Kickbike?

jaquesh

Tervehdys! Olen koukuttumassa hiljalleen kohti kickbikea noin kuntoilumielessä, ja kyselisinkin nyt kokemuksia ja näkemyksiä kokeneemmilta käyttäjiltä. Olen suunnitellut pyörää kuntoilukäyttöön, eli potkuttelisin lenkkejä asfalttiteillä. Eli haussa on siis kohtuullisen raskaaseen kuntoiluun soveltuva härveli. Kaiken lisäksi olen 190 cm pitkä, tämäkin vaikuttanee kickbiken valintaan, vai?

Olen kiitollinen kaikista vastauksia, myös niistä missä kerrotaan mistä moisen värkin voisi edullisimmin hankkia. Nämä polkupyöräkauppiaat täälläpän kun eivät tunnu paljoa kickbikeista tietävän.

5

4041

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atlatl

Siellä noista tiedetään ja ainakin PK-seudun Ladun toimintapisteissä noita voi käydä kokeilemassakin.

• joskus ite

tämmöisen. vanha mummiskan etupää johon hitsasin putkenpätkän rungoksi ja takapään haarukasta sovittelin pidikkeen pienelle takapyörälle rollaattorin renkaasta. Ja vielä käsijarru etupyörään niin pysähtyy paremmin. mahtava peli kuntoilumielessä ja muutenkin pikku liikkumiseen. kulkee hyvin pururadoilla ym epätasaisilla teillä ison 28" etupyörän ansiosta.

• viikko sitten ostin
    • 192 cm

Minulla oli Kickbike, mutta valitettavasti jouduin myymään sen pois kun en laajoista säätömahdollisuuksista huolimatta löytänyt rentoa ajoasentoa. Muuten ihan mahtava peli, mutta kokeile ehdottomasti ennen ostoa, että löydät hyvän ajoasennon.

• potkuttelua?

Nostanpa vanhaa viestiä..

Kickbike kiinnostaa, joten jos on uusia kokemuksia, niin kiinnostaisi kovasti. Malliksi olen harkinnut Sport G4 tai Cross Max, onko tuo maastomalli kuitenkin turhan raskas, jos pääasiassa potkuttelen kävelyteillä, joskus tosin huonokuntoisillakin teillä, mutten varsinaisesti maastoon suunnittele meneväni. Lisäksi tuo Sport olisi hieman edullisempi.

Eli kokemuksia ja kommentteja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      391
      1453
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      788
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      726
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      674
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      642
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      381
      607
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      543
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe