinä vihaat jotakin hänessä mikä on sinussa itsestäsi. Se mikä ei ole osa itseämme, ei voi11469Ns. uskovaiset...
Ovat sinnikkäimpiä EU vastustajia. Korjatkaa jos olen väärässä: Esko Aho allekirjoitti Maastrichin sopimuksen EU:n liitt6469Aivot narikassa jo puoli vuotta - ei se mitään!!!
Sillä otsanahkan reuhkallakin vielä sentään presidenttiämme voi laukkua luskuttaa. Puskasta vai? Tähän havaintoni pääos4466Tämä hymni, Dalarna pitäisi kuunnella joka päivä.
Antaa lohtua ja toivoa murheelliselle mielelle. https://www.youtube.com/watch?v=-tVmxsbzoB8 Tähän ei kyllästy koskaan14461Pyhästä Hengestä
Pyhän Hengen tulkinnasa mielestäni pätee sama mikä Jumalankin suhteen:, jokaisella omansa. Mielipiteeni: Jumala, kuten6459Osuvasti todettu...
Olet sitä mitä ajattelet; sanoo saitin sefu. Eräs joogaopettaja myös sanoo: Voit muuttaa elämääsi ratkaisevasti jo 4000459Sheriffin toiminnasta.
Näin 1.1 2009 illalla, että 70 sheriffi oli vaihtunut. Kirjoitin tulikivenkatkuisen viestin tälle palstalle. Uskoin sen38457Presidentitpalstan tasosta!
On kokonaan Suomi24 keskustelupalstojen ylläpitäjän vastuulla annetaanko nykyisen "viidakolakimentaliteetin" jatkua. Oi20456