Pastori Mäkelän kirjan Naamiona terve mieli kirjan ilmestyttyä alkoi narsistijahti Suomessa.
Kuulin aiheesta YLE:n aluelähetyksessä.
Toimittaja nimesi meikäläisen tunnistettavasti psykopaatti/narsistista.
Pyysin häntä perustelemaan väitteensä. Kyllä; joku paikkakuntalainen nainen on samaa mieltä.
No menin siitä terveyskeskukseen pyytämään lähetettä neurologisiin tutkimuksiin.
- Sinun pitää tässä kääntyä yksityisen sektorin puoleen, perusteli lääkäri.
Niin että persiilleen meni sekin keikka. Täällä sitä huseerataan narsisti/paattina muina miehinä.
Tosin Haukkavuoren Autistien tukiyhdistyksen psykologi määritteli meikän aspergiksi.
Haitanneeko - epäillyttävää sekin. Kyllä se vaan haittaa!!
Varallisuuden puutteessa tässä elellään narsisti/kandipaattina.
Säitä pitelee sanoi entinenkin mies. Luonnolla on wanha mukawa ominaisuutenta:
Se hoitelee aikanaan niin malli kuin sekundayksilötkin Maan päältä mäkeen. Sano.
Eikä tässä kaikki - ennenpitkää sitkeiden hämähäkkieläintekin on poistuttava ns. Tellus-teatterin näyttämöltä.
Höökitään sanoi Napo!
12
458
Vastaukset
- trisse
Oli ämmäkerho jotka kotoisasti puhuivat "narskuistaan" tarkoittaen narsistimiehiään. Minusta oli vähän kummastuttavaa kuinka luontevasti he jatkoivat parisuhteitaan ja tulivat nettiin aina iltaisin tilittämään "tiedättekö mitä mun narsku tänään keksi?!"
Parasta asiassa oli joko 18v tyttö joka sanoi olevansa "narsistin uhri" seurusteltuaan jonkun pojan kanssa pari kuukautta tai sitten se kun joku kertoi kuinka "hänen narskunsa" laittoi verhot aina ikkunassa tietyllä tavalla ja kyseli muilta onko muiden narskuilla myös samanlainen tapa laskea verhot.- ritalin
"Oli ämmäkerho jotka kotoisasti puhuivat "narskuistaan" tarkoittaen narsistimiehiään."
"Parasta asiassa oli joko 18v tyttö joka sanoi olevansa "narsistin uhri" seurusteltuaan jonkun pojan kanssa pari kuukautta"
Todennäköisesti nämä ovat narsisteja kaikki. Rajatilanaisilla on ainakin tapana pyrkiä tuhoamaan kumppanin elämä ja lydä jokin psykopaatin diagnoosi otsaan julkisesti... Jotain mielenterveysongelmia näillä oli joka tapauksessa. - trisse
ritalin kirjoitti:
"Oli ämmäkerho jotka kotoisasti puhuivat "narskuistaan" tarkoittaen narsistimiehiään."
"Parasta asiassa oli joko 18v tyttö joka sanoi olevansa "narsistin uhri" seurusteltuaan jonkun pojan kanssa pari kuukautta"
Todennäköisesti nämä ovat narsisteja kaikki. Rajatilanaisilla on ainakin tapana pyrkiä tuhoamaan kumppanin elämä ja lydä jokin psykopaatin diagnoosi otsaan julkisesti... Jotain mielenterveysongelmia näillä oli joka tapauksessa.kukaan ei tiedä mitä minä olen joutunut kokemaan
ksikki vaan läimäytetään mulle olettaen että jaksan sen kestää
- The-Puu
Raimo Mäkelän kirja on suurelta osin humpuukia.
Aiheuttaa vaan turhaa mietiskelyä,
eikä rakenna ketään.
Siitä voi jokainen löytää siitä toisesta ne piirteet.
Samaan humpuukisarjaan liittyy Robert D. Hare.
Sekä kirja: Miksi aina sinä?
Olisi kiva lukea tyypistä josta voisi todella sanoa,
en olisi ikinä uskonut.
Jostain naapurin matista tai maijasta,
eikä moottorisahamurhaajista,
joista nämä pääpiirteittäin kirjoittavat. - ollut
neurologin diagnosoitavissa? Vai mitä ihmettä tarkoitit neurologisilla tutkimuksilla? Ei niillä mitään pers.häiriöitä tutkita/diagnosoida.
- capt.cöpenic ekj
Myös psykiatrin vastaanotolle tarvitaan kai lähete? Terveyskesk. lääkärin tutkimuksen mukaan olin ikäisekseni ok-kunnossa.
Hän ei halunnut antaa lähetettä millekään 'oletussairaudelle'. - mitään lähetteitä
capt.cöpenic ekj kirjoitti:
Myös psykiatrin vastaanotolle tarvitaan kai lähete? Terveyskesk. lääkärin tutkimuksen mukaan olin ikäisekseni ok-kunnossa.
Hän ei halunnut antaa lähetettä millekään 'oletussairaudelle'.jos ja kun varaa suoraan ajan, mikä pakko sinne terv.keskukseen on mennä. Yksityissektorilla on neurologeja ja psykiatreja pilvin pimein.Jos taas haluaa tk:n kautta, niin lähetteen tarvitsee, oli erikoisala sitten mikä tahansa.
-
Pastori Raimo Mäkelän kirja "Naamiona terve mieli" on vaarallista kvasitiedettä ja sen jokainen kopio tulisi toimittaa Riihimäen ongelmajätelaitokselle.
Kyseinen tekele on uskomatonta uskonnollista aivopesua ja suoranaista noitavainoa.- trisse
sinulla on varmastikin kokemusta asiasta!
Tule ja vaikka tapa - en pelkää sinua!
- ritalin
"Kuulin aiheesta YLE:n aluelähetyksessä.
Toimittaja nimesi meikäläisen tunnistettavasti psykopaatti/narsistista."
Täytyy muistaa, että kaikki, mikä yhteiskunnasta tulee, tulee psykopaattien suusta. Kenelläkään terveellä ihmisellä ei ole tarvetta sosiaaliseen valtaan.
Mitä uutisista tulee, on se psykopaattien mielen kääntämää todellisuutta. Toimittaja, joka kerää itselleen valtaa, levittääkseen valheita, on joko itse psykopaatti, tai toimii psykopaattien laskuun.
Todennäköisesti molempia. Heitä ei voi estää, mutta antaa heidän elää valheessa, sillä ei kenenkään tarvitse näistä välittää tuon taivaallista.
Kun tiedot narsismista ja psykopatiasta alkoivat levitä 2000-luvun alussa populaarimpaan suuntaan, ennustin, että pian esim. psykopaatin määritelmä kääntyy päälaelleen, koska populaaria tietoa hallitsevat psykopaatit diktaattorin ottein, eikä mikään negatiivissävytteinen voi näitä koskaan kuvata. Näin termistä psykopaatti tulikin parissa vuodessa kiero vallankäytön väline niille oikeille psykopaateille.- capt.cöpenic ekj
Raimo Mäkelän piti 'popularisoida' näitä psykiatrisia häiriöitä suomalaisille.
Uskoaisille kirja merkitsee käytännössä uutta raamattua.
Ennen lyötiin raamatulla. Nyt kun se alkaa oleen kornihkoa lyödään Mäkelän kirjalla.
Mut mitäpä hänestä. Näin useampi ihminen saa sanoa sanottavansa.
Lapset kinaavat, naiset joskus torailevat, koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee. - ensi kertaa
capt.cöpenic ekj kirjoitti:
Raimo Mäkelän piti 'popularisoida' näitä psykiatrisia häiriöitä suomalaisille.
Uskoaisille kirja merkitsee käytännössä uutta raamattua.
Ennen lyötiin raamatulla. Nyt kun se alkaa oleen kornihkoa lyödään Mäkelän kirjalla.
Mut mitäpä hänestä. Näin useampi ihminen saa sanoa sanottavansa.
Lapset kinaavat, naiset joskus torailevat, koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.ilmestynyt jo yli 10 v sitten, eli aikas paljon on vettä Vuoksessa virrannut senKIN jälkeen. Vieläkö joku tosiaan siihen uskoo ja "sillä lyö"...?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1361086Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37937Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47849Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73820Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva159802Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e34764- 54741
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42696Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187680Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136675