Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

  1. Palsta kohentuisi J.Julistajan bannauksesta!!

    Tyypillähän on annettavanaan vain pelkkää yhteiskuntavastaisuutta!
    Presidentti
    10
    484
  2. "Lävärit" tuovat tasoitusta...

    Tarkoitan tietysti lävistyksin tehtyjä 'ihokoristuksia'. Onhan se tavallaan hyvä ajatus: Annetaan meille rumemmille tas
    Lifestyle
    6
    483
  3. Miten näin on päässyt käymään?

    Koneessani on F-Securen ja Soneran virusturvaohjelmat. Kone vaati päivittämään uuden ohjelman, koska entisen toiminta-a
    Kahvikeskustelut
    2
    482
  4. Luonto yllättää alvariinsa

    Lokakuun lopussa näytti vielä, että pohjavedet jäisivät tavallista alemmiksi. Nyt suursäätilat puskevat Etelä-Euroopasta
    Sää
    4
    480
  5. Oli se mukavaa...

    Kolmen pilvisen viikon jälkeen itse Aurinko pääsi ajoittain paistamaan. Mielestäni viikon paras juttu. Kansantiedon muka
    Lifestyle
    10
    479
  6. j. valheen&saastan levittäjän bannauksella tämäkin saitti rauhoittuisi!!!

    Olisi kohtuutonta jos j.j, skitsofreniaa poteva psypaatti saa terrorisoida presidenttisaittia vapaasti: ilman yleistä ha
    Presidentti
    18
    478
  7. sormi viivalle ja a vot

    Aukeaa se sheriffi Särkän valvoma keskustelupalsta ikämiehellekin.
    50 plus
    4
    478
  8. Remu nousi Guruksi!!!!!!!!!!!

    On sitä ollut monille vuosikymmenet. Nyt meikällekin. Hulluuteni tuhosi 'maitin' - fysiikkakin jo hylkii pitempää pämppä
    Päihdepolitiikka
    4
    477
  9. Höökitään sanoi Napo!

    Pastori Mäkelän kirjan Naamiona terve mieli kirjan ilmestyttyä alkoi narsistijahti Suomessa. Kuulin aiheesta YLE:n aluel
    Psykologia
    12
    477
  10. "Uusavuttomuus" vs. osaajat!

    Tämänpäiväisessä Yle-radion kansanradiossa nuorimies suurinpiirtein teilasi eräiden vanhempien, Suomen elintason rakenta
    70 plus
    24
    475
  11. Aivot = ainoa Pääomasi

    Päihteet tuhoavat väärinkäytettynä tehokkaasti keskushermostosi potentiaalia. Päihteitä on käytetty kuitenkin tuhansia v
    Päihdepolitiikka
    2
    474
  12. Palstan uusi vapaus OK !!

    Junttalipoo meininkiä, eli harvainvaltaa sanotaan myös diktatuuriseksi hallintakeinoksi. Niillä on se mukava puoli, että
    Ikäryhmät
    41
    471
  13. Hyvää tekstiä Herman Hesseltä "jälleen" !

    "Jos vihaat jotakin ihmistä, sinä vihaat jotakin hänessä mikä on sinussa itsestäsi. Se mikä ei ole osa itseämme, ei voi
    70 plus
    11
    469
  14. Ns. uskovaiset...

    Ovat sinnikkäimpiä EU vastustajia. Korjatkaa jos olen väärässä: Esko Aho allekirjoitti Maastrichin sopimuksen EU:n liitt
    Yhteiskunta
    6
    469
  15. Aivot narikassa jo puoli vuotta - ei se mitään!!!

    Sillä otsanahkan reuhkallakin vielä sentään presidenttiämme voi laukkua luskuttaa. Puskasta vai? Tähän havaintoni pääos
    Presidentti
    4
    466
  16. Tämä hymni, Dalarna pitäisi kuunnella joka päivä.

    Antaa lohtua ja toivoa murheelliselle mielelle. https://www.youtube.com/watch?v=-tVmxsbzoB8 Tähän ei kyllästy koskaan
    Ikäryhmät
    14
    461
  17. Pyhästä Hengestä

    Pyhän Hengen tulkinnasa mielestäni pätee sama mikä Jumalankin suhteen:, jokaisella omansa. Mielipiteeni: Jumala, kuten
    Pyhä Henki
    6
    459
  18. Osuvasti todettu...

    Olet sitä mitä ajattelet; sanoo saitin sefu. Eräs joogaopettaja myös sanoo: Voit muuttaa elämääsi ratkaisevasti jo 400
    Kun mikään ei riitä
    0
    459
  19. Sheriffin toiminnasta.

    Näin 1.1 2009 illalla, että 70 sheriffi oli vaihtunut. Kirjoitin tulikivenkatkuisen viestin tälle palstalle. Uskoin sen
    Ikäryhmät
    38
    457
  20. Presidentitpalstan tasosta!

    On kokonaan Suomi24 keskustelupalstojen ylläpitäjän vastuulla annetaanko nykyisen "viidakolakimentaliteetin" jatkua. Oi
    Presidentti
    20
    456