jaquesh
Vapaa kuvaus
Maailmaa avoimin silmin ihmettelevä free lance -kirjoittaja, joka kirjoittaa milloin mistäkin milloin mihinkin. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Messenger: [email protected]
Aloituksia
27
Kommenttia
30
Kickbike?
Tervehdys! Olen koukuttumassa hiljalleen kohti kickbikea noin kuntoilumielessä, ja kyselisinkin nyt kokemuksia ja näkemy53486Pikainen hintatiedustelu
Moro, olen lähdössä lauantaina elämäni ekaa kertaa Turkkiin, Antalayaan, ja kyselisinkin nyt, että kuinka paljon siellä443390Hotellisuosituksia
Tilanne on nyt tämä; olen lähdössä synttäreitä pakoon lokakuussa Riikaan, ja tarvitsisin kipeästi suosituksia hotelleist133245Capitan henkilögalleria
Ihan vaan että osattaisiin myöhemmin varoa jos näihin herroihin sattuu törmäämään, niin kertokaa nyt ihmeessä kuka on tä62867- 42139
Vinyylit CD:lle?
Tiedä nyt sitten olenko ihan oikeassa osiossa, mutta kertokaapa tyhmälle miten saan vanhat vinyylit siirretyksi ensi tie12135Epäselviä asioita
Olipa tuossa muutama päivä sitten tällä palstalla WC -jäsenen (?) kirjoitus jäsenistön mieliä askarruttavista epäselvist201942Muutama huomio
Jälleen oli hieman aikaa lueskella tätä, valitettavan hiljaista, palstaa ja jopa huomioida muutamaa seikkaa keskusteluis101890Epäselviä asioita, osa 2
Anteeksi etten ole reagoinut saamaani palautteeseen aiemmin, mutta näinä aikoina täytyy aina välillä yrittää tehdä jotai211654Median tarkoitusperät
Jaahas, tämäkin keskustelu on hiljenemään päin, mitään uutta ei vähään aikaan ole palstalle ilmaantunut. Keskustelu tunt621555Majoitus New Yorkissa?
Olen lähdössä kaverini kanssa 09.11. Nykkiin, ja kyselisinkin nyt tietääkö joku jonkinlaista edullista, mutta turvallist31526Vanha laulu jatkuu
Jaahas, sillä välin kun olen joutunut tekemään töitä, on Wincapita keskustelu siirretty yllättäen talousrikosten alle, j131266Antalya???
Juu, elo/syyskuussa lähdössä Antalyaan, ja en löytänyt kuin yhden kysymys/vastauksen siihen, että minkälainen paikka, mi3941EOK:n toiminnasta
Aloitin keskustelun Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto Ry:n keksimästä näppärästä markkinoinnista, jossa WC:n jäse29829Eurooppalaisen Oikeusturvan Keskusliitto Ry
Koska itse Wincapita -casessa ei ole tapahtunut vähään aikaan mitään merkittävää, tuntuu tämänkin palstan keskustelu sii13714Wincapita mediassa
Kappas, sivujen lay-out on uudistunut sitten viime vierailun. Ja kirjoitustenkin määrä on taas ilahduttavassa kasvussa,11711No niin
Saattaa tulla jäsenistölle yllätyksenä, mutta jopa minä, köyhä ja yksinäinen free lance -kirjoittaja, satuin olemaan pai22621Kroatian reissu suunnittelilla?
Onko sunnitteilla reissu Kroatiaan? Löysin tämän blogin jossa maassa asuva tyyppi kirjoittaa melkoisen avoimesti minkäl0581Sama vanha laulu
Kylläpäs onkin mukava huomata pitkästä aikaa tänne eksyneenä, että vanha "lempiaiheeni" on jälleen nostamassa päätään. W14521Satu
Kuulkaapas pikku mussukat. Koska viikonloppu on aluillaan, lienee aika pienen sadun. Ja vanhan perinteen mukaisesti sadu9491